Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 1
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





08.04 2013 9:28


Zdravicko mistři ... Nevím co sem komu udělal nebo proč se mi allik pořád za něco mstí ale předevčírem se mi stala taková věc ze večer jsem jel trasu cca 50km vypnul sem auto odešel cca na 4h pryc pak jsem normale odjel zastavil jeste v tescu ( na rohlíky brzo ráno byl hlad ) a pak přijel domů všechno bez sebemenšího problemu šel sem spát odpoledne sem potřeboval někam zajet ale ouha ono auto nestartuje ... Všechno funguje baterka nabitá motor točí ale nenaskoci občas to jen skytlo ale nic víc hodil sem to na diag. A ani jedna jedina chyba nevyskocila ... Prostě to nejede a nechápu proč nafta tam je čtvrt nádrže rozvody se mají dělat za 50tkm .. nic nesvítí nic neblikal ... Vím jen ze dva zhavice jsou tuším na odchodu a když sme zkoušeli sundat trubky od vstriku tak tam nafta skoro vůbec netekla ... Doufám ze neodeslo vstrik čerpadlo ale je divné ze vše fungovalo a z ničeho nic nenastartovalo kdyby odešlo čerpadlo tak to podle mě udělá počas jízdy ne když auto stojí a nic nedělá ... Neví někdo co s tím ?! Díky za reakce
moderováno rnemec:
nazev, tagy, ...
nahoru

sponzor





08.04 2013 9:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





08.04 2013 10:49


Nikdo nic ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

08.04 2013 10:51


keby som vedel ti poradim.nuz neviem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

08.04 2013 10:56


mě, když odešlo čerpadlo, tak až po zastavení a blikala mi kontrolka žhavení. Jistě ne při jízdě. Tím Tě samo nechci strašit.
nahoru

Anonymní





08.04 2013 11:26


djcroc: jasné ale mě žádná kontrolka neblika ani nesvítí to je to a ani diag nic nepíše :/ záhada hlavolamu
nahoru

Anonymní





08.04 2013 11:33


Dobrá díky za přepis popisu ... Příště se polepsim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

08.04 2013 11:36


STEINAR: takove zahady asi po netu nevyresi nikdo. nalozit a zajet do servisu. kdo ale umi v tvem okoli ake-cka vazne netusim.
nahoru

Anonymní





08.04 2013 11:54


rnemec: prave ... Asi nikdo a vézt to do prahy ... Drahy Drahy :/
nahoru

sponzor





08.04 2013 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





08.04 2013 13:16


Je možné aby alarm odpojil vstrikovaci čerpadlo ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

08.04 2013 15:02


STEINAR:
Nikdo nic ?

Padla nafta anebo čerpadlo navždy....nic víc nic mín.Pokud řj motoru vídí řj čerpadla padlo na vysokotlaku,ale spekulace po netu jsou k hovnu,tudíž servis navštiv.
nahoru

Anonymní





08.04 2013 15:12


Satas: vím ze spekulace po netu jsou k hovnu ale aspoň mě navnadi na onen problém ... Vysvetli mi prosím ale jak je možné ze sem bez sebemenšího problemu domů dojel aniž bych poznal nějakou změnu .. vím zr auto táhlo normálně tuším ze sem zrovna tu jízdu daleko od hranice 230km/h nebyl ... A ráno prostě nenastartuju ?! Co je tohle za fail ? To je snad blbost ne ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

08.04 2013 15:33


Nn tj čerpadlo VP44 vs naše ojebaná zkurvená nekvalitní nafta.
Ted sem dělal čerpadlo Superbovi 2008 V6 TDI* BDG najet 116tis....v nemecku by najel 300 na jejich naftu.

Ale jak řikam odvzdušnete paliv system dejte novej filtr vč zpet ventilu at se vyloučí padnutí nafty.Dále diagnostika motoru zda neni problem ve snímačích v nadrži.

Pokud dojde na nejhorší čerpadlo 106E co mas na 100% tu mam jak nové tak starší.
nahoru

Anonymní





08.04 2013 19:44


Satas:
Pokud řj motoru vídí řj čerpadla padlo na vysokotlaku
co si pod timto pojmem mam predstavit ?? ... ja sem ted vytahl zpetny ventil paliva a zjistil jsem ze ho profouknu tam i zpet normalne pusou je to normalni ? nebo mam zkusit koupit druhy ? ma to jit profouknout i proti sipce nebo jen po sipce ??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

08.04 2013 21:15


Nespekuluj proboha a odvez to nekomu kdo ví co dělá,tyhle opravy ala forum jsou k ničemu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.04 2013 21:26


ne, alarm neodpoji cerpadlo, max rj motoru necha nastartovat a pak po vterine vypne immo*...

to co pises vypada na cerpadlo, syndrom, ktery ceka kazdeho majitele 2.5TDi...pred tim neuteces:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.04 2013 21:34


spis me prekvapuje, ze zrovna ty, kterej to tu ma prostudovany do sroubku chces videt zahadu hlavolamu tam, kde zadna neni....techdle smutnych pribehu je tu bohuzel desitky, i ja ho mam za sebou

jako sance zavzdusneni tu je, ale tu bez zkusenosti tezko overis a spis to cerpadlo zbytecnyma startama a pokusama uplne dorazis, pokud uz se tak nestalo

jak pise tom, nech to na nekom, kdo vi co dela, tydle motory zna...

nakonec domluvit se s tomasem, ze vezme jedno cerpadlo do auta, prijezde, zkusi odvzdusnit, zachranit to puvodni a pripadne dat nove bez tahani auta do prahy neni snad problem...
nahoru

sponzor





08.04 2013 21:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





09.04 2013 13:38


Lumpiq: toť otázka ... Jestli to je nebo není problém
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

