Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 20 října 2019
Celkem je zde 5 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SiKiS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 11
Uživatelů celkem: 44 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 0
Celkem: 5

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

07.03 2013 23:45


na voľnobehu, ked auto stoji - pociťujem chvenie.robi to sem - tam, skôr sporadicky. Na zaciatku som si myslel, ze je to dvojhmotak, ale po laickom zistovani som dospel vylucovacou metodou, ze to moze byt zanesenu skrtiacu klapkou alebo niektorym vstrekom, ktory prepusta viac zmesi. VAG - negativne zistenia. Vstreky v toleranciach, ale aj tak, ked ma jeden vacsiu odchylku (i ked je v norme) ako vsetky ostatne, tak moze nastavat tento jav - chvenie na volnobeh v pripade, ze je motor zohriaty na 90 st. Ale toto su len moje domnienky.
nahoru

sponzor





07.03 2013 23:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.03 2013 8:17


MartinDudak:
na voľnobehu, ked auto stoji - pociťujem chvenie.robi to sem - tam, skôr sporadicky. Na zaciatku som si myslel, ze je to dvojhmotak, ale po laickom zistovani som dospel vylucovacou metodou, ze to moze byt zanesenu skrtiacu klapkou alebo niektorym vstrekom, ktory prepusta viac zmesi. VAG - negativne zistenia. Vstreky v toleranciach, ale aj tak, ked ma jeden vacsiu odchylku (i ked je v norme) ako vsetky ostatne, tak moze nastavat tento jav - chvenie na volnobeh v pripade, ze je motor zohriaty na 90 st. Ale toto su len moje domnienky.


Na 1,2HTP je chvění vcelku normální.

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

08.03 2013 9:56


super, pochopil, 2,7 TDI*, BPP
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

08.03 2013 15:25


Nemůže to být rozvody ? Povolený řetěz, nebo "unavený" napínáky ? Nejvíc by řekl Satas.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

09.03 2013 9:57


mám ten samý problém, s tím rozdílem že to dělá permanentně. Taky jsem začal pozorovat větší kouřivost.Kouř je spíš světle šedý než tmavý. Změnil jsem čerpačku a přidal Aditiva*. Také se mi občas stane při přeřazování, jako že automat neví zda přeřadit a auto začne trošku drncat a nejde do otáček ani neřadí.
Motor mám stejný jako ty
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 87 | Témat: 25

09.03 2013 10:33


Mám ten samý pocit u 3.0 TDI*. Pokud to nechám vrčet zahřáté na volnoběh déle než pět minut, tak potom vždy jednou cca za minutu se zaklepe. Někdo mi tenkrát tvrdil, že u šestiválce je to normální.??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 354 | Témat: 21

09.03 2013 11:00


Rayen:
Mám ten samý pocit u 3.0 TDI*. Pokud to nechám vrčet zahřáté na volnoběh déle než pět minut, tak potom vždy jednou cca za minutu se zaklepe. Někdo mi tenkrát tvrdil, že u šestiválce je to normální.??


Táta má 3.0TDI v A4 B8 a když s ní jedu a někde stojím se zahřátým motorem na místě na volnoběh tak se sebou to auto taky trochu trhá. Nedávno byla přivezena z DE a byla tam udělaná komplet prohlídka auta (v DE i potom tady) a prý všechno v pohodě. Nevím jestli je to normální neměl jsem nikdy ožnost sedět v jiných 3.0TDI... člověk se na to ale musí soustředit, aby si toho vůbec všiml. Já jezdím 1.8T B5 (kterou teď prodávám) a tam nic takového není. Když mám zahřátej motor na 90st a stojím někde na volnoběh tak se tváří jak kdyby byl off. Hlavně když jedu po dálnici Brno-Jihlava a pak někde stojím třeba ve měste na červené tak ho vůbec neslyším a ani necítím, že by vůbec vrčel. Ale je to benzin... diesel tak kultivovanej nebude. Podle mě to je celkem normální a není čeho se bát. Obzvlášť když píšeš, že ti to udělá jednou za minutu....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 3

20.03 2013 10:21


Normální to není...to jsou vstřiky v háji...prokapávají...následuje propálení pístu a většinou ucpání DPF*...radím vymenit vštřiky
nahoru

sponzor





20.03 2013 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 87 | Témat: 25

20.03 2013 10:42


To není dobrá zpráva
Dá se to nějak zjistit, že jsou opravdu v trapu a kolik stojí nové popř. nějaký repas? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 3

20.03 2013 11:06


Zjistit se to dá..diagnostikou...jsou tam přímo hodnoty,které dávají...buď se to pozná přímo na hodnotách,nebo lze vyndat vstřiky a nechat otestovat,ale stojí to tak kolem 5 tis...vstřik stojí tuším okolo 14-ti tis... repas asi půlku jako X-díl...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 87 | Témat: 25

20.03 2013 11:23


To je dobrá paleta No nechám to otestovat, každopádně díky za informace. Musí se měnit všechny, nebo jen vadný?
Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

20.03 2013 12:52


Ještě zkus poslední vyriantu.Kup si VIF, načepuj VERVU, nebo V-Power a před čepováním tam nalij klidně půl flašky VIFu.Třeba to pomůže a trochu pročistí.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 738 | Témat: 143

23.03 2013 7:39


Ak mam vag,dokazem si doma sam urobit kontrolu tych vstrekov? Ak ano,dokaze mi niekto napisat presny postup pre laika,plus hodnoty,ktore su ok a ktore nie?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

23.03 2013 10:11


Já teda bych tady rozčeřil ty pesimistický vody, otestování 6 vstřiků cca 3500 a zde na foru je clovek co dokaze sehnat nove vstriky za +-4000/kus. Kdyby nebylo zbytí, tady je mají za 6000/kus
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Můžeš dát i z 3.0tdi, hodit chip a budes mit lespi parametry motoru. Kazdopadne, spatny vstriky leze poznat na hrubo kouricim autem...jak rikas sedy dym, mrknutim do diagnostiky na hodnoty korekci vstriku (ja mam treba max 0,38mg) coz je v poho a v neposledni rade taky ucpanosti DPF*. Nevim kolik je limit, ja tam mel pred mesicem 5,5g, coz si myslim ze je taky dobry. Jestli budes mit zacpany DPF*, a auto kouri i s DPF*, tak je neco zle...modry dym Turbo*, sedy dym vstrikovace, bily dym praskla hlava/tesneni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 87 | Témat: 25

23.03 2013 13:45


Ten človíček co je dovede sehnat + - za 4000,- Kč kus je kdo? Já co jsem pročítal témata tak jsem narazil na nick Paja.su, psal jsem mu a zatím bez odezvy.
Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

23.03 2013 14:02


To bude on
nahoru

sponzor





23.03 2013 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 738 | Témat: 143

23.03 2013 15:35


Joey: nevies mi napisat čo presne mam urobit,ako skontrolovat tie vstreky? čo si pisal,ze aku mas hodnotu, ze by som to pozrel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

23.03 2013 15:57


Diagnostikou se pozná prd.Vstřik musí ven na stolici kde se pozná jak rozprašuje a hlavně se měří množství nafty z přepadu zpět za určitou dobu.Satas ví a umí vstřiky včetně výměny kus za kus(nový za starý) a přispůsobí ho do auta včetně montáže.
Ke chvění dochází při vypalování DPF* kdy se mimo pracovní cyklus vstřikuje nafta do výfuku a motor jí nemá dostatek na klidný chod stačí jen malinko přidat plyn a chod se ustálí.Tohle pozoruju jen v zimním období kdy se vypaluje častěji.V létě to běží normálně bez chvění.A v audi mi řekli že to je normální.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 738 | Témat: 143

23.03 2013 16:01


áček: takze je normalne,ze ked mam teply motor, tak ked nastartujem,tak mi mika autom mozno pol minutky?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

23.03 2013 16:05


trenertenisu:
áček: takze je normalne,ze ked mam teply motor, tak ked nastartujem,tak mi mika autom mozno pol minutky?

