Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 233 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 231
Uživatelů: 2
Celkem: 233

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2011
Příspěvků: 35 | Témat: 11

16.06 2013 14:57


Zdravím.Chcem sa vás spýtať či neviete čo môže byť s DPF* filtrom, dal som ho vyčistiť lebo sa mi hodil motor do nudzového stavu stratil vykon a otáčky šli len do 3000, po vyčistení a vymenení čidiel na DPF* po mesiaci zase svieti...čo s tym furt je?? čistenie prebiehalo tak že filter bol dva dni namočený v neake chemii, je to 2,7 TDI* nabehané 190 000
nahoru

sponzor





16.06 2013 14:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.06 2013 15:02


Tak záleží jaký trasy jezdíš, jestli jenom po městě nebo dálnice. Nekouří Ti to auto bíle?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2011
Příspěvků: 35 | Témat: 11

16.06 2013 15:29


Joey:
Tak záleží jaký trasy jezdíš, jestli jenom po městě nebo dálnice. Nekouří Ti to auto bíle?

vobec nedymí a trasy stále v meste držím otáčky vždy na 2000 ale nechápem že po vyčistení to vydrží mesiac a 250 eur fuč
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

16.06 2013 15:45


Luko, takyto problem sme riesili popri prevodovke na BMW 530d, zasvinilo mu aj DPF* filter a este jeden za nim, po vycisteni mu to svietilo zase po mesiaci... Najskorej Ti dymi motor, bud tryska v cudu alebo ine.. Daj si pozriet trysky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.06 2013 19:02


lubomt: přesně to sem chtěl říct
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

16.06 2013 21:00


A nevies , ze Ti dymi, lebo filter sa to snazi vypalit az kym sa nepripcha
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

18.08 2014 19:58


Chlapi mě to právě dost často kouří bílo/šedo/modře a zrovna se mi dnes i rozsvítil na pal.počítači DPF* ..jinak mám 2,7 TDI* ale nalítáno už 340tis. tak nevím ... udělat
vstřiky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

18.08 2014 20:21


Pravděpodobně vstřiky, blbě rozprašujou a zanáší DPF*.
nahoru

sponzor





18.08 2014 20:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

18.08 2014 20:43


Tam toho je mnoho od trysek přes EGR* a jeho regulace-měnič tlaku, prasklý katalizátor(to je příčina příliš dlouhé regenerace a nabývání oleje).Nebo je KO DPF* filtr.Přes čidla u katu atd. Je to třeba dát člověku co je školený na problematiku DPF* filtrů.Ten totiž ví a zná veškerý hodnoty který jsou potřeba k regeneraci.Pak si spustí nucenou regeneraci a vše sleduje. Tím lokalizuje příčinu proč se tam něco děje.Dál si nech nejprv zkontrolovat trysky na stolici.Tím si ověříš jejich stav a podle toho se určí prvopočátek proč se ten filtr zanáší díky trysce nebo kvůli něčemu jinému.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

01.09 2014 21:33


Naprosto s tebou souhlasím, obávám se, že to může být cokoliv, naposledy mi v německu regenerovali DPF* a dávali čidlo Druckgeber 059906051A
Přesněji:
DPF* filter geprüft
Saughrohrklappen geprüft
AGR* ventil geprüft
GFS/geführte funktion
Differenzdrucksensor geprüft
DPF* notregeneration 3x durchgeführt

V německu se ale teď bohužel nepohybuju, radši bych to nechal u někoho prohlídnout tady v čechách, ale nevím u koho atd..
Pár tipů např. na vstřiky mi tady na fóru poradil Joey
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

29.03 2017 9:58


Dobrý deň, oživujem staršiu tému. Chlapi, prosím, poraďte, kto je v celej SR a/alebo v ČR (nie ďaleko od SR, Morava) skvelý odborník na motory Audi/VW 2.7 TDI* / 3.0 TDI* CR, diagnostika, opravy, aj úpravy/editácie a flashovanie SW RJ motora (ide aj o DPF*).

