Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 239 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 236
Uživatelů: 3
Celkem: 239

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

20.06 2013 9:22


rocky33: gudy: je to fakt poznat jako ranec, do dvou tisíc klid pak si ufoukne mráček a auto má neskutečnej záběr. 100 a 150 je tam hned. Teď po přetěsnění čerpadla a seřízení mám spotřebu na Q 6,1 l/100 je to super
nahoru

sponzor





20.06 2013 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

20.06 2013 17:54


sqwerk: tak to nemá chybu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.06 2013 17:58


rocky33: Taky jsem uvažoval,ale nevím co by to s babinou udělalo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

20.06 2013 20:57


JBER: Já ti to Honzo řeknu další náklady chvilku by to jezdilo pak spojka v hajzlu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.06 2013 22:05


rocky33: Taky si myslím
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

20.06 2013 22:43


dělá někdo i chip na přepínač?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

21.06 2013 0:09


Ricman666:
dělá někdo i chip na přepínač?


Nějak mi uniká smysl takového řešení. Vzhledem k tomu, že to i údajně snižuje spotřebu.

sqwerk:
tak to jsem na to zvědavý...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

21.06 2013 8:39


rocky33: spojka je komplet nová takže to už se stejně dělalo. Ale při lechtání plynu to jede jako normal ale když potřebuješ tak přišlápneš. Stejně každej tu stařenu honíme na plnej plyn chip ne chip.

t_kali: přepínač by se hodil na zimu nebo budu muset přehodit paměti . Jinak už tuplem budu jezdit všude bokem

Ricman666: jako přepínač si to ani nedokážu představit. Musel by si z toho udělat přepínací rozdvojku a cca 60 spojů letovat a při přepínání 30 spojů přepínat , když nebudeš htít plnej výkon tak dáš silnou pružinu na ply a je to
nahoru

sponzor





21.06 2013 8:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

21.06 2013 11:44


Písal som jjardovi email a neodpisuje ....Pošlite mi tie pamate niekto na Slovensko. Mám teraz automata c4 2.5tdi AAt 85kw a ledva z toho vytiahnem 150km/h. Ked idem do mierneho kopceka tak otacky sa vysplhaju na max 2800 a viacej neda. Zamnou cierno. Mam ale podozrenie na vahu, leebo ked som ju odpojil tak absolutne ziadna zmena. A na predoslom kombiku tiez AAT ked som odpojil vahu, tak to okamzite stratilo vykon a neslo do otacok. Tak reku vymenim vahu, preletujem pamete v RJ a hadam to nejak ozije. Lebo musim sa priznat ze tatkova 1.9tdi c4 ide lepšie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

21.06 2013 12:04


Peter_c4: a co takhle kouknout na hadice k IC?Ty vahy jsou docela spolehlive takže bych to na ni ani netipoval.Co egr maš zaslepenej nebo aspon funkčni?Malo si četl.Nic se neletuje.V jednotce jsou patice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

21.06 2013 14:53


Jednalo sa o jednotky AEL...v AAT možno niesu patice ...hadice su ok vstreky ok, turbo tlaci ok....napada ma jedine ta vaha....viem, že na tom potenciometri sa nema moc čoho pokaziť, ale predsa. Napadlo ma to len kôli tomu, že keď ju odpojím tak žiadna zmena. A ako som už písal, na predošlej C4 AAT keď som odpojil váhu tak auto okamžite stratilo ťah, začalo dymiť, a nešlo moc do otáčok. A EGR neviem ako je natom. Na starom aute som to zaslepoval. Myslis ze by mohol byt problem ak ho neuzatvara uplne prip. zostava otvoreny?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

21.06 2013 21:57


AAT 1.gen nemá patice na paměti, ale jsou napevno letované. Navíc má jiný software, takže tenhle konkrétní software by Ti to stejně nevzalo. Ale Jjarda dělá i pro AAT 1.gen, jenže musíš mu dát komplet ŘJ, aby to přeletoval.

