Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 350
Uživatelů: 2
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

15.03 2009 10:40


resim ted delsi dobu unik vody z chladici soustavy. Byla menena pumpa, natlakovana chladici soustava (neutika), komprese je v poradku voda nejde do oleje, vicko na prepadu taky funguje spravne.

Delsim laborovanim s prenosnou diagnostikou vidim ze auto pri bezne zatezi ukazuje teplotu 94-97 stupnu. Kdyz tomu clovek nalozi (treba 2 minuty plny plyn) tak vyleze teplota k 103-105 stupnum.

Dokud auto jede tak je vse v pohode ale jakmile napr sjedete z dalnice na benzinku tak po zastaveni (ne po vypnuti motoru) zacne teplota rust k 117-120stupnum a je patrne jak voda vevnitr vre (je tma koncentrat kterej by mel mit bod varu nekde okolo 120oC) a probublava do te nadobky kde to pousti ten ventilek do prepadovky.

takto se dokaze ztratil klidne 2litry vody za 500km jizdy, toto vse pri 6.5oC.


Neresil jste nekdo podobny problem, prehrivani jsem zde a nejen zdena foru hledal. Napada me ze by to mohlo byt to elekticke (pridavne) cerpadlo nicmene po kontrole jede jen nevim jestli nepodava malo (byl zanesenej ten ventilek co tam je - nejsem mechanik jen pricmrdavac). Mohl by byt vadnej termostat ale to by prece nesla tepla voda do chladice (chladic je zretelne teplej).

potreboval bych od zkusenejsich radu:

- jak overit funkci toho pridavneho cerpadla
- jak ma spravne fungovat ta mechanicky pripojena vrtule na motor
- jde tam pridat nejake pridavne cerpadlo a tak chladicimu systemu ulehcit (dalsi cerpadlo)
- cim jinym by to mohlo byt.

oleje to moc nezere (do 1l na 12500 l,) proste to klesne k spodni hranici rysky.

vcera jsem to v noci zkousel kdyz byla teplota, nechal jsem auto bezet na volnobeh asi 30 minut a nad 97 teplota nesla ani kdyz jsem opakovane pridaval.

pak ovsem stacilo otevrit expanzku a do dou minut zacalo auto varit (resp teplota sla na cca 115 stupnu a zacali do expanzky probuhlavat bubliny). cimz zacala voda odstirkovat i ven (nevrela). System je odvzdusnenej tj musi se tam ty bubliny tvorit, otazka zni PROC cerpadlo sice funguje ale asi ho DAM* vymenit, jak ovsem motor vic dochladit me nenapada (leda natvrdo pustit tu el vrtuli nebo napevno zaaretovat tu mechanickou vrtuli)


dik za kazde nakopnuti spravnym smerem.
nahoru

sponzor





15.03 2009 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.03 2009 10:48


- dochlazovani mam pocit funguje az po vypnuti motoru.. je slyset lehky bzuceni pod sacim potrubim - plastovym deklem nad motorem - po vypnuti masiny...
- muze byt zanesenej chladic. kolik to ma najeto a jestli to nestalo delsi dobu..
- vrtule by tam mely byt dve.. jedna pres viskospojku a druha zepredu elektric..pravdepodobne jeste jedna na klimu... jedou vsechny?
- visko spojka maka? poznas to tak ze kdyz je auto teply tak ma z duvodu sepnuti viskospojky hucivej zvuk pri pridani plynu jak roztacis tu vrtuli ktera i pri volnobehu je unasena remenem...
- kdyz jsem mel BiTurbo* hoodne teply tak me jel ten predni vetrak na druhy stupen a melo to zvuk jako stihacka... poprve me to vylekalo..
- mozna budes mit problem jen s vetraky...
tak ted popis jak ti to maka
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.03 2009 10:52


jinak voda porad 90st a meni se pouze teplota oleje...
pri normalnim provozu jsem mel tu prvni carku po 60ce a pri palbe z chorvatska kolem 200km-h max ke 120ti ale nikdy ne pres...
teploty jsou vpodstate spojeny bo kdyz ti nechladi vodu tak se ohriva i olej...
jakou mas teplotu oleje pri tvych testech?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

15.03 2009 10:53


mne se to dela na passatu. Zacalo to právě po výměně vodní pumpy. Nakonec se mechanici vyjádřili tak, že pry se po výměně vodní pumpy uvolní do vodního oběhu jakési sedimenty a muzou zanést chladic. Jak se vymnenil chladic tak je vse ok
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

