Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 272 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 267
Uživatelů: 5
Celkem: 272

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

27.06 2013 11:21


milcesk: zkousel jsem cely kola z temer nove A6 a beze zmen.
nahoru

sponzor





27.06 2013 11:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.06 2013 12:15


Taky nemusí být problém na přední nápravě,ale na zadní a přenáší se dopředu..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

27.06 2013 13:59


milcesk:
Tlmic nie. Tlmic by buchotal na hrboch ale nie takto. A gumy si skusal z druheho auta ...


Jasně že na hrbolech je to horší, ale kolo, pokud je tlumič v háji, poskakuje stále, proto to dělá na vzorku pilu a jak se píše v dalším příspěvku, může to jít i ze zadu, což byl můj případ.Za kontrolu tlumičů skoro nic nedá a uvidí.Michal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

27.06 2013 14:34


Ale bol na STK* tam by mu to zisitili ci nie?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.06 2013 20:11


milcesk:
Ale bol na STK* tam by mu to zisitili ci nie?
Na STK* vadné tlumiče nepoznají..Tam je zajímají vůle hlavně na přední nápravě,brzdy apod..Taky těm testům tlumičů nějak moc nevěřím..Kdysi jsem měl týden po výměně tlumičů a na testu vyšla účinnost 50%,jel jsem jinde a tam jim zase vyšla účinnost 80%..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.06 2013 20:14


miko_TPO:


Jasně že na hrbolech je to horší, ale kolo, pokud je tlumič v háji, poskakuje stále, proto to dělá na vzorku pilu a jak se píše v dalším příspěvku, může to jít i ze zadu, což byl můj případ.Za kontrolu tlumičů skoro nic nedá a uvidí.Michal
Přesně tak,je to dost nebezpečné,hlavně při jízdě na vodě v dešti..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

27.06 2013 22:10


Jak psal NOVON - může to být od zadní nápravy. Já jsem měl totálně po smrti zadní tlumiče a při přejezdu mírných nerovností (tzn. po jízdě na českých silnicích) se rozvibrovalo celé auto a znělo to zepředu. Po výměně klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

27.06 2013 22:27


alfa123: vibrace se spis projevuji na rovne dalnici. Na beznych "vymlacenych" silnicich to tak nepocituji.
nahoru

sponzor





27.06 2013 22:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

27.06 2013 22:30


Kazdopadne uz na to asi nemam moc nervu a pravdepodobne navstivim servis. Ted se jen rozmyslim, zda autorizovany audi, nebo bezny servis, ktery zastresuje napr. Audi, skodu, vw, ...?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

27.06 2013 22:45


Jde o kvalitu lidí, ne o ceduli nad dveřmi. Správně ti to může zdiagnostikovat i malý servis, co se specializuje na Audi nebo VW. V autorizovaném ti zase můžou navrhnout třeba výměnu motoru... Takže reference, jinak dopadneš jako tady - různé tipy a závada neodstraněna Dej potom vědět, čím to bylo (pokud na to někdo přijde)...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.06 2013 23:38


Rostas:
alfa123: vibrace se spis projevuji na rovne dalnici. Na beznych "vymlacenych" silnicich to tak nepocituji.
Rovná dálnice v česku?Tak to je spíše sen,ne?Všechny i betonové nové jsou zvlněné,jsou na nich malé vlnky..U nás to neumějí natáhnout rovnoměrně..Tak mě napadá,jestli vůbec nějaký problém máš a není to jen kvalitou našich silnic a dálnic..Můžeme to pociťovat všichni,obvzlášť na nízkoprofilových pneu a díky tvrdšímu nastavení podvozků u koncernových vozů...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

28.06 2013 0:01


Ono by možná stačilo to nahrát - třeba všichni mluvíme o tom samém, ale každý to subjektivně vnímá trochu jinak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

28.06 2013 8:44


NOVON:
Rovná dálnice v česku?Tak to je spíše sen,ne?Všechny i betonové nové jsou zvlněné,jsou na nich malé vlnky..U nás to neumějí natáhnout rovnoměrně..Tak mě napadá,jestli vůbec nějaký problém máš a není to jen kvalitou našich silnic a dálnic..Můžeme to pociťovat všichni,obvzlášť na nízkoprofilových pneu a díky tvrdšímu nastavení podvozků u koncernových vozů...


Domnivam se, ze bych si techto priznaku "nerovnych dalnic" vsiml asi nejspis i driv, kdyz na mistnich dalnicich najezdim mesicne tisice km svym autem, ktere to drive nedelalo a pouzivam zde nekolik dalsich sluzebnich skodovek (superb, octavia, yeti) a ani jedno z techto dalsich vozu nic nedela. Jedna vec je nerovna silnice, druha je, kdyz velmi neprijemne vibruje cele auto. S nasimi silnicemi jsem se uz szil a s timto tematem bych na toto forum asi nevstupoval. To bych si zasel na nejake forum RSD.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

28.06 2013 19:51


miko_TPO:


Jasně že na hrbolech je to horší, ale kolo, pokud je tlumič v háji, poskakuje stále, proto to dělá na vzorku pilu a jak se píše v dalším příspěvku, může to jít i ze zadu, což byl můj případ.Za kontrolu tlumičů skoro nic nedá a uvidí.Michal


PILKA - GEO
PLOSKY - TLUMIC
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 2

