Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 372 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 367
Uživatelů: 5
Celkem: 372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 4

12.02 2013 18:46


Zdravim panove, na podzim jsem si z Nemecka dovezl A4 B6 s multitronicem, zatim byly provedeny klasicky servisni operace. Ted premyslim a zjistuju jestli dat servisovat i Multitronic*. Auto ma najeto 170 tis. km, bohuzel je z Italie - bez servisni historie. Jestli byl nekdy menen olej v prevodovce to netusim. Prevodovka ale funguju absolutne bez problemu, zadne cukani atd.
Setkal jsem se teda se dvema nazory z ruznych special. servisu na automaty:
1) menit olej kazdych 60 tis., filtr se meni az pri repasy
2) pokud nebyl dosud olej menen, nechat to tak byt a olej nemenit - 90% sance ze se potom prevodovka podela
Co vy na to co delat?
nahoru

sponzor





12.02 2013 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.02 2013 21:36


Ihned vymen. Treba Ti 5ltr original oleja. Nic ine tam nedavaj. Vypustis, druhym srobom napustis, adaptacia, hotovo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 37 | Témat: 1

12.02 2013 21:38


Já měl to samé, po výměně ve 130 tis. potom to jelo cca 15 tis a potom se totálně posrala, nikdo to neumí opravit tak jsem to předělal na 6st. manuál včetně zápisu do TP.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 4

12.02 2013 22:19


a koukam dve odpovedi a kazda jina ... 5 litru oleje? me rekli 8-13 litru, aby se prevodovka i proplachnula novym olejem a veskery necistoty a obrusy jdou pak pryc ... tak ja nevim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 37 | Témat: 1

12.02 2013 22:23


Mě tam v Audi na Smíchově davali 7 litru plus filtr bylo to Audi A4 1,9 TDI* z roku 2003 motor AVF
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.02 2013 22:33


nic netreba preplachovat. Je to odrb na ludi na vytiahnutie penazi za olej. Nijako inak ako mechanicky sa neda vycistit. Vojde Ti tam tak 4,5 az 5ltr. Ak neveris, urob si ako chces. robime to podchvilou
Naposledy upravil lubomt dne 12.02 2013 22:34, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 4

12.02 2013 22:33


a jak je to s tim filtrem? obepsal jsem asi 5 servisu primo na automaty specializovany, nekde odpovedeli hned menit menit olej i filtr, nekde ze jen olej a filtr, ze nejde jentak, ze to az pri repasy ze by se musela rozdelat a pretesnit prevodovka ... tak ja nevim, nechci to mit dopraseny ... nazor ze dokud to funguje bez chyby tak to nechat je teda blbost? kdyz to treba nebylo meneny uz 170 tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 37 | Témat: 1

12.02 2013 22:37


Já ti psal, že když jsem to dál do Audi na Smichov tak tam dali 7l oleje plus filtr, celkem to stálo 6800.- vč DPH jen nevím jestli máš ten samý typ převodovky jako jsem měl já v A4 1,9 TDI* 96kW (2003) motor AVF
nahoru

sponzor





12.02 2013 22:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 4

12.02 2013 22:39


lazlo:
Já ti psal, že když jsem to dál do Audi na Smichov tak tam dali 7l oleje plus filtr, celkem to stálo 6800.- vč DPH jen nevím jestli máš ten samý typ převodovky jako jsem měl já v A4 1,9 TDI* 96kW (2003) motor AVF


no a taky jsi psal ze se ti to potom zachvili cely posralo, ted mi nejde ani tak o objem oleje, to uz je detail v porovnani s repasi ci opravou domrveny prevodovky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.3. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

