Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 147 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 142
Uživatelů: 5
Celkem: 147

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.02 2013 21:04


Ahoj chtel bych se zeptat jestli jste nekdo neřešil na A4ce 3.0tdi 176kw ze se vubec neohřeje víc jak na 70 stupnu. Akorad v kolone se při popojiždeni se dostala na 90stupnu.Ale normalni jizdou vubec. A parkrat se mi stalo že po cca 10kilometrove jizdě jeli ventilátory ale motor byl studenej.
nahoru

sponzor





19.02 2013 21:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

19.02 2013 21:36


termostat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

20.02 2013 6:17


vymen si oba dva termostaty a bude to cajk. Já mám po 8km 90° při -10 venku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

20.02 2013 12:06


Taky se mi neohřívá při nižších teplotách. Nebo respektive při malé zátěži motoru. I když to vyleze na 90, tak po sundání nohy z plynu jde teplota pomalinku zase dolu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

20.02 2013 16:14


To je divný kluci, mně jak se ohřeje na 90 tak drží i kdyby nevim co, stojim na semaforu, jedu z kopce bez plynu atd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

20.02 2013 17:21


Joey:
To je divný kluci, mně jak se ohřeje na 90 tak drží i kdyby nevim co, stojim na semaforu, jedu z kopce bez plynu atd...


lebo máš dobré termostaty
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.02 2013 19:46


to má dva? mylim si že jen jeden no uvidime me se to ohreje jen kdyz stojim v kolone ale když jedu tak to hned padne no uvidime
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

21.02 2013 10:36


Pokial viem jeden a teraz som ho kupoval. 54e. Este som nemenil, tiez mi blbne
nahoru

sponzor





21.02 2013 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.10. 2012
Příspěvků: 228 | Témat: 57

22.02 2013 8:12


Pokud ti nedrzi teplota za jizdy a nebo se ani nedostane na 90st., mas vadny termostat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

22.02 2013 12:45


Jedna se o teplotu vody a ne oleje ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.02 2013 13:57


uz ho sháním tak uvidime
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

22.02 2013 14:14


No muj dotaz byl abych mel jasno. Protoze olej je tak na 75 stupnich a klesa ci stoupa pravidelne. 60 ma tak za 10 minut dle stylu jizdy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.02 2013 14:28


takže pokud mám na budíku 90°C, mám dlouhej kopec, pustim nohu z plynu a jedu bez plynu, do kabiny mi mezitím proudí teplý vzduch, tak teplota stejně nesmí nikdy klesnout? Zvlášť teď v zimě?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

22.02 2013 18:41


nikdy!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14650 | Témat: 52

22.02 2013 18:57


VejusQin:
Pokud už není pořádně zahřátej motor a termostat už nepustil vodu do velkýho okruhu(chladiče) tak ti teplota při sjíždění z kopce začne padat a to zcela logicky motor nespaluje palivo=nezahřívá se a topení nasává studený vzduch z venku čímž se motor schlazuje a taky na to má vliv i studený nápor vzduchu proudící okolo motoru.Dalším faktorem je venkovní teplota a jak je ten kopec dlouhej.A velký vliv na dobu ohřevu má i styl jízdy čím nižší otáčky tím déle se to ohřívá.Mám to vysledovaný za ty roky a vím o čem mluvím. Proto to ráno nastartuju nechám to 15 minut vrčet aby se to rozmrazilo a na trase 10km klidný jízdy s otáčkama do 2tis max. se to zahřeje na provozní teplotu po 6km.Se studeným startem a následným vyjetím to ohřeju max na 70°C.Abych to ohřál na provozní teplotu musím zvolit delší trasu po dálnici s rychlostí 90km/h a do doby zahřátí nemám jízdu z kopce.Tudíž se to pěkně zahřeje a teplota z 2km dlouhýho kopce už nepadá.Při kratší trase kde se dostanu k tomu kopci dřív sleduju jak za ty 2km to klesne i o 20°C.
Tím chci říct že vadný termostat to být nemusí a projevovalo by se to i během dám příklad 100km trasy při každým sjíždění z kopce teplota by neustále kolísala.Tam bych teprv viděl problém na termostatu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

