Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 2
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

27.10 2017 13:35


FandaTDI (27.10 2017 11:17) orig :
No neni to jen o tom ho vyměnit, ale taky přizpůsobit a okouknout hodnoty filtru, minimálně udělat regeneraci a pokud to takhle jezdilo delší dobu, tak i upravit zanešení dle průběhu regenerace (v horším případě vyměnit DPF* a/nebo ještě něco kolem...).
Co se dalších chyb týče, tak 3 ze 4 v motorvce se týkaj toho DPF* a ta první bejvá často zapřičiněná "cihlou" (na pedálu plynu) a tam je možností několik ... Pokud to uložení není úplně ko, tak neřešit (někdo řeší i odporem...), jinak nejlépe taky výměna...
A CAN (komfortu - v žádný jiný řj už chyba CANu není?) proměřit a opravit, tam se to nehledá zrovna nejlíp, ale může to být třeba i někakej přechoďák, zoxidovanej kontakt, atd.


Ahoj,
určitě čidlo nechám vyměnit v servisu, jelikož já se k převodovce zespoda nedostanu, tak je tam hned i poinformuji o tom přizpůsobení. Po vypisu této chyby jsem najezdil asi 400km, takže servisáky požádám i o nucenou regeneraci. Výpis zaneseni z VAGu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Dle toho by moc zanesený být neměl, ale pro jistotu uděláme nucenou regeneraci.

U toho silentbloku, zatím jsem nepozoroval nijaké vibrace od motoru, i když chyba je tam už hodně dlouho, tak jsem to s touhle chybou i koupil.

CAN(komfortu), zkusím ještě nějak prodiskutovat se servisákem.

Děkuji moc za rady
nahoru

sponzor





27.10 2017 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

27.10 2017 18:35


presne podle te fotky to je nedotazene do konce jeste koukni na tlaky toho cidla, utcite tma budes mit velkej offset
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 11

31.10 2017 10:37


Ahojte, skúsim sa podeliť o svoje skúseností. Mám 3.0 TDI* BMK 165 KW 350 000 km pôvodný filter. Asi pred 20000 už auto dymilo na bielo tak som menil vstreky, potom odišlo ovládanie turba samozrejme okamžite zanieslo DPF* tak som vymenil ovládanie turba, vyčistil DPF*. Už predtým som zaregistroval, že interval regenerácie sa skracuje. Po uvedených opravách som začal sledovať ako často auto regeneruje, a prekvapilo ma že skoro každých 100-150 km, auto pri prechode otáčkami dosť triaslo v určitých režimoch, začal som pátrať po príčine všetko som prekontroloval mám VCDS, ODIS a dosť skúseností tak všetko skontrolované a všetko v poriadku tlak turba OK, EGR* OK, Škrtiace klapky OK. Nakoniec som zdemontoval kompletné sacie potrubie vrátane oboch strán so škrtiacimi klapkami potrubie malo z vnútornej strany asi 2-3 mm nanos karbónu tak som to ponoril na 6 hodín do Supermafrasolu pomer 1/5 po tomto kúpeli ako nové opäť namontované (hliníkové koleno pre pripojenie EGR* len opláchnite, supermafrasol reaguje s hliníkom dosť výrazne tak nech vám to nerozleptá, poriadne vyčistiť kanálik EGR*). Auto ako nové interval regenerácie 800 a viac km, motor krásne ťahá bez akýchkoľvek vybrácií. Tak môžem povedať, že zanesenie sacieho potrubia hoc len nepodstatnou vrstvou ktorá u iných motorov nespôsobuje problémy je Achillovou pätou tohto motora.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

29.05 2018 20:23


Obnovujem toto tema, hlaska P242F si nasla aj mna.

Mam este dalsiu chybu: P1018 - problem s ovladanim virivej klapky - rada 2. Ovladanie vymenene, snaha o prisposobenie ( 55 ), chyba vsak pretrvava.

Priebeh nutenej regeneracie:
ohrev- dosiahnutie cca 220°C, regeneracia - dosiahnuta teplota max 350°C , rozdiel tlaku pri regeneracii 24. skusal som 3x regeneraciu po sebe, zakazdym skoncila bez uspechu, chyba P242F pretrvava.

