Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2012
Příspěvků: 19 | Témat: 5

05.03 2013 13:44


Zdravím,
máte někdo zkušenosti s chipem pro tento motor?
Audi A4 B8, 2.0 TDI 105 kW

Díky za poznatky, nápady a informace. Případně na co si dát pozor před chipnutím atd.
nahoru

sponzor





05.03 2013 13:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.03 2013 21:00


zajed si do tdichip.cz, urcite budes spokojenej a nenechas za to 25k jako u dieselpoweru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 2

08.03 2013 9:58


Ja to nechal delat v autochip.eu a spokojenost.. velky rozdil v prubehu tociveho momentu... auto jede hezky odspoda a spotreba -1 l/100km

myslim, ze pokud nechces auto hnat do extremu, je ladeni na brzde atd zbytecny a drahy... lepsi jsou firmy, ktere pouzivaji unifikovane mapy vyvinute firmamy ze zapadni evropy a jen je preprodavaji a instaluji.. viz ten autochip...


me akorat po 2000km zacla prokluzovat spojka,takze vymena.. myslim ale ze uz byla nacata po prvnim majiteli... uvidime.. mam ted cca 160hp
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

08.03 2013 14:19


Chip se ucim cca 3 mesice a kdyz jsem videl mapy jak to prasi autochip/profichip, tak se to ucil tak tejden, upravej jen par map a je to doma. Autochipu to zadnej zahranicar nedela, maximalne neco vokopirujou. Staci treba kouknout na checksum.cz

Vzhledem k tomu, ze se posledni dobou zase mnozi pripady kdy se mnozi z Vas i pres mnoha varovani rozhodnete usetrit a nechate si provest odborny zasah neodborne za super cenu. Je to tento tyden uz 3. pripad stejneho vozu z teto firmy a jeden email zverejnujeme jako varovani pro ostatni:

Dobrý den. Mám dotaz ohledně odstranění DPF filtru. DPF jsem si již nechal odstranit firmou http://www.profixxxx.cz/ ale s výsledkem nejsem příliš spokojen, s jednáním asi manažera p. Dxxx Xxxx už vůbec ne,tak bych se Vás rád zeptal, zda je po odstranění DPF normální, že se zvedne hladina hluku na volnoběh (ihned po nastartování) na stejnou úroveň jako byla při již dříve spuštěné regeneraci (klasický hluboký zvuk jako při regeneraci). Tato věc mě docela trápí, p. Xxxx mi pouze řekl, že DPF slouží i jako tlumič, tím pádem bude i hluk motoru větší. Navíc mi řekl, že jsem se rozhodl "odrbávat" sám, že je to neautorizovaný zásah a že jsem si měl DPF koupit nový za 40tis když se mi to nelíbí. Je to tedy skutečně tak? Velikou zajímavostí totiž je, že když jsem si od nich vůz přebíral po "prvním" odstranění DPF, auto se chovalo zcela normálně, žádný hluk, žádný vyšší výkon a až po 2 týdnech, kdy auto přestalo jet / bylo v nouzáku s hlášením chyb ohledně DPF, tak prý našli chy bu v SW a ten následně přeprogramovali. Auto nyní jede znatelně lépe, spíš až moc. na 1 a 2 rychl.st má takovou sílu, až jdou cítit silné vibrace z kardanu, což se mi nelíbí, 3 a více už vibrace nejsou, a táhne lépe už i při 1800ot (původně 2000ot) a v obou servisech kde jsem byl, mi řekli, že je auto na 100% nachipované, což jaksi celkem nechápu. Napadá vás prosím něco, co mi mohli autě podělat ? Děkuji. Jedná se o XXXX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

08.03 2013 17:13


To je hustej mail, shrábli prachy, nenahrály sw a doufali že to nějak proběhne . Já si byl zjistit stav dpf a po 166tkm je tam 5,5g takže jsem klidnej. No vypadá to že se to snažili nějak opytlikovat a spolu s dpf off tam dali i jiný mapy . Od autochipu a podobných nikdy, zajdu radši TDIfun, Motorpower, nebo k někomu z kluků na DP fóru co mají dílnu. Uvidíme na jaře
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