23.02 2013 1:19


To je nadeje.... Dnes sem to pozoroval pri jizde domu. Nedostal jsem se na 90. Jizda 17 km Praha sem tam svetla. Jinak krokem pac vsude nechutne snehu. Mimochodem ja myslel ze quattro* miluje snih. Jako pardon me ustreluje prdel atd ze mam pocit a opravneny ze to pretocim... !!! A to jedu pomalejc nez drive s predohrabem. Zlata predohrabka. Cim to dohaje je ?...No nic zpet k topicu a motor 2.0 CR 105kw mi pada taky dolu. Krizovatka jizda z kopce atd. Nahoru roste ale stejne ne k 90. Venku -4 Takze dva problemy na jednu jizdu. Zacinam mit toho auta plne zuby. Nejhorsi koupe meho zivota. Poslu ho na protiucet Octavii.
nahoru

sponzor





23.02 2013 1:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14650 | Témat: 52

23.02 2013 10:04


krysimlade:
To je normální že to vzadu ustřeluje větší krouťák jde do zadu. S tím se musíš naučit sžít.Pomajeji vjet do zatáčky aby tě to netlačilo rovně a potom pomalu na výjezdu přidávat.A taky se musíš naučit rozeznat povrch na kterým jedeš.Nejhorší co může bejt je rozsolená břečka na který je to dost špatně ovladatelný.Potom je to čerstvý mokrý sníh to se chová obdobně.Nejlepší je suchý prašan a hluboký sníh.To se potom dobře jezdí.A nebo pokud je to pěkně vymrzlí.
A s tou teplotou je to normální skus jet někde alespoň s otáčkama kolem 2tis.to se musí ohřívat vcelku dobře a do 8km by to mělo dosáhnout provozní teploty. Ale pokud ti nedovolí trasa po který jezdíš (jízda z kopce ,křižovatky) tak s tím asi nic neuděláš. Je to konstrukcí motoru a nízký tepelný účinosti paliva.Musel by sis koupit benzínový auto a pokud chceš OIII v TDI* budeš na tom stejně.
Potom se ti ještě nabízí možnost dodělat nezávislí topení čímž si polepšíš a při jízdě z kopce by ti teplota už klesat neměla a během jízdy se to bude rychleji zahřívat. Nebo zkus to co dělám já nechat to nejřív běžet tak 15min a pak vyjet je to taky potom o něčem jiném.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

23.02 2013 10:39


áček:
VejusQin:
Pokud už není pořádně zahřátej motor a termostat už nepustil vodu do velkýho okruhu(chladiče) tak ti teplota při sjíždění z kopce začne padat a to zcela logicky motor nespaluje palivo=nezahřívá se a topení nasává studený vzduch z venku čímž se motor schlazuje a taky na to má vliv i studený nápor vzduchu proudící okolo motoru.Dalším faktorem je venkovní teplota a jak je ten kopec dlouhej.A velký vliv na dobu ohřevu má i styl jízdy čím nižší otáčky tím déle se to ohřívá.Mám to vysledovaný za ty roky a vím o čem mluvím. Proto to ráno nastartuju nechám to 15 minut vrčet aby se to rozmrazilo a na trase 10km klidný jízdy s otáčkama do 2tis max. se to zahřeje na provozní teplotu po 6km.Se studeným startem a následným vyjetím to ohřeju max na 70°C.Abych to ohřál na provozní teplotu musím zvolit delší trasu po dálnici s rychlostí 90km/h a do doby zahřátí nemám jízdu z kopce.Tudíž se to pěkně zahřeje a teplota z 2km dlouhýho kopce už nepadá.Při kratší trase kde se dostanu k tomu kopci dřív sleduju jak za ty 2km to klesne i o 20°C.
Tím chci říct že vadný termostat to být nemusí a projevovalo by se to i během dám příklad 100km trasy při každým sjíždění z kopce teplota by neustále kolísala.Tam bych teprv viděl problém na termostatu.


to mas urcite pravdu, ale otazka bla polozena inak. Ak sa mi uz motor pocas jazdy zohreje na cca 90°C, tak neexistuje aby znova spadla na mnej, pokial mas termostat ok. Cize ak mas 90 na budiku a ides kopcom dolu aj pri -35°C vzduchu, nemoze ti padnut na 70. taky kopec si predstavit neviem.

ked som mal vadny termostat ja, tak o 90ke na budiku som mohol v lete iba snivat, mozno ked som stal to bolo lepsie.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

23.02 2013 10:47


Jsi borec, vis to ?!!!! Diky moc, tak zasvecenou odpoved jsem nevidel... Jsem klidnejsi. Audi servis se na ty kare podepsal. Rozhrabali I geometrii, v zaruce neopravili par veci. Ja to koupil az po zaruce. Jinak dnes to vlezlo na 90 delsi streka a vetsi rychlost. Tam se to nejak drzelo. Na krizovatce ci po zastaveni s bezicim motorem kleslo ale pak se vratilo. Takze asi normal. Mozna jen neumim s naftou jezdit. 18 let v benalech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

