Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 179 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 173
Uživatelů: 6
Celkem: 179

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

21.02 2013 18:21


dnes jsem dal auto do servisu na doladění odporu k LED* světlu a výměnu parkovacích světel. vše vyřešeno až na to, že auto teď nestartuje.

Pravděpodobně je to jednotkou sloupku řízení, nebo odešel immo* v klíči (bohužel druhý klíč nemám). chou to řešit výměnou za novou jednotku řízení za cca 20 tisíc. Nevíte někdo jestli se ta jednotka dá opravit a nebo se na to vykašlat a raději vyměnit?
nahoru

sponzor





21.02 2013 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.2. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

28.02 2013 22:54


Jestli si vzpomenu tak se ti na to optám ale nejde mi do hlavy co má společného startování které ovládá řídící jednotka auta se sloupkem řízení na kterém je pouze přidělané zapalování kvůli zamykání volantu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.03 2013 0:21


je pravda, ze na A6 odchazi a ne malo...

nicmene chtelo by to jistotu, ze to je ona, solidni diagnostiku udelat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

05.08 2013 15:15


Audi A6 4F r.v. 2005-2006 2.7 TDI* ta mě teda školí..... vozidlo 1-2 týdny jezdí pak nenastartuje neodblokuje start závada tat:

Addresa 05: Oprávnění startu Labely: SVO\4F0-910-852.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Systém a/nebo verze: FBSAUDIC6 ELV H30 0220
Kódování: 0000129
Číslo dílny: WSC 28185 141 85126
Další informace: 4F0910131D FBSAUDIC6 EZS H44 0070 4F0910220D FBSAUDIC6 IDG H39 0040
VCID: E3C376C122CF4100DCE
1 Fault Found:

00288 - akcni clen zamykani slupku rizeni (N360)
014 - defekt
info o závadě:
Stav závad: 01111110
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 99
Kilometry: 209416 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.08.05
Čas: 07:25:51

po smazání této chyby aut opět jezdí jeden až dva týdny potom se zase zablokuje, vypadá to tedy na řj sloupku řízení, umí někdo poradit zda to lze opravit četl jsem toho spoustu a vygoogloval jako že nějaký mikrospínač, atd... dokonce jsem koukal že polaci to opravujou,,,tuto závadu setkali jste se stím někdo a řešili to??? koukal jsem že se jednotka ze sloupku řízení dá sundat ale i když mám všechny šrouby i trhací dole drží u slouku jak přivařená
Prosím o seriózní rady díkyLze přpadně použít jinou jednotku se stejný číslem a přizpůsobyt jí nebude problém s component protection nebo s imobilizerem atd... díky

odkazy zde

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A6-C6-Manual-Adjust [zkrácená url]

http://allegro.pl/blokada-kierownicy-rygiel-audi-a6-a-6-4f0905852b-i3442379770.html

http://checksum.cz/forum/viewtopic.php?t=9981& [zkrácená url]

napište klidně na lukpat@volny.cz dík
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

20.03 2014 10:36


Zdravim,


pred casem se tatkovi seklo auto a neslo otocit klickem, nas mechos to nejak zprovoznil nahradni RJ a odjel na nouzovy rezim. Pote sehnal asi nejaky starsi kus a dal to dohromady.
Auto asi mesic jezdilo a pak se to seklo znova, rikal ze nevymenil nejaky tisteny spoj a ze byl mozna spaleny, tak vymenil tento kus a ze by vse melo byt ok...

Otec odjel do tater - 250km z Ostravy a auto opet nejede Je to pech jako prase, normalne by tam toho naseho mechose poslal s odtahem at si to vyridi, jenze on je mimo rep.

nemate nahodou nekdo nejakou radu? Jak to zprovoznit, resetnout nebo ja nevim?

diky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

13.05 2014 13:18


mam tu uplne stejny problem na Audi A6 3.2 2005
00288 akcni clen zamykani sloupku rizeni(N36)
014-defekt
vymazu chybi v jednotce 05 a kontrolky naskoci,volant odemkne,auto chyti,za tri dny opet to same,umi to tu nekdo opravit nebo nejak vyresit krom noveho z Audi? dekuji za tipy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.2. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 12

15.10 2015 14:16


duocar: duocar: duocar: j
Zdravím nenapsali jste jak ste to vyřešili diky;)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

15.10 2015 20:12


Riesenie je iba vymena
nahoru

sponzor





15.10 2015 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

21.10 2015 8:09


neviem,či mam podobny problem. ale... ked DAM* do zapalovania klučik,je počuť take cvaknutie... mam ale pocit,ze to cvaknutie je take slabšie niekedy. ked to zopakujem,uz je to OK... je tam nejake elektromagnet,alebo take niečo? nemoze sa mi stat,ze sa mi auto niekedy zrazu "neodomkne"? myslim napr.volant... dik
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

21.10 2015 9:33


Ano, je tam servomotorek, ktery po rozpoznani klicku odemkne rizeni. Vlastne jen povysune takovy kovovy jazyk od hridele sloupku rizeni a tim se odemkne volant. Muze odejit jak servomotorek zamku tak samotna elektronika samozrejme.