25.08 2013 12:48


Som zvedavy lebo aj mna laka to dvihnut zo 105 na 132 kw vo firme profitunin. Tak ako to dopadlo ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.7. 2007
Příspěvků: 44 | Témat: 9

25.08 2013 22:51


Napodobne .....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.08 2013 23:09


koxxfr:
Ja to nechal delat v autochip.eu a spokojenost.. velky rozdil v prubehu tociveho momentu... auto jede hezky odspoda a spotreba -1 l/100km

myslim, ze pokud nechces auto hnat do extremu, je ladeni na brzde atd zbytecny a drahy... lepsi jsou firmy, ktere pouzivaji unifikovane mapy vyvinute firmamy ze zapadni evropy a jen je preprodavaji a instaluji.. viz ten autochip...


me akorat po 2000km zacla prokluzovat spojka,takze vymena.. myslim ale ze uz byla nacata po prvnim majiteli... uvidime.. mam ted cca 160hp

Si na dost velkom omyle. Nemozes predsa fuknut rovnaky cip na auto co ma 20.000km a 300.000km... Si zabil. Preto sa robi na mieru podla stavu motora a nie kazde auto da rovnaky vykon.
nahoru

sponzor





25.08 2013 23:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.08 2013 23:12


Na Golf5 ten isty motor som daval robit cip v BH Motorsport (Brano Hanko) a vyslo to na 180koni
Naposledy upravil lubomt dne 10.08 2014 9:35, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

27.08 2013 21:35


Co na tom vyšlo na 180k?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

12.11 2013 10:38


Chiptuningem se zabývám několik let, investoval jsem do toho spoustu času a penez a politika cen, prodejních technik a výsledku který Vám nějaká ´´PROFI´´ firma nahraje do vozu je tolik že nad tím zůstává odborníkům rozum stát a mnohdy už uvažuji že to přestanu vůbec dělat, lidé nedokážou ocenit SW dělaný na míru vozu dle jejich požadavku a zaplatit jej, raději mne budou argumentovat že na druhé straně města to někdo děla za 2tis a docela mě už přestává bavit vysvětlovat proč ja to dělam za 7tis, raději ho pošlu tam si to nechat udělat za 2tis a ze zkušenosti vím že stejně po par měsících přijede a brečí mi ze mu odešlo turbo, auto regeneruje i po vypnuti filtru protoze ma pouze smazané chybové kody apod.. Český člověk je prostě šetřivý a řekl bych že spíše ´´vyčurany´´ . Maji audiny za 400tis ale těší ho že ušetří 3tisice na neodborně provedeném chipu. Nebudu zde uvádět jak to ve skutečnosti chodí ,která firma co jak děla, kdo SW kupuje, kdo si je nechava dělat a kdo je skutečně dělá a vyvýjí a kdo jen stahuje něco z netu a přehrava ECU jak mu to přijde pod ruku ale domnívám se že je to neeticke a nemělo by to smysl a povahu českého člověka to nezmění.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

12.11 2013 18:52


Máš nějaký stránky, kde bych zjistil ceny, parametry atd.?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

17.11 2013 21:43


SW sice neupravuji, ale jezdím v autech s diagnostikou a řešíme jejich nemoci. Nebudu tady nikoho jmenovat, ale ne zřídka jsou v autech nahraný neuvěřitelný prasárny, který jsou 100% do budoucna zdrojem problémů v řádech 10kách tisíc. Tento týden třeba Passat BKP ve 150km/h bylo na výfuku 885°C a to bylo venku ani ne 5°C, příští léto to turbo rozhodně nepřežije.
Problém je, že 95% těchto "ladičů" nemá vůbec ponětí jak ten motor funguje, rozumí možná dobře IT, ale mechanické věci jsou pro ně španělská vesnice. Odstraněné DPF jsou kapitola sama pro sebe, je spíš vyjímkou, když po tomto zásahu motor bezchybně funguje.