15.03 2009 10:53


vonbahnof: Něco podobnýho měl i kámoš na BMW taky se mu to nepřehřívalo dokud tomu nenaložil. Ale chvilku to neřešil a pak se to začalo stávat i při normální jízdě. Nevim jestli měl chladič znatelně teplej, ale měl přidřenej termostat. Ty musíš stejně dát rozvody dolů když sundáš pumpu ne? Tak bych zkusil i ten termostat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

15.03 2009 11:36


jen doplnim to elektricke cerpadlo funguje jak rikal vmike az po vypnuti motoru a honi vodu obracene!!! ne ve smeru kdyz je motor zapnutej (turba hlava) ale obracene (hlava turba). ty budes mit ale problem jinde
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

15.03 2009 12:10


když se tatovi přehřívala audina,tak vytahl takový plíšek na vrtuli a pak se začala točit rychleji na volnoběh,tak nevím,jestli to byla haluz,nebo fakt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

15.03 2009 18:05


vmike:
- dochlazovani mam pocit funguje az po vypnuti motoru.. je slyset lehky bzuceni pod sacim potrubim - plastovym deklem nad motorem - po vypnuti masiny...
- muze byt zanesenej chladic. kolik to ma najeto a jestli to nestalo delsi dobu.
105 tisic, stalo to rok.
.
- vrtule by tam mely byt dve.. jedna pres viskospojku a druha zepredu elektric..pravdepodobne jeste jedna na klimu... jedou vsechny?la

toci se vsechny klima pozvona. ta druha nevypada na to ze by se nejak roztrhla


- visko spojka maka? poznas to tak ze kdyz je auto teply tak ma z duvodu sepnuti viskospojky hucivej zvuk pri pridani plynu jak roztacis tu vrtuli ktera i pri volnobehu je unasena remenem...

toto prosim rozved jak to poznat, vrtule se toci ale jak poznam jestli ta viskospojka to unasi tvale. Chci tu vrtuli normalen zaaretovat a vyzkouset jestli to neni tim.



- kdyz jsem mel BiTurbo* hoodne teply tak me jel ten predni vetrak na druhy stupen a melo to zvuk jako stihacka... poprve me to vylekalo..
nic takoveho se nedeje, zadna forsas ze nekona.




- mozna budes mit problem jen s vetraky...
tak ted popis jak ti to maka



ozvu se v pondeli. da se nejak poznat ta viskospojka? chladic je telpej dost ale jak poznat ze je pricpanej? je na to test nebo to proste vymenit?

kdy ma zapnout kterej stupen vetraku? pri 97oC se ten druhej rozhodne nepousti ze by to byla nejaka forsaz.


to pridavne cerpadlo jede jen pri vypnutem motoru?



diky
nahoru

sponzor





15.03 2009 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.03 2009 19:33


- viskospojka jak sem psal, poznas podle hucivyho zvuku pri pridani plynu treba na volnobeh ale tezko specifikovat...
nebo slozitejsi postup - oddelat u teplyho motoru remen drazkovanej a zkusit vzit za lopatky te vrtule pokud bude napevno tak spojka sepnula...
ale tohle je moje spekulace spis by mohl poradit nejakej mechanik jak to poznavaji - vadnou popripade dobrou viskospojku...

- na budiku mas porad 90 ale vetrak by po tom co tomu nalozis mel zapnout na prvni nebo druhe stupen...
me to zapinalo po celkem normalne sviznejsi jizde u venkovni teploty okolo 20st...
vetrak by podle me mohl jit otestovat pres VAG

- chladic poznas jedine kdyz ho vymontujes...

- dochlazovani ti psal i avatar ze funguje az po vypnuti motoru.. uslysis zretelny bzoukani u sani zvrchu motoru... pumpa je mezi hlavama umistena pod sanim...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

15.03 2009 22:29


no tak zkusim nejakej pripravek na vycisteni chladice, bouranej nebyl ohriva se. Pumpa je nova. V nejhorsim tam DAM* jinej chladic. Kdyby byl vadnej termostat bylo by mozne ze budik by ukazoval 90 a druhej budik 120 (ctu tu teplotu pres vag resp pres rucni diagnostiku). olej je okolo 120.

jde o to ze to zretelne vre ale ne v chladici, takze me napada vymenit termostat a pak si vzit ten pripravek a proplachovat a proplachovat chladic. Zkusim ocet, kyselinu citronovou, calgonit + nejakej pripravek. Dobre 2 dny tomu venuju. Kdyz ani to nepomuze DAM* novej chladic. + zkontroluju vetrak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

