Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 496 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 493
Uživatelů: 3
Celkem: 496

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

14.08 2013 23:34


Mám 2,2 5valec a ide na 4valce kable som vymenil sviečky som vymenil aj predzápal som nastavoval, pri pri svižnej jazde vyvára vodu ale termistat je vybratý a stále to ide na 4 a na 5ide iba ked sa dobre ohreje,žeby podpálené ventile? tlaky by mal mať kolko? Dakujem za radu
nahoru

sponzor





14.08 2013 23:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.08 2013 8:12


ak ti to vyvara vodu pri sviznejsej jazde aj bez termostatu, tak ten motor je hotovy. fuknute tesnenie pod hlavou a/alebo kriva hlava. na 4 ide mozno preto, ze ten valec, ktory nepali ma tak velku netesnost, ze kompres kompletne tlaci do vody. podpalene ventile uz budu len taka ceresnicka na vykale.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.08 2013 8:43


tak ten je slusne po smrti ...

jednou sem videl jak to takovy dva debilni kluci odsmazili az do totalniho KO motoru ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

15.08 2013 12:07


a oplatí sa to rozobrať, hlavu dať zrovnať ventile zabrusiť,tesnenie druhé,guferá na vetiloch?a prekružkovať? či radšej druhý motor lebo tento má vyše 300-tis najazdených
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.08 2013 12:28


petrik69: nuz, aj keby ten motor isiel na srotak, tak hlavu zhodit mozes az potom uvidis, co za sajgon v tom motore mas. s prekruzkovanim by som sa osobne asi nesral, lebo ta cena opravy vyjde niekde mozno k 600 euram.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

15.08 2013 13:04


ventYl:
petrik69: nuz, aj keby ten motor isiel na srotak, tak hlavu zhodit mozes az potom uvidis, co za sajgon v tom motore mas. s prekruzkovanim by som sa osobne asi nesral, lebo ta cena opravy vyjde niekde mozno k 600 euram.


hlava budem useť ísť dole tak či tak teda...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

15.08 2013 13:07


nemáte niekdo 2,3kový motor napredaj slovensko Trenčín a okolie? predbežne zistujem :)keby ten moj bol KO.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.08 2013 14:04


petrik69:


hlava budem useť ísť dole tak či tak teda...


no mozes to skusit urobit laparoskopicky cez mrazove zatky, ale este som nepocul o nikom, komu by sa to podarilo
nahoru

sponzor





15.08 2013 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

15.08 2013 18:05


petrik69: mam celý motor 2.3, ale Brno/Prostějov CZ
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.08 2013 18:13


ehm .. dovolil bych si pripomenout jiste rozdily mezi 2.2 a 2.3 ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.08 2013 20:55


Možná to nebude tak horké a jen těsnění fouklé..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

15.08 2013 22:56


ventYl:


no mozes to skusit urobit laparoskopicky cez mrazove zatky, ale este som nepocul o nikom, komu by sa to podarilo


cez výfuk nie?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

15.08 2013 22:58


2Pix:
ehm .. dovolil bych si pripomenout jiste rozdily mezi 2.2 a 2.3 ...

aaa v čom boli tie rozdiely? lebo čo som počul ja tak ževraj je to to isté )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

15.08 2013 23:00


NOVON:
Možná to nebude tak horké a jen těsnění fouklé..

dufam že to bude iba tesnenie aleked to bude dole tak by som to chel poriadne spraviť
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.08 2013 23:01


petrik69: tak to urcite ne ...

mas 2.1, 2,2 a 2,3 .. kazdej ma neco jinyho ... ale 2,1 za 2,2 se daj prohazovat dobre ... jenze 2.3 uz nema vstriky v hlave, ale v dosti prepracovanym dvoudilnym sani ...

co to vlastne mas za auto a kod motoru? ... mas devet temat a nejsi schopnejsi vyplnit garaz??? ...sup sup ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

16.08 2013 7:25


2Pix:
petrik69: tak to urcite ne ...