Taky moc nechápu, že když někdo vytopí za auto třeba 300 - 400 kila, pak radši jede na čip v akci než aby zaplatil za rozumnou kvalitu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

02.12 2013 20:09


souhlas s Andre2
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

16.03 2014 19:02


Čau chlapi, taky uvažuju o chipu, ale rozhodně si nechci dokurvit motor. Můžete sem hodit nějakej seznam firem, který to dělají fakt dobře. Já už bych si pak z nich vybral a pak sem samozřejmě hodim mojí zkušenost. Díky.
Zatím, co jsem tady vyčet, tak se mi líbí dieselpower.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

16.03 2014 21:29


Vybral si dobře. Hlavně u toho výběru zůstaň.
nahoru

sponzor





16.03 2014 21:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

17.03 2014 12:57


Znáte někdo firmu Camp performance, webovky http://www.mereni-vykonu.cz/. Podle webovek to vypadá zajímavě - mají reklamu tady na fóru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

17.03 2014 13:15


dp, tdichip, motorpower nebo tdifun u nich se nezklames
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

01.04 2014 12:38


Tak už sem se objednal do DieselPower.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

01.04 2014 19:10


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

16.04 2014 15:48


daj vediet ako to dopadlo ja tiez rozmyslam ze si dam svoju novu b8 chipnut pojdem do Tesina TDIFUN

Ako to jazdi je tam velky rozdiel a co spotreba????

dik za info
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

22.04 2014 8:22


Tak jsem po chipu, rozdíl ve výkonu a síle motoru je markantní, motor jde krásně od spoda a zrychlení hlavně v rychlostech nad 100 km/h znatelně lepší. Zrychlení z 0 na 100 jsem ještě neměřil. Spotřeba na dálky klesla cca o půl litru, ve městě a při ostřejší jízdě naopak šla o něco nahoru. Zajímavej je skutečnej výkon motoru - původní tovární výkon 143 HP, naměřený výkon před úpravou 130 HP, výkon po úpravě 160 HP. V Dieselpoweru zjistili, že je to díky nižšímu průtoku paliva ve vstřikách (vstřiky mají najeto 150 tkm a už jsou trochu unavené), ale prý je to normální stav - nic zásadního.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

22.04 2014 16:10


pekne uz sa na to tesimm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

22.04 2014 22:26


Chci se zeptat, zda nekdo ma zkusenosti s touto firmou zabyvajici se zvysovani vykonu. Maj zkusebnu, ted uz jen aby to nebyli "nalevaci" diky za rady a postrehy !
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





22.04 2014 22:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 0

10.07 2014 11:12


byl jsem tam a spokojenost,. uz jen protoze tam dela clovek ktery drive delal u disepower a dela to cca 15 let..

maji dobrou cenu .. pockas si tak 2-2,5 hodky


2,7TDI stock : 190koni kroutak ted nevim
po chipu 240 koni kroutak 478nm.. totalni masakr

mam i foto pred a po ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

28.07 2014 20:15


Ja sa rozhodujem ci ist do TDI FUN alebo do REVO
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

07.08 2014 7:40


Tak zajtra idem do TDI Fun uz sa tesim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

09.08 2014 5:59


Tak vysledok paradny Zdenek je frajer ked som videl co vsetko robil ma hlava rozbolela.

Vykon po uprave 174 HP a 391 NM
Deaktivovany Start Stop system

TDI FUN jednoznacne najlepsia volba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.7. 2014
Příspěvků: 79 | Témat: 6

09.08 2014 7:48


Ahoj, jaký tam jsou ceny pro představu, že bych o tom také pořemýšlel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

09.08 2014 21:13


Dal som 10 000 a nelutujem zasluzil si aj viac za dobru pracu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email