Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 4
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

19.07 2013 10:36


ZDravím mistry, kamarád si dovezl auto z Německa, jde o audi TT 165 kw, rok 12/99 a řešíme výměnu všech náplní provozních.

Převodovka* je 6kvalt, náplň je 2,6l, ale jakou specifikaci tam dát? VIVID WORKSHOP mi tu vyhodil SAE* 75W90

Rozvodovka je 1,0l a taky 75W90

Haldex* je jasnej, ten se koupí jak náplň, tak olej v origo prodejně.

Hlavně motorový olej jaký zvolit?Longlife nepotřebujem, stačí něco na interval 10 až 15 tis km. Takže pokud se nepletu stačí norma 502 00, ale jde o to, že kamoš to šetřit nebude , takže jestli není nakonec lepší tam dát normu 503 01? Zde si nejsem jistý. Hlavně jestli, tam mám dát 10W30 nebo 5W30?Co jsem tu četl,někdo dává 0W3O 503 01,ale to podle mě musí bejt voda ten olej.

Děkuji.
nahoru

sponzor





19.07 2013 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.07 2013 10:46


ThrashTheTrash: Pro tvůj motor je potřeba olej se normou 503 01. Lze použít 5W30, ale a pokud použiješ 0W30, tak tím také nic nezkazíš.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

19.07 2013 10:47


daval som mobil 1 5w-50 ale takmer to neskoncilo dobre, tak som dal vsetkym ktori mi radili(aj mechanici) do 1.8T 5w-40 za pravdu a dal som tam ten..shell helix ultra 5w-40 a splna normy 502.00 505.00 503.01
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

19.07 2013 11:06


Petan:
ThrashTheTrash: Pro tvůj motor je potřeba olej se normou 503 01. Lze použít 5W30, ale a pokud použiješ 0W30, tak tím také nic nezkazíš.


Je potřeba?Jako asi tomu nerozumím, ale když je psáno, že stačí na klasických 15 tis km norma 502 00 10W30, a pro všechny teploty, proč bych ho tam nemohl dát?Hrozí poškození motoru?

Děkuji za vysvětlení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.07 2013 11:28


ThrashTheTrash: Kromě normy jde také o výkonnostní "třídu". Norma 503 01 se dává do benzínových motorů od 132kW. Prostě to tak je předepsané.

Oleje s normou 502 00 jsou pro lehkoběžné oleje pro benzínové motory.

Jinak detaily jsou zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

19.07 2013 11:37


Kdyby se náhodou rozsvitilo mazání tak neboj na dilnu to dojede
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

19.07 2013 13:17


Petan:
ThrashTheTrash: Kromě normy jde také o výkonnostní "třídu". Norma 503 01 se dává do benzínových motorů od 132kW. Prostě to tak je předepsané.

Oleje s normou 502 00 jsou pro lehkoběžné oleje pro benzínové motory.

Jinak detaily jsou zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ok,děkuju za vysvětlení mistři
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2012
Příspěvků: 83 | Témat: 18

09.08 2013 15:29


Magnatec
nahoru

sponzor





09.08 2013 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

05.09 2013 20:58


HanzTT:
Magnatec


to je prej sračka tak si vyber
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

06.09 2013 7:39


ThrashTheTrash:
Do 1.8T nic jineho nez Mobil1 5w-40.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

15.09 2013 15:51


pedro m:
ThrashTheTrash:
Do 1.8T nic jineho nez Mobil1 5w-40.


Děkuji za info, nechám si poradit od mistrů zde na foru a dám na vaši radu.

Děkuji ještě jednou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

15.09 2013 16:08


jakejkoliv s normou VW 503 01 a měnit do 15 tis. km, jestli 0W30 nebo 10W60 je už na tobě Pokud tam u vás máte velké mrazy a často v nich startuješ, dej 0W nebo max 5W, pokud jezdíš často v horku, dálnice atd, letní číslo minimálně 40

ostatní mazací plány tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

15.09 2013 18:56


Ezio:
jakejkoliv s normou VW 503 01 a měnit do 15 tis. km, jestli 0W30 nebo 10W60 je už na tobě Pokud tam u vás máte velké mrazy a často v nich startuješ, dej 0W nebo max 5W, pokud jezdíš často v horku, dálnice atd, letní číslo minimálně 40

ostatní mazací plány tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Prostějovsko, mrazy jak sviňa, dlouhá zima , horka taky solidní 5W40 ideál.