Lze vymenit samotny zamek ale blbe se sundava, je pripevnen dvema trznymi srouby a sundat ho lze jen v odemcenem stavu. Vzhledem k dostupnosti sloupku rizeni bych asi vymenil cely sloupek. Ja menil jen zamek protoze muj byl funkcni a nechtel jsem kvuli zamku kodovat cely auto.

Zamek rizeni je soucasti imobilizeru a jeho seriove cislo (nebo podobny identifikator) je zaneseny ve vetsine jednotek v aute. Kombinace cisla zamku rizeni a cisla gatewaye pak tvori zaklad ochrany komponent.

AJAX
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

21.10 2015 12:01


ajax: dakujem za radu... takze som asi mojim prispevkom netrafil uplne vedla temy,však? napisal si,ze sa zle vybera. čo je komplikovanejsie/nakladnesie? vybrat len to (komlikovane) alebo vymenit cely stlpec riadenia a potom prekodovavat auto?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

21.10 2015 15:03


Vymena sloupku samotneho je trivialni, potrebujes jen hvezdicovy bit 10 mm - 4 srouby drzi sloupek zespodu. Po vymene sloupku i se zamkem ovsem nenastartujes a neodemkne se ti volant. Musi to nejdriv v servisu sparovat se zbytke auta.

Vymena jen samotneho zamku je slozitejsi. Musis vyndat sloupek v odemcenem stavu, poridit si jiny sloupek (taky v odemcenem stavu) a prohodit ty zamky. Zamek je na sloupku pripevneny dvema trznymi srouby, jejich hlavicky byly odtrzeny pri montazi. Ja to resil tak, ze jsem pilkou vyrizl do sroubu zarezy a pak je povolil sroubovakem. Jsou na to i nastroje, kterymi to lze sundat, ale ja je nemam. Kazdopadne po vymene zamku nejspis opet nenastartujes a tak jako tak budes muset do Audi, aby ti sparovali zamek se zbytkem auta.

Ja to vyresil tak, ze jsem nainstaloval svuj funkcni sparovany zamek na novy sloupek. Tobe poradim vymenit kompletni sloupek. Bud at ti to vymeni rovnou v servisu anebo si to vymen sam. Ja mel jednou takhle stary sloupek polozeny na podlaze a pripojeny k elektronice auta a novy sloupek uz namontovany ale nepripojeny.... abych vubec nekam dojel

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.2. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 12

22.10 2015 11:32


Ajax omg.Presne řeším to samé.Mam problem se zámkem auto už nezamyka volant a kdyz vložím klíč tak az třeba na po druhy se rozsvítí kontrolky.A to me to predtim nechalo daleko od domova a byl odtah.Nevedel jsem ze se to dá přes diagnostiku smazat a pak nastartujes.Vyhodil jsem kvůli tomu už dost peněz.Vec se ma tak ze nový sloupek řízení i se zámkem stojí s práci v orig servisu 34 tis trosku psycho.Tak sem to dal jednomu co děla audiny a shání jen zámek.a je to prej dost ojeb to pak naprogramovat.Tahle věc odchází asi nejvíc a je to ranec zato.Tak nevím co delat 34 tis nemám ale chci jezdit aby me to někde nenechalo je to takhle nespolehlivé.Jetej zámek za 2-3tis a naprogramovat to by šlo ne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

22.10 2015 12:32


Mam dva sloupky i se zamky. Naprogramovat to neni slozite, ale udelaji to jen v Audi servisu.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.2. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 12

22.10 2015 13:55


Prosim te HOD* mi na tebe kontakt bych ti zavolal kdyby sme ne sehnali
A udělají ti to vůbec v Audi kdyz to není novej díl?jako myslim jejichž ?objednanej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

22.10 2015 15:18


No zalezi na koho natrefis ale ja s tim nikdy problem nemel. Porsche Plzen zatim vzdycky ok.

AJAX
nahoru

sponzor





22.10 2015 15:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.2. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 12

22.10 2015 16:53


Prosim te dej mi na sebe kontakt ajaxi diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.2. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 12

22.10 2015 17:05


Mam 2.7 TDI* man avant kód motoru BPP.Prave se te chci zeptat jak hodně to je jety ten sloupek se zámkem a jestli to na to de.Potrebuju to sehnat tak me vy stačil zámek jen.Dej mi na tebe telefon ajaxi diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

23.10 2015 13:04


Avesa (22.10 2015 17:05) orig :
Mam 2.7 TDI* man avant kód motoru BPP.Prave se te chci zeptat jak hodně to je jety ten sloupek se zámkem a jestli to na to de.Potrebuju to sehnat tak me vy stačil zámek jen.Dej mi na tebe telefon ajaxi diky


Poslal jsem ti SZ.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

24.10 2015 0:33


ajax (23.10 2015 13:04) orig :


Poslal jsem ti SZ.

