Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 183 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 179
Uživatelů: 4
Celkem: 183

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

16.07 2013 20:51


Zdravím, kamoš mi dovezl na zjištění závady tohle auto. Celkem jsem se do toho zamotal.

Jel do Itálie, auto v poho z ČR jelo, pak v Itálii upadl výkon, dotáhli ho do nějakýho servisu, dali tam váhu s číslem 0 281 002 461 auto jelo asi 200km, pak to samé,upadl výkon,ale dojel nějak domů....zde je i odkaz na váhu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Dojel teda pak ke mě a diagnoza na prvni pohled byla jasná, motor se třepe, nedrží volnoběh, po přidání plynu začíná razantně trhat a cukat, po odstavení plynu zdechne a musí se znova natočit.Příjde mi to, že to strašně začne rachtat, jako když stříknete benzínový sprej do sání, tak to křápe a hned zdechne. Nejprve to hulilo černě celkem dost. Druhý den sem to nakopl, z výfuku při studeném motoru šel nehoráznej bílej dým jak ze staré karosy. Po odpojení snímače tlaku turba se dým ztratil, motor držel hezky volnoběh a dalo se s tím krásně najet na dílnu, ale nešla pochopitleně turbina, neplnila.

V paměti závad byly chyby následující:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Po vymazání a krátkodobém projetí je paměť závad čistá, ale motor nejde do otáček, hulí teď černě až od 2600 otáček asi a na plný plyn to je dýmovnice. Zaslepil jsem EGR*, chod motoru a výkon se malinko zlepšil,ale začlo se čoudit ze spodu auta zhruba od vlnovce.

Moc sem to nehonil, ani log jsem neudělal, což je velká chyba asi, ale váha vzduchu dává na volnoběh a po přidání na místě asi trojnásobně víc než je požadovaná hodnota. Na volnoběh chce asi 350mg a dává skoro 800mg a po přidání dává přes 1200mg.

Uhel sinchronizace je na 2,0 a nehne se, auto má najeto 170 tis km,ale je tam druhej motor kerej má nalítáno poctivých 50 tis km.

kanál 13 hlásí všechny trysky od -0,5 do 0,5, ale než sem zaslepil EGR* tak čtvrtej hlásil 1,1.


Následoval kanál 18 a tam je nyní hodnota 0 na všech válcích, po přidání a ubrání plynu se hodnota změní na 128 a hned na 0.Nevím co to znamená.

Odpojil sem kat, je přes něj sice vidět, je průsvitnej,ale jak to poznat zda je uccpanej nevím, ale neprojížděl jsem to bez něj, je to odpojený hned za turbem a mám strach s tím tak někam jet na zkušebku. DO katu sem narval hadici čistou, foukl sem jak do katu, tak do všech dílů výfuku a vše krásně průchozí.

Nevím co s tím.Četl jsem tu kopu dat o BLB, ale tohle prostě nevím jak vzít za správnej konec. Motor se dusí a nejde do otáček a pak začne hulit černě.

Nakonec jsem znovu zaslepil EGR* u škrtící klapky a auto jede jak má, ovšem jak ho zapojím zpět, tak motor nastartuje a hned zdechne, jak to vyřešit?

Zatím jsem žádnou chybu neodhalil.

Děkuji.[/img]
Naposledy upravil ThrashTheTrash dne 25.07 2013 23:35, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.07 2013 20:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.07 2013 21:15


Tak vyměnit škrtící klapku a pak to projet.Tím že se to dusí a hulí tak by mohl dělat bordel EGR* ventil je otevřenej a nebo dost zasranej karbonem a motor se hodně krmí vlastníma spalinama tudíž hulí bouchá nejede.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

16.07 2013 21:18


áček:
Tak vyměnit škrtící klapku a pak to projet.Tím že se to dusí a hulí tak by mohl dělat bordel EGR* ventil je otevřenej a nebo dost zasranej karbonem a motor se hodně krmí vlastníma spalinama tudíž hulí bouchá nejede.


rozeberu to sám doma?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.07 2013 21:21


Pokud jsi zručnej tak se to dá doma rozebrat vyčistit a tu škrtící klapku vyměnit.
Jestli se ta škrtící klapka zasekla a zůstala zavřená tak motor nemá vzduch to by mohla bejt taky příčina hulení bouchání a žádnýho výkonu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

16.07 2013 21:27


áček:
Pokud jsi zručnej tak se to dá doma rozebrat vyčistit a tu škrtící klapku vyměnit.
Pokud se tak škrtící klapka zasekla a zůstala zavřená tak motor nemá vzduch to by mohla bejt taky příčina hulení bouchání a žádnýho výkonu.


