Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 7
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 7

20.03 2018 13:15


255000km a posledně jsem našel na diagnostice nějaký udaj 14mg ale čeho to nevim.DAM* to na diagnostiku a uvidim co a jak ale moc těm co to čisti nevěřim,musel by to čistit někdo už tím známý a spolehlivý,nejlepe někde od nas ze severní moravy a ještě lépe člen audiklubu. Nedam za to 3000kč a bez zaruky.
nahoru

sponzor





20.03 2018 13:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

20.03 2018 13:28


S tymi kilometrami (podla toho, co som cital hlavne na nemeckych forach) to vyzera, ze ten DPF* je uz na samom konci zivotnosti. Teda myslim, ze je na hranici maximalneho zaplnenia. Ale po kvalitnom vycisteni by kludne este mohol dlho sluzit, ak nebude poskodeny.

Na tej diagnostike (VCDS) si treba vsimat hodnotu...
"IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku"

Podla toho, co som sa docital, maximalna hodnota je asi 0,175l. Vtedy je uz filter plny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

20.03 2018 15:13


asi nejlepsi vsechny tyto hodnoty:

IDE00427 Particle filter: difference pressure
IDE00428 Particle filter: offset for differential press.
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration
IDE00433 Particle filter: oil ash volume
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated
IDE00435 Particle filter: soot mass measured
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration

mravecm1 (20.03 2018 13:28) orig :
S tymi kilometrami (podla toho, co som cital hlavne na nemeckych forach) to vyzera, ze ten DPF* je uz na samom konci zivotnosti. Teda myslim, ze je na hranici maximalneho zaplnenia. Ale po kvalitnom vycisteni by kludne este mohol dlho sluzit, ak nebude poskodeny.

Na tej diagnostike (VCDS) si treba vsimat hodnotu...
"IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku"

Podla toho, co som sa docital, maximalna hodnota je asi 0,175l. Vtedy je uz filter plny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

20.03 2018 15:33


Ano, samozrejme. Ale v tomto pripade je asi najzaujimavejsia ta, ktoru som uviedol
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 7

21.03 2018 16:30


tak tady to jsem zjistil (viz. přiloha) ale nechapu to moc ,VCDS nemam doma tak jsem to přetahl přes delphi diagnostiku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 7

21.03 2018 16:35


ješě toto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 7

25.03 2018 11:44


je to DPF* špatné nebo ne podle těch hodnot s diagnostiky?A hlavně nikdo mi ještě neřekl duvod toho proč když auto žere 10L/100km ukazuje 8L,to ma jako takovou toleranci?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

25.03 2018 12:01


Nikde tam nevidím hmotnost olejového popílku tak.jak ti psali.... Pokud je hmotnost olejového popílku nad 0.175l auto regeneruje častěji a tím pádem i spotřeba jde nahoru... Jinak dle zkušeností bych se divil kdyby nebyl plný a palubaky to jsou příhody sami o sobě.... Taky mi ukazuje blbost teda na a6
nahoru

sponzor





25.03 2018 12:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

25.03 2018 13:02


pekelnypetr (25.03 2018 10:44) orig :
je to DPF* špatné nebo ne podle těch hodnot s diagnostiky?A hlavně nikdo mi ještě neřekl duvod toho proč když auto žere 10L/100km ukazuje 8L,to ma jako takovou toleranci?

dá se to diag. zkalibrovat
v jedn. 17 přístr. deska. už si nezpomenu v kterým kanále.je to v % 90-110%
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

25.03 2018 15:23


Len pre porovnanie... Ja mam tiez A4 2.0TDI 105kw (2011), ma to nabehane asi 210tis. km a toho popilku mam uz 0,15l. Takze v dohladnej dobe to planujem nechat vycistit. Dal by som ruku do ohna za to, ze ty s tvojimi kilometrami ho uz mas kompletne zaplneny.

PS: Ber to len ako doporucenie, rozhodnutie je na tebe, ale ja osobne by som to nikdy nedal cistit metodou, kde do toho leju akekolvek tekutiny. Isiel by som do cistenia suchou metodou, ktora vyuziva vysoku teplotu + pulzujuci prud vzduchu v protismere.
Naposledy upravil mravecm1 dne 29.03 2018 12:55, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 7

25.03 2018 20:05


dekuji chlapy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

01.01 2024 12:55


ahoy všem,

začátkem bych chtěl všem popřát vše nejlepší do Nového roku 2024.

co se týče mého tématu - mam B8 2.0 TDI* 105KW CAGA a dosti mě zajímá co může byt špatně - nejsme ten typ co řeší spotřebu nebo tak věci okolo a je mi jedno jestli auto jede za 7 nebo 8L/100 ale u mě je věc trochu jiná -

jedná se mi o spotřebu na volnoběh a otačky na volnoběh

spotřeba mi na studeném motoru pohybuje okolo 1.5L/100km nebo 1h ( nevím jak je to udavané ) a na teplém motoru 1.3L

otačky jsou u obou stejné a to mezi 900-1000 - jakmile auto vypnu a znova nastartuji tak mam těch klasických za mě 800 otáček, ale jakmile dám D na převodovce a zase P tak je tam zpět tech 1000.

někdo nějakou radu ? Díky moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email