mas 2.1, 2,2 a 2,3 .. kazdej ma neco jinyho ... ale 2,1 za 2,2 se daj prohazovat dobre ... jenze 2.3 uz nema vstriky v hlave, ale v dosti prepracovanym dvoudilnym sani ...

co to vlastne mas za auto a kod motoru? ... mas devet temat a nejsi schopnejsi vyplnit garaz??? ...sup sup ...


to sanie som si všimol že je iné vlastne ono by to pasovalo ani keby prehodím tam sanie z 2,2 nebudem mať kde dať vstreky 100vku 2,2 quattro* C3 a na tu garáž som pozabudol ospravedlnujem sa
nahoru

sponzor





16.08 2013 7:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.08 2013 15:02


petrik69: 360 tis.km není na 5 válec hodně..Takový LADADIGI tam má 560 tis.km (teda na počítadle,tak že kdo ví kolik ve skutečnosti) a motor šlape jak hodinky..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 160 | Témat: 14

16.08 2013 15:58


NOVON: Ono je to taky o údržbě... to víte, nemažete, klepe to...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

17.08 2013 0:55


predtým čo to mal chalan tak to mal na blbnutie po lukach a tak...podla mna aj to LPG* tam zohralo ulohu niaku :/ v priebehu mesiaca by som chcel dať hlavu dole a uvidím jake to bude vyzerať
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 160 | Témat: 14

17.08 2013 3:09


Necekej prijemnej pohled )) kor jestli tomu dal predchozi majitel nazrat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

17.08 2013 8:53


šak prave preto chcem niaky druhý motor dotoho dať po niekom kdo sa vedel k tomu zachovať a mám istotu že budepohode ale ked tu sponínali že to neni vela na ten motor tak teda neviem ked to zhodím dám sem fotky a uví sa čo a jako dalej
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.08 2013 21:50


petrik69: Co tam máš za typ motoru, KZ,KU?Napiš SZ členovi LADADIGI,ví o doutníku na díly za pár peněz...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

17.08 2013 22:25


Voda v oleji je?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

18.08 2013 12:00


PX kod motora idem mu napísať , voda v oleji neni práveže len to tlakuje a ide na 4
nahoru

sponzor





18.08 2013 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.08 2013 23:10


petrik69: ty chces do 25 rokov stareho auta zohnat motor u ktoreho budes vediet kompletnu historiu prevadzky, hej? )))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

19.08 2013 9:50


nie nechcem ale chcem aby nebol už po smrti a bol vo funkčnom stave
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

19.08 2013 19:55


2Pix: neboj, vim, ze ta 2.2 je proti NF zastaralejsi, ale vis jak to je, pokud chces jde to, otazka jestli to ma smysl a za jakou cenu ))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

20.08 2013 11:01


petrik69:
PX kod motora idem mu napísať , voda v oleji neni práveže len to tlakuje a ide na 4
Neházej flintu do žita..Měl jsem na B3 kdysi to samé a bylo to jen těsnění pod hlavou,bylo shnilé za ty roky..Po výměně+repas hlavy zase paráda..Ale nepopírám,že motor do zásoby se u tak starého auta rozhodně hodí..nebo spíše celé auto.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2012
Příspěvků: 151 | Témat: 13

20.08 2013 19:27


Fouklé těsnění, křivá hlava, křivý blok, pokud s tím vesele jezdíš dál tak se ti to prohne tak kurefsky, že i když srovnáš hlavu a všechno uděláš, foukne ti to znova. potřebuješ mít rovné obě části, jak hlavu, tak blok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2013
Příspěvků: 112 | Témat: 29

23.08 2013 17:44


buduci týžden mi má prisť nove tesneniea pojdem to rozobrať tak vám poviem čo tomu je )
Otázka Keby tam chcem dať 2,3motor aj zo vstrekovaním čo by som musel všetko poprerábať? aby to pasovalo a fungovalo miesto mojej 2,2?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email