01.07 2013 20:15


Rostas:
Zdravím pánové,
nemá, prosím, někdo zkušenost s vibracema celého auta a řízení?
K vibracím dochází mezi 110-150km/HOD* a jsou nepravidelné. Někdy při určité rychlosti vibruje celé auto a někdy volant. A je jedno, zda je auto pod plným plynem, při přibržďování, nebo v neutrálu.
Mám A4, 2008, 2,0tdi 105kW a najeto cca 190tis.
Kola jsou už vyloučena. Mám je rok stará, nechával jsem je vyvažit, přehazoval zadní za přední, dnes jsem zkusil pro jistotu kola z jiné audi a bez změny.
Známý mechanik vše kontroloval a neví si rady. Vše je pévné, nikde žádné vůle a nic neklepe.
Dříve mi při brždění ve vysokých rychlostech vibrovaly brzdy, tak jsem nechal měnit kotouče a desky a to se vyřešilo.
S tímto si však nevím vůbec rady.

Moc díky za rady! R.


Ahoj, mal som podobny problem pri rychlosti 100km/h a viac zacalo triast volantom a celym autom, zvlastne bolo to ze to bolo nepravidelne chvilu to robilo chvilu nie.. nakoniec sa zistilo ze som mal krive disky a chybali vymedzovacie kruzky. snad ti to pomoze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

23.06 2014 21:09


Dospěl autor dotaz k řešení? Může mít na klepání vliv geometrie?
nahoru

sponzor





23.06 2014 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.06 2014 21:29


vibracie pocitujem tiez, ked sedis v predu citis to z predu, ked som si sadol dozadu a kamos soferoval- skusali sme vsetko mozne tak som jednoznacne citil vibracie zozadu, preto padla volba na kardam kedze bolo slabsie ulozenie a pamata par stotisic km, prislo zlepsenie ale stale nic extra, tak sa zistila netesnost a vola v thorsenu na prevodovke, cize to bude asi tam, taktiez su vole na difu pre predne poloosy, takze to tipujem aj nato kedze som skusil vymenit aj nejaky ten klb a stale to robilo, takze az budu uschopnen, tak ide prevodovka von... moze to byt aj diferakom u predokolky, klbami, atd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

23.06 2014 22:14


dival ses na geometrii kol, homokynetaky, dvouhmotu nebo loziska ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

23.06 2014 22:17


karotkasredkvickou:
Dospěl autor dotaz k řešení? Může mít na klepání vliv geometrie?


spatna geomterie ma vliv na vibrace, zvlast ve vetsich rychlostech. Spatna dvouhmota se taky vice projevuje ve vetsich rychlostech
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

20.07 2015 12:36


pořád nikdo komu to dělalo taky na nic nepřišel?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

20.07 2015 13:09


U mě to byly poloosy Audi A3 2.0 TDI* 103kw.

Vůle homokineťáku. Přesně ty samé příznaky co ty. Zajdi za mechošem a zkus silou zahýbat poloosou, jak bude cinkat a bude vůle je to jasný
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

20.07 2015 13:16


díky moc.konečně někdo kdo to vyřešil

kolik je tam prosím Tě těch homokineťáků ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

20.07 2015 14:13


DaweUnL: No na radost je jeste brzy, kazdopadne 1 poloosa = 2 kineťáky.

Ja osobne jsem koupil celou poloosu se vsim a mel jsem klid. Nemenil jsem pouze kinetak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

20.07 2015 14:24


Takže i klouby u převodovky?
nahoru

sponzor





20.07 2015 14:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

20.07 2015 14:31


DaweUnL: Ja jsem mel vuli jen na kinetaku u kola. Nicmene, jsem koupil celou novou poloosu i s kloubama na ni... Je to na tobe, jestli koupis tak ci onak 1 cela poloosa = mene prace pro mechose a vetsi klid na dusi, ze ti neodejde najednou i druhy kloub a navic mas nove manzety i mazivo, ale musis priplatit... Pokud si ale nebudes jisty, ze to tema kinetakama je, tak asi zvol volbu koupe jednoho kinetaku ktery bude mit vuli... Vse zalezi na tom jestli na neco prijdes u tech kloubu ze jo.. Nemusi to byt stale ono jo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

20.07 2015 14:43


Rovnou vyměním i uložení stabilizatoru a tyčky stabilizatoru. To už není taková investice. V příštím týdnu snad bude mít mekanik čas.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

28.07 2015 10:33


byl jsem teď v servisu a na homokloubu u kol vůle žádná a na kloubech u převodovky odhaduju vůle 1-2mm. Může tahle vůle způsobovat ty vibrace?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

28.07 2015 12:35


DaweUnL (28.07 2015 10:33) orig :
byl jsem teď v servisu a na homokloubu u kol vůle žádná a na kloubech u převodovky odhaduju vůle 1-2mm. Může tahle vůle způsobovat ty vibrace?


Ano. Má vůle na kloubu byla taky minimální, prostě se s tím dalo hýbat. Při hýbání to tak jakoby cinkalo.. Takový dutý zvuk, prostě kov na kov.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

30.07 2015 13:25


ted kde to koupit?
A6 Avant 2,7TDI 132kW
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 1

16.09 2016 12:56


Řeším stejný problém na A8 d2 quattro*, vibrace mezi 100-150km/h, někdy také při brždění třes celého auta. V servisu jsme na nic nepřišli, pouze mírná vůle kardanu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email