Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 464 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 461
Uživatelů: 3
Celkem: 464

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

23.06 2013 23:27


Zdravím pánové,
nemá, prosím, někdo zkušenost s vibracema celého auta a řízení?
K vibracím dochází mezi 110-150km/HOD* a jsou nepravidelné. Někdy při určité rychlosti vibruje celé auto a někdy volant. A je jedno, zda je auto pod plným plynem, při přibržďování, nebo v neutrálu.
Mám A4, 2008, 2,0tdi 105kW a najeto cca 190tis.
Kola jsou už vyloučena. Mám je rok stará, nechával jsem je vyvažit, přehazoval zadní za přední, dnes jsem zkusil pro jistotu kola z jiné audi a bez změny.
Známý mechanik vše kontroloval a neví si rady. Vše je pévné, nikde žádné vůle a nic neklepe.
Dříve mi při brždění ve vysokých rychlostech vibrovaly brzdy, tak jsem nechal měnit kotouče a desky a to se vyřešilo.
S tímto si však nevím vůbec rady.

Moc díky za rady! R.
nahoru

sponzor





23.06 2013 23:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

24.06 2013 8:03


Ahojda. Co to je za verzi. Predohrab nebo vsehrab ?
Jaka je historie auta a kdy to zacalo delat ?
Dela to jen v nejakych otackach nebo je jedno co tam je za kvalt a dulezita je rychlost ?
Nad 150 to prestane ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

24.06 2013 14:53


Řeším něco dost podobného s absolutně stejným výskytem jen s tím rozdílem, že se mi neklepe volant.
http://audiklub.cz/forum/tema/260571-a4-avant-2009-klepani-auta-pri-vyssi-rychlosti
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

24.06 2013 15:00


Rostas: Akym sposobom mechanik kontroloval volu na prednej naprave?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

24.06 2013 17:39


Je to prednokolka.
Byl jsem pro to minule leto v DE. Vse bylo OK. A asi prvni priznaky zacali nekdy po zime.
Je jedno na jakou rychlost, vibrace jsou i kdyz v tech vyssich rychlostech vyradim.
A kolem tech 150-160 to prestava. Jak kdy. Nekdy to zacina kolem 100, nekdy kolem 110.
A prestava nekdy na 150, nekdy na 160.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

24.06 2013 17:52


hemic: vule kontroloval jen rucne a pomoci paky zjistoval, zda ma neco vetsi vuli. Pri zkouseni kol z jine audi to porovnaval rovnou s touto, temer novou a6.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

24.06 2013 20:31


zdvihnute na zdvihaku a kola navolno?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

24.06 2013 21:30


hemic: ano
nahoru

sponzor





24.06 2013 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

24.06 2013 23:19


Já tedy vůle kontroluji na zatížené nápravě. Nevím, třeba to dělám blbě...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

25.06 2013 8:38


poloosi?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

25.06 2013 8:58


Rostas: Na tejto viacprvkovej naprave nemusis nic spoznat, ked kolo visi

Suhlas s alfa123: Jediny spravny sposob je skontrolovat na zatazenej naprave. Ak tvoj mechanik nema vhodny zdvihak, zajdi si niekam na STK*, daj tam mechosovi 500 a nechaj ho nech ti skontroluje napravu na tom ich vibracnom/trhacom zariadeni ked sa pri tom diva v jame.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

26.06 2013 9:46


Jako jeden z novych postrehu je, ze pri konstantni rychlosti, treba 140km/HOD*, auto vibruje v impulzech. Tj. 3s vibruje, 3s dobry, pak zase 3s vibrace, pak zase nic, atd...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

26.06 2013 9:56


mozu byt aj prevodovka loziska hocico.

Chod na STK* ako ti radia na vytriasacku a uvidis ci tam nieco nebude
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

26.06 2013 10:57


Tak jsem se prave vratil z STK* a technik v podstate konstatoval to same, co jsem jiz nekolikrat slysel. A to, ze me moc nepotesi, ale ze je vse v poradku, nikde zadne vule a vse vypada jako nove :-/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

26.06 2013 11:34


a na zdvihaku ked sa navolno tocia kolesa tak to nic nerobi???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

26.06 2013 13:01


milcesk: prave, ze nic. To uz pak jedine musi jit od poloos, nebo prevodovky?
nahoru

sponzor





26.06 2013 13:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

26.06 2013 13:18


Nebuchocu ti len nejake kryty pod autom? Mne napriklad buchotal plat nad kolesom ale len ked sa zapli ventilatory v predu a za tu <> som na to nevedel prist

Ak by to bolo lozisko alebo polos tak si myslim zeby to hucalo stale a nie v intervaloch, ze 3s huci a 3s nie

Popozeraj tie sproste kryty ci ti nieco neodstava a potom to nevybruje... Prejdi cele auto zo spodnej casti a vsetko poriadne uchyt.

