Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 8
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

21.07 2013 21:22


Zdravím, mám problém se svoji A6 2.8 quttro r.v.98, začal jsem jezdit dlouhé cesty po dálnici a při delší jízdě rychlostí 130km/h mi začne vynechávat motor. Stačí na dvě minuty zastavit, motor malinko vychladne a bez jakýchkoli problému jede dál. Myslel jsem, že chyba je v zapalování, ale proč by to dělalo jen při hodně zahřátém motoru?? Jinak další co mě napadlo, že jsou malé vůle na ventilech a při zahřátí se více rozpínají a přestanou se hýbat. Na VAGu to píše akorát že nepálí 2. a 6. válec. Pokud s tím někdo má zkušenost, moc by mi pomohl. Zatím díky za odpovědi

přesun do správné sekce by Romijn
nahoru

sponzor





21.07 2013 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.07 2013 11:59


neni 2 a 6 valec na stejne dualni civce? nemuzu moc psat, mam oddoperovanou ruku, ale pokud ano, tak je to jasny...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

22.07 2013 17:32


myslím že je, ale pokud by byla špatná cívka, tak by se to snad neprojevovalo pouze při delší jízdě po dálnici a nezmizelo by to po dvou minutách stání. To jediné mě mate, taky mě napadlo zkusit ji vyměnit, ale dřív než se do něčeho pustím, tak se chci raději poradit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.07 2013 21:27


myslis, nebo je, to je dost zasadni info...spekulace nejsou k nicemu

ale projevovalo, podobne zlobi obcas i indukcni snimac na klice, coil on plug civka na jednojiskrne soustave atd...souvissi to s teplotou, loadu motoru atd atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

24.07 2013 19:54


to nejsou, teď jsem se tam byl kouknout a duální cívky jsou rozdělený 1+3 , 2+4, 3+5. Takže ty myslíš, že to nemůžou být hydrostavy, nebo něco související s ventilama? Snímač klikové hřídele už byl majitelem přede mnou vyměněn, takže zkusit tu coil on plug cívku?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.07 2013 21:15


Nejdou ty cívky přehodit?Pokud je prohodíš a pak to napíše jiné válce,tak je to bude snad jasné..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

24.07 2013 22:01


to je dobrá úvaha, zítra snad příjdu dřív z práce, tak to napíchnu na VAG, zkusím přehodit ty cívky a uvidí se. Jen je problém, že to zjistím až při jízdě po dálnici, budu to muset někde pak prohnat. Ikdyž lepší možnost by byla ty cívky nějak proměřit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

31.07 2013 10:46


nejdřív ze všeho vyměn svíčky.. me to delalo taky tak.. při zahřátym motoru začli kolísat otáčky na volnoběh a na dálnici tak každou půl minutu auto jemně cuklo. za studena nic.vymeněný svíčky a všechno cajk!
nahoru

sponzor





31.07 2013 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

31.07 2013 11:54


svíčky jsem si nechal objednat v servisu podle katalogu, dali mi tam champion a auto začalo hůř startovat, takže jsem je chtěl stejně měnit za originální NKG. Snad to pomůže, dnes je objednám.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.07 2013 12:01


dava se zasadne do V6 co predepisuje vyrobce...tedy NGK, Bosch, jinak jsou problemy...champion tam podle me nepatri rozhodne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

31.07 2013 14:11


to už teď vím taky, myslel jsem, že v servisu budou vědět, tvrdili mi, že je to jedno, ale po 5 měsících a asi 4 tis km byly svíčky v p... a auto přestalo startovat. Už mam objednané original NGK 101000035HJ, tak jsem zvědavý na změnu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

12.08 2013 21:14


tak svíčky vyměněné, jel jsem na dovolenou 350 km tam 350 zpět a ani necukla, uvidím co to udělá po pár tisících, ale zatím to vypadá, že to bylo opravdu svíčkama
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

26.03 2014 18:09


svíčky vyměněny, ale problém je tu zas! tentokrát auto nechtělo vyjet ani do prudšího kopce-pod plynem se klepal motor a auto netáhlo-kopec jsem nevyjel, ale porovině jede krásně. Chystám se tedy vyměnit snímač otáček vačkové hřídele, tak snad to bude ono
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

