Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 6
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.09 2014 16:11


Tak me bohuzel odesla....respektive to "tlacitko" MODE, nejdrive slo hrozne spatne ,az nejde vubec....
nahoru

sponzor





04.09 2014 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

04.09 2014 16:23


A co teda tato nabíječka?To by mohla být taky dobrá náhrada za LIDLovku ne? http://www.akcnidomacnost.cz/autonabijecky/10795-n [zkrácená url]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2013
Příspěvků: 30 | Témat: 1

04.09 2014 16:32


Podľa parametrov (prúdy, napätia, módy nabíjania) to vyzerá podobne, len má naviac display. Je pravdepodobné, že je to prípad, čo popisoval Hanys a dokonca je to tá istá, od toho istého výrobcu, len pod inou značkou...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

04.09 2014 16:39


luboš32:

Tak je bez diskuse, že když máš něco téměř značkového, lépe se ti usíná.

Ale v dnešním světě, kde president USA je černoch a motory do R8 dělají v Maďarsku je to spíš o tom, jestli tuhle nabíječku dělal čtvrtej Číňan zleva nebo až pátej.

Jsou jen dva druhy nabíjení - pořádné mimo auto a polovičaté v autě. Spíš jde o to, aby se nedostalo do sítě napětí co tam nepatří a nevyčadilo nějakou tu elektroniku. Domnívám se, že tahle věc s tříletou zárukou bohatě stačí

A ta náhrada co píšeš je zbytečně skoro za dvakrát tolik ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

04.09 2014 17:12


No já koukal na aukro jestli náhodou netrefím na tu LIDL nabíječku a jen jeden případ byl,kdo to prodává.Takže podle všeho s tím má spoustu lidí dobré zkušenosti.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

04.09 2014 17:29


luboš32:

Taky jsem to projel - je tam hafo skoro totožných, ale cca okolo 900 stovek a výš. V Lidlu stojí 499,- Kč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

04.09 2014 17:57


Hoši pokud můžu poradit vyzkoušejte tuto nabíječku :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

sice nikdy jsem od sencoru nic nechtěl, tato nabíječka opravdu funguje a to jsem jich vyzkoušel hodně . Její obal je z hliníku a má větrák jako chlazení . Používám ji necelý rok a jsem moc spokojen.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

04.09 2014 18:26


rocky33: Nikde nevidím do kolika Ah to zvládá nabíjet.
nahoru

sponzor





04.09 2014 18:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

04.09 2014 18:57


luboš32: Tak výstupní proud z nabíječky je max 12A , tak 120Ah baterii by to mohlo zvládnout jak nic . Já s tím nabíjím 85Ah baterku .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

04.09 2014 19:09


Tam bych se bál toho ventilátoru. To s největší pravděpodobností znamená, že to není do vlhka. Výkon ovšem dobrej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

04.09 2014 19:23


Tak s tu vlhkost já řešit nemusím.Nabíjet budu jen doma.Garáž na to nemám
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

04.09 2014 19:49


Je fakt dobrá , malá , kvalitní provedení a zároveň ji je možno použít i jako udržovací ,ten ventilátor se točí podle odběru a asi teploty nabíječky , jak je nabito a baterku jen udržuje tak sotva se točí, ani ho není slyšet. Je tam hlavní ledka zapnutí která indikuje taky stav nabití , červeně úplné vybití , oranžově tak 50% kapacity a zeleně 100% nabití . Dále je tam led stupnice která ukazuje stav nabití %. Jako velice mě překvapila . Jinak pokud ji hodíš někde do motorového prostoru a přivřeš kapotu tak si myslím že vlhkost by ji nevadila . Je fakt že já nabíjím v garáži.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

04.09 2014 19:56


rocky33: A myslíš tedy,že by stačila na 95Ah ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