Pokud se nedokončila regenerace DPF* a motor se vypnul tak při dalším startu se spouští znova.Taky mě to dělalalo hlavně když byl větší mráz s tím že se mi rozsvítila i oranžová kontrolka zaplnění filtru.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 738 | Témat: 143

23.03 2013 16:07


3,0 TDI* ma DPF* filter? nevyznam sa v tom...a ako viem,či sa dokončila? a ta regeneracia mika autom?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

23.03 2013 16:22


trenertenisu:
Tak motor bude běžet klidně pokud není regenerace spuštěná a když dochází k regeneraci tak je cítit smrad jako když se něco pálí to je tím že se vstřikuje palivo mimo pracovní cyklus do výfuku a dochází tím k větší teplotě která má za úkol vypálit filtr.Pokud se motor vypne před dokončením regenerace kterou jinak nepoznáš tak se při dalším nastartování cyklus vypalování opět spustí.
Jediný příznak je to chvění motoru.Poprvé když se mi to stalo tak jsem byl vyplašenej jak prvnička teď už mě to akorát sere jak to klepe ale nic s tím udělat nejde.
Šlo by to vyřešit jen vyndáním DPF* a úpravou softu kde se to vyřadí tím by se dalo dosáhnout klidnýho chodu motoru.Ale dokud filtr bude fungovat tak to řešit nebudu.Hlavně sleduj kouřivost a jak to bude víc kouřit i za stálé rychlosti tak je třeba zasáhnout to by odpovídalo na vstřiky.Pokud zakouří jen při zátahu-zrychlování černě je vše zatím v pořádku.Horší je to s tím stálím kouřením to by ti mohl vyprávět Feky myslím že ten měl vstřiky KO.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 162 | Témat: 18

25.03 2013 17:39


áček:
Diagnostikou se pozná prd.Vstřik musí ven na stolici kde se pozná jak rozprašuje a hlavně se měří množství nafty z přepadu zpět za určitou dobu.Satas ví a umí vstřiky včetně výměny kus za kus(nový za starý) a přispůsobí ho do auta včetně montáže.
Ke chvění dochází při vypalování DPF* kdy se mimo pracovní cyklus vstřikuje nafta do výfuku a motor jí nemá dostatek na klidný chod stačí jen malinko přidat plyn a chod se ustálí.Tohle pozoruju jen v zimním období kdy se vypaluje častěji.V létě to běží normálně bez chvění.A v audi mi řekli že to je normální.


súhlasím , mal som ten istý problém,vstreky som dal von,na stolicu a výsledok všetkých 6 pri nízkom tlaku kvapkali.motor sa chvel a dymil.po výmene všetko ok.podotýkam že diagnostika neukázala nič.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 227 | Témat: 0

25.03 2013 20:22


trenertenisu:
3,0 TDI* ma DPF* filter? nevyznam sa v tom...a ako viem,či sa dokončila? a ta regeneracia mika autom?


Může mít a nemusí, je třeba mrknout do výbavy (PR kódů). Jezdil jsem třeba na Allroadu 4F, který ho (továrně) neměl - ASB. Viz třeba starší ceník http://web.archive.org/web/20080920163541/http://w [zkrácená url]
nahoru

sponzor





25.03 2013 20:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2162 | Témat: 31

25.03 2013 20:27


Obecně od tuším 2007 nebo 2008 musí DPF* mít (rok určitě někdo upřesní). Starší mít nemusí a většinou to jde poznat podle výfuku, je nasměrovaný dolů, nemá DPF*, je rovný, má DPF*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 227 | Témat: 0

25.03 2013 20:37


Spíš až 2009 to bude povinné (Euro 5) - ten můj Allroad byl 2008 a splňuje pouze Euro 4.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

25.03 2013 20:38


Mr. Death:
Většinou to nepoznáš mám DPF* a výfuk dolů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

25.03 2013 20:49


tak isto mam DPF* r.v. 10/2005
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2162 | Témat: 31

25.03 2013 21:04


Vždy to samozřejmě neplatí a je to spíš orientační informace. Pak už jedině přes kód výbavy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

15.12 2013 17:46


me se motor taky po startu nekdy chveje a za studena to smrdi po nespalene nafte,a vstriky jsem mel na stolici na kontrole a rekli me ze jsou dobry,tak si rikam jestli to nemuze byt cidlo teploty nebo mensi tlak v railuM?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault bre brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email