05.04 2013 0:32


Ahojky hledám radu.Koupil jsem A6 2,5tdi 120kW 2003 a nějak divně se mi chová Multitronic*.Při jizdě v zatahu nejvíc do kopce na 3/4 plynu se to chova jako kdyby nešel jeden valec škube to a litají otačky třeba o 200 otaček nahoru dolu.Při přepnutí na manualní řazení to neděla.Taky se mi zda že z těch 120kW někdo tak 30 ukradl:o))Mate někdo zkusšenost co by to mohlo dělat.Motor jde super hodnoty perfektní jen mi připada že někde podchazí možna výfuk někde mezi turbem a egrem.Díky za radu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.04 2013 16:35


Ak si si isty, ze motor je OK, tak su vydrate vyriatory najviac akurat na tom mieste, ktore retaz pouziva pri jazde do kopca. Preto nepravidelne otacky, retaz preskakuje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 50 | Témat: 9

08.09 2013 19:59


Zdravím páni dneska som rozvprával s kamarátom a pýtal sa ma na moje auto a ked osm mu povedal že mám 6stupňový Multitronic* tak mi neveril že to v týchto autách ako mám ja nebolo audi a4/b6 rv2004 1,9tdi, 96kw. Neviete niečo otom?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.09 2013 20:52


lazlo:
Já ti psal, že když jsem to dál do Audi na Smichov tak tam dali 7l oleje plus filtr, celkem to stálo 6800.- vč DPH jen nevím jestli máš ten samý typ převodovky jako jsem měl já v A4 1,9 TDI* 96kW (2003) motor AVF

Lenze neplet mu hlavu, Ty si tam mal 5.st Tiptronic* a nie Multitronic*. Tam takisto 4,5-5ltr oleja ale na tiptroniku je olejova vana, takze filter sa da vymenit
Naposledy upravil lubomt dne 12.09 2013 19:00, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.09 2013 20:55


7mato7 - davali sa normalne. Ale Ty mas koncepčnr novší, lebo na tozdiel od prveho mas už aj SPORT rezim, teda PRNDS
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.09 2013 11:31


Mám 11/2004 96 kW ( 110kW )a podle diagnostiky vadné čidlo na řídící jednotce Automatické převodovky. Je Multitronic* PRNDS. Najezdil jsem s tou vadou už asi 20 000 km a šlape jako víno, jen musím mít vypnuté ESP*, protože má tendenci přibrďovat mi v zatáčkách kola jako na sněhu a také mi občas nejdou zadní parkovací senzory. Bliká na palubce celý nápis PRNDS jako by byla Převodovka* v nouzovém režimu, ale přitom funguje jak má. Všechno je to nějak provázané.
V servisu mi řekli, že mi to čidlo, nebo spíše tu řídící jednotku zrepasují někde v Anglii, ale s repasy mám špatné zkušenosti s hřebenem řízení, který mi po repasy do roka vypliv.
Nevíte někdo co s tou převodovkou? Nemáte někdo tuto řídící jednotku z vraku doma? Nebo případně i ten hřeben řízení?
Díky a mějte se...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.09 2013 19:02


Z vraku nemam ale inaksie mam. Zaruka 12 mesiacov, nikdy sa RJ po oprave nepokazila. Treba samozrejme spravit vypis diagnostiky so zavadou, aby sme sa uistili, ze je vadna RJ. Ked je vadna RJ, vodic si koleduje o riadny prúser...
nahoru

sponzor





12.09 2013 19:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.09 2013 19:13


Co by to pro mě znamenalo? Myslím tím, kolik by mě ta sranda stála a je nutné zasahovat do převodovky? Mám docela strach měnit olej, když to tady tak čtu, že se po výměně celá Převodovka* vysype...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.09 2013 8:29


Vysýe sa preto, ze ludia si to bud sami nespravne utobia, alebo servisaci to nevedia robit slebo sa pouzije nespravny olej alebo je prevodovka uz poskodena a ludia menia olej v domneni ze ju tymto opravia alebo by odisla na zodratie tak ci tak. To, ze niekomu odisla po vymene oleja si netreba vsimat. Poslal som SZ
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email