Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 6
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 10:40


Mám jeden problém s mojí C4. Koupil jsem ji loni v květnu a už asi druhý den jsem ji uvařil. Myslel jsem si, že důvodem je vypínač větráku, který si tam minulý majitel namontoval a zapomněl mi to říci. Nicméně ani to nepomohlo úplně až teprve rada původního majitele, ať jezdím se zapnutou klimou, že se to stihne uchladit zafungovala a teprve zapnutí klimy mělo pořádný efekt na klesnutí teploty chladící kapaliny. Ještě párkrát jsem v létě vařil a vždycky klima pomohla. No nicméně přišel podzim a já zjistil, že se auto pro změnu nestihne ohřát. Tak jsem vyměnil termostat, chladící kapalinu, víčko expanzní nádobky a spínač větráku na chladiči. A nic nepomohlo...auto se zahřeje jedině tehdy, když je v minimální zátěži, nebo stojí, jakmile jede a má točky tak teplota klesne k 60 - 70 stupňům a tam se drží. S tím souvisí i topení, jakmile mám míň než 2000 ot/min tak auto vůbec netopí. Já si myslím, že odešla vodní pumpa, kamarád mi radí ať vyměním expanzku..... ale nevím.....co to může být? Neřešil jste to tu někdo?

Jedná se o C4, r.v. 1997, 2,6l 110kW benzín, V6.

Díky za rady. Vítek.
nahoru

sponzor





17.01 2013 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

17.01 2013 12:00


Vodní pumpou to nebude,když by byla špatná tak se to bude přehřívat.Nenapsal jsi jestli máš zaplou klimu i teď když se to neohřeje.Setkal jsem se i s tím že dal jsem nový,ale levný termostat a ten nefungoval,jen jednou otevřel a už se nezavřel,tím pádem se to dlouho ohřívá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

17.01 2013 12:11


Máš EGR* ventil? Blbá úvaha, no moje osobní zkušenost říká, když je tento ventil zaseklej a ve stavu, že netěsní, tak je motor přeplňován výfukovými plyny a dochází k jeho přehřátí.

To že motor neohřeješ může být způsobeno netěsností termostatu - pořád nechává otevřený "velký okruh chlazení"

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 12:29


to pepino: klimu bohužel nemůžu zapnout, jakmile je kolem 4 stupnu a méně tak se mi vypne automaticky.Termostatem to asi nebude, protože jak píšu auto se ohřeje jen když stojí a má nízké otáčky - volnoběh, ale pak už přes 90 nejde.

to karlito: no EGR* ventil....to nevím jestli tam, měli ho vůbec 2,6? No jo ale proč to auto netopí? Proč když ho nechám stát na volnoběh se kapalina zahřeje na 90 ale topení fouká studené?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

17.01 2013 12:38


vitek_cz:
Proč když ho nechám stát na volnoběh se kapalina zahřeje na 90 ale topení fouká studené?

Protože ti nefunguje servo motorek klapek v boxu topení, tyto servomotorky otevírajý teplí a studený vzduch. Tento problém měl i slepi. Rozhejbali jsme motorky a už mu to topí.

Pokud se ti nezahřeje motor, tak asi bude špatnej termostat. vytáhnout a zkontrolovat kdy otvírá a jestli vubec zavírá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

17.01 2013 12:40


Pokud máš vodu na 90 a fouká studený vzduch,tak máš seklou klapku na topení,nepřejíždí.Když je špatný termostat,tak se ti auto ohřeje pouze když stojíš i klidně na volnoběh,protože když jedeš tak se chladí a velký okruh se neohřeje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 12:48


Jenže když zvýším otáčky nad 3000 tak už ten teplej vzduch fouká....klapkama to nebude....mě to přijde jako by bud pumpa málo tlačila, nebo bylo někde něco ucpané....mimochodem, výměna termostatu nepřinesla žádnou změnu.

Pokusím se shrnout problém:

když sednu do auta a jedu,tak auto nezahreju víc než na 70 stupňů. Jakmile auto stojí a buble na volnoběh teplota vyběhne na 90 za cca 10min. Nicméně jak se rozjedu tak za pár km je zase na 70. Auto vyvaří tehdy, když dlouho stojím nebo popojíždím a nemám zaplou klimu - zatím se to stal pouze v létě.

Vyměněno bez efektu: - zátka expanzky, termostat, fridex, spínač větráku chladiče.