Cidlo rozdieloveho tlaku som menil pred cca rokom - neprisposobil, neviem ako (uvitam radu).

Zaujimave, ze pred casom som sledoval regeneraciu pocas jazdy a teplota dosiahla bezproblemov nad 600°C.

Tos chlapi radu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

29.05 2018 22:57


kolik mas mbaru na volnobeh?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.05 2018 6:08


parik: 7

Tak po aktualizacii VCDS som nasiel polozku adaptacia snimaca rozdieloveho tlaku. Ten bol asi O.K., pretoze pred tym aj po tom ukazoval rovnako.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

30.05 2018 6:38


parik (27.10 2017 18:35) orig :
presne podle te fotky to je nedotazene do konce jeste koukni na tlaky toho cidla, utcite tma budes mit velkej offset

Ked hovoris o tom offsete, tak predpokladam, ze tomu asi trochu rozumies . Ciste zo zvedavosti. Mohol by si mi prosim ta vysvetlit, co ten offset diferencneho tlaku vyjadruje ? Alebo aby som bol konkretnejsi, na zaklade coho sa ta hodnota meni, alebo co by to prakticky znamenalo, keby tam bola velka hodnota ? Samotny diferencny tlak sa mi meni v zavislosti na otackach motora a tiez od aktualneho zanesenia filtra, co je samozrejme pochopitelne. Ale ten offset je stale nula a nevsimol som si, ze by sa nejako menil. Takze nerozumiem, co ten udaj prakticky vyjadruje, myslim z pohladu fungovania filtra. Samozrejme ze viem, co znamena slovo "offset".
Naposledy upravil mravecm1 dne 30.05 2018 13:49, celkově upraveno 2 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.05 2018 9:46


Milos1 (30.05 2018 6:08) orig :
parik: 7

Tak po aktualizacii VCDS som nasiel polozku adaptacia snimaca rozdieloveho tlaku. Ten bol asi O.K., pretoze pred tym aj po tom ukazoval rovnako.


aktualne: pri vplnobehu skace tlak 0 - 7. Nateraz som SW "vymenil" filter, chyba sla zmazat, tos sa uvidi.
nahoru

sponzor





30.05 2018 9:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

30.05 2018 14:02


mravecm1: offset je v podstatě "kalibrační odchylka" a pokud dif.tlak ukazuje při vypnutým motoru (ideálně po 2min. na ustálení) 0, tak je to ok. Pokud by ukazoval např. 2mbar, tak se při adaptaci uloží offset -2mbar a dif.tlak se tím "srovná" na 0 (s vyp.motorem). A obecně čím větší odchylka offsetu od nuly, tím míň důvěryhodná je hodnota dif.tlaku, tj. offset 0 je v podstatě ideální stav

Milos1: 0 je taky špatně, to není ani u novýho filtru - při vypnutým motoru je dif.tlak 0? A jen tak vyresetovat DPF* taky není zrovna ideální, jednotka si to stejně dopočítá a častejma regeneracema (kydž bude jednotka "oblbnutá" "jakože novým" DPF*) se ten filtr ještě víc zanese ... Může se stát, že jednotka to nepočítá správně (hlavně když nějaká komponenta není ve stopro stavu a/nebo se třeba chvíli jezdí s MIL...), pak je dobrý udělat servisní regeneraci a dle hodnot před/v průběhu/po upravit(/snížit) zanešení popílkem, ale nulovat bez výměny tomu filtru (potažmo motoru/autu) moc nepomůže a je pak i větší riziko požáru (hlavně když pak dělá servisní regeneraci někdo, komu ty hodnoty nic neříkaj a nebere v potaz širší souvislosti...)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.05 2018 19:00


FandaTDI:
je mi jasne, ze bude sa treba tomu venovat. Auto ma 300k+, tos bude tam viacero veci. Ptreboval som to urgentne poriesit, bo mam dalsie auto nepojazdne. Pocitam s tym, ze pojde filter von a omrkneme co s nim. Tak isto treba poriesit chybu s tou klapkou. Rozmyslam nad tym, nahradit docasne filter rurou, posledovat a dat doporiadku dymivost a potom to dat spat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