27.03 2014 12:48


Myslim, ze urcite to nebude ono...vacsina benzinov potrebuje snimac vacky iba na sfazovanie impulzov pri starte motora, po nastartovani motor bezi bez problemov aj bez neho, dolezity je snimac kluky, a teda otacok motora...najkritickejsie suciastky su sviecky, kable a cievky, su zakerne v tom zmysle, ze nikdy nezmeras naisto, ci su 100% OK, pri tych napatiach a energii vybojov co su tam to nemas sancu zarucit...takze napriklad sviecka sa moze javit ako stopro dobra, no napriklad pri vyssej teplote moze zacat izolator prerazat...alebo cievka sa javi ako stopro dobra, no pri zhorseni preskokov vo sviecke zacne prerazat vovnutri...to iste kable, dokonca to nemusi byt vobec viditelne ani pocutelne...jedine rozumne a spolahlive riesenie je od niekoho pozicat zarucene dobre komponenty a prehodit ich, vylucovacou metodou sa dostanes k problemovemu dielu...nema zmysel nahodne kupovat a menit co ta napadne, zabijes kopec casu a penazi vymenou dobrych za dobre a vobec nemas istotu, kedy konecne natrafis na ten spravny diel...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.03 2014 19:25


u starsich zap modulu, se muze stat, z s rostouci teplotou prestanou davat energii na sekundaru..zacal bych tam..

neni pravda, ze nelze zmerit prubeh a charakteristika vn napeti, da se to pomoci osciloskopu a VN sond..ve tvem pripade se tri VN cvaknou na kazdou ze dvojic dvoujiskrnych modulu na kabel a sleduje se prubeh, mezi zebou a pak co do hodnot vn, tn preskokoveho napeti kdy vznikne oblouk, takzvanho burn time s charakteru burn time, a pak oscilaci zbytkoveho napeti po ukonceni oblouku (prohoreni smesy paliva)

takto se da ocecist spousty veci, zdali je smes chudobna, bohata, zdali neni male napeti na sekundaru, zdali nedochazi k prurazu kdekolik po ceste nebo izolatoru atd..

poblem ve tvem pripade ale je ten, ze to dela pouze ve vykonu a zatezi a ne na volnobeh ci v nizkem spektru zateze, to se blbe meri, musi se tahat kabely do interieru a osciloskop. Takze v tomto pripade jak pise mion si radsi pujc ten zapalovaci modul nekde. Kabely kup rovnou nove, pokud si je ted nekdy nekupoval, je to defakto spotrebni zbozi jako svicky...

jinak problem s pocukavanim v zatezi muze delat dalsich x veci, i nedostatecny tlak na railu, napr priucpanym cerpadlem, filtrem palivovym, spatna regulace smesi (to se da vycist z RJ, adaptacnich hodnot), vaha, problem na prestavovaci vacek atd.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

27.03 2014 21:23


Audi mám před dvěma lety předělanou na plyn, takže palivové čerpadlo i filtry to být nemůžou a dělalo to už i před zabudováním plynu, jen v několikanásobně menší míře. Jinak tedy objednám ty kabely, auto znovu napíchnu na VAG a seženu někoho na prohazování součástek
nahoru

sponzor





27.03 2014 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.03 2014 22:22


sakra chlape, takove veci se rikaji hned a ne ex post..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

28.03 2014 10:29


Nemůžu přECI* všechno vyzvonit už na začátku, kam by se poděla veškerá legrace! Ale s tím plynem to nesouvisí, jak jsem už psal, motor měl stejné příznaky už před zabudováním plynu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

03.04 2014 18:27


Tak jsem dnes vyměnil snímače otáček vačkové hřídele - motor stále cuká, potom jsem sehnal cívku a chystám se ji vyměnit, ale kouknu na kabely a jsou úplně prodřené (až na drát). Takže jsem objednal kabely a zítra je nasadím, snad už to pomůže.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

