Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 407 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 404
Uživatelů: 3
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

03.08 2013 18:15


Zdravím, měl bych prosbu ohledně motoru AEL, týká se to rozvodů. Vím že je toho tu již hodně napsáno, ale svůj problém jsem prostě nenašel. Před tím než se udělali rozvody ten motor šel parádně, to usuzuji z toho důvodu že tohle není jediná c4 v 2.5 co máme doma , jenže jsme na tom udělali rozvody, setrvák na nulu, ještě jsme kontrolovali HÚ pro jistotu drátem a sedělo to. Vačka se dala na pravítko a všechno se to podotahovalo momenťákem...čerpadlo se nastavilo. Motor naskočil normálně, ale jde strašně ostře je hlučnej, kouří to bílej, oči dráždící kouř...prostě nejde pěkně, táta to dokonce přirovnal k motoru v multikáře. Několikrát jsem to kontroloval a všechno sedí, nevím co se kde stalo. Plus mám ještě jeden problém ještě před rozvody se mi v tom začal ozývat kovový zvuk nejedná se ani o štefty a ani podtlakovku po tom jsem šel jako první. Na netu jsem našel stejný zvuk jež vycházel z AAT, majitel tam psal že se vše vyřešilo výměnou vstřikovacího čerpadla..je to možné? Děkuji za odpovědi a omlouvám se pokud jsem se dopustil nějakých chyb na foru.
nahoru

sponzor





03.08 2013 18:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

03.08 2013 21:04


Ahoj, ta c4 na youtube s tym tukanim bola moja. Tiez mi kazdy hovoril, ze to robi pumpa, vstreky, zdvihatka, vsetko mozne, az nakoniec cerpadlo zazalo tiect dost krutym sposobom. Mal som este jedno tak sme to prehodili a bolo po probleme. Co sa tyka auta tak na vykon som sa nestazoval islo dobre predtym aj potom. Teraz mam druhu c4 kde mi to tuka takisto a to auto proste nejde, dymy dobiela predvstrek je nastaveny. Ked to nastartujem tak kudol nespalenej nafty zamnou. Skusal som uz vela veci no neviem co s tym. Daj si srobovak jednu stranu priloz k uchu a druhu na motor a skusaj odkial to ide. Mne to robilo cerpadlo. Skus mu ubrat na predvstreku co to urobi. Nemyslim si ze by to robilo cerpadlo zrazu po vymene rozvodov, aj ked nevylucujem.Mam teoriu ze cerpadlo ktore vydava hentaky zvuk je vybehane prip sa pridiera a nedokaze vyvynut taky tlak ako by mal byt. Skusal si pohybat s hlavou cerpadla? Predtm to islo ok?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

03.08 2013 22:56


Ten zvuk začal po tom co jsem vyměnil naftový filtr..tak cca den, a pak to začalo nejdřív nárazově a teď už pořád. S rozvody to nemá nic společného. Navíc na té vaší teorii něco bude, protože s ním jde otáčet docela lehce oproti druhé c4. Zas nadruhou stranu to auto šlapalo parádně...S hlavou čerpadla jsem zatím nehýbal, zatím se snažím nějak vyřešit problém s rozvodem...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

03.08 2013 23:30


mike585:
Ten zvuk začal po tom co jsem vyměnil naftový filtr..tak cca den, a pak to začalo nejdřív nárazově a teď už pořád. S rozvody to nemá nic společného. Navíc na té vaší teorii něco bude, protože s ním jde otáčet docela lehce oproti druhé c4. Zas nadruhou stranu to auto šlapalo parádně...S hlavou čerpadla jsem zatím nehýbal, zatím se snažím nějak vyřešit problém s rozvodem...

tak tím že jsi udělal nové rozvody se ti rozhodilo i kompletně čerpadlo protože časování je rozhozené... hlavně ozubené kolo na čerpadle nemá žádný klínek nic je tam prostě na kuželu, takže to i kdykoliv může proklouznout.
mů případ: nechal jsme udělat rozvody, najezdil jsem cca 10 tis km a najednou začalo něco klepat an motoru, po výměně čerpadla stále nic a jakoby přeskočil řemen o zub, cvakal píst o ventil, komplětně jsme přenastavili a byl klid.
motor šlape do dneška perfektně, se spotřebou 5,8 ltr při 430 tis km. auto už nemám 3,5 měsíce, přešel jsem k atmosféře V6 2,8, protože mě starosti těchto i když dobrých TDI* motorů začali fakt štvát, furt řešit takovýhle drobnosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

04.08 2013 0:11


Když se takhle zadaří a příjde se na problém zavčasu...není nic lepšího. Bratranec si na jeho AAT dělal komplet rozvody podle manuálu a motor si vrní...tyhle rozvody jsme dělali společně a ten můj motor jde prostě nehorázně špatně...ať dělám co dělám, tak všechno jak má být a není to vůbec ono...Jinak s tím benzínem máš asi pravdu...jen by mě zajímalo za kolik jezdíš?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

04.08 2013 0:36


podle čeho jste nastavovali předvstřik?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

04.08 2013 0:45


Asi to je chyba, ale dali jsme to stejně jak to bylo. Takhle jsme to dělali u tátovi a nebyl problém....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

04.08 2013 1:27


mike585:
Když se takhle zadaří a příjde se na problém zavčasu...není nic lepšího. Bratranec si na jeho AAT dělal komplet rozvody podle manuálu a motor si vrní...tyhle rozvody jsme dělali společně a ten můj motor jde prostě nehorázně špatně...ať dělám co dělám, tak všechno jak má být a není to vůbec ono...Jinak s tím benzínem máš asi pravdu...jen by mě zajímalo za kolik jezdíš?

12 litru benzinu
13 litru plynu
quattro*, Tiptronic*, najeto 302 tis km APR 142 kw
nahoru

sponzor





04.08 2013 1:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

04.08 2013 7:49


Ale s 'lehkou' nohou určitě, jednou asi taky přejdu na benzín, ale jelikož jsem si sehnal webasto a bose tak mi 'Dyna' ještě chvíli zůstane. Když jsem pro ty díly byl tak mi pán říkal ,že C4 je skládačka a ona opravdu je a to mě baví...jednoduchost, i když zatím s problémem s motorem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email