Mám s jednou Audi A6 C6 (4F) 2008 2.7 TDI* 132kW (BPP) problém. Auto neťahá do cca 2000-2500 ot. - plyn na podlahe a zrýchľuje len veeeeľmi pomaličky. Ráno za chladného vzduchu ešte auto ako-tak ide (pod 2000 ot. tak pre dôchodcu), za teplého dňa ťahá ešte horšie. Po prekonaní 2000-2500 ot. už ide OK (ale možno to tiež nie je to, čo bývalo).

Auto má do 297 tis.km a je v krásnom udržiavanom stave, motor čistý, žiadna olejnička. Ďalšie detaily by som už najradšej prebral s daným odborníkom.

Písal som už mail TDIfun-ovi, ale po prvej odpovedi a mojich (možno príliš všetečných) doplňujúcich otázkach už nereaguje.

Prosím, ozvite sa mi niekto, ak si trúfate pozrieť sa na to. Ako prvé by som za daným človekom vybehol s Audinou a porozprávali by sme sa, prípadne skúsili nejaké logovania MAF*, plniaceho tlaku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

31.03 2017 14:49


chlapi, alebo nepoznáte niekoho (klubaka?), kto dokáže zohnať originál DPF* filter (X-ový diel) za rozumnejšie peniaze:

4F0 254 800 CX
4F0 254 800 GX?

Problém je v tom, že môj starý DPF* je už "mechanicky poškodený" zvnútra, takže buď prižmúriť oko, alebo bez návratu pôvodného.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2759 | Témat: 178

31.03 2017 16:26


Co som rýchlo pozrel na ebay sú tam za 300
Co je podľa mňa dobrá cena
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.04 2017 11:04


Vďaka, pozriem. Len aby to u všetkých nebolo s vrátením môjho DPF* (ten je zvnútra už mechanicky poškodený a tých cca 300-350 EUR zálohy by mi takmer isto nevrátili).

Viaceré z nich sú zaručene NEoriginály - nejaké náhrady od DE firmy VEGE. Skúsim vypátrať nejaké skúsenosti s nimi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2759 | Témat: 178

01.04 2017 16:52


No nový z audi X £1200 CX £1400

A koľko máš gramov popolceka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.04 2017 20:27


No veď práve, keď som sa spýtal v jedných origo VW Group autodieloch na cenu nového (X-ového dielu), skoro ma vystrelo! Ako keby tá cena bola spred 8-10 rokov (neklesala). Nechápem, veď ceny benzínových KATov po dlhšom čase poklesli na prijateľnú úroveň a kto potreboval (a chcel mať emisie OK), vymenil za kvalitný aftermarket a na emisnej kontrole krásne výsledky. O ekológii sa veľa kecá (a hrozí sankciami), ale splniť základnú SYSTÉMOVÚ podmienku - zabezpečiť kvalitné DPF* za akceptovateľné ceny, aby ľudia mohli riešiť jeho výmenu korektne...

Ja mám môj DPF* zvnútra mechanicky poškodený (perforácie), takže pre mňa navyše plná cená za X-ový diel. Debata o gramoch popolčeka už v mojom prípade nemá význam. Pokus o jeho vyčistenie dopadol neúspešne, preto zháňam nový, resp. starší originál v plne funkčnom stave (ale ako to overím?)

Keby existoval aspoň niekto, kto má dlhodobejšie pozitívne skúsenosti s niektorým z aftermarket výrobcov a poradil, ktoré DPFká z druhovýroby naozaj plnohodnotne nahradia originál (dlhodobá kvalita filtrácie = namerané emisie a aspoň polovičná životnosť, ako mal originál).
nahoru

sponzor





01.04 2017 20:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2759 | Témat: 178

02.04 2017 12:42


No s aftermarket tu asi nebude mať nikto skúsenosti lebo DPFka do 15 rokov stále fungujú ak sa človek o to staral ako mal

Napr na mojej A7 CDUC mam 230000km ma 5 rokov a zavesenie filtru mam 0,21L
co je 2/3 z max 0.37L

Takze očakávam tiež životnosť cca 10 rokov ak bude všetko tak ako ma byť.