AJAX



Mám malý dotaz, ten sloupek řízení se sere úplně na všech 4F? Nebo třeba "lifty" už jsou na tom lépe?


příští rok nějak přelo jaro/léto se chystám koupit A6ku 3,0TDi možná Toura možná Allroada, tak se pomalu připravuju na to, co mě může potkat a po koupi preventivně vyměnit.
Plánovaná je 3,0TDi 171kW Automat quattro*. (kamarád má 165kW a proti 176kW s DPF* žere o 25-30% víc, chápu dobře že 171kW je liftová a NEMÁ DPF*?)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

24.10 2015 11:27


Zamky rizeni jsou stejne po celou dobu vyroby modelu. Maji sice ruzne hardwarove i softwarove indexy, nicmene to jsou spis jen serie vyroby, ktere s modelovym rokem prilis nesouvisi. Obecne nevim, ze by zrovna zamek rizeni odchazel nejak casto u 4F. Aspon mne se to nikdy nestalo.

Kdyz bych se mel rozhodovat mezi puvodni a FL verzi, tak urcite FL. Je tam pomerne dost zmen, ktere za to stoji.

Neverim ze by 165kw zralo vic nez 176 kw. Mel jsem 165kw a jezdil jsem ne uplne uspornou jizdou mezi 8.5 a 9.2 prumer. Ted mam Allroad 171 kw (myslim ze ma DPF* ale nevim) a jezdim 8.0-8.6 s lehkou nohou.

AJAX
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

04.11 2015 8:57


ajax:

neda sa nejako ten servomotorček "vypnut"... ze mi sice nebude zamykat volant,ale nebude to ani problem? pretoze mam fakt pocit,ze mi to nejako odchadza,pretoze teraz ako sa ochladilo mi to odomknutie je také ine...to "tuknutie" pri vlozeni kluča je take akoby pomalsie... alebo je to normalne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

04.11 2015 9:13


V zamku rizeni je normalne plosnak s nejakou logikou a ten motorek. Jsou spojene. Nevim, co se stane, pokud motorek odpojis. Rekl bych, ze to nekde bude rvat nejakou chybu a prestane to fungovat uplne.

AJAX
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

04.11 2015 9:39


este teoreticka otazka... čo as na tom kazi? ten motorček čo odomyka volant? neda sa vymenit len ten,aby nebolo treba nič programovat? či to je uz moc komplikovane?
nahoru

sponzor





04.11 2015 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

04.11 2015 10:50


Nedavno jsem nekomu prodaval zamek rizeni. Udajne si z nej vzal jen nejaky cip a rozchodil tim svuj rozbity zamek, ale netusim co to bylo. Zeptej se uzivatela Avesa.

AJAX
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

05.11 2015 11:35


dnes som vytiahol klučik a necvaklo mi to... takze sa nezamkol volant,čo by mi nevadilo...keby sa to dalo tak urobit,aby to proste tak ostalo,ze ked je to odomknute aby to viac nereagovalo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

07.11 2015 0:07


Kdyz bych se mel rozhodovat mezi puvodni a FL verzi, tak urcite FL. Je tam pomerne dost zmen, ktere za to stoji.

Neverim ze by 165kw zralo vic nez 176 kw. Mel jsem 165kw a jezdil jsem ne uplne uspornou jizdou mezi 8.5 a 9.2 prumer. Ted mam Allroad 171 kw (myslim ze ma DPF* ale nevim) a jezdim 8.0-8.6 s lehkou nohou.

AJAX[/quote]

No protože kamarád má 165kW quattro* 2004 a když jsem s ní jel tak jsem se nedostal pod 8,5L, zkoušel jsem prostě jak se s tím dá jezdit atd. a pak jsem jel s Allroadem 171kW a tam nebyl problém 7L, stejná trasa, venkovní podmínky atd. A co se týče i novinářských testů, tak psali, že ty novější mají podstatně nižší spotřebu a vychytané "muchy", ale ptám se raději tady na fóru na zkušenosti "z provozu" protože tak nějak moc novinám nevěřím

A ten sloupek řízení jsem si všiml, že v dost inzerátech bylo napsáno, že je vyměněn....
Co jsem se dočetl, tak ještě odchází klapky v motoru, prý jsou tam 2 (kamarádovi na Q7 odešly už obě) a snad ventilátor topení (ten měnil jak na své Q7, tak na Otcovém Allroadu)...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

11.11 2015 10:04


tak po dlhšom hladani na forach som sa konečne dozvedel,ako to vnutri zamyka,na akom principe to pracuje. tak som sa tam pokusil dostat a nastriekat silikonovy olej... zatial vyzera,ze to ide lepsie, ale vonku je teplejsie,takze mozno to je preto. počkam,kym bude zas okolo nuly a uvidim,či som tomu pomohol,proste rozbehat ten mechanizmus. pretoze to vyzeralo,ze ide tažko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

29.02 2016 22:19


Ahoj, shaním jednotku oprávnení startu na Audi A6, r.v 2007-2011, je to ta na sloupku řízení. Dík za info na email
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, kdyz napíšete kontakt zavolam zpět. Může být i poškozená
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

29.02 2016 22:29


Nebo můžete napsat i sem budu rád pokud někdo ji mate klidně nefunkční, Dík
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email