31.05 2018 0:12


Tím vyměněným ovládáním myslíš tu opravnou sadu(novou)? Většinou bejvá problém u dorazu (pokud není zakarbonovaná a např. nezadrhává) a jestli chceš řešit kouřivost, měl bys vyřešit i tu klapku ... Často pomůže důkladný vyčištění celýho sání, ale ani to samozřejmě není všespásný...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

31.05 2018 6:51


Mno opravnu som kupil - zbytocne, pretoze na klapkach mam este mosadzne puzdra a tie su naveky. Niekde som tu dal foto. Zo sady som pouzil akorat tie tiahla, bo tie moje boli vydrate.
Ovladanim mam na mysli ten elekrticky pohon.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 95 | Témat: 15

01.06 2018 12:51


takze kontrolka DPF* filtra si nasla aj mna. Podla vsetkeho sa neregeneroval 1750km a neviem preco. Jazdil som v poslednej dobe vela dialnic tak nechapem. Otazka znie je bezpecne spustit servisnu regeneraciu? Podla toho co citam vyssie je pravdepodobnost poziaru a nerad by som si auto potom uz len pozametal. Je nejako mozne spustit regeneraciu za jazdy?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

01.06 2018 13:31


regenerace na miste neni problem. kolik ti ukazuje cidlo tlak na volnobeh? pokud jezdis dalky, tak to 2000km nemusi regenerovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 95 | Témat: 15

01.06 2018 13:51


Ak je to hodnota different pressure tak tu mám 7mbar a offset 0mbar.
Kontrolka sa rozsvieti auto nie je v nudzaku regenerácia sa nespustí a po chvíli to zhasne. Už som z toho auta zúfalý.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

05.06 2018 9:55


Ahoj, mel jsem problem s DPF* ze psala diagnostika ze je nasmerne zanesen, auto jezdil vse fungovalo regenerovalo vse ok, jen ta hlaska v diag. Tak jsem vymenil cidlo dif. Tlaku prizpusobil ho, psalo to porad, tak jsem to cele zresetoval jako ze je filtr novej, ted koukam do diag a tam ujeto od posledni regenerace 1400km coz se mi zda celkem dost, jaky na to mate nazor? Jinak auto funguje, nikde nic nepise jede jak ma vyfuky uplne cisty. Diky
nahoru

sponzor





05.06 2018 9:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

05.06 2018 10:02


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.06 2018 10:26


udelej vynucenou regeneraci a pak vyresetuj DPF* jako novy, rekl bych ze pak budes mit klid
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

05.06 2018 23:11


Milos1 (31.05 2018 6:51) orig :
Mno opravnu som kupil - zbytocne, pretoze na klapkach mam este mosadzne puzdra a tie su naveky. Niekde som tu dal foto. Zo sady som pouzil akorat tie tiahla, bo tie moje boli vydrate.
Ovladanim mam na mysli ten elekrticky pohon.


Zrovna dneska jsem měl tu čest s jednou 2.7tdi s chybou vířivý klapky (a nouzákem), tak jsem chvilku polaboroval a i když se asi bude dávat min. ta sada táhel, tak celej problém je 1mm počátečního dorazu, stačilo to v tom kloubu na klapce (jak je tam ta kovová spona/aretace) podložit, udělat základní nastavení a jede zas jak za mlada ... (i akční členy a selftest prošel bez znovuzapsání chyby...)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.06 2018 0:00


FandaTDI: Pokud mas stary provedeni z plastu tak se neraduj vnitrek bude vymletej jako svina a hrozi ze se to tam nekde uloupne a nadela paseku v motoru.
Kolega ma totiz inovovany klapky tam to vydrzi vic.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.06 2018 18:58


FandaTDI (05.06 2018 23:11) orig :


Zrovna dneska jsem měl tu čest s jednou 2.7tdi s chybou vířivý klapky (a nouzákem), tak jsem chvilku polaboroval a i když se asi bude dávat min. ta sada táhel, tak celej problém je 1mm počátečního dorazu, stačilo to v tom kloubu na klapce (jak je tam ta kovová spona/aretace) podložit, udělat základní nastavení a jede zas jak za mlada ... (i akční členy a selftest prošel bez znovuzapsání chyby...)