09.04 2013 14:41


Lumpiq: Musím se STEINAR: zastat, pokud auto nejede, tak to problém je. Jelikož pokud stím nemáš zkušenost, tak to nemusí nikdy ject a vyměníš půlku auta. Ale klucí tu maj pravdu, jen takle od stolu to nezjistíš. A to neříkám jen proto, že do motoru nelezu. Abych tě uklidnil, tak za jízdy mi auto nikdy nepřestalo ject!!! Vždy ráno!! A to často čerpadla v nádrži.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

09.04 2013 16:37


knedlifek:
Lumpiq: Musím se STEINAR: zastat, pokud auto nejede, tak to problém je. Jelikož pokud stím nemáš zkušenost, tak to nemusí nikdy ject a vyměníš půlku auta. Ale klucí tu maj pravdu, jen takle od stolu to nezjistíš. A to neříkám jen proto, že do motoru nelezu. Abych tě uklidnil, tak za jízdy mi auto nikdy nepřestalo ject!!! Vždy ráno!! A to často čerpadla v nádrži.


JJ a ešte dodám mne sa párkrát stalo že aj za jazdy, na vine bola nádrž,teda elektronika v nej.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

09.04 2013 16:38


Lumpiq:
spis me prekvapuje, ze zrovna ty, kterej to tu ma prostudovany do sroubku chces videt zahadu hlavolamu tam, kde zadna neni....techdle smutnych pribehu je tu bohuzel desitky, i ja ho mam za sebou

jako sance zavzdusneni tu je, ale tu bez zkusenosti tezko overis a spis to cerpadlo zbytecnyma startama a pokusama uplne dorazis, pokud uz se tak nestalo

jak pise tom, nech to na nekom, kdo vi co dela, tydle motory zna...

nakonec domluvit se s tomasem, ze vezme jedno cerpadlo do auta, prijezde, zkusi odvzdusnit, zachranit to puvodni a pripadne dat nove bez tahani auta do prahy neni snad problem...


Pokial je v čerpadle nafta, tak sa mu nič štartovaním nestane, muselo by byť uplne prázdne
nahoru

Anonymní





09.04 2013 16:51


cerpadlo v nadrzi ale pokud dobre vim tak slouzi pouze k precerpani nafty do jakesi druhe nadrze v nadrzi kvuli vzduchu...aby nedoslo k zavzdusneni... a to cerpadlo funguje zkousel jsem ho sepnout prez pojistku č.28 a cerpadlo jelo.. promeraval jsem i plovak ten ukazuje hodnotu 182ohmu coz odpovida zhruba ctvrtce nadrze coz by odpovidalo i skutecnosti takze v tom to podle me nebude :/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

09.04 2013 20:10


ciste logicky, je to diesel

pokud nestartuje, tak nejde do valcu nafta

pokud v cerpadle vstrikovacim nafta je, tak je to bud zavzdusnene nebo mrtve cerpadlo.

Pokud tam mas naftu, cerpadlu tocenim nic neudelas.

Takze sezen pomocnika, co bude na povel startovat, povol lehce trubky u vstrikovacu az bude startovat a bude tect nafta, postupne je zase utahuj, nafta musi strikat.
nahoru

Anonymní





10.04 2013 8:26


tecka: to vím to vím .. zas tak blbé Nejsu ale nafta z nich pouze teče a to s bublinkama ... Nestrika
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

10.04 2013 9:08


Čistě logicky tady cmuchate a běháte u obyčejnýho čerpadla který šlo prostě srát.Pokud se to nezavdušnilo u filtru a předtím to normal jezdilo a rano to najednou nechytlo a nikdy to tohle neudělalo je to hodně pravděpodobná náhlá smrt pumpy.Prostě se stim smiř jeto bežná vec uplně jasně daná a pokud jen padla nafta jásej!
nahoru

sponzor





10.04 2013 9:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.04 2013 9:10


STEINAR:
tecka: to vím to vím .. zas tak blbé Nejsu ale nafta z nich pouze teče a to s bublinkama ... Nestrika


Pokud nestrika, mrtve cerpadlo...slavny tranzistor ovladajici el. ventil, pripadne nepravdepodobny cely ventil
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

10.04 2013 9:16


Kdyby odešel tranzistor píše to nastavení mnoztví nebo rj bez komunikace,ted je jestě ot jakou do toho lezete diagnostikou....
nahoru

Anonymní





10.04 2013 12:48


Lezu do toho hex canem .. žádným kkl .. takže ta to načte
nahoru

Anonymní





10.04 2013 12:51


Nicméně je to vyřešeno ... Padala nafta čerpadlo si ji už nenasalo takže se to zavzdusnilo a padala díky špatnému zpetnemu ventilu na palivovem filtru .... Oprava za 185kc ... Ufff ted chytila moje peněženka infarkt
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

10.04 2013 14:00


STEINAR:
Nicméně je to vyřešeno ... Padala nafta čerpadlo si ji už nenasalo takže se to zavzdusnilo a padala díky špatnému zpetnemu ventilu na palivovem filtru .... Oprava za 185kc ... Ufff ted chytila moje peněženka infarkt
No dyt sem to řikal padla ropa nebo pumpa jedno z toho a i nekde sem to tu psal nakupte si tyhle ventily nový všichni je máte 10 let starý a padaj jak hrušky.A zadej infart nechytej stimhle musíš furt počitat a ne se hroutit maš allroada!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

10.04 2013 14:56


STEINAR: Kurňa, ty máš štěstí.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email