Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 368 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 364
Uživatelů: 4
Celkem: 368

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

24.03 2009 19:13


Přesně tak, je potřeba napojit diagnostiku a nechat do logu načíst hodnotu z klíčových prvků a porovnat je se standardními hodnotami. To vše za jízdy.
nahoru

sponzor





24.03 2009 19:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

24.03 2009 20:27


Čau, taky mi kolísal volnoběh když jsem vyřadil, spadl na 600 pak letěl na 1000, pak 700 pak zasek 1000, než se ustálil asi 3x až 5x to houplo,ale přišel jsem na to. Dělala to prasklá hadička co vede mezi nádobkou na chladící kapalinu a parohama sání(zhruba-vede do sání-nevím na co to je), šlo slyšet jak syčí, taky jsem ji vyměnil, vyčistil klapku a motor jenom ševelí jak novej. Motor AEB.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

24.03 2009 20:33


FXFXFX: To je z dalších faktorů, které se tady pokouším prosazovat. Opravdu stačí malá dirka či netěsnost v sací soustavě a motor kolísá.

Hmm, ale je dobré, že jsi na to přišel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

24.03 2009 20:38


Přišel, ale jezdil jsem s tím tak týden, než jsem se k tomu dokopal, ty víš kterom myslím hadičku-jeden konec je v tom odlitku sání za klapkou vzadu u přepážky, a druhej vede zezadu do motoru k nějakýmu ventilu?? Každopádně musela být načlá už než praskla úplně, protože motor se zkulturnil a zdá se že i lépe jede(placebo??!)
Naposledy upravil FXFXFX dne 24.03 2009 20:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

24.03 2009 20:44


Ještě jsem chtěl dneska vyčistit ten ventil u turba, o kterém píšeš tady jinde, ale nějakej dobrák, když to skládal dal šroubek od pásky hlavičkou dolů, takže se tam nedostanu šroubovákem, takže až o výkendu to rezeberu celý. Čus ogaři-du dát spát synátora.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

12.11 2010 18:24


Čau, nevím jestli píšu do správného topicu, co se týká kolísání otáček.
Vlastním B5 A4 1,8 litr ( ADR*) sedan, r.v. 1995 a měl jsem problém s kolísáním otáček taky. Motor se vždycky párktát zhoupnul k 500 otáčkám a pak držel zhruba těch 900 na volnoběh. Dělalo to i třeba při brzdění na neutrál dolů z kopce. Na VAGu to vyhodilo špatné teplotní čidlo a ještě nějaké nepodstatné nahodilé závady. Jak už někdo psal dřív, vyměnil jsem svíčky, to teplotní čidlo a ejhle motor šlape a vrní jak kočička- Myslím, že to dělalo to čidlo a posílalo do ŘJ chybné nebo žádné údaje. Pak jsem ještě vyčistil klapku. Takže volnoběh je OK a zdá se mi, že auto jde víc za plynem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

12.11 2010 22:00


T1000:
Čau, nevím jestli píšu do správného topicu, co se týká kolísání otáček.
Vlastním B5 A4 1,8 litr ( ADR*) sedan, r.v. 1995 a měl jsem problém s kolísáním otáček taky. Motor se vždycky párktát zhoupnul k 500 otáčkám a pak držel zhruba těch 900 na volnoběh. Dělalo to i třeba při brzdění na neutrál dolů z kopce. Na VAGu to vyhodilo špatné teplotní čidlo a ještě nějaké nepodstatné nahodilé závady. Jak už někdo psal dřív, vyměnil jsem svíčky, to teplotní čidlo a ejhle motor šlape a vrní jak kočička- Myslím, že to dělalo to čidlo a posílalo do ŘJ chybné nebo žádné údaje. Pak jsem ještě vyčistil klapku. Takže volnoběh je OK a zdá se mi, že auto jde víc za plynem.


prosim to cidlo si myslel
A) Snímač teploty vzduchu?
B) Snímač teploty chladicí kapaliny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

12.11 2010 22:38


Čau, bylo to čidlo chladící kapaliny (hranatý čtyřpin). Všiml jsem si, že se mi ručička pohnula na budíku až po ujetí třeba 20 km! a ještě ukazovala jak chtěla. No spíš začala ukazovat až po tom, co auto chvíli stálo. Takže takto. Samotného mě to překapilo, že to je to čidlo, protože jsem pročítal fórum a některým klukům tady nepomáhalo vůbec nic....
Jo ještě musím mrknout na odvětrání klik. skříně, protože se mi zdá ta hadice co od toho vede až moc zas....ná od oleje. Asi to někde prasklo, nebo je steřelá a olejíček ze skříně unikááá.
nahoru

sponzor





12.11 2010 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

13.11 2010 6:36


Tak dobre ale to se potom bavime o laicky recenem termostatu ne? a ten sem menil i se svickama a stejne me kolisaji otacky porad. ja si myslim ze budu mit nekde dirku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

13.11 2010 22:48


Čau, tak to čidlo vypadá asi nějak takto (přibližně) - není to termostat.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/URL]


Možná máš teda někde dírku - zkus poslechnout jestli to nepřisává někde vzduch gumové hadičky, bazmek co vede od váhy vzduchu ke klapce.. atd. Jak říkám, mně pomohly ty nové svíčky a to čidlo. Klapku jsem čistil až pak po té výměně. Všichni si do té doby mysleli, že to bude tou zas...nou klapkou - a nebylo. Ale tech faktorů, co to můžou ovlivnit je víc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

14.11 2010 7:46


A to sis vymenil sam?kde to najdu v motoru?ze bych si to objednal a vymenil sam. za zkousku to stoji a neni to takova palka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

14.11 2010 7:50


A to sis vymenil sam?kde to najdu v motoru?ze bych si to objednal a vymenil sam. za zkousku to stoji a neni to takova palka
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.11 2010 10:36


Bladerc: je to tady:

vyndáš si ho i sám, je přichyceno závlačkou tvar €. tu závlačku vytáhneš a čidlo jen vysuneš nahoru. pozor, ta závlačka je plastová a rádo to praská.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

14.11 2010 11:41


No sice nemam T ale snad to bude na tomtez miste jdu to studovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

14.11 2010 17:30


Jojo je to tam jak píše vencaa, akorát my máme ten plastový kryt motoru jiný, hezčí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.2. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

02.03 2011 20:46


Chlapci koukám že máte stejný problém, mám A4, B5, rok výroby 1995, 1,8i když stojím nebo vyřadím tak me kolísaj otáčky mezi 600 až 1100 a vyrovná se to až tak za 5 sekund, pak to drží na 900 a nevím si s tim rady ale to čidlo určite vyzkouším nebot to čidlo je taky vprdeli 90 stupnu to bud ukaze az po 30 ujetych kilometrech nebo tam ej pořád 60 no proste si se mnou hraje tak díky za tip pak dám vědet.
nahoru

sponzor





02.03 2011 20:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 2

02.03 2011 21:40


zdary tak jsem to tady cele prečetl a vidím že každý má zajímavé zkušenosti z kolísání otáček .. taky my kolísaly otáčky volnoběhu ... vyčistil jsem vahu vzduchu a vyměnil Halluv senzor - který měří otáčky motoru a podle informací z tohoto senzoru se přispůsobuje ŘJ .. ale pozor měl jsem ho vadný a motor my fungoval akorád padali otačky při volnoběhu a nebo při zapnutí Klimatizace* ... tento senzor se nachazi u vozvodového řemene v horní časti v pravo.Pokud sendáš horní kryt,který je na tři rychloupínáky pak se k němu krásně dostaneš. Mám motor 1,8T 20V - 96 - audi A4 .

zde ukázka jak vypadá :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 189 | Témat: 27

04.03 2011 21:43


mam motor 1.6 ADP uzil som si s nim viac nez dost dokonca som zohnal aj druhy do rezervy a az nanom som prisiel na vela veci, ale mam uz nejake poznatky z felicie kde sommal problem aj z otackami aj to cukalo za studena, ide o to ze mi nesiel sytic a ten riadia dva snimace to je snimac chladiacej kvapaliny ten sa sklada z dvoch casti jedna ide do budikov na teplotu a druha dava signal RJ motora pre sytic a druhy snimac nasavaneho vzduchu na felicii 1.3 MPI* to bolo vyriesene tak ze sa nachadzal pod otvorom pre nasavanie do kurenia a sem tam stiekla voda aj do toho snimaca a aj ked su koncovky robene pod nejakou vodotesnou ochranou tak sa tam voda dostala a vznikla oxydacia a rj dostavala zlu hodnotu pricinou toho bolo cukanie auta za studena a zla reakcia na plynovy pedal, halov snimac pod olejovym filtrom pri motore 1.6 dava signal RJ podla ktoreho riadi prepocet na predzapal ale je tam este jeden v rozdelovaci ja osobne som mal problem s tym v rozdelovaci lebo bol zle nataveny ale ten druhy co je pod olejovym filtrom daval hodnoty a RJ bola v nudzovom rezime tak ten druhy vynechala a auto islo ale cukalo. keby je aj Lambda* zla tak mas vyssiu spotrebu ale auto by zrejme islo tak isto aj v nudzovom rezime najskor by som asi vycistil skrtiacu klapku ale aj skontroloval snimace a kontakty k nim. ako sa to zacalo poznas nejaku moznu pricinu? mozno som nenapisal odpoved priamo k teme ale spo chcel napisat moje skusenosti z motorom 1.6 a elektronikou, uz ma trapi mechanicka cast a to ze zerie olej alebo sa niekde straca.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

09.03 2011 13:11


sem resil neco podobnyho u kamose a ten blbec tam dal novy svicky ale nenastavil mezeru takze ze zacatku ok a jak se trosku opalili tak spatny.. Cistili sme klapku, delali zakladni nastaveni, vaha ok lambdy ok a nakonec tohle Dokonce to jede lip
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

10.05 2015 10:43


Zdravím tě mám stejné auto a dost podobný problém ale zjistil jsem že to je váha vzduchu tak jestli nemáš stejný problém =)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email