23.02 2013 10:53


neviem ale mne to sice na 1.9 TDI* vyde na 90 a drzi kym motor sam nevypnem. ci stojim ci nie, lebo pri stati keby aj termostat zavre tak uz motor nema co chladit ani ventilator ani prudiaci vzduch. neverim ze ked mas dobry termostat ze na krizovatke ti teplota spadne. NEEXISTUJE
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

23.02 2013 10:54


neviem ale mne to sice na 1.9 TDI* vyde na 90 a drzi kym motor sam nevypnem. ci stojim ci nie, lebo pri stati keby aj termostat zavre tak uz motor nema co chladit ani ventilator ani prudiaci vzduch. neverim ze ked mas dobry termostat ze na krizovatke ti teplota spadne. NEEXISTUJE

ved nato tam termostat je aby motor furt bol na 90 v akomkolvek rezime jazdy.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14650 | Témat: 52

23.02 2013 11:04


VejusQin: Jenže ti to chladí topení na to nezapomínej tím že to saje studenej vzduch z venku a to ten motor nestačí ohřívat tepelný účinek naftovýho motoru je malej aby to dokázal udržet neustále na provozní teplotě bez zátěže.
Vem si schválně diagnostiku a napoj to a dej si tam měřený hodnoty a skutečnou teplotu a uvidíš jak to kolísá.Budíky jsou jen orientační a políčko kde ti to ukazuje těch 90°C je jen fikce tvýho vědomí ty budíky jsou tak schválně konsruovaný abys nebyl vyjevenej jak ve škodě 120 kdy to lítalo sem a tam tady se to ustálí na 90tce ale skutečnost je jiná v reálu ta teplota taky kolísá ale budíky to fixují na jednom místě až když to poklesne nebo stoupne tak to teprv pohne s ručičkou do tý doby je na svím místě.
A pravda je pokud to bude kolísat během jízdy neustále bude chyba na termostatu.
Třeba pokud jsem v práci kde jezdím náklaďákem a jezdím teplota drží na 90°C a pokud se začnu pohybovat jen po stavbě tak to sleze dolů a ten motor to prostě nedokáže ohřát do provozní teploty a to je díky tomu že to nemá tu tepelnou účinnost a chladí se to topením.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

23.02 2013 11:45


Tak ted jsem jelen... Jak tedy lze poznat ze je cidlo down ? Dle nejakych extremu ? Otazkou je jak moc se u CR kazi. A hlavne na co to ma vse vliv ? Jako cekal jsem ze budu jezdit za 6.5 az 7 a valim za 8 a to to nejak nehonim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

23.02 2013 12:38


ale nebavyme sa o jednotkach ale o desiatkach stupnou celzia ktore urcite badat aj na budiku. centrum mam asi 15 km od domu. V centre mesta je uz motor na 90. Ale ani statie pred prechodom, na krizovatke, na 3 semaforoch za sebou teplota nekolise. Urcite mas pravdu, je to tolerovane tiez v len nejakej medzi. Ja neviem ako velmi to chlapovy klesa, ale ak sa mu drzi na 90 len pri dlhej streke a vysokej rychlosti tak niekde podla mna chyba je. Ja mozem ist 40 a rozhodne to nepada na 80,70,60 stupnov snad len to ze mam 1.9 moze byt pricinou. myslim ze nepatrne klesanie si pocas jazdy ani nevsimnes. Ked mas ale furt 70... Ale mozno mam zazracny motor ale v krysimlade audine to bude tak ako vravis Acek
nahoru

sponzor





23.02 2013 12:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

27.02 2013 8:00


Já jsem si všiml, že se mi ručička teploty drží těsně pod 90, respektive se jí lehce dotýká, ale úplně na 90 to nevyleze ani po hodinové rychlé jízdě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

27.02 2013 11:01


karotkasredkvickou:
Já jsem si všiml, že se mi ručička teploty drží těsně pod 90, respektive se jí lehce dotýká, ale úplně na 90 to nevyleze ani po hodinové rychlé jízdě.


ukazuje ti to správne, termostat naplno otvára nie pri 90 ale pri 87°C
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

27.02 2013 14:14


Opravdu? Udělám fotku, jen co se dostanu do auta a projedu ho na provozní teplotu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

27.02 2013 14:34


aj ja to mám tesne pred 90°C, a termostat naozaj otvára pri 87°C takže to je ako má
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

27.02 2013 21:49


Fotku jsem bohužel neudělal, protože loudačky po městě motor dost neprohřáli. Každopádně mám jednu fotku, kde je to (trochu) vidět.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

28.02 2013 0:58


podla mna je to presne tak ako to ma byt
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email