Jinak děkuji všem za pomoc a rady....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

17.01 2013 13:02


maš digi klimu? dá se sledovat teplota kapaliny i tam...
ještě bych se zaměřil znovu na termostat i já měnil nový který byl opět vadný.
na a4 každou zimu řeším zarostlé topení - protáhnu to vodou z vodovodního řádu a je zas rok klid, prohmatej hadice kde máš teplou vodu.
nahoru

sponzor





17.01 2013 13:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

17.01 2013 13:06


Přidám laikovskej tip a zároveň dotaz pro ostatní. Co čidlo teploty? Tím by to být nemohlo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

17.01 2013 13:14


Čidlo teploty neovlivní ohřev motoru - to pouze vyhodnotí kolik tepla tam je.

Na volnoběh se zahřeješ = vodní pumpa má malý průtok, dostatečný k tomu, aby se motor ohřál, ale nestačí na odvod média do chladiče k podchlazení.
Toto je možné jen a pouze v případě že je špatná těsnící guma termostatu, resp netěsnost samotného termostatu.
Motor je za jízdy podchlazen - toto lze dosáhnout když netěsní guma kolem termostatu, netěsní samotný termostat - byl uvařenej a je prohlej, nedovírá... By-pass otvor na termostatu je 100% nahoře?

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

17.01 2013 13:17


Zdar. máš protočenou vodní pumpu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

17.01 2013 13:58


Martin Dvořan:
Zdar. máš protočenou vodní pumpu


Víc objasnit?

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

17.01 2013 14:30


Karlito3:


Víc objasnit?

-ka-
Myslim že myslí že je pumpa utržená od řemenice, spojení řemen vrtule kaput
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 14:51


Já si myslím, že je to asi nejpravděpodobnější. Stává se to často, že se řemenice protočí?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 15:03


to karlito: tvoje úvaha taky nezní špatně. V zásadě to shrnu, znovu vyměnit termostat a těsnění pod ním a vyměnit vodní pumpu. Je to tak?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

17.01 2013 15:12


sqwerk:
Myslim že myslí že je pumpa utržená od řemenice, spojení řemen vrtule kaput


No myslel jsem taky toto, ale bál jsem se to napsat, protože mám několik argumentů.

Vodní pumpy už jsou dávno dělaný jako jednoúčelový komponent bez možnosti repase = zlisovaný na věky. Jakmile by se lisovaný spoj porušil, něco upadne - kolečko uvitř pumpy = okamžitě nechladí a motor vaří, řemenice = okamžitě shazuje řemen a nejen nechladí, ale i nedobíjí

volný = prokluzující spoj by nedržel stejným svěrem XY stovek kilometrů ale došlo by ke spontánnímu opotřebení a likvidaci tohoto dílu.

volnost spoje řemen/řemenice/osička/vrtulka by nevysvětlovala problém volnoběhu a hřátí a heftů a podchlazení



-ka-
nahoru

sponzor





17.01 2013 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 17:30


Hmmm to máš taky pravdu, to jsem si neuvědomil. Ještě jedna věc mě napadá, že při výměně termostatu, jsem nevyměnil to těsnění pod ním...nechal jsem tam to původní, přišlo mi OK. Co?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

17.01 2013 17:47


vitek_cz:

Jenže když zvýším otáčky nad 3000 tak už ten teplej vzduch fouká....klapkama to nebude..

Právě že bude, přesně takto se chová seklá klapka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

17.01 2013 18:31


Ještě k té klapce, když na klimatizaci nastavím nejnižší teplotu, tak to fouká studený. Může být ta klapka jen přiseklá?

V.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

17.01 2013 19:44


Karlito3:


Víc objasnit?

-ka-

plastové kolo co honí vodu se protáčí na hřídeli
v létě se přehřívá a v zimě nevytlačí teplou vodu do radiatoru
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

17.01 2013 21:08


vitek_cz: ...ja mel seklou klapku studeneho vzduchu....kdyz jsem drzel motor okolo 3000 otacek tak mi to take topilo....takhle jsem mrzl 2 zimy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 2

03.03 2013 22:43


Tak se zdá, že jsem problém vyřešil. Nejdříve jsem zkusil vyměnit expanzní nádobku, to moc nepomohlo. No a pak jsem se rozhodl znovu vyměnit termostat. Tentokrát jsem koupil termostat Behr s ventilkem na odvzušnění (a to je důležité). První termostat co jsem měnil byl bez ventilku na odvzušnění. Mimochodem výměna termostatu je možná bez sundávání rozvodů, jen se člověk musí trošku snažit. Nainstaloval jsem nový termostat a auto se ohřeje na 90 stupňů a tu teplotu drží, dokonce i topí v interiéru, musel jsem dolít cca 2 litry chladící kapaliny oproti prvnímu termostatu......zdá se tedy, že problém byl způsoben špatným termostatem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email