Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 146 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 2
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

05.04 2013 23:38


Zdravím pánové, opět otvírám pravidelné každoroční téma, přestavba na quattro. Potřebuji spolehlivé auto do práce, co jezdí za pakatel, ale zároven potřebuju 4x4. Ideální pro mě by byla stará 80 s TDičkem, ovšem nevim jestli se dělaly vubec s quattrem. Přestavovat to nemá smysl jak jsem již vyčetl. Tak mě napadlo, jestli vzit benzinové quattro, a převařit držáky motoru, a přehodit to tímto způsobem. nevím jestli by se musela upravovat příruba převodovky, a jak by vůbec benzinová převodovka si poradila s TDI respektive obráceně. No zkrátka prosím chytré hlavy, jestli by mi nějak osvětlily, zda je to vubec takhle možné... Stránku technického průkazu, v podstatě přestavby (jiný motor) zatím neřešme, zatím me zajímá, jestli by to vubec takhle šlo udělat... Díky za náměty

přesun do správné sekce by Romijn
nahoru

sponzor





05.04 2013 23:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

05.04 2013 23:59


všechno jde udělat,benzíny točí o třetinu víc otáček než nafta takže pokud bys to udělal jezdilo by rychleji ale ztratilo by na výkonu.A se čtyžkolkou bude stejně papkat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

06.04 2013 12:46


No nejlip bych asi udělal, kdybych koupil a4 tdi quattro, páč s cenou, upravama bych se asi na nějakých 70-90 dostal určitě, a za to se už dá hezká čtverka koupit... Ikdyž mě ta přední viceprvková náprava pořád odrazuje...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.04 2013 13:00


mhmhmhm ... B4Q s nejakym 70+ kW 1.9TDI ... nooo .. a vlastne proc ne ... vzit kasli z benzinovyho avanta v quattru (=koupit auto, prodat motor s prevodovkou) ... a k tomu seskladat motor a prevodovku z A4/passat ... a nemuselo by to bejt ani drahy ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

06.04 2013 13:07


No to mě ani nenapadlo... sehnat motor i s převodovkou.... akorat by to chtělo rotačku s tvrdšíma pístama, aby to zvládlo vetší turbo a vstřiky...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

06.04 2013 18:55


Jak koukám na schéma převodovek, tak torsen je součístí skříně... Pokud by byl celkový převod předního a zadního diffu rozdílný, tak zákonitě torsen upeču nebo ne?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.04 2013 0:42


hele, tohle byla jenom hruba teorie, samozrejme ze nemam vubec tucha jaky sou rozdily...
nahoru

sponzor





07.04 2013 0:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

07.04 2013 19:38


nevim jestli je i tady na klubu jjarda, ma 80 tdi avant quattro, tusim ted nejakych 120-130k ? se ho zkus poptat co vse predelaval..
jinak vcera se stavoval kamos a koupil b5 avant 81kw tdi q za 40+prihlaseni, takze otazka jestli se to vyplati je nasnade i vzhledem k "legalizaci".
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

07.04 2013 19:48


Nevyplati, vznikne z toho bastard
, ktery na silnici nema co delat a bude to stat hromadu penez a prace a vysledek nikdy nebude stoprocentni... Takze byt tebou koupim a4 tdi nebo c4 a neresim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 9

27.07 2013 0:20


tedysek:
všechno jde udělat,benzíny točí o třetinu víc otáček než nafta takže pokud bys to udělal jezdilo by rychleji ale ztratilo by na výkonu.A se čtyžkolkou bude stejně papkat


mno neviem kamarat mal v 3 golfe 1.9 TD prevodovku s 1.6 benzin (ina nebola po ruke) a auto praveze islo viac do sili akurat padla maximalka v meste jazdil na 4 litroch no maximalku mal 140

Benzin toci vacsie otacky a nastup krutiaceho momentu je neskor ako u naftaku preto je prevodovka robena do pomala

diesel prevodovka je robena do rychla pretoze max otacky naftaku su o tretinu mensie ako u benzinu a nastup krutaku je pri nissich otackach
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email