Nejdřív ale vyřeš tu závadu, pak teprve zvyšuj výkon.
I to stařičké AAT dokáže jet celkem pěkně, pokud je stoprocentně funkční. Navíc použitím trysek z AEL (DSLA 150P502) by mělo být lehce výkonnější než AEL.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.10. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 10

22.06 2013 21:03


Myslíte , že má smysl čipovat staré A6 , 1,9TDI z roku 95? Auto jezdí dobře , motor OK. Mám obavy , aby se brzy neopotřebovalo , vyšší tlaky , více namáhané části ap.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

22.06 2013 23:30


t_kali: přepínač jako ve starým quatrru, 400/600/krátkodobě 1000 koní s tím že bys tam měl třeba 150/200/250

sqwerk: já ti klidně postavím přepínač na 12 chipů chceš?, a neboj nebude to ultra nadpozemský mega 40 pólový přepínač
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

23.06 2013 10:09


jerry309:
Myslím si, že to ani moc nemá smysl.
Neříkám, že by to nešlo, ale myslím že je to neekonomické. Na motoru 1Z by bylo potřeba vyměnit spousty dílů, např. od pístu až po spojku.
Vyšlo by to asi o dost dráž, než to prodat a koupit C4 s 2.5 AEL.

Ricman666:
Nepochybuji o tom že to jde, ale pořád si myslím, že je to zbytečné. Mimochodem nejsem si jist, jestli nějaké staré quattro mělo nějaký přepínač na změnu výkonu (mapy v řj).
U závodních aut se to dnes používá, ale hlavně z důvodu nepřeťěžování motorů, když nejedou RZ. Např. kvůli systémům jako ALS, nebo vstřikování vody, apod.
Ale i tak je to tam řešené trochu jinak, je tam větší paměť a vedjou se tam oba SW najednou a přepínač jen určuje, který bude použit.

I kdyby to někdo tak udělal, tak jsem si jistý že by to nikdy nepoužil. Když to zvyšuje výkon a údajně snižuje spotřebu. A v zimě? Nebojím se že se ten točivý moment zvedne na takovou úroveň, že to auto nebude ovladatelné s prstem v nose (tím spíš s quattrem).
Spíš to bude s úsměvem od ucha k uchu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.10. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 10

23.06 2013 14:40


t_kali: Taky si myslím , chtěl jsem slyšet názor odborníka. Na jiný zatím nemám peníze , takže tohle bych rád šetřil , aby vydrželo co nejdýl.
nahoru

sponzor





23.06 2013 14:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.06 2013 22:55


t_kali: menší rohlík v úsměvu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

24.06 2013 0:33


Ahoj,
omlouvám se uživateli Peter_c4, ale na jeho email jsem ihned odepsal, bohužel několikrát se mi vrátila zpráva, že nebyl doručen a nebylo v jeho mailu tel. číslo na které bych se mohl ozvat. Až po pár dnech jsem tu na něho narazil, že mu neodpisuji. To jen pro vysvětlení.

K té "staré" A6 1.9TDi, tyto motory se dělají běžně a rozhodně se nemusí nic měnit. Ani před úpravou a ani po ní. Motor má po bezpečné úpravě 85KW 280NM a cena je 3.000Kč jako všechny "pájecí" TDi. Vzhledem k tomu, že dávám doživotní záruku na poškození motoru vlivem mé úpravy, tak to slovo "bezpečné" myslím vážně. Jediný rozdíl mezi písty u těchto motorů je v tom, že 1Z a AHU do čísla 110000 mají obyčejné a novější, tedy AHU od čísla 110000, AGR atd. mají dvoukovové kvůli lepšímu odvodu tepla. Osobně jsem kdysi ty obyjčený písty zničil až když jsem do starýho 1Zka fouknul obrovskou turbínou a odjezdil s ním skoro celou sezonu rally, ale to je z jiného soudku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.10. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 10

24.06 2013 23:15


Zdravím , mám motor 1Z.Tak je to horší? Doživotní záruka na motor? No píšou tady , ale i spojce ap.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

24.06 2013 23:41


jerry309: tak spojku snad mužeš odpalit i bez chipu když budeš mit šmatlavy nohy.To by si pak rovnou mohl chtit doživotni zaruku na destičky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

25.06 2013 7:07


Přesně tak, spojka je spíš otázkou zacházení než výkonu. U novějších TDi, který mají dvouhmotu je riziko, když se to přežene s krouťákem, že odejde setrvák do věčných lovišť, ale když se vše udělá jak má, tak není problém. To 1Z dvouhmotu mít nebude, takže se bavíme jen o obložení a to je opravdu jen o zacházení. Když s tím budu jezdit normálně a výkon přijde ve chvíli, kdy je spojka puštěná, tak je jí to šumák, samozřejmě pokud budu třeba hrabat a dělat vylomeniny tak ji za chvilku zmydlím i bez chipu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.10. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 10

25.06 2013 10:44


Jasně. Stále o tom tedy uvažuji. Už jsem Ti jednou psal na jiném fóru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