Děkuji za info.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2014
Příspěvků: 71 | Témat: 16

20.04 2015 20:51


snuff (19.07 2013 10:47) orig :
daval som mobil 1 5w-50 ale takmer to neskoncilo dobre, tak som dal vsetkym ktori mi radili(aj mechanici) do 1.8T 5w-40 za pravdu a dal som tam ten..shell helix ultra 5w-40 a splna normy 502.00 505.00 503.01


Ahoj proč 5w50 ti nevyhovoval já ho tam mám
jaký tam máš tet olej díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

02.05 2015 10:10


Nerozumim těmdle pokusům 10w60 nebo 0w20..
Tohle auto přece neni žádnej superzávodní stroj na závody do vrchů, kde se neočekává, že motor bude fungovat týden..

Prostě 5w40, pro naše podmínky nic lepšího nehledejte, s normou 502, 503,,
samozřejmě nějakou normální kvalitní značku.. ne žadnej carlsson atd..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

02.05 2015 14:30


zepelin (02.05 2015 10:10) orig :
Nerozumim těmdle pokusům 10w60 nebo 0w20..
Tohle auto přece neni žádnej superzávodní stroj na závody do vrchů, kde se neočekává, že motor bude fungovat týden..

Prostě 5w40, pro naše podmínky nic lepšího nehledejte, s normou 502, 503,,
samozřejmě nějakou normální kvalitní značku.. ne žadnej carlsson atd..
Ja dávam Motul 300V 15W50.Mám to vyskúšané už niekolko rokov a x tisíc kilometrov,takže ako pokus by som to nepomenoval.Nezožerie ani kvapku,mením po 5-8 tisíc.Motor z vnútra zlatý ako nový.Osobne si myslím že tvrdiť že je 5W40 to najlepšie pre naše podmienky je blbosť.Nech si každý leje čo chce.A ten čo tu napísal že Magnatec,to nekomentujem vôbec.
nahoru

sponzor





02.05 2015 14:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

02.05 2015 14:52


Pedro, říkám všeobecně..to že ti to jezdí na 15w50 je sice pěkný a bud za to rád, zřejmě teda víš proč ho tam dáváš, tak ho tam dávej,,já ti netvrdim nedávej ho tam..ostatně kdyby to nebylo tak jak říkám, tak by 95% lidí co maj tyhle motory do toho nedávali 5w40 502, 503 samozřejmě se najde určitý procento lidí, který budou tvrdit, že je to tak a onak a lejt do toho závodní olej určenej pro motorky..asi proto máš jako jedinej v s3 8l 1.8 TFSI*

Jinak magnatec je teda sice hnus, kterej bych do auta nedal, ale určitě menší zlo než 15w50
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

03.05 2015 7:30


zepelin (02.05 2015 14:52) orig :
Pedro, říkám všeobecně..to že ti to jezdí na 15w50 je sice pěkný a bud za to rád, zřejmě teda víš proč ho tam dáváš, tak ho tam dávej,,já ti netvrdim nedávej ho tam..ostatně kdyby to nebylo tak jak říkám, tak by 95% lidí co maj tyhle motory do toho nedávali 5w40 502, 503 samozřejmě se najde určitý procento lidí, který budou tvrdit, že je to tak a onak a lejt do toho závodní olej určenej pro motorky..asi proto máš jako jedinej v s3 8l 1.8 TFSI*

Jinak magnatec je teda sice hnus, kterej bych do auta nedal, ale určitě menší zlo než 15w50
Zepelin,tá 15W50 nieje pre motocykle,ja používam 300V Competition a nie 15W50 4T.Je to olej pre závodné turbomotory.Ja s ním mám dlhoročné skúsenosti a iné by som si do auta ani nedal.Odkedy ho v 1,8T používam,prestal hrkotať šponovák reťaze,Mám super tlak oleja aj pri 120 stupňovej teplote oleja,a ten olej je absolutne čistý od výmeny do výmeny,nesmrdí po benzíne.Jazdím ho vo viacerých mojich autách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

03.05 2015 19:30


Motul rady 300 je full saps esterovy olej a je to to nej co lze do motoru dat. To ze tan kolega leje "blbou" viskozni specifikaci je jeho boj. Je jasne ze ma dobry tlak oleje a napinak nechrasti ale dat do motoru, ktery byl vyvinut pro LL olej 0w30 neco tak MIMO, to uz chce koule. Ten olej je proste hustsi nez by mel byt. Radeji bych to prehodnotil a drzel se vyzkouseneho, teda 5w40.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.05 2015 19:38


ja len na dovazok , k tomu cistemu oleju : Nerozumiem preco by dobry olej mal byt pri vymene cisty. praveze dobry olej ma byt pri vymene co najciernejsi = ze dobre rozpusta karbon, spaliny a necistoty..

a k oleju ja davam shell helix ultra 5w-40 a spokojnost. No myslim ze ked je motor po technickej stranke v poriadku ziadny olej mu neublizi. Moj bracho raz nalial do svojho auta miesto motoroveho oleja olej do serva a jazdil - motor jazdi doteraz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