mno je pravda, ze hoc to tiahlo je vymenene, ma malu volu, bo klb na klapkach je vydraty. Skusim daco vymysliet na vymedzenie tej vole a skusim znovu nastavit.
DAM* vediet.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

06.06 2018 21:45


áček: No to jsi mě moc nepotěšil ... Vím sice, že jen ta oprav.sada táhla bejvá dočasný řešení, i když lopatky samotný choděj krásně a bez vůle, ale o možnosti "uloupnutí"/zlomení jsem ještě neslyšel ... Jak poznám, jestli je to starý nebo inovovaný provedení? Je to čtyřka 8K 2009 CGKA 140kW a ta klapka (/její motůrek - vypadá původní) s číslem 059129086L. Předem díky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.06 2018 22:56


Vyndat ven a podívat se dovnitř při tý příležitosti to všechno vyčistit od toho sajrajtu co tam je.
Podle čísla dílu by se to taky mělo dát identifikovat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

07.06 2018 0:37


No to mě pos... Koukám, že "ovladač vzduchových klapek"/059129086L "odpadl" (že by to byl ten typ, kterej zmiňuješ? ) a jako náhradu použijte "trubku sací" 059129712AM (což ale vypadá, že stejně není jen "trubka", ač nápad by to byl možná nejlepší, mi neřikejte, že by se nedala i vytvarovat "pasivně" s podobnou funkcí dle náporu vzduchu...)
nahoru

sponzor





07.06 2018 0:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.06 2018 8:36


FandaTDI: to odpadlo něco na tom servomotorku?

Náhled, klikni pro zvětšení.


Já když jsem ty klapky na podzim dělal, tak jsem vyměnil samotný klapky + táhla, které byly v opravné sadě včetně těch „špuntů" na koncích, na které se ty táhla nasazují. Diag. mi tehdy hlásila chybu, že krajní mez nedosažena myslím, bylo to zasrané a po vyčištění to stejně nechodilo, protože bylo vychozený to uložení, ty ložiska byli shity.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

07.06 2018 10:05


Ne, to "odpadlo" pise etka (asi jako vybehly z vyroby) a ze se ma pouzit ta nahrada.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.06 2018 10:48


Aha, jsem vocas . Nicmene jsem shanel do sveho auta krytku na palubku jednu v chrom paketu a v ETCE uz taky nebyla a normalne se da koupit original treba pres Autokelly, kde mi ji normalne sehnali.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

19.06 2018 7:43


parik (05.06 2018 10:26) orig :
udelej vynucenou regeneraci a pak vyresetuj DPF* jako novy, rekl bych ze pak budes mit klid


Ahoj, chci se zeptat , když udělám nucenou regenareaci, vyresetuji DPF* jako nový, je ještě potřeba udělat přispůsobení čidla?
Já už s tímto problémem stáleho rozvěcování kontrolky DPF* bojuji půl roku. Vyměnil jsem už třetí čidlo, v servisu mi i udělali přispůsobení , ale kontrolka se pořád rozvěcuje, klidně i 20x během ujetí 5km, padá do nouzáku, následně se rozsvítí kontrlka motoru. Vypisuje to chybu P0473. Nevěřím, že mám pořád štěstí na to, že koupím stále špatné čidlo. Tento měsíc mě čeka emisní i technická kontrola a s tímto problémem určitě neprojdu. Díky za vaše odpovědi.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

19.06 2018 10:21


Rekl bych, ze je potreba upgrade sw motoru na novejsi verzi, ktera prave tento problem odstranuje. Posli mi cislo sw jendotky z vagcomu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

19.06 2018 11:56


parik (19.06 2018 10:21) orig :
Rekl bych, ze je potreba upgrade sw motoru na novejsi verzi, ktera prave tento problem odstranuje. Posli mi cislo sw jendotky z vagcomu.


OK, zítra jsme domluvenej do servisu, tak vyfotím SW jednotky.
Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email