Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 6
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

12.03 2009 17:05


Ahoj
Mám docela dost velkej problém a potřeboval bych poradit.
U mojí audinky se objevil problém, že při vyřazení, nebo volnoběhu mi občas klesnou otáčky k hodnotě 400-600 a motor začne cukat. Nejde přidat plyn ani nic jiného. Už se mi dokonce stalo že mi to při vyřazení chcíplo.
Nevíte náhodou někdo co by s tím mohlo být?
Díky moc za jakoukoliv radu.
S pozdravem Palwyk
nahoru

sponzor





12.03 2009 17:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

12.03 2009 17:25


Zkoušel jsi restartovat řídící jednotku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.03 2009 17:33


Vítej na klubu.

Pročti si tady toto téma:

http://audiklub.cz/prispevky19289-0


Příště, když budeš něco potřebovat, tak zkus nezakládat nové téma, ale pohledat. Fuguje tady vyhledávání...

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

12.03 2009 17:39


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.03 2009 18:20


Palwyk: Základní věcí než budeš resetovat řídící jednotku je vzít auto na diagnostiku. Kolísání může způsobovat spoustu věcí(váha vzduchu, zanesená škrtící klapka, nečistoty v sání atd.)..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.03 2009 8:48


Palwyk: Vítej na audiklubu.

Ještě by to chtělo opřesnit, na jakém motoru ti to dělá. Sice jsi to napsal do tagu, že je to diesel, ale pro příště je lepší to napsat přímo do příspěvku. Tedy jestli je ten tag ok.

Doporučuji ti vyplnit si auto v garáži. Rychleji se potom člověk orientuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

15.03 2009 22:40


Tak jsem skoušel rizebrat sání vyčistit filtr a navíc resetovat řídící jednotku.
Nic se nezměnilo.
Jinak mám motor 1,6l benzín označení AHL má 74 kw rv. 1998.
Prosím poraďte.
Moc díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

16.03 2009 7:45


Palwyk: nechal bych vyčistit škrtící klapku... pak nastavit do základní polohy přes VAG a uvidíš...
nahoru

sponzor





16.03 2009 7:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.03 2009 8:40


Palwyk: Obecně lze konstatovat, že motory 1.6 zrovna neoplývaly spolehlivostí. Ale k věci.

Faktory, které mohou ovlivnit chod motoru je hodně. Podíval bych se po vyčištění škrtící klapky na odvětrání klikové skříně. Dále je potřeba proměřit čidla otáček, která mají vliv na chod motoru.

Po vyčíštění je potřeba provést základní nastavení řídící jednotky motoru a adaptace nových hodnot pomocí diagnostických programů.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

16.03 2009 13:20


Určitě kouknu na tu klapku.
Ale auto bylo před cca dvěmi měsíci v audi, a na diagnostice bylo vše ok po vyměně generátoru impulsů otáček u setrváku.
Zkusím klapku a uvidím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

17.03 2009 11:55


Chtel jsem se jenom zeptat kde najdu to odvětrání klikové skříně.
Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.03 2009 20:24


Palwyk: V první řadě bych se zaměřil a zkontroloval:
- svíčky - keramika musí mít pískovou barvu, nesmí být černé
- zapalování, kebeláž

Dále bych nechal vyčistit škrtící klapku a provedl základní nastavení a adaptaci nových hodnot (formátování ŘJ)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

17.03 2009 20:26


Petan: vsázím pivo, že to bude škrtící klapkou...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.03 2009 20:35


vencaa6:
Petan: vsázím pivo, že to bude škrtící klapkou...


Že by? No bylo by to super, kdyby to tak bylo. Takže vyčistit a formát c:
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

17.03 2009 20:38


Petan: no já to taky tak měl... zkontrolováno vše možné i nemožné a až nakonec ta klapka mrška jedna... a hle... motor vrní jak kotě...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.03 2009 20:56


vencaa6: To je jasné, snad se mu zadaří. V opačném případě jedu do Kolína, a opravím mu to na místě.
nahoru

sponzor





17.03 2009 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

17.03 2009 21:31


Když vyčistím klapku stačí zformátovat ŘJ pouze jako po vyzažení baterky nebu musím na diag?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.03 2009 21:34


Palwyk:
Když vyčistím klapku stačí zformátovat ŘJ pouze jako po vyzažení baterky nebu musím na diag?


