Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 359 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 358
Uživatelů: 1
Celkem: 359

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 10:08


po výmene turba a membrany vo Wastegate* sa motor prehrieva a kolíšu mu otacky... môže byť vadny termostat? jazdilo sa pomerne dlho bez turba a pred výmenou sa neprehrieval

moderováno hemic:
upraveny nazov a tagy
nahoru

sponzor





25.06 2013 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.06 2013 10:37


Jestli předtím držel správnou teplotu, viděl bych to na zarostlej chladič, kolísání otáček bude asi spíš nějaká netěsnost sacího traktu, kterou jste při montáži turba mohli vytvořit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 10:44


Satan Coupe:
Jestli předtím držel správnou teplotu, viděl bych to na zarostlej chladič, kolísání otáček bude asi spíš nějaká netěsnost sacího traktu, kterou jste při montáži turba mohli vytvořit.





ale otacky značnou kolisat kdyz teplota stoupne nad 95 a ked ho vypnem naskoči az po ochlazeni... ma ten motor aj nejakou ochranu proti prehriatiu... napr. že ho nepustí nastartovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 11:44


martinussiccus:





ale otacky značnou kolisat kdyz teplota stoupne nad 95 a ked ho vypnem naskoči az po ochlazeni... ma ten motor aj nejakou ochranu proti prehriatiu... napr. že ho nepustí nastartovat?



kolíšu medzi 1100 az 1500 po prehriati, z motorom netrha a ani sa nedusi pri normálnej teplote je volnobeh v poriadku na cca 850 ot./min.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.06 2013 12:50


Nežere ti to přes to Turbo* olej? že by byl moc řídkej a prostě ho to baštilo a obohacovalo se to tím, u nafťáku dokáže olej z turba přetočit a zničit motor. U benzínu by možná mohl zvednout volnoběh. Nebo... nemá MC tu pitomou kostku, co reguluje tlak podle teploty?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 13:05


Satan Coupe:
Nežere ti to přes to Turbo* olej? že by byl moc řídkej a prostě ho to baštilo a obohacovalo se to tím, u nafťáku dokáže olej z turba přetočit a zničit motor. U benzínu by možná mohl zvednout volnoběh. Nebo... nemá MC tu pitomou kostku, co reguluje tlak podle teploty?



nedymi to tak aby bolo jednoznačne že to zere olej.. a ma tu putomou kostku co reguluje tlak resp. množstvo paliva zavysle od teploty motora... a ked je ta kostka v háji tak by mohlo dochadzet k prehrievaniu kvôli nespavne nadavkovanej zmesy či?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.06 2013 13:24


No, možná i to, ale ten volnoběh by o rozházelo téměř určitě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.06 2013 13:31


Satan Coupe: volovina. olej v palive benzinovy motor celkom dost slusne dusi, pretoze znizuje brizanciu paliva, alebo nieco podobne (olej hori, nie vybuchuje, benzin vybuchuje). skusal som ist onoho casu so 105kou na dvojtaktny benzin z kosacky, na volnobehu to zdochynalo aj pri zmesi cca okolo 1:70 - 1:100 aj zohriate na prevadzkovu teplotu.

martinussiccus: ano mohlo, ak je zmes velmi chudobna, motor sa celkom slusne zohrieva, chladenie by ale aj toto malo pobrat, maximalne by sa ti velmi casto spustal vetrak na chladici.
nahoru

sponzor





25.06 2013 13:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 13:31


Satan Coupe:
No, možná i to, ale ten volnoběh by o rozházelo téměř určitě.



najlepšie bude ak preplachnem chladic ak sa opravy teplota tak by mali byť aj otacky ok... keďže na prevadzkovej teplote sú otacky normálne a plynule... a mal by som sa poobzerať po väčšom chladici lebo chcem ten motor preložiť do coupe(b2) a tam je menší chladic pôvodne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 13:34


ventYl:
Satan Coupe: volovina. olej v palive benzinovy motor celkom dost slusne dusi, pretoze znizuje brizanciu paliva, alebo nieco podobne (olej hori, nie vybuchuje, benzin vybuchuje). skusal som ist onoho casu so 105kou na dvojtaktny benzin z kosacky, na volnobehu to zdochynalo aj pri zmesi cca okolo 1:70 - 1:100 aj zohriate na prevadzkovu teplotu.

martinussiccus: ano mohlo, ak je zmes velmi chudobna, motor sa celkom slusne zohrieva, chladenie by ale aj toto malo pobrat, maximalne by sa ti velmi casto spustal vetrak na chladici.




spinac vetraka nefunguje mám to ba priamo... takže mne beží vetrak stale a aj tak nestiha chladit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.06 2013 13:42


martinussiccus: nuz, do turbomotorov som este nesahal, ale asi by som sa bal tesnosti bloku mozno...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 13:45


ventYl:
martinussiccus: nuz, do turbomotorov som este nesahal, ale asi by som sa bal tesnosti bloku mozno...



