Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 451 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 449
Uživatelů: 2
Celkem: 451

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

06.03 2009 19:03


Zdravím.

Chystám se v dohledné době zakoupit Audi A8, nejspíš motor 4.2, popřípadě i 3.O TDI*/4.0TDI (ale kdyby byl spolehlivý, nevadil by mi ani 3.7)

Rok výroby bude určitě od roku 2003, nejspíš ale od 2004 (4.2 quattro* a r.v.2004) je nejpravděpodobnější varianta). Nechci kupovat nic, co by mělo najeto přes 150tkm (když bude ale opravdu dobrý stav, jsem ochoten slevit na cca 200tkm). Mám známého v Porsche Smíchov, takže auto před koupí nechám "prověřit" clověk ale nevidí do všeho.

Potřeboval bych od Vás vědět následující (omlouvám se, jestli již někdo něco podobného psal, já jsem nenašel jedinou dlouhodobou zkušenost kdekoliv na internetu):

1) jaký motor doporučujete a kolik má mít najeto
2) jaké jsou nejčastější závady a na co si dát při koupi hlavně pozor
3) jaká je největší slabina 4.2 quattro*
4) vzít raději diesel nebo benzin
5) jaké jsou průměrné provozní náklady (palivo/servis)
6) jaké jsou servisní intervaly
7) jaký je pro mne nej motor (najezdím max 15tkm ročne)

Děkuji Vám všem moc předem za odpovědi.

Honza
nahoru

sponzor





06.03 2009 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

06.03 2009 19:07


honzanun:

7) jaký je pro mne nej motor (najezdím max 15tkm ročne)
Honza

urcite benzin
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.03 2009 22:33


Ahoj, perfektně a přímo položený dotaz Vítej na klubu

honzanun:

1) jaký motor doporučujete a kolik má mít najeto
2) jaké jsou nejčastější závady a na co si dát při koupi hlavně pozor
3) jaká je největší slabina 4.2 quattro*
4) vzít raději diesel nebo benzin
5) jaké jsou průměrné provozní náklady (palivo/servis)
6) jaké jsou servisní intervaly
7) jaký je pro mne nej motor (najezdím max 15tkm ročne)


ad 1)
Pokud najezdíš 15t, tak jednoznačně benzín. Diesel se Ti nevyplatí a upřímně zrovna 3.0TDi nevyniká spolehlivostí. O 4.0TDi toho moc nevím - snad někdo poradí konkrétněji.
V benzínu je to celkem jedno: 3.7 a 4.7 jsou velmi podobné motory, mechanicky celkem povedené. A8 má tu nespornou výhodu, že velkoobjemové motory ve spojení s automatem se prakticky po celou dobu svojí životnosti převalují kolem volnoběhu. Takže 200tisic znamená zajetý motor, ale to samé neplatí pro některé další komponenty. Mezi 3.7 a 4.2 nebude dramatický rozdíl ve spotřebě a pojistka je stejná. Takže suma sumárum 4.2, ale pokud narazíš na 3.7 chybu zřejmě neuděláš.

ad 2)
S větším nájezdem bych to tipnul tak na zteření nějakých hadiček, zanesení klapek, elektronické komponenty jako jsou lambdasondy apod. - nepamatuju se, že by tu někdo řešil něco závažnějšího. Ale zase: bezprostřední zkušenost nemám, jistě poradí kvalifikovanější.

ad 3)
Je to krásný auto, který nemůžeš nechat na ulici, i když jeho cena odpovídá nové Octávii. Jiný slabiny bych v autě téhle třídy moc nehledal

ad 4)
Viz. bod 1)

ad 5)
Počítej, že kombinovaná spotřeba nepůjde pod 11, ani kdyby'ses na hlavu stavěl. Servisní náklady jsou vysoké, dají se zmenšit, pokud budeš jezdit do jiného než autorizovaného servisu, ale nedoufal bych, že nějak výrazně.
Hodina servisu na A8 začíná na 800,- bez daně.