Stačí na půl hodiny odpojit baterku a postupovat podle návodu, který jsem popsal. Alternativou je použít diagnostiku, kdy se provede základní nastavení a adaptace nových hodnot.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

21.03 2009 13:39


Takže klapka vyčištěná, zformátována řídící jednotka a stále stejný problém.
Občas vyřadím otáčky spadnou k pétistům a klapka začne vyrovnávat. Trvá to přibližně 10 sekund než se s tím dá rozjet.
Už se mi stalo i to že jsem jel, a při jízdě motor nejel. Maximálně udržoval rychlost. Možná dokonce zpomaloval. Nepomohlo ani podřazení do vyšších otáček.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

21.03 2009 18:25


Palwyk: váha vzduchu proměřena?
nahoru

Anonymní





21.03 2009 20:26


Palwyk: ....kdyz ctu ty dva posledni radky,tak bych se take priklonoval k te vaze vzduchu....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.03 2009 18:49


Vyskúšaj váhu odpojiť. Ak nie tak by to mohla byť lambáda sonda. Robí to aj za studena?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

22.03 2009 18:55


Mel sem ten samy problem, vycistena skrtici klapka(byla jako nova pri rozebrani), vymenene svicky, restartovana jednotka, promerena lamba,promerena vaha vzduchu, zkontrolovana saci soustava a nic otacky to porad delaji uz na to kaslu az neco odejde tak zjistim cim to bylo. Jeste me radili at zkusim vymenit katalizator, nebo kabelaz ale na to uz prdim to bych mohl menit do nekonecna a nakonec by to bylo benzinem:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

22.03 2009 21:18


Vencaa6 Jak ji můžu proměřit?
flashmajster Co by mněl motor dělat když ji odpojím?

Moc dík za odpovědi
nahoru

sponzor





22.03 2009 21:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.03 2009 7:39


Palwyk: mně to měřil borec přes komp. i za jízdy... vyplivne to nějaké grafy, ze kterých poznal, že ju mám špatnů.

když mně ju odpojil, tak to vůbec nedrželo volnoběh. pustil jsem plyn a zdechlo to..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

23.03 2009 16:38


vencaa6: No já když ji odpojím na volnoběh, tak to jede dál. Mněl jsem dokonce rozdělané sání až ke klapce a šlo to i do otáček, ale nejel jsem s tím.
Zítra to dávám na diag tak uvidíme jestli něco napíše.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.03 2009 18:06


Palwyk: Keď odpojíš váhu tak RJ by si mala zobrať náhradnú hodnotu váhy vzduchu. Čiže váha vzduchu by ti nemala ovplyvňovať chod motora, no a potom to treba vyskúšať.

Samozrejme sú na to postupy ako zistiť či je váha vzduchu OK. Spravia sa Logy z jazdy tak ako píše vencaa6: a z toho sa dá poznať či je váha vzduchu OK.

Lambda* sonda sa dá najlepšie otestovať na osciloskope.

Vlastná diagnostika málokedy zaznamená chybu pretože napr. údaje z lambdy má ale sú skreslené a to už RJ nedokáže vyhodnotiť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

24.03 2009 7:12


flashmajster - zkusím odpojit tu váhu. Když ji zkusím odpojit a zformátovat RJ a motor pojede OK, tak na 99% bude spatná a vím do čeho investovat. Je to tak?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.03 2009 7:22


Palwyk: máš možnost zajet někde na diagnostiku? bude nejlepší, když ji prověříš za jízdy. jaké udává hodnoty a od toho se odpíchneš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

24.03 2009 17:50


Palwyk: RJ asi nesformátuješ ked tam nebude mať váhu vzduchu. Naistejšia cesta je diagnostika.
Ale ak s odpojenou váhou to pojde OK tak na 90 percent to moze byť ona.

Najlepšie zájsť za niekym kto sa tomu rozumie a ušetríš si peniaze a nervy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email