Zacalo ti to robit po zime alebo ako to zacalo? Neotrhol si nieco cez zimu v snehu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

26.06 2013 13:23


Pozri aj silembloky na motore a prevodovke (Ak prevodovka ma teraz som si nie isty)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

26.06 2013 13:25


milcesk: spis po zime. Ale tehdy jsem mel jeste v haji kotouce a ty pri brzdeni hazely, tak jsem tehdy tomu neprikladal takovou vahu, jelikoz jsem myslel, ze to delaji ty kotouce. Na kryty jsem se uz pro jistotu dival, ale projdu to jeste jednou.
Naposledy upravil Rostas dne 26.06 2013 21:43, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

26.06 2013 13:26


milcesk: spis po zime. Ale tehdy jsem mel jeste v haji kotouce a ty pri brzdeni hazely, tak jsem tehdy tomu neprikladal takovou vahu, jelikoz jsem myslel, ze to delaji ty kotouce. Na kryty jsem se uz pro jistotu dival, ale projdu to jeste jednou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

26.06 2013 13:27


Skus ked tak nahrat video co to robi a dat to sem... Lebo zas silembloky na motore to nemaju preco robit ked ide na volnobeh ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

26.06 2013 17:29


Kuci ja teda nevim, ale prevodovka na neutral neni spojena takze nehraje roli. Ja zvazuju prio tyhle veci poridit kameru a cvaknout ji na podvozek do motoru kamkoliv a cucet na to co se kde deje. Dneska jsou uz cenove dostupne a myslim, ze to muze zkratit hledani zavady.

Tva zavada je zvlastni. Skoro bych rekl, ze to je Kardan* kdyby jsi mel vsechnohrab. Pokud mas predohrab, tak tam se zmensuje sance. Zkus vypozorovat misto rychlosti otacky hmmm. Treba prijdeme na to ze to je jen v nejakem spektru otacek.

A ve finale to bude setrvak ))

Ciao
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

26.06 2013 19:13


No moze to byt aj dvojhmota ale to by robilo daco pri nastartovani alebo triiaslo i na volnobeh...a na kazdy prevodovy stupen by to robilo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

26.06 2013 20:14


krysimlade: tak jsem cestou domu zkousel zda to ma vliv na otacky a nema. Nejintenzivnejsi vibrace byly cca ve 145km/hodine, takze jsem jel konstantne touto rychlosti na 6st., 5st., 4st. a vibrace se nemenily, takze bych skutecne rekl, ze to je v zavislosti na rychlosti, ne na otackach motoru. Co je fakt zvlastni, jsou ty vibrace v impulzech.
nahoru

sponzor





26.06 2013 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.06 2013 23:20


Poloosy..Napadá mě,že se některá poloosa vyosí,začne kmitat..pak se na moment srovná a tak furt dokolečka..Tipoval bych chycené vnitřní klouby..Nebo ještě mě napadly volné nábojové šrouby anebo nemáš náhodou bezpečnostní šrouby kol?Pokud ano,tak můžou mít jinou váhu než standartní šrouby..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

27.06 2013 1:45


tipuju to na poloosu, respektive klouby. Měnil jsem vnitřní za použité a mám stejný problém
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

27.06 2013 7:34


A nemáš oskákaný gumy? Měl jsem něco podobného a byly špatné tlumiče.Vybrace se projevovali v určité rychlosti a v jakých si dvou sekundových periodách.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 1

27.06 2013 8:07


miko_TPO: gumy jsou jak novy, mam je od 08/2012. Taky jsem si rikal, zda by to nemohly byt tlumice, ale auto se chova stabilne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

27.06 2013 8:35


Auto se mi taky chovalo stabilně a gumy chvilku trvaj, než se oskáčou, jestli to máš od zimy tak to ještě nemusí být vidět.Uvidíš
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

27.06 2013 10:08


Tlmic nie. Tlmic by buchotal na hrboch ale nie takto. A gumy si skusal z druheho auta ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email