04.09 2014 20:03


Určitě na 100% , tak ona by ti stačila i nějaká 6A ale nabíjel by si jednou tak déle protože by víc jak 6A nedala . Tato dává 6 nebo 12A podle toho jak si to přepneš . Pokud by si měl tu svou vybitou úplně na nulu tak počítej že s touto nabíječkou by si ji měl nabitou za 8-9hodin s nějakou co dává polovinu tak jednou tolik a to kdo ví kolikrát by se vypnula nebo by se přehřála. Jedno ti řeknu, měl jsem tu z Lídlu , pak nějakou za 1600 řízenou mikroprocesorem ale tato sencor je strčila do kapsy .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

04.09 2014 20:29


No před chvíli jsem dotáhl domů tu LIDL (Ultimate speed) a dal jsem to nabíjet.Ten kámoš mi říkal,že to docela dlouho s ní nabíjí.Říkal že i celý den,ale on má už poněkud starší baterii cca 4 roky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

05.09 2014 15:40


Tak musím říct,že baterku ta LIDL nabíječka dobila perfektně.Sice jsem to měl zapojené od včerejška 21 h do dneška 15 hodiny,ale když jsem dal baterku do auta tak po žhavení a startu mi voltmetr ukazuje cca 12.5V (podotýkám alternátor mi nejede příští týden jsem objednaný v servisu)
nahoru

sponzor





05.09 2014 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

11.09 2014 11:00


rocky33: S tou nabíječkou Sencor jsi měl pravdu.Mám jí od včerejška doma.Ze zvědavosti jsem baterii opět vyšťavil a nechal nabít.Nabila mi baterii o dost rychleji než ta LIDLovka,takže opravdu mohu jen doporučit.Co může být někomu na obtíž je trošku hlučnější větráček pokud nabíjí doma.Jinak nemám co vytknout.

Zítra už konečně oprava altíku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

11.09 2014 15:23


Tak za 500 si myslím hodně dobrý kup. Tak chlazení musí být když při vybité baterce dává max 12A , proto ji máš dřív nabitou jak s lídl, která dává možná 4A nevím přesně. Udělal si dobře.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

11.09 2014 15:48


Ta LIDL měla myslím 3.7A .Jsem rád,že jsem tě poslechl a koupil ten Sencor,protože jsem měl spoustu půjčených nabíječek,ale tato dobíjí fakt nejrychleji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

30.09 2014 19:39


Tak jsem se od vcera stal take hrdym majitelem CTEKu MXS 5.0.

Ted uz jen zjistit co pritelce tu baterku vybiiji. Kdyby to bylo konstatni tak to chapu, ale kdyz to facha bez problemu a najednou z niceho nic baterku neco vytriska, to se to pak hleda blbe.

Jediny co me napada je to, ze by to mohlo delat to noname radio, protoze to se obcas opravdu chova divne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

30.09 2014 19:57


Hawkeye: noname rádia to můžou dělat.Brácha měl v autě taky nějakou mrdku a věčně měl vyšťavenou baterii.Po té co se ho zbavil bylo vše ok.
Zkus odpojit to rádio a uvidíš
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

30.09 2014 20:05


Chystam se na to, jen cekam az se nabije baterka naplno a pak to udelam dohromady. Je fakt, ze to radio opravdu divne haluzi, ze treba nekdy se sekne jen jako ze sviti display a po resetu (odpojeni a pripojeni) se zase da dohromady.

Uvidime, vyhodim mu pojistku a kdyz se to znova neprojevi, tak tam pujde neco kvalitnejsiho.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

23.01 2017 21:51


trochu oživim toto téma, přemýšlím kterou z těchto nabíječek koupit a nikde jsem pořádný srovnávací test nenašel. před lety jsem ctek mx5 koupil švárovi a letos k vánocum dostal soused Optimate 6. Hned jak jsem se to dozvěděl obě nabiječky jsem si pujčil, zavřel se do garáže a začalo testování. měl jsem k dispozici 3 různé baterie, zánovní varta silver 110Ah, 2 roky starou zanedbanou 72Ah Yuasha, a zánovní motobaterii 10Ah značku si teď nepamatuju.

Optimate: začíná nabíjení celkem zdlouhavým měřením baterie kdy do ní posílá 0.8A a čeká co se bude dít, poté přistoupí k samotnému nabíjení kde napětí cykluje a 13.6 do 14.2V. v optimate tomu říkají pulsní nabíjení, dle mého to žádne pulsní nabíjení není. nabíječka má na sobě 3 ukazatele nabíjecího proudu. 1A,4A,5A jsou uplně k ničemu protože 5A se mi nerozsvítilo nikdy, a 4A svítili i když meřák ukazoval třeba 0.8A ???? tady se trochu zastavím a musím u nabíječky optimate pochválit super detekci moto / autobateire. Je tak dobrá že nikdy do motobateie nepustila víc jak 0.8A i když dle technické specifikace takto malé baterie neumí. to je trochu výhoda proti Cteku kde se motorežim musí zvolit ručně....ale z5 k nabíjení. jakmile baterie při 14.2V neodebírá téměř žádný proud tak se nabíjení ukončí a zde je rozdíl oproti Cteku který ihned přechází do udržovacího nabíjení cca 13.6V, Optimate čeká a udržovací nabíjení mi zapla až když kapacita bateie padla na cca 90%. poslední výhoda optimate je že na konci vybliká pomocí zelené/žluté a červené kontrolky v jakém celkovém stavu se baterie nachází. opravdu u zánovní baterie blikala zelenou a u zanedbané baterie blikala žlutou.

Ctek: začne nabíjed podstatně rychleji a nezdržuje se deset a více minut měřením, nabíjecí napětí bylo 14.35V, když baterie brala proud už jen několik-set mA, přepla se okamžitě do udržovacího režimu cca 13.6V. Udržovací napětí u optimate opět cyklovalo v rozmezí 13.4 - 13.8V. Dále bych chtěl zmínit že optimate má desulfitační program (až 22V na výstupu) který se bohužel nespustil ani při zanedbané a dle mého lajckého názoru značně sulfitované baterii (měla na deskách bílé mapy). desulfitace se nespustila ani když byla bateire nabijena mimo vůz (což je podmínka udaná výrobcem optimate aby se neponičila ektronika vozu). Na Cteku jsem proto pustil desulfitaci ručně, naproti tomu napětí udávané výrobcem nedosahuje tak vysokých hodnot jako u optimate (16 vs 22V) a neohu tedy potvrdit zda to na bateii mělo nebo nemělo nějaký vliv. Věrím že obě nabíječky jsou špičkou co si za cenu pod 2 tisice kč mužete koupit, ja se na základě měření rozhodl pro C-tek.

závěrem:

Optimate doporučuji někomu kdo neví nebo nechce řešit jaký nabíjecí režim zvolit. optimate prostě připojíte a nic neřešíte. Navíc na konci testu vám ukáže zda je baterie OK nebo zda byste měli zvážit její výměnu.

Ctek - nabije baterii rychleji, udržuje jí opravdu ve 100% stavu (až 10 dní od připojení) a režimy si volíte ručně takže kdo ví co dělá nemusí se spoléhat na to, zda mu nabíječka desulfitaci povolí či nikoliv.má navíc teplotní čidlo pro kompenzaci napětí

mechanické zpracování: optimate dle mého vypadá jak vánoční blikací stromeček z tržnice, trochu nepřehledně, zpracování a přehled Cteku vypadá o level výše. oproti tomu má optimate subjektivně kvalitnější a lépe izolované svorky.

snad to někomu pomůže s výběrem ....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

23.01 2017 22:58


Mě osobně dostal ctek do kolen svým balením - naprosto luxusní a maká stejně tak, za mě velká spokojenost. A to nabíjím velmi často, protože mám někde parazitní odběr
nahoru

sponzor





23.01 2017 22:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email