15.03 2009 22:31


jeste dotaz, jak pres vag otestovat ten vetrak? on huci ale zadna forsaz to neni. Je mozne ze ten vetrak ovlada termostat na chladici a pokud je chladic pricpanej vari se motor ale do chladice nejde takova teplota?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

16.03 2009 7:31


vonbahnof:
jeste dotaz, jak pres vag otestovat ten vetrak? on huci ale zadna forsaz to neni. Je mozne ze ten vetrak ovlada termostat na chladici a pokud je chladic pricpanej vari se motor ale do chladice nejde takova teplota?


rekl bych logicky spravna dedukce...
ocet a podobny calgonity si mozna napred zjisti jakej to ma vliv na hlinik..
aby ti to nezopustilo chladice a hlavy ale nemelo by:)
pres vag by to normalne melo jit ovladat povelem jako spustit vypnout a zkouska ale opravdu nevim 100prcentne...
kazdopadne i teplotu oleje mas kua vysokou.. ale to by mohlo prave byt ze nechadi voda ohreje se hodne i olej...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

16.03 2009 18:06


zatim jsem to vyresil nakupem noveho chladice a cidla. ten ventilator na druhej stupen pousti to cidlo teploty na prvni to pousti RJ.

ten calgonit jsem myslel na vyndanem chladici ne v aute. v aute bych jen xkrat ohral a napustil destilku dokola.

uvidime jestli to pomuze. koupil jsem to od kolegy a vedel jsem to. ze se za mesic ztrati litr vody jenze to jsem nevedel ze se ztraci jen pod zatezi ze utika ve forme pary a ne ze nekde tece motor - takze na tom nejsem tak spatne. aspon mam novy termostat, cidlo teploty, komplet vysistene to podavaci cerpadlo mezi hlavama + ten ventil, novou pumpu a hromadu bajecnych zazitku
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

18.03 2009 3:30


Asi tě nepotěším, ale podobně se mi začaly hlásit problémy s těsněním pod hlavou. Na začátku to byly podivné výkyvy teploty doplněné o zajímavý fakt, že motor měl přes kilo a topení netopilo. Později se s tomu přidala záhadné ztráta kapaliny a bubliny do nádobky.
Nakonec se z toho vyklubalo prošlehlý těsnění vzduch-voda, olej byl celou dobu OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

20.03 2009 21:27


No me by potesilo i to tesneni kdybych vedel ze to je tim. Vykyvy se nekonaji proste auto drzi dokud mu nedam poradnou sodu. tesneni si nechavam jako posledni zalohu protoze se kupujou jednopouzitelny srouby.

ted co je tam novej chladic, cidlo v nem tak sla teplota oleje rapidne dolu (uz nejde pres 120) ale porad se mi nezda teplota na diagnostice. sem tomu poradne nandal 180 cca 5minut v tahu pak prudkej sjezd z dalnice a zastaveni a stani na volnobeh a teplota se vyskrabala az na 107oC. jeste resim jak proverit ten druhej stupen ventilatoru, v zivote jsem ho neslysel.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

20.03 2009 21:39


je to fakt jako sihacka kdyz to jede na dvojku...
uplne me to polekalo a to sem tomu fakt nedaval az tak moc..
na tom vetraku nejak klemou to nasimulovat nejde? aby jel na prvni nebo druhej stupen? musi mit tri draty podle me...
nahoru

sponzor





20.03 2009 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

20.03 2009 22:01


tak to ma ridici jednotku...

bych zkontroloval ale melo by to jit kua pres vag ovladat potom...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 11:40


chladic je novej cidlo je nove. zarazi me ze ten druhej stupen se ma poustet az pri 102 stupnich cidlo je funkcni a spina ma dve urovne.

byl jsem se projet a poradne to protahnout uploadnu prubeh, sam nevim co si o tom myslet. kdyby to bylo tesneni pod hlavou tak pri teto zatezi (180-200tacho po dobu 20ti minut) ten motor musi vyvrit, jenze on jen tak lize 106-108 stupnu po zastaveni. Pri jizde jsem se nedostal nad 99 stupnu jenze venku je 3stupne nad nulou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 12:11



Náhled, klikni pro zvětšení.


ustalena rychlost, klidna jizda


Náhled, klikni pro zvětšení.


slapnul jsem na doraz abych na sjezdu byl co nejvic rozehratej. podle budiku voda 90 rovnych olej 130oC


Náhled, klikni pro zvětšení.


jedeme nerosteme


Náhled, klikni pro zvětšení.


provozni teplota
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 12:24



Náhled, klikni pro zvětšení.

nasleduju sjezd z dalnice a zastaveni namiste s behem motoru na volnobeh.
Teplota oleje uz behem 200m sjizdeni pada k 120oC, budik ukazuje 90

Náhled, klikni pro zvětšení.

budik oleje 120oC, budik vody 90oC, diagnostika z 99 ukazala narust na 105 a pak zacne padat zpet k 90

Náhled, klikni pro zvětšení.

Vypinam topeni abych vedel jak se chladi motor samo domo. Teplota na budiku ukazuje po dobu cca 3 minut pres 90oC pak padne na 90oC. Olej ukazuje 130oC.

auto ma vyple topeni nebezi zadna sahara (neslysim ani ten druhej stupen).


Náhled, klikni pro zvětšení.

olej vystoupa k 130oC


Náhled, klikni pro zvětšení.

voda ma 107oC, 4 minuty po zastaveni


Náhled, klikni pro zvětšení.

6 minut po zastaveni olej 120oC voda 90oC

Náhled, klikni pro zvětšení.

detail

Náhled, klikni pro zvětšení.

voda skrz diagnostiku ma 100oC

Náhled, klikni pro zvětšení.

voda ma 90 srkz diagnostiku klesa na 99 a poskakuje mezi 99/100oC
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 12:31


nasleduji jizda domu, svizne tempo po okreskach 100-120 ovsem zadne rallye.


Náhled, klikni pro zvětšení.

prijezd domu, zastaveni volnobeh


Náhled, klikni pro zvětšení.

t+2min voda z 97 vystoupa na 100 a pak pada dolu zase na 98/99


Náhled, klikni pro zvětšení.


t+3min budiky olej 100oC, voda 90oC - diagnostika 97oC


Náhled, klikni pro zvětšení.

t+6 minut budiky olej 100 voda 90 diag 97oC


Náhled, klikni pro zvětšení.

po vypnuti motoru budiky olej 100, voda 100 - diag 100 stupnu


Náhled, klikni pro zvětšení.

voda postupne vystoupa (bez zapnute sahary topeni je vypnute) k 111 oC coz je maximum po cca 3 minutach a pak do 5 to bylo pod 100
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 12:32


a ted babo rad? vcera jsem delal v noci totze po dovezeni v servisu. cca 30 minut velmi ostre jizdy po dalnici. rano jsem prisel k autu a chybeli cca 3mm vody v nadobe.

dnes neudelam chybu a neotevru nadobu dokud je horka pockam na uplne vychladnuti a pak uvidim jestli voda zmizela nebo ne.

zvazuju pridelat budik na teplotu, pridavne cerpadlo, druhej vetrak kterej si budu poustet rucne a prijit jak overit funkcnost te viskospojky (proc to nejde pripojit natvrdo?). Hlavne musim donutit to auto zapnout ten druhej stupen chlazeni (mozna je rozbytej jen ten vetrak, toci se to mene nez moje felicie). auto uz nevre ze bych slysel bubliny a to jsem mu daval vetsi sodu nez kdyz slo do servisu. tj chladic evidentne pomohl, predtim nebyl problem pri 6oC dostat na diagnostice z auta 105oC teplotu vody ted nad 100 pri jizde nejde. pouze vyleze nad 100 kdyz zastavim.

nedomyslim co se bude dit az bude venku 30oC ve stinu. kdyz ted je +5
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.03 2009 13:19


divam se mas automat.. ja mel manual..
u automatu musis pricist chlazeni oleje prevodovky..
kazdopadne rucka vody by nemela prelezt 90c a olej kua to sem 130c fakt nikdy nemel ani v tom chorvatsku 200kmh pri 30st celsia venku...
jak rikas bych zkontroloval ten vetrak co mas vpredu na chladicich a viskospojka taky.. smer reseni je dobrej:)
visko spojka jde navarit napevno anebo prosoubovat vrtuli k te viskospojce.. kluci to delali u V8my prej uz.. ma to sice trosku hlucnost toho vetraku jak zene vzduch pri vyssich otackach ale zas to chladi jak ma...
u tohohle motoru je chlazeni zarukou a podminkou zivotnosti turb:) ale to ty vis:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 17:09


tak voda se neztratila uz je to studeny. takze utika prehrivanim, najel jsem 400 zkusebnich kilometru a neutekla ani kapka (predtim utekli klidne 2 litry).