myslíš kompresný tlak alebo olej?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 13:46


ventYl:
martinussiccus: nuz, do turbomotorov som este nesahal, ale asi by som sa bal tesnosti bloku mozno...



myslíš kompresný tlak alebo olej?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.06 2013 14:22


olej vo vode, alebo vodu v oleji zistis okometricky. ale ak sa motor prehrieva tak, ze ho neuchladi ani vetrak, bal by som sa toho, ze to pri zapnutom turbe tlaci kompres do vody a kvoli tomu sa to prehrieva.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 14:27


ventYl:
olej vo vode, alebo vodu v oleji zistis okometricky. ale ak sa motor prehrieva tak, ze ho neuchladi ani vetrak, bal by som sa toho, ze to pri zapnutom turbe tlaci kompres do vody a kvoli tomu sa to prehrieva.


to som si myslel aj ja ale netlakuje ani jednu hadicu a olej z vodou sa mi nemiesa...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.06 2013 17:41


hm... zeby az tak chudobna zmes? MC je mechanika, alebo uz motronic/MPI*?
nahoru

sponzor





25.06 2013 17:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 18:24


ventYl:
hm... zeby az tak chudobna zmes? MC je mechanika, alebo uz motronic/MPI*?



ke-jetronic to ma ale dnes som zistil ze pred chladicom vody je chladic klímy a je dosť zaneseny... takže zajtra pôjde von ale dnes sa prejavilo kolisanie otáčok už pri nižšej teplote po záťaži... po chvily sa ustalili... takže netuším co to môže byť... za studená bolo pocit výfuk akoby bol deravý niekde okolo zvodov a po zohriati už nič take počuť nebolo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.06 2013 19:09


bohatost zmesi sa da zistit rucickovym voltmetrom na Lambda* sonde napriklad. ak nebude kolisat, ale bude furt napatie na lambde na 0, tak je zmes chudobna...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

25.06 2013 19:11


ventYl:
bohatost zmesi sa da zistit rucickovym voltmetrom na Lambda* sonde napriklad. ak nebude kolisat, ale bude furt napatie na lambde na 0, tak je zmes chudobna...


aha diky za radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

26.06 2013 14:57


no jasné kluci... už viem kde môže byť príčina celého problému... v Lambda* dobre keďže pôvodne Turbo* odišlo tak sa na ňu určite dostal olej keďže je umiestnená hneď za turbom... a všetci dobre vieme ako Lambda* znáša mastnotu keďže aj od nej závisí davkovanie paliva tak sa môže prehrievat a zároveň aj nastáva aj problém z volnobehom po zaťažení nezávislé od teploty motora
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.06 2013 15:46


no ak je kvalitne zadrbana olejom, skor by asi hlasila furt chudobnu zmes a ono by sa to uchlastavalo, nie? </spekulacia>
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

26.06 2013 15:54


neviem koľko chýb dokáže hlási palubak z roku 88 a z výfuku je cítiť nesplnený benzín pri kolisavych otáčkach
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.06 2013 16:01


palubak rozhodne chybu lambady hlasit nebude RJ KE-jetronicu/KE-motronicu by za istych idealnych okolnosti vadnu Lambda* sondu odhalit mala. bude na to ale potrebovat hooooodne casu a idealne nevypinat zapalovanie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 160 | Témat: 14

26.06 2013 17:38


spíš bych řek že to začne zdechávat... auto si přidá, tím pádem otáčky vylítnou na normu, trošku se to zberchá, začne to mít zas moc vysoký volnoběh, motor si ubere, začne to zdechat (a nekonečná smyčka - princip kolísání volnoběhu v důsledku závady lambdy)

mě taky výfukový plyny smrdí benzínem a otáčky v podstatě nekolísaj, jen lítaj v závislosti na teplotě motoru (kolísaly do včera, kdy mě nechalo auto... neslyšel jsem pumpu, vyměnil relé a viola, nejenže auto začalo jezdit, ale přestaly lítat i otáčky... asi opálenej kontakt v relátku), a to ani nevim jestli ta želva co tam je teď pořádně těsní...
nahoru

sponzor





26.06 2013 17:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 93 | Témat: 9

26.06 2013 20:00


ale zas neverím tomu že olej z rospadnuteho turba neurobí lambde nič...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.06 2013 21:50


MC neni KE-Jetronic ... je to KA-Jetronic ...

mas tam kontrolku RJ? ... tak pokracuj podle blikaci metody ... no a pak nastavit ten motor do vychozich hodnot (o tom sem se tu uz taky nekde rozepisoval) ... pokud tam bude neco haprovat, da se uz zacit zjistovat kde je zavada ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email