No ono v této fázi to je tak, že dneska sem tam dal komplet vyfuk zpět, projel s novým filtrm vzduchu a měl sem zaslepený EGR*!Auto jelo jak šlak!

Pak sem vytáhl záslepku na EGR* u škrticí klapky a auto nastartuje,zabouchá,zatřepe se,zahulí černě a zdechne!

EGR* ukazuje při startu 100%, potom cca 2 sekundy to drží volnoběh, pak spadne EGR* na 98%, zahoupe se motor, zakřápe, zdechne a musím znova točit a nejde za plynem!

Takže to vypadá na EGR*, je tak?

Auta dělám chvíli,cca 60 STK* ročně,něco zvládnu,ale zatím jen starší modely, toto je vyjímka u mě,ale nepouštím se do toho po hlavě, nejdřív se ptám, zjišťuju, a pak něco zkouším.

Děkuji za rady.
Naposledy upravil ThrashTheTrash dne 16.07 2013 21:31, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.07 2013 21:31


Vyměň EGR* i tu škrtící klapku.U egru sis to ověřil že pokud ho vyřadíš tak to jede.Tudíž nezavírá a dusí se vlastníma spalinama.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

16.07 2013 21:42


áček:
Vyměň EGR* i tu škrtící klapku.U egru sis to ověřil že pokud ho vyřadíš tak to jede.Tudíž nezavírá a dusí se vlastníma spalinama.


Děkuji za velmi rychlou odpověĎ, jen se optám, ten EGR*, je to vyhřívaný vodou takovej ten válec, potom je tam podtlaková doza. Nevím přesně jak se do toho zabořit,ale zítra to nafotím a hodím to sem co přesně vymontovat,vyčistit,popřípadě vyměnit za nový díl.

Dále ta klapka, no co sem se jen letecky díval, tak je tam jedna nebo 2 klapky?Podle mě sou tam dva motorky jakoby 2 klapky, to samý jak je na feldě třeba, ale 2 za sebou. Nikdy jsem to nekuchal, jsou tam dlouhý šrouby celkem na takovej jinej torx.

Raději se zeptám než to dělat zbytečně nebo špatně.

Děkuji moc za rady a ochotu zde na foru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

16.07 2013 22:29


Pokud by to byl EGR* tak ti to napíše ,jelikoš tam máš že nebyla dosažena spodní hranice plnícího tlaku ,tak je něco s regulací turba ,buď jjsou hryzlý regulační lopatky nebo je pryčN75 a nebo je v pytli nějaké hadice podtlaku.Jestliže váha dává víc jak 800 tak by to mělo bejt v poho,ty teplotní čidla zjistíš tak že je načteš v bloku měřenejch hodnot ráno když je to přes noc vychladlý,všechny musej ukazovat zhruba stejně.
nahoru

sponzor





16.07 2013 22:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

16.07 2013 22:50


pasa:
Pokud by to byl EGR* tak ti to napíše ,jelikoš tam máš že nebyla dosažena spodní hranice plnícího tlaku ,tak je něco s regulací turba ,buď jjsou hryzlý regulační lopatky nebo je pryčN75 a nebo je v pytli nějaké hadice podtlaku.Jestliže váha dává víc jak 800 tak by to mělo bejt v poho,ty teplotní čidla zjistíš tak že je načteš v bloku měřenejch hodnot ráno když je to přes noc vychladlý,všechny musej ukazovat zhruba stejně.


To sice ano, ale nyní když je EGR* zaslepený, tak je paměť čistá, pouze to napíše že EGR* má nedostatečný prutok spalin. Auto ale jede jak má.Váha,lopatky,N75 vše maká a jede a nepadne do nouzáku.

Takže otázka zní, proč tam jde moc spalin?

buď je otevřenej,zadřenej EGR*,nebo diky ucpanymu vyfuku to tam cpe moc spalin.

Ale kdyby byl ucpatej vyfuck, tak to nepojede na trojku 135 k/h při logování když zaslepim EGR*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

17.07 2013 0:02


To může ale znamenat dvě věci,buď je v pytli to EGR* a propouští a nebo pánové něco posrali při odstraňování toho DPF*.Rozeber EGR* a podívej jestli ten motorek fachá a jestli není seklej,popřípadě dej jinej kterej je stopro OK v opačném případě bych šel na ty co dělali to DPF*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

17.07 2013 10:53


pasa:
To může ale znamenat dvě věci,buď je v pytli to EGR* a propouští a nebo pánové něco posrali při odstraňování toho DPF*.Rozeber EGR* a podívej jestli ten motorek fachá a jestli není seklej,popřípadě dej jinej kterej je stopro OK v opačném případě bych šel na ty co dělali to DPF*.


EGR* zkusím vykopat ven, ale DPF* to nemá, nebo to někdo předělal. Je to 2,0 TDI* BLB a má to jen oxidační kat a hned 2 díly vyfuku. Žádný DPF* s čidlama atd, takže s tím DPF* taky nevím, zda to má či ne,ale nemužu najít štítek v kufru jak na golfu třeba kde by to bylo jasně napsaný,ale co sem čtl na DP foru, tak BLB DPF* nemá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

17.07 2013 11:25


Dal jsem na radu pana Humla a ODSLEPIL jsem EGR* a auto nejede.

Odpojil jsem baňku na turbu co je, jen sem vytáhl podtlak a auto jede.

Tak co s tím teď?

Vytáhnout EGR*? Může mě někdo nasměrovat, co přesně vytáhnout?Jde o ten kovovej válec kde je i voda, tak to celý vytáhnout i s tím motorkem?

Nebo to znamená problém s podtlakem?

děkuji moc za rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

17.07 2013 11:58


Nevím přesně jakej má BLB EGR* jestli ještě klasika podtlak a nebo už servomotor,to o čem píšeš je jen chladič a na druhý straně je buď baznecht s podtlakovou baňkou a klapkou a nebo s 4erným plastovým kritem a klapka je jako dakší díl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

17.07 2013 12:28


Zde mám fotky toho egru, kterou část tedy správně vymontovat a vyčistit?Jde o podtlakově ovládaný EGR*. Děkuji

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

17.07 2013 13:57


Takže jsem se netrefil, ta trubka je pouze chladič a je ovládána pneumaticky!

V sacím potrubí jsou 2 klapky a jedna řídí vzduch a druhá spaliny a tam bude asi chyba!

Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

18.07 2013 9:37


Prozatím vyřešeno, rozebral jsem ty dvě klapky na sacím potrubí, jedna je OK,ale ta druhá,co že ten elektrickej EGR* ventil, tak tam se rozpadla ta malá klapka, která drží na té tyčce, která tu malou klapku ovládá.

Dnes večer jsem dám fotky.

Děkuji všem za rady a nápady.
nahoru

sponzor





18.07 2013 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 9

26.07 2013 19:32


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 3

08.11 2016 5:07


Ahoj, v patek mi to na d1 po ceste domu skytlo jak kdyby nemel naftu, ztrata vykonu, nakonec jsemnto ani nenatocil. Nasledovalo odstaveni,_30km na lane, 50km pro podval a 50 km zpatky na diag. Pak si kup audi ze. Po precteni tohoto clanku me bylo jasny ze je Ekovracec v hajzlu.PC to potvrdil.Skoda, ze jsem neudelal nejaky foto, takovej bordel v sani jsem jeste nevidel.Ve finale muzu byt rad ze mi ta klapka z EGR* nevlitla do sani, drzela tam silou vule, jinak bych mel na jeziska misto EGR* za 4t motor za buhvikolik.Davejte si na to bacha, muze to byt drahej spas.Timto dekuji slunickarum za vymysleni ekopicovin-vracecu spalin zpet do motoru, dalsi kurvitko, ktere z lidi taha prachy. Tise vzpominam na bezproblemove SDI* co jsem mel v cordobe 495000 nez jsem s ni zaparkoval ve skarpe. OOOO Naskok diky technice.. (pisu na tabletu tu, omluvte hacky, carky) nove auta stoji za.. <->
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email