Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 517 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 513
Uživatelů: 4
Celkem: 517

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

18.03 2013 20:19


Jezdím s tím už rok amatérský závody, a usoudil jsem, že proti tý mase Mitsubishi a Subaru by se hodilo pár koní navíc:

Změny jsou následující:
- Milltek nerez výfuk od katu dozadu
- nerez náhrada katu (se zachovanou Lambda sondou)
- větší intercooler
- sportovní filtr K&N
- modifikované Turbo K3
- odladění (chiptuning) na brzdě
Zbytek serie (132kw).

Předpoklad byl dostat se někam na 220-230k
Nakonec byl výsledek ještě o něco lepší: 177kW/240k a 295Nm
Naposledy upravil Ladis123 dne 18.03 2013 22:16, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.03 2013 20:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

18.03 2013 20:52


Nahod nějaké foto a hlavně video
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

22.03 2013 6:44


Hele když jsi tak moc řešil váhu žes nechtěl S4 proč sis pořídil kombíka ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

22.03 2013 7:51


Tomikcek:
proc si myslis ze je avant tezsi nez sedan ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.03 2013 12:09


Tomikcek:
Hele když jsi tak moc řešil váhu žes nechtěl S4 proč sis pořídil kombíka ?
no prece aby si po vydarenem zavode mohl schrupnout ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

25.03 2013 22:27


jaky amatersky zavody stim jezdis??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

28.03 2013 10:48


Ad kombik:
Hledal jsem B5 1.8T Quattro 132kW a tech moc neni. Auto ktere bylo v nejlepsim tech. stavu byl zrovna kombik, tak proto. Alespon se do toho vejde vic kol a kramu kdyz jedu na zavody.

Jezdim s tim hlavne Mogul Driving Cup v Sosnovy (letos 4. celkove ve tride 2):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Pak obcas neco v Hradci:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


...nebo u Blahouta:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ladis
nahoru

sponzor





28.03 2013 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

12.08 2013 21:01


Viděl jsem že prodáváš motor a chceš dávat nějaký "zavodní" ... co si pod tím pojmem představit ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

16.08 2013 10:00


No Audinu, která je popsaná nahoře mi bohužel známý rozstřelil. Takže jsem koupil sedana 1.8T quattro 110 kW a bude se tam dávat motor z kombíka (177 kW). Samozřejmě do čistokrevného závodního motoru to má daleko, takže spíš než "závodní" by se asi hodilo napsat "poladěný" motor

Sériový motor 1.8T 110 kW proto prodávám (viz bazar)

Takhle dopadl kombik

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

a tady uz je sedan do kteryho by se mely davat streva z kombiku


Náhled, klikni pro zvětšení.

[/img]
Naposledy upravil Ladis123 dne 22.08 2013 10:22, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

16.08 2013 10:44


Ouu,tak to nasere ... Hele nebyli tam nějaké lepší sedáky než ty uplně obyč ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

16.08 2013 11:35


oou , bych vzal blatníky z toho a pravý dveře , ale koukám , že dostaly pořádnej pocuc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

19.08 2013 14:49


240 koni?? Ty vole, to este tolko znesu seriove vnutornosti?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

19.08 2013 15:22


Zadni tlumice z te bouracky jsou naprodej??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.08 2013 10:26


Ad sedaky - jsou tam S-line sedacky, ale ridicova pujde do sedana a spolujezdcova je tam tak zapresovana, ze asi nepujd vyndatt a navic ma stejne airbag KO

Ad blatniky a dveře - odpovedel sis sam

Ad 240 koni- par zavodu to uz vydrzelo a myslim si, ze pokud se jako zaklad pouzije AJL (132 kW) v dobrem stavu nejaka vykonova rezerva by tam byt mela

Ad tlumice - komplet napravy+brzdy+tlumice pujdou do sedanu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email