ad 6)
Servisní intervaly jsou 15tkm pokud vozidlo nebylo servisováno v tzv. "longlife" režimu v tom případě se servisní interval prodlužuje na 30tkm. Jinak jsou rozdílné úkony, které se provádí každých 15tkm, 30tkm, 60tkm a 120tkm.

ad 7)
Viz. bod 1)

Co Ti můžu doporučit je brát auto se zárukou, pravidelným servisem, jasným původem a s interiérem, který napovídá, že v tom jezdil člověk. V intervalech 12Otkm a 240tkm Tě čekají rozvody, které nejsou laciná záležitost, proto se dívej po autu, které má na tuto kilometráž ještě rezervu. Ať ušetříš nějaké kačky. To samé platí pro lamdasondy, které mají životnost cca 160tkm.

No a nakonec, šťastnou ruku při výběru a dojeď za náma na sraz!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

07.03 2009 1:16


Vyborne, mnohokrad diky, mel jsem na jazyku vylmi podobne dotazy.

Planuji nakup roku 2002+ 4,2...
Paradni info dik.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

07.03 2009 9:49


Děkuji za vyčerpávající odpověď, asi půjdu do 4.2 quattro* od r. 2004 s max 150tkm...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.03 2009 11:24


mohli by jste mi osvětlit proč neni 3.0TDI spolehlivý?Co vím tak tam odchází akorát vstřikovače stejně jako na všech commonrailech a benzínových FSI* motorech a ještě hydraulický napínák řetězu občas
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2009 13:14


váha:
A mohl by's mi zhruba tak říct, kolik stojí výměna těch "akorát" vstřikovačů?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

07.03 2009 15:47


váha:
mohli by jste mi osvětlit proč neni 3.0TDI spolehlivý?Co vím tak tam odchází akorát vstřikovače stejně jako na všech a benzínových FSI* motorech a ještě hydraulický napínák řetězu občas
Neodpověděl sis sám?
nahoru

sponzor





07.03 2009 15:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.03 2009 17:20


Romijn:
Neodpověděl sis sám?

A to jsou podle vás nějaký brutální poruchy,brutální poruchy jsou podle mě vydřený vačky apod. čím trpěli první V6 TDI*...Doby kdy motor najel milion kilometru a nemuselo na něj šáhnout jsou dávno pryč
CR jsou holt citlivý,to je daň za pokrok a sere se to všude,takže kvůli tomu bych neoznačovl 3.0TDI jako poruchový
BTW kolik myslíš že stojí oprava FSI* vstřikovače a myslíš že ty se neserou?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2009 17:25


váha:
Dobře odpovím za Tebe: jsou to desítky tisíc. Na strýcově 3.0TDi dokonce 160tisíc.

Problém je v tom, že 3.7i a 4.2i kolem roku 2003 nejsou FSI*. A i kdyby byly, vstřikovače odchází kvůli špatné naftě, nevyměněnému filtru apod. Benzínové FSI* v tomto směru nese mnohem menší riziko
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.03 2009 17:27


root:
váha:
Dobře odpovím za Tebe: jsou to desítky tisíc. Na strýcově 3.0TDi dokonce 160tisíc.

Problém je v tom, že 3.7i a 4.2i kolem roku 2003 nejsou FSI*. A i kdyby byly, vstřikovače odchází kvůli špatné naftě, nevyměněnému filtru apod. Benzínové FSI* v tomto směru nese mnohem menší riziko

a co mu tam za těch 160tisíc dělali?Když v audi stojí jeden vstřkovač cca 500euro
Každý na to máme asi jiný názor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2009 17:31


váha:
Tak to nevím, taky jsem na tu fakturu čuměl jako bacil do lékárny, ale budiž. I.S.R v Praze

Ale na druhou stranu lehká matika nám prozradí, že jen na materiálu je to cca 84tisíc(!). Za to by snad měl tu 3.7mičku novou přímo ze skladu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.03 2009 17:37


root:
váha:
Tak to nevím, taky jsem na tu fakturu čuměl jako bacil do lékárny, ale budiž. I.S.R v Praze

Ale na druhou stranu lehká matika nám prozradí, že jen na materiálu je to cca 84tisíc(!). Za to by snad měl tu 3.7mičku novou přímo ze skladu

Tak ty vstřikovače se dají podle mě sehant i levněji v někde u bosch,ale to je jedno,ale že by práce na výměnu vstřikovaču stála 80tisíc se mi nějak nezdá,nejdýl za den to musí bejt hotový i s přizpůsobením vstřikovačů
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.02 2012 22:03


Zdravim,registroval som sa na tomto fóre hlavne aby som zistil klady a zápory A8 4,2 V8( benzín,okolo roku 2004). Som už takmer na 99% rozhodnutý ísť do toho, no mal som trocha obavy zo spoľahlivosti nakoľko toto bude moje prvé Audi. Doteraz som bol verný len BMW, no žiada sa mi zmena . Dúfam,že sa nesklamem a audi mi bude verný spoločník
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2012 22:12


Dreamax19:
Ahoj a vítej. A8 doporučuju 2005+. Nějaké počtení a informace zde nalezneš. Dobře pořiď a doraž na sraz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.02 2012 22:23


Ďakujem, mám vyhliadnutú jednu A8 long vo w12 pakete a asi som sa do nej zamiloval ... Cez víkend idem skúšať tak sa možno už budem vracať domov na nej
nahoru

sponzor





01.02 2012 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2012 23:30


Dreamax19:
Nic jako W12 paket neexistovalo a neexistuje. Buď je to W12, nebo není
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 60 | Témat: 9

01.02 2012 23:57


root:
Dreamax19:
Nic jako W12 paket neexistovalo a neexistuje. Buď je to W12, nebo není


mozno mysli tuto skladacku,co ma W12 nalepky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

02.02 2012 0:02


Airmax077:
 http://audi-a8.autobazar.eu/42-v8-quattro**-id2748824.html


No doufam ze nemyslel toto bo ty koncovky vyfuku vypadaji jak od vysavace)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

02.02 2012 9:41


I ty tunersky kola, uvnitr nekdo v teplakovce...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.02 2012 9:47


tak i takovej barbar jako ja bych do toho ani nevpachnul ... mozna do kufru .. tam mne nikdo neuvidi ... i kdyz ... nebude v tomhle nejaka hustohusta tuctucbedna?

"nekdo v teplakovce".... ja sem si puvodne precetl "nigga v teplakovce" a malem sem se zlomil vejpul pri predstave ze je to Nigga Dezidor, nebo Nigga Demeter ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

02.02 2012 10:12




nie nebojte nie som žiadný túzer ... Len sa do toho moc nerozumiem.Má to chromové späťáky, chromovú prednú masku. Tak neviem, koncovky to má normálne je to long verzia. Mne to skôr pripadá ako S8.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.02 2012 10:16


s tim rokem 2003/2004 nedelas dobre, jsou to prvni rocniky tohodle modelu, po strance elektroniky dost problematicke...

Konkretne odchazi RJ jedna za druhou, dochazi casto k samovolnemu vybijeni baterie vozidla..nektere rocniky z 2003 se spatne sw udatuji (MMI*), pac nemaji plnou podporu v update mediich (prvni typy jednotek) atd..

D3 se vyplati od roku 2005+, tak uz tydle problemy jsou odladene...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.02 2012 10:17


To dává každej velkou masku a když už tak s8 nebo w12 přECI* jen to vypadá potom jak auto.
nahoru

sponzor





02.02 2012 10:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

02.02 2012 10:24


Ty sportovni luxusni koberecky maji taky neco do sebe V tomhle duchu bude asi i zbytek auta...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.02 2012 10:30


jinak nez pojedes to koupit, vem sebou nekoho, kdo todle auto dobre zna, dokaze rozlisit co je a co neni problem, vazne...

nemyslim tim jen nekoho s diagnostikou - pokud to auto nezna a nevi, co ktera chyba atd.. znamena a predevsim co ji zpusobilo, nebude ti moc k nicemu...

reknu priklad, u A8 D3 mezi sebou rj navzajem komunikuji, vymenