Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 205 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 0
Celkem: 205

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

28.05 2013 18:11


Zdravim ludia. Naco je na motore Tensioner?

mam ho na S3 8L AMK na lavej strane motora v smere jazdy kde je retazovy rozvod vacky a hydronapinak..


netrapilo by ma to, len mi spod toho smejda grcia olej.. to som si vsimol az ked som vymenil tesnenie vika ventilov + som to este druhy krat rozobral a este to tesnenie som pretrel silikonom, lebo u mi z toho bolo az zle ked som zase videl unik oleja...

potom som isiel prehnat motorik do kopca asi 5 km, vratil som sa a z pod toho tensiometra tiekol olej cicerkom... proste pod nim bol taky tenky pasik oleja... a zacal som patrat odkial fuka vietor. a po dlhsom hladani som nasiel tento navod..

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4341168

riesil uz niekto aj tieto tesnenia? ja som ich objednal, zajtra dufam pridu.. pod vikom ventilov mam ElRing tak som objednal aj polmesiac aj to tesnenie od ElRingu..
Naposledy upravil Fuxxo dne 08.06 2013 9:54, celkově upraveno 2 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





28.05 2013 18:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

29.05 2013 22:45


Ten tvuj Tensioner je cidlo nastaveni vacek
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

29.05 2013 22:56


ak myslis cidlo polohy vacky, tak si na omyle to ja na pravej strane motora v smere jazdy.. ja som pisal o lavej...


/// tak som zistil co to je... ten cely kus je hydronapinak, vratane toho valceka pripojeneho na elektriku.. pre vymenu tesnenie popod hydronapinakom je nutne pouzit nastroj OEM VW 3366 aby sa hydronapinak stiahol, uvolnila sa retaz a tym padom je mozne hydronapinak odlepid od bloku.

nasledne vybrat stare tesnenie a polmesiac, vycistit, dat nove tesnenie a polmesiac, nasunut srobky na hydronapinak, uvolnit stahovak 3366, dotiahnut skrutky atd...

ked zozeniem ten VW 3366 pripravok, nafotim vymenu a spravim navod...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

30.05 2013 9:01


Aha sorry. Mas pravdu ted sem si to precetl poradne:-)hlavne zes nato prisel:-)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

30.05 2013 17:06


pohoda.. uz som objednal aj ten pripravok 3366.. v BB mi ho nechceli predat, ze to su pripravky, ktore sa nepredavaju.. a v predajni ŠKODA v LC mi ho objednali a zajtra mozno pride a 9€ je uplne smiesna suma za to.. na ebay som nasiel len od 15 babiek vyssie..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.05 2013 17:10


vyborne, mozes potom spravit fotoserial
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

30.05 2013 17:51


jo spravim tak ako som robil navod na opravu snimaca pozdlzneho zrychlenia na dieselpower.. len v tom navode som nepouzil svoj foto matros
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

08.06 2013 0:59


tak tesnenia vymenene, unik oleja zastaveny, som spokojny

na zaciatok je velmi dobre pripomenut, ze je potrebny pripravok 3366 od VW na zatlacenie hydronapinaku, aby ste ho vedeli odlepit od hlavy a vymenit tesnenia... ceny pripravku 3366 sa na ebay pohybuju okolo 25 dolarov a vyssie. Vo VW mi ho redali za 10€. Ak si ho budete aj objednavat z original predajne, tak skuste viac predajni, lebo je mozne, ze Vam ho nebudu chceit predat. ja som tiez volal do VW v B. Bystrici ale tam mi ho nechceli predat rovnako ako aj vo Zvolene. V Lucenci nebol s predajom vobec ziadny problem...


na zaciatok treba odstanit vsetky veci, ktore prekazaju pri vybrati vika ventilov. Cize rura od turba, hadice, ventil N249, zasobnik podtlaku, drziak ventilu N249, hadica na odvetravanie vika hlavy, drziak Turbo* rury, tepelne clony v ktorych su skryte kable ku zapalovacim cievkam, hadicku s rurkou, ktora vedie na skrtiacu klapku, BOV, odcvaknut sponku na plastovom kryte rozvodov, vybrat zapalovacie cievky, odpojit zasuvku hydronapinaku.

ku tym tepelnym clonam na kabloch a v okoli odporucam nechat tam kde su, lebo par chytrakov to odtial vyhadzuje, ze zbytocna vec.. ano, zbytocna, ale len vtedy ked si clovek da tu pracu a pouzije teflonovu termo pasku na vyfukove zvody. na S3 nie je problem rozpalit vyfukove zvody pekne do cervena ako to bolo spominane aj tu niekde na fore.. dokladam vlastne foto








Náhled, klikni pro zvětšení.


ked mame vsetko odstranene, mozeme odskrutkovat 9x matice M6, ktore drzia viko ventilov.



zlozime dole viko ventilov, tesnenie po obvode vika + tesnenie na dierach pre zapalovacie sviecky.





zoberieme VW pripravok 3366 a dame ho na miesto urcenia, vid foto, sipka ukazuje kam ma ist imbusova skrutka









pomocou pripravku 3366 stlacime hydronapinak. je potrebne dbat na to, pokial si tento pripravok vyrobite svojpomocne, aby ste prilis nezatlacili hydronapinak, lebo ho mozete poskodit. pomocou original pripravku 3366 mozete hydronapinak zatlacit az pokial vas pusti zavit na pripravku. nic tym nepokazite, ten zavit je tak dlhy aby neposkodil hydronapinak.

ked mam hydronapinak stlaceny, najskor uvolnime vsetky 4 skrutky hydronapinaku a potoim ich vyberieme. ked budete vyberat poslednu, cely sa mierne nadvihne.





trochu mu pomozeme rukou a podvihneme ho este vyssie. odstranime stare tesnenie a potom opatrne polmesiac. opatrne preto, ze treba davat velky pozor pri manipulacii s nim, aby nepadol do bloku motora.. miesta na manipulaciu nie je vela, preto to treba robit opatrne. je tam cca 2-3 cm miesta medzi drziakom hydronapinaku a hlavou...









ked mame stare tesnenie aj polmesiac von, treba co najdokonalejsie vycistit plochy kam dosadaju tesnenie a polmesiac, ja som pouzil handru na ocistenie hrubej spiny a oleja a potom dalsiu cistu handricku namocenu v technickom benzine na odmastenie







pred vlozenim polmesiaca do osadenia, jeho dosadacie plochy nakomplet natriete silikonovym tesnenim. Polozte polmesiac do jeho osadenia. Bude mierne vytrcat z osadenia, ale to je v poriadku. Zoberte tesnenie hydronapinaku a vysrafovanu cast natrite tier tesniacim silikonom. (na tesneni su plochy natrete nejakym lepidlom, ale nic sa nestane ked tesnenie natreite silikonom cele, ale nie hrubou vrstvo.. staci tenky film)





na obrazku je tesnenie nakreslene bez hydronapinaku a bez veciak, cize si ho natrite este predtym, ako ho tam vlozite.

Pri vkladani si radsej 5x overte ci ste tesnenie dobre osadili na diery a vodiace rurky.

a teraz uz len skladanie..

osadit 4x T30 skrutky, dotahovat rovnomerne, utahovaci moment 10 Nm. Vycistite viko ventilov, tesnenia vika ventilov a dosadacie plochy na hlave od oleja a v mojom pripade aj od silikonu. tiez som pouzi dvojity postup, najskor hruba spina a olej z tesneni a potom cistou handrickou namocenou v technickom benzine. (silikon v mojom pripade bol ako poistka. pokial davate nove tesnenia na viko ventilov, tak silikonova tesniaca guma potrebna nie je) zalozte viko ventilov, dotiahnut, nahodit veci, ktore sme poodstranovali.

Dolezite je motor nechat stat aspon 24 hodin, aby vyzrel silikon, ktorym sme natierali tesnenie hydronapinaku.. ja som to spravil tiez tak, motorik som bol vyskusat a unik oleja zastaveny, comu sa nesmierne tesim prilozim este navod z elsy.

V navode je este spomenute, aby ste si dali kolesa vaciek na znacky. nemusite to robit, lebo retaz rozvodu nebudete demontovavat..

Navod na demontaz hydronapinaku a vackovych hriadelov
nahoru

sponzor





08.06 2013 0:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email