25.06 2013 12:13


yes
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

14.08 2013 17:02


sqwerk:
Jinak chip od jjardy je masakr. Na zem už plyn nedávám, nikdy sem si nemyslel že naftový quattro* protočí na křižovatce všechny čtyry až se potkáme rád svezu

Chtěl bych vidět tu spojku ...
Každopádně přílišné nadšení

Mám ten samý chip od stejného usera, a optimismem bych pošetřil. Nevyjadřoval jsem se dříve než po dvou plných nádržích - a tedy 1700km.
Pocitově to jede opravdu lépe, nicméně o obláčku nemůže být řeč, hulí to jako dobytek (a kdo zná můj dehet ví, že nehulil se standardní jednotkou absolutně vůbec) a to především než začne tahat turbo takže do 2tis hutné oblaka a pak celou dobu až do 4tis konstatní oblaka.
Spotřeba je relativní pojem, ale bez chipu jsem město jezdil za 7,3 a dálky za 6,2 teď je to nějakých 7,5-7,7.

Přímá otázka zdali je potřeba cokoli dělat s čerpadlem a nastavením byla zodpovězena záporně, takže není potřeba nic.
Každopádně pokud mám dát vedle sebe auto bez chipu a to samé s chipem, tak kromě pocitově o něco málo lepší akceleraci to nemá vůbec žádný význam.
To, že za autem není vidět chápu jako mínus, to že je spotřeba víceméně stejná je neutrál.

Komu to žere o litr míň tak ho potkal zázrak nebo si vědomě lže (když vidím, že si do garáže nezadává tankování tak to chápu jako jedna paní povídala).

To asi toliko.
Takže pokud někdo chce chip za trojku - pravděpodobně ho z auta velmi brzy vyškubnu, protože to není nic kvůli čemu bych za sebou ty černé oblaka musel trpět.
nahoru

sponzor





14.08 2013 17:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

14.08 2013 17:47


Tak to jsi asi první který to takhle hodnotí . Všichni nadšeni co to koupili.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

14.08 2013 19:24


No tak tam zřejmě něco nefunguje na tom autě, samozřejmě pokud to dělám bez auta, tak to nemůžu nijak ošetřit. Pokud bys přijel, tak ti to bezplatně dám do pořádku, protože za tenhle soft dám ruku do ohně a skutečně seš první, komu to nefunguje a to už jsou desítky aut co mi s tím jezdí. Jestli to kouří, tak tam je prostě chyba na autě. Regulace, netěsnost a pod. Za tím si stojím. Nenapadlo tě, že když to všem funguje a tobě to kouří a nejede že bude asi něco špatně na autě než začneš psát takovýhle věci?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

14.08 2013 19:37


jjjarda: čoveče to máš odvahu napsat že tam něco bude v nepořádku o auto se určitě stará servismen klubu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

14.08 2013 20:14


rocky33:
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

14.08 2013 20:21


Pánové, pánové, logicky??? chcete přidat vykon, snížit spotřebu a to co nejlevněji? kde žijete?
Jarda se snaži za prachy které si veme odvest tu nejlepší praci, ale nahrava vám tam zakladni mapy které jsou brany u uprav ale nezna stav ani kvalitu vašeho auta, pokud máte trysky někde tak právě tato uprava vám je dorazí a to cokoliv jiného Intercoler, turbo atd atd. vykonem roste i krouták což je nápor na spojku a spoustu dalšího.
Ja jezdím s chipy už spoustu let, manželka dokaže s 1.9 TDI jezdit za 4l a ja v německu a na křižovatkách rozbijet pořadne auta a max do 8l ale počitam s tím že pokud něco od auta chci není to zadarmo. Ti co si myslí že daji 3000 kč do auta které ma sve nej za sebou a vše bude perfektni a pak budou hanit jardu že odvedl špatnou praci těch je mi líto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 4

14.08 2013 20:31


Děkuji za názor.

Hlavně měl uživatel křižník, když zjistil, že mu to nefunguje, zvednout telefon, vytočit mé číslo, které má na faktuře a řešit. Pokud má člověk trochu představu o tom, jak funfuje jednotka, tak ví, že nafta je dávkovaná na základě množství nasátého vzduchu. Tzn. pokud to auto kouří, tak logicky ten vzduch nedorazil do válce a utíká buď EGRem, hadicí, coolereme apod. Další možnost je, že by kecala váha, to by to sice kouřilo, ale jelo by to. Na trysky bych to netipoval vzhledem k tomu, že auto před chipem nekouřilo. Viděl bych to na ztrátu vzduchu a nebo nefunkční regulaci turba, event. MAP. Je toho hodně co to může být a chtělo by to vidět.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email