04.04 2014 11:26


tak jsem vyměnil kabely, motor sice přede lépe, ale když jsem zařadil, tak se ozvala plechová rána a Převodovka* začala "chroupat". Když nastartuju, tak v pohodě, ale jak zařadím jakýkoli kvalt, tak Převodovka* začne vydávat hrozné zvuky a auto se ani nehne - jo a když zařadím za 1, tak se dá auto normálně tlačit!!! Asi to klepání motoru odrovnalo převodovku - když se daří, tak se daří
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.04 2014 12:29


kabely jsou spotrebni material, stejne jako svicky, filtry..majitele to nechteji chapat, meni je, az kdyz je pozde:(
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

04.04 2014 14:52


Ta prevodovka sa ti urcite neposrala kvoli motoru, okrem toho si myslim, ze s prevodovkou nic nemas, ze ti skor strhlo tisichran na niektorej poloosi, pozri zospodu, ci sa nieco toci alebo nie...ak by to bolo ozaj prevodovkou, tak to mas poriadnu smolu, vydrzi ozaj vela
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

04.04 2014 16:22


je to pravda no, nevěřil jsem, že kabely mohou dělat takovou neplechu a taky mě ani nenapadlo, že by se mohl někde o něco tak prodřít.
A tak jsem zvedl pouze předek auta, dal kvalt, zatočil s kolem a přeskakuje to v předním diferenciálu. Teď to ještě nějak vyndat, snad to bude ten tisícihran, jen nechápu proč tak najednou, když to auto teď 14 dní stálo a předtím vše funkční-až na ten motor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

05.04 2014 16:41


rozdělal jsem teda přední Diferenciál* a bylo vše v pořádku. Je možné, aby byla chyba v mezinápravovém?? (když má auto zvednutá přední kola a zařazený kvalt, jde jedno kolo drže a s druhým točit a celé auto jde ručně tlačit i se zařazenou rychlostí, aniž by se pootočil motor)
nahoru

sponzor





05.04 2014 16:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.04 2014 14:42


Skontroloval si vobec tie poloosy? Zacinat od diferakov je dost blbost, vzhladom k pravdepodobnostiam poruch...to uz mozes rovno rozoberat motor, ci ti nahodou neustrihlo zotrvak od kluky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

06.04 2014 20:55


poloosy byly venku, dokonce jsem měl jednu náhradní, tak jsem je i prohazoval a stále se ozýval chrastavý zvuk. Vyfotil jsem si i vnitřní část tisícihranu a ta vypadala také dobře (kdyby se to protořilo, tak už tam snad ani žádný tisícihnar není). potom jsem si lehnul dál pod auto a zdá se mi, že to jde z mezinápravového diferáku, ale nevím, jestli je to možné, když na něj dám ruku a zatočím koly, tak tam něco přeskakuje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

07.04 2014 8:37


Tak mozne je vsetko, nic nevydrzi vecne...opravoval som aj rozsypane diferaky, no strhnuty tisichran na poloosi je vacsia pravdepodobnost a skontrolovat ich je ovela jednoduchsie, ako rozoberat prevodovku...ale ked mas istotu, ze tisichrany su OK, treba hladat dalej...nastastie manualna prevodovka je jednoduchsia ako automat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

19.04 2014 18:22


tak dnes jsem rozdělal ten středový deferenciál a uvnitř bylo stržené ozubené kolo (viz foto, kvalitka na draka!). Vyměnil jsem Diferenciál* za jiný a holka zase jezdí. Jen teď se teda vracím k tomu problému s motorem, kvůli kterému tato diskuze vznikla. Vyměnil jsem kabely kvůli kterým nejspíš cukal motor - a cukání asi bylo poslední kapkou pro Diferenciál*, ale teď při studeném motoru neběží na všechny válce, po přehození vstřikovačů se ukázalo, že dva jsou vadné. Takže poslední co mě čeká je sehnat vstřikovače a projet ji po dálnici, snad už bude vše OK. V pondělí jedu směr Praha, tak dám vědět, jestli už je to zase mladice
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.04 2014 22:05


Jste ty vstrikovace odtocili na stolici na davku, bo jak jste na to prisli? Nebo nejedou vubec?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 9

19.04 2014 22:40


jenom jsem přendal vstřikovače z válce 4. a 5. na válec 2 a 3, jen jsem je prohodil a nejdřív nepálily první dva a po prohození ty druhý. Ale když se vypne sytič, tak jede na všechny
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email