Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 362 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 5
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

19.06 2018 13:08


Rabin4213 (19.06 2018 7:43) orig :


Ahoj, chci se zeptat , když udělám nucenou regenareaci, vyresetuji DPF* jako nový, je ještě potřeba udělat přispůsobení čidla?
...

Nie som si isty, ci to je dobry napad resetovat DPF* ako novy po nutenej regeneracii. Pokial viem, to resetovanie sa robi po vymene za novy filter (vtedy mas istotu, ze je naozaj cisty), alebo ak ten stary nechas odborne vycistit, kde naozaj odstrania vsetok popolcek (alebo aspon skoro vsetok). Pri nutenej regeneracii sa ale popolek neodstrani, iba sa spalia sadze. Ale zanesenie popolcekom sa nezmeni. Takze hrozi, ze riadiaca jednotka sa bude k filtru spravat ako k novemu, ale ten je v skutocnosti zaneseny.
Z toho nemoze vzniknut nic dobre. Ja osobne by som to teda nerobil.
nahoru

sponzor





19.06 2018 13:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

19.06 2018 13:38


Takže bude lepší počkat, až budu mít to číslo SW jednotky? Protože zítra jsem chtěl nechat právěudělat tu regeneraci a dát zadat přes diag. , že je DPF* nový. Chtěl jsem zkusit , jestli to pomůže. Pokud tím můžu oddělat DPF* , tak to radši dělat nebudu, jenom provedu regeneraci a znovu přizpůsobím čidlo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

19.06 2018 15:44


tak priblbla ta jednotka neni, aby si pres daig oddelal DPF* ) stejne po flashnuti jendotky na novejsi verzi se tydle nauceny hodnoty uci znovu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

21.06 2018 8:42


Tak jsem byl v servisu , ofotil jsem číslo SW, doufám, že jsem nafotil spravně:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Chtěl jsem ještě poservisákovi , aby spustil nucenou regeneraci, ale přes vcds se mu to nepovedlo, vůbec nepříjmulo mu to kód 21295 a pak ani kod 30605 pro přizpůsobení čidla. Takže nevím co s tím dál.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.06 2018 9:12


jednotka[01] motor musi byt bez zavad potom sa da spustit regeneracia
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

21.06 2018 10:02


urgi (21.06 2018 9:12) orig :
jednotka[01] motor musi byt bez zavad potom sa da spustit regeneracia


Jedina chyba byla právě P0473 čidlo, kterou jsme smázli a následně chtěli spustit regeneraci.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.06 2018 10:04


Cidlo se prizpusobuje bez jakyhokoliv loginu a regenerace se dela pres kodovani ii - 10016. Zajed si k nekomu, kdo s diag umi!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

21.06 2018 10:07


parik (21.06 2018 10:04) orig :
Cidlo se prizpusobuje bez jakyhokoliv loginu a regenerace se dela pres kodovani ii - 10016. Zajed si k nekomu, kdo s diag umi!


OK zkusíme ještě 10016. A co tá verze SW , je stará?
nahoru

sponzor





21.06 2018 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.06 2018 10:59


aktualizace neni
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.09 2018 11:39


Chlapi mate niekto overenu firmu na cistenie nestastnych filtrov?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

21.09 2018 12:47


V Ziari nad Hronom je chlapik co sa tomu venuje. Lenze musis doniest vytiahnuty filter, cistenie trva asi 3 hodiny.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.09 2018 13:21


yo, toho som nasiel, jeden je v ZA, dalsi v Presove. Tos potrebujem nake referencie na pouzitu technologiu, kvalitu cistenia,...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

21.09 2018 18:41


Ten zo Ziaru - kamaratovi cistil na X5 aj A6 C7, v pohode. Ze to uz na samotnej vahe ked ho bral spat, tak citil, ze ten filter je lahsi. Najazdil na X5 zo 50 tisic kym ju predal a bez problemov. Na A6 jazdi stale, ale nema vela od cistenia najazdene. Pozri ine fora, aj na BMW fore su na neho recenzie, aj na Googli najdes.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.09 2018 6:38


Diky, tos uz som ho dal do ZA, manik sa pre to cestou zastavil.
Uvidime.

PS. - mno bez toho filtra je to uplne ine auto. Taha pekne od spodu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 94 | Témat: 9

14.06 2019 10:27


Ahoj, mám podobný problém, včera se mi rozsvítil DPF* filter, po chvili jizdy zhasnul...

Mám problém s klapkami, tahne se to uz asi 3 mesice a jezdil jsem dál, chystám se je vyměnit ccea do měsíce.
Chápu tedy, že se mi filter zanášel, když jsem jezdil s kontrolkou motoru od klapek?

Pokud chybu klapek ve vagu smazu a pustim regeneraci, bude to ok?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 0

06.08 2020 18:36


Ahoj Chlapi je to hodina zpátky co jsem byl na vyčištění DPF* filtru.Ujeli jsme 70km a rozsvitila se opet stejna kontrolka jako pred vycistenim.Auto ztratilo výkon a musel jsem zastavit u kraje vypnout motor a opět nastartovat pak opět jedu bez problémů.Ale bohužel nevím jak dlouho to bude zase trvat do opětovného rozsviceni.Nevite co by to mohlo být?Děkuju za odpoved
nahoru

sponzor





06.08 2020 18:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

06.08 2020 19:37


Diagnostika ti povie prečo sa rozsvietila

Ale toto čistenie DPF* je k hovnu nevycistis to na 0 ako u nového.

Potom ako ma ECU* vedieť koľko je tam popolceka hmmm?