takze vag - test akcnich clenu - pokud nebudu uspokojen vymena vetraku a pokud ani to zadratuju tu vrtuli mechanickou (mam 4.7 V8 motor a tam je mechanicky napevno a nic se nedeje) a kdyz ani to DAM* tam jeste jednu saharu zepredu pres 15tku s termostatem na 85oC do hadice. pak uz jen zjistit kam se dava pridavny cerpadlo nejake Skove rady a kdyz ani to udelam to tesneni pod hlavou a srovnani hlav.

musim to stihnout do kvetna v cervnu chci jet s tim autem na dovolenou
nahoru

sponzor





21.03 2009 17:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.03 2009 17:13


no taaaaak...
posun kupredu kdyz neztraci voda...
nvm no stim pridelavanim vetraku... je to dimenzovany a kdyz to fachci jak ma tak je to okej a melo by byt okej. ale vetrak navic na druho stranu nikdy neskodi..
na skodovkach sme taky delali vypinac na vetrak vpredu a byl klid
uvidis co ukaze vag na tu jednotku vetraku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

21.03 2009 18:05


ted jsem pridal sve auto do garaze, vidim tam jednu dulezitou vec

8Z6 Chlazení motoru - provedení 2


co s tim netusim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 1

24.03 2009 20:15


porad se v tom placam. mam tedy filozofickou otazku.


mela by sahara pomahat i pri -2oC? ted jsem to byl protahnout a vysledek tristni 99 stupnu se mi podarilo vytahnout kdyz jsem tomu ne na krev ale slapal na krk. To mi prijde sakra moc.


mam nutkani sehnat na vrakaci (ma nekdo nejakej typ) tu vrtuli (mel jsem vylamane nejake paprsky z bouracky u jedne pujcene). kompletni vrtuli a tu upravit tak aby byla trvale sepnuta (uvidime jaky bude zvukovy projev v aute, z venku na to kaslu). Kdyby se dala ztuzit nejak (napr vymenit tu napln ve viskospojce) bojim se totiz toho setrvacneho momentu. podle me je tam viskospojka prave kvuli dobehu - naloz - ubrani plynu a ona to defacto dochlazu.


Sem audi kiddies takze vezmu i nejakej schopnej servis kterej slusne zaplatim, menene bylo vsechno (krome tesneni pod hlavou). ted si koupim nejakej merak a pridelam ho do potrubi abych vedel kolik je teplota vody z chladice. ale nikdo netusi co s tim?


to nejsou nejake firmy zabyvajici se upravou benzinovejch audi? (novejsich, prece jenom S2 atd je jeste stara poctiva prace).

a vy majitele vsech 2.7 kdyz dojedete za tohodle pocasi na pumpu a davate autu poradnou naloz huci sahary i v tomto pocasi nebo ne?


dik, jeste ze mam jine auto na jezdeni. zkusim jeste vymenit jednou termostat. pak zbyva uz jen pridavne cerpadlo 9 druha elektricka vrtule. coz znamena na tejden dat chladic ven a nechat auto na dilne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

24.03 2009 20:23


jsou to spekulace ale vrtule u toho predniho vetraku se muze tocit i v chladnu a viskospojka nerekl bych ze je jakymkoliv zpusobem opravitelna...

jak sem rikal kamo, dal bych veci jak maji byt a pak pridaval chlazeni..
vrtule u biturba musi fachat jak maji to je jasny..

jinak kdyz jsem shanel veci na RS6 - chladic vody tak mi pomohla autoannonce a vrakace audi v praze.. meli celkem dost veci... kdyz budes mit cislo dilu tak se da mluvit i po telefonu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

19.07 2014 22:32


Asi sa uz nedopatram jak to skončilo.....
Mam podobny problem. Voda stale 97-99
Olej cca 100
Bol meneny termostat tak asi bude chyba v nom.
Aj ked si myslím ze by to skor bolo naopak. Voda by sa nezohriala ani na 90...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

19.07 2014 22:55


Tak ako sa moze zaseknut termostat ked je otvoreny,moze sa seknut aj zatvoreny.
Ak je motor zahriaty,skus chytit hadicu,ktora ide do chladica a tu,ktora z neho ide nazad.
Pricin moze byt niekolko,,od termostatu cez zaneseny chladic ci uz zvnutra,alebo zvonku medzi rebrami(mozno aj santenie z wap-kou) az po vodnu pumpu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email