Skús ešte vrakac alebo buracku ale je to lotéria.

Niekto stým aftermarket musí začať
A za £230 co je 1/5 ceny hádam vydrží 3 roky minimálne
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil urgi dne 26.10 2017 12:35, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

03.04 2017 19:24


Áno, konkrétne tento BM Catalysts BM11151 by som za tých cca 270 EUR aj riskol. BM Catalysts by mohol byť práve jeden so serióznych aftermarket výrobcov DPF* filtrov.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 2

18.10 2017 19:12


Ahoj. Dnes se mi rozsvitilo DPF* na palubce, ale asi za 5 vterin opet zhaslo, jenomze spolu z kontrolkou DPF* zacala blikat i kontrolka zhaveni. Takze jsem asi 20 minut jezdil s otackama kolem 2000/min, kontrlka zhaveni porad blikala. Pak jsem zaparkoval a jeste na miste jsem drzel otacky na 2000/min jestli to nepomuze a nepomohlo. Kontrolka DPF* uz se vic nerozsvitila(svitila jenom tech 5 vterin), ale kontrolka zhaveni porad blikala. Tak jsem potom vypnul motor a nastartoval, kontrolka zhaveni se uz nerozsvitila, ale po nastartovani zustala svitit kontrolka motoru. Otevrel jsem kapotu a z jednoho mista v motoru vychazel divny zvuk, jakoby se porad delal nekde podtlak. Lokalizoval jsem to misto, viz video. Myslim, ze je to nad EGR* ventilem.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému




Vypis z vagu snad sezenu do konce tydne. Myslite, ze by jste to podle toho zvuku poznali cim by to mohlo byt? Dekuji vsem za pomoc
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

18.10 2017 21:41


Mohl odejit nejaky snimac teploty okolo DPF* ale taky to muze bejt mnoho dalsiho. Bez diagnostiky nema cenu neco laborovat. Az to budes mit nacteny uvidis co to je.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1346 | Témat: 59

19.10 2017 8:50


Tohle teď dělá přesně kamarádoj na Golfu 1.6 TDI* 77kw. Jede, rozbliká se mu žhavení, pak se přidá kontrolka motoru, pak auto spadne do nouzáku. Pak chcípne a nastartuje, svítí už jen kontrolka motoru a auto jede normálně. Udělal jsme diagnostiku a je to EGR*. Už má objednanej novej, nechá vyměnit, protože u toho motoru musí prej nápravnice dolu a celý to vyndat spodem, na vw-clubu psali že je to velmi častá závada.

Tvůj projev vypadá stejně, takže bych to sázel na stejnou závadu, ale těžko říct bez diagnostiky. Když jsem o tom něco hledal, může to dělat i snímač teploty jak píše áček: no a nebo u toho Golfa to může dělat brzdové čidlo na pedálu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 2

19.10 2017 10:20


Brzdove svetla jsem zkousel a svitili. Taky mi to spis vychazi na ten EGR*. I ten divny zvuk navideu se line od nej. Ale zitra mi to kamos napichne na VAG, tak napisu pak vycet chyb. Jsem zvedavej co to bude. Zatim moc diky za odpovedi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 2

26.10 2017 7:57


Tak konečně mám výpis z VAG:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Řídící jednotka SW: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Díl: 2.7L V6TDI G000AG 0010
Kódování: 0011372
Dílna #: WSC 24503

4 závad nalezeno.
005495 - ventil ulozeni motoru vpravo (N145): preruseni
P1577 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 195607 km
Indikace času: 0
Datum: 2017.04.15
Čas: 13:09:09

info o závadě:
Otáčky: 882 /min
Kroutící moment: 62.4 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Napětí: 13.83 V
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0