03.05 2015 21:55


pedro m (03.05 2015 19:30) orig :
Motul rady 300 je full saps esterovy olej a je to to nej co lze do motoru dat. To ze tan kolega leje "blbou" viskozni specifikaci je jeho boj. Je jasne ze ma dobry tlak oleje a napinak nechrasti ale dat do motoru, ktery byl vyvinut pro LL olej 0w30 neco tak MIMO, to uz chce koule. Ten olej je proste hustsi nez by mel byt. Radeji bych to prehodnotil a drzel se vyzkouseneho, teda 5w40.
Nie som ovca.Ja sa budem radšej držať aj naďalej toho Motulu,u mňa funguje na troch autách bez problémov.Používam ho už asi 70000km a ešte som od výmeny do výmeny nedolial ani deci.Mne tie riedke sračky niak nešmakujú.To na akú viskozitu je motor stavaný je jedna vec,čo tam leješ druhá.Súdruhovia v Maranelle tiež postavili 575ku na 0W30 a keď sme boli na pretekoch tak vo vedlajšom boxe do nej liali 20W60,458 Italia detto,Nissan GTR taktiež 20w60.Takže tá moja 15W50 mi príde maximálne v pohode.
Naposledy upravil pedro299 dne 03.05 2015 22:34, celkově upraveno 4 krát. (25% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

03.05 2015 22:06


[quote="snuff (03.05 2015 19:38) orig "]ja len na dovazok , k tomu cistemu oleju : Nerozumiem preco by dobry olej mal byt pri vymene cisty. praveze dobry olej ma byt pri vymene co najciernejsi = ze dobre rozpusta karbon, spaliny a necistoty..
Motor mám z vnútra zlatý a čistý ako detská prdelka.Asi sa ten môj motor od toho karbonu nešpiní,respektíve špiní minimálne a to má 200000km.Snuff asi je to skôr o tom ako rýchlo je prepálený,to Turbo* mu tiež dvakrát nepridáva na životnosti.Je to o kvalite oleja.Keď som ho začal liať,olej predtým bol špinavý,motor pod vekom ventilov tiež.Po tretej výmene po 5 až 8 tisíc km bol motor pod vekom zlatý, piesty tiež a taký je dodnes.Je pravda že ho mením tak ako mám náladu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

04.05 2015 9:55


pedro299:
NIKDO ti nerika ze se nemas drzet MOTULu, NAOPAK - motul je to nej co jde do auta nalit (nebo neco z produkce miller oils), jen bych z tristovkove rady esteru vybral Motul 300V power 5w-40.


btw.
Jestli hodlas srovnavat 1.8T (vysokozdvihovy, nizko-otackovy, malym tlakem preplnovany motor) s Nisannem GT-R nebo Ferkem - 458osmou, tak pak....neni co dodat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

04.05 2015 10:34


pedro m (04.05 2015 9:55) orig :
pedro299:
NIKDO ti nerika ze se nemas drzet MOTULu, NAOPAK - motul je to nej co jde do auta nalit (nebo neco z produkce miller oils), jen bych z tristovkove rady esteru vybral Motul 300V power 5w-40.


btw.
Jestli hodlas srovnavat 1.8T (vysokozdvihovy, nizko-otackovy, malym tlakem preplnovany motor) s Nisannem GT-R nebo Ferkem - 458osmou, tak pak....neni co dodat.
Nikdo tu neporovnáva 1.8T s 575,GT-R.Stále sa tu bavíme o oleji.O tom na aký motor je vyrobený a čo sa do toho v skutočnosti potom leje.A to tvoje premúdrelé:je to jeho boj,chce to koule,pak.....není co dodat si prosím nabudúce nechaj niekam inam.To ti nehovorím v zlom,bavíme sa tu uplne normálne,ale ty tu poprekrúcaš hrušky s jablkami a potom to tu znie že je niekto debil a srovnáva 1.8T s Maranellom.Len tolko k tvojmu príspevku.Stále tu píšeš dookola o tej 5W40,ja som len napísal na čo to mám vyskúšané ja.Tak neviem prečo by to mal byť môj boj.
Naposledy upravil pedro299 dne 04.05 2015 13:04, celkově upraveno 2 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.05 2015 10:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

04.05 2015 11:44


snuff (03.05 2015 19:38) orig:
a k oleju ja davam shell helix ultra 5w-40 a spokojnost.


Já ho taky dával, super olej, ale pak mi nějak došel zdroj a ted mám strach hledat jinýho dodavatele kvůli tomu pančování a přebalování nebo co se tady dějě prej..nevim,,tak tam rvu aral high tronic 5w40..a zatim dobrý


kluci když už to tu řešíme, řeknete mi jakej olej mám šoupnout do diferáku a haldexu a taky vlastně i do převodovky? (audi tt apx 165kw 2000),,tak hezky pěkně popořadě jako debilovi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email