Vždy pri novom musíš povedať ECU* že je nový DPF* a začne rátať ASH(popolcek) od nuly.

Predpokladám ze ste ho len vyčistili.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.08 2020 20:10


Presne tak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.08 2020 20:14


Muze bejt taky spatne g450 snimac nebo oxi sonda to ze nepisou chyby neznamena ze jsou oki
Muzes jezdit s pc a zjistovat jak je to plni atd atd
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.08 2020 21:26


Po vycisteni se musi nastavit v jednotce motoru vymena DPF* a doporucuju vymenit snimac rozdilu tlaku a ten taky nastavit.
Jinak to nebude nikdy fungovat spravne a ECU* motoru nevi ze DPF* a snimac rozdilu tlaku je vymeneny. Proto potom pracuje s poslednima udajema o zaplneni DPF* a dela to regenerace naprosto nesmyslne.

Jestli bylo DPF* cisteno mokrou cestou typnul bych ze bude akorat zalepeny a komurky ucpany a pri zahrati se nema kam ta voda odparit a roztrha mrizky a DPF* je v prdeli. Tak ze tady nepomuze ani nastaveni v ECU* motoru. Spousta lidi o tom nevi nic a timhle nadela vic skody jak uzitku.

Obratil bych se na specializovany servis kde DPF* rozriznou vycisti otestuji a svari zpet. Bez rozebrani jsou to jen vyhozeny prachy. Osobne jsem to resil pres nemeckou firmu co se tim zsbejva. A mam klid vse funguje.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

06.08 2020 22:21


Pokud nemas aktualizovanej sw, co prijme DPF* jako novy, tak se muzes snazit jak chces, proto existujou tu opravny sw pro auta 15let stary. Chybu ti hodi vypocitany zaneseni, ale ne namereny. Ale zas DPF* ma urcitej pocet regeneraci nez spalis tu oxidacni vrstvu, kde zadny cisteni uz nepomuze.
Naposledy upravil parik dne 07.08 2020 9:04, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 0

07.08 2020 7:42


Ahoj všem děkuji za odpovědi.Uprimne ja jse význam v autech hodně málo.Kdyz jsem dojel na čištění filtru ten mechanik to dělal od 7.00 do 16.00hod. Tak v 10.00hod mi volal že tam je špatný taky moturek na klapky a že jse musí vyměnit,že je drahý cena kolem 9000kc ale bez výměny toho moturku že to nepůjde,že by jse to ucpavalo opět znova.Vcera po tě první chybě jsem dojel z Čr do německa.Pred nastartovanim počítač ukazuje Service,to také neukazovalo po opuštění čištění filtru.Auto jelo bez problemu,chyba se uz neukazala ale pri troch sviznejsi jizde pak bylo auto opet citit zapachem nafty jak kdyby jse nekde neco palilo.Uprimne nejsem žádnej boháč,a jsem už trochu zoufalej.Za poslední 2 roky od koupi auta jsem už do ní investoval jen v opravách 6500euro.Audi servis je nehorazne drahej.Pred vycistenim DPF* mi řekl mechanik v německu že ho vymění a i z práci to bude stát 3000euro.To jsem řekl že opravdu nemám,proto jsem ho chtěl aspoň v CR nechat vyčistit a doufal jsem že to tomu pomůže.Vubec nevim co dělat,mám 2 děti a chtěl jsem aby auto bylo bezpečné.Dekuji Vam za každou radu a pomoc.Mejte se
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

07.08 2020 8:49


Uprimne? Stara A6tka 2.7tdi bude vzdy kasicka na peniaze a ked si laik a nie si ochotny chodit po servisoch a sypat do toho tisice tak by som zvolil uplne ine auto a uplne inu motorizaciu.. Ako laik si radsej kup nejaku zanovnu oktavku 1.5tsi alebo nieco na ten styl.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.08 2020 8:52


Bohuzel bezpecne neznamena bez investic. Tohle vse neco stoji a pokud chces auto bez investic kup si novy a obmenuj ho tak aby si nemusel tak investovat.

Tady s tim co provozujes musis mit neustale finance na servis pac to stoji ranec. Zanedbana udrzba predchozich majitelu te sezere z veskerych uspor.
nahoru

sponzor





07.08 2020 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

07.08 2020 9:13


Libi09: len tak pre info kolko stalo to vycistenie DPF*?
A ako dlho ti uz svietila kontrolka motoru ta zlta? BTW na klapky je opravna sada 15EUR

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 0

07.08 2020 9:51


urgi: ahoj oprava vyšla 16989kc ke v tom vyčištění filtru s práci plus ten moturek na klapky.Vyzadal jsem si fotky přidám je jsem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 0

07.08 2020 9:54


urgi: prosím tě jak jse sem v vkládají fotky?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

07.08 2020 11:23


Daj ich do prilohy alebo ja dvam na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A ako dlho si jazdil s tou zltou kontrolkou?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.3. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 1

15.01 2022 17:51


zdarec chci oživit téma mám A6 avant 2,7 132kw 2006. začalo to čtyřmi závadami. první Lambda* sonda - proběHLA* výměna po vymazaní zmizely i chyba vstřiku. zůstal jenom DPF* filt. nechal jsem ho vyčistit, vyměnit teplotní čidlo a pořád to hlásí ucpaný filtr. co dlašího je potřeba k odtranění chyby[/akimg]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

15.01 2022 19:37


Tim předešlým vysokým tlakem mohlo odejít čídlo diferencniho tlaku. Dej nove
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email