009300 - Neznámý chybový kód
P2454 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 32
Kilometry: 199687 km
Indikace času: 0
Datum: 2017.10.05
Čas: 06:50:16

info o závadě:
Otáčky: 882 /min
Kroutící moment: 109.2 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 69.6°C
Teplota: 53.1°C
bez jednotek: 0.0
Tlak: 0.0 mbar

009263 - Neznámý chybový kód
P242F - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Kilometry: 199962 km
Indikace času: 0
Datum: 2017.10.18
Čas: 17:40:15

info o závadě:
Otáčky: 1197 /min
bez jednotek: 56.4
bez jednotek: 14.0
bez jednotek: 48.0
Teplota: 106.2°C
Tlak: 0.0 mbar
Tlak: 0 mbar

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 199980 km
Indikace času: 0
Datum: 2017.10.18
Čas: 18:26:34

info o závadě:
Otáčky: 2478 /min
bez jednotek: 361.9
Tlak: 0 mbar
bez jednotek: 0.0
Teplota: 218.3°C
Tlak: 0.0 mbar
Teplota: 17.1°C

Readiness: 1 1 0 0 0

Adresa 19: CAN Gateway Labely: 4F0-910-468.LBL
Řídící jednotka SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Díl: Gateway H11 0070
Kódování: 6CFE53C41B2104
Dílna #: WSC 02334

Nalezena 1 chyba:
00470 - koncernovy datovy bus - Komfort po jednom vodici
011 - preruseni
info o závadě:
Stav závad: 01101011
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 68
Kilometry: 188635 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.14
Čas: 07:15:06

Mohl by mi někdo poradit, co ty chyby způsobuje?
Děkuji
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.10 2017 8:08


vyměň čidlo dif. tlaku a zkontroluj hadičky/trubičky k němu
nahoru

sponzor





26.10 2017 8:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 2

26.10 2017 8:47


váha (26.10 2017 8:08) orig :
vyměň čidlo dif. tlaku a zkontroluj hadičky/trubičky k němu


A kde přesně naleznu to čidlo? Je někde v motorovém prostoru, nebo přímo u DPF* filtru?
Taky jestli by bylo možné napsat číslo dílu, toho senzoru?

Díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

26.10 2017 18:06


cislo dilu mas vejs, z logu je jasne ze 0baru je kravina!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 2

26.10 2017 22:50


Ok dik. Cidlo zakoupim, jen jestli by jsi mi mohl rict, kde v aute se presne to cidlo nachazi. A ten zbytek chyb si nemusim vsimat, co mi vypsal VAG?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

27.10 2017 6:36


Na pravom boku prevodovky, je to pristupne zo spodu. Potrebujes torx, tenke ruky a hbite prsty.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 2

27.10 2017 8:58


Milos1 (27.10 2017 6:36) orig :
Na pravom boku prevodovky, je to pristupne zo spodu. Potrebujes torx, tenke ruky a hbite prsty.


Díky za pomoc.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 895 | Témat: 32

27.10 2017 11:17


No neni to jen o tom ho vyměnit, ale taky přizpůsobit a okouknout hodnoty filtru, minimálně udělat regeneraci a pokud to takhle jezdilo delší dobu, tak i upravit zanešení dle průběhu regenerace (v horším případě vyměnit DPF* a/nebo ještě něco kolem...).
Co se dalších chyb týče, tak 3 ze 4 v motorvce se týkaj toho DPF* a ta první bejvá často zapřičiněná "cihlou" (na pedálu plynu) a tam je možností několik ... Pokud to uložení není úplně ko, tak neřešit (někdo řeší i odporem...), jinak nejlépe taky výměna...
A CAN (komfortu - v žádný jiný řj už chyba CANu není?) proměřit a opravit, tam se to nehledá zrovna nejlíp, ale může to být třeba i někakej přechoďák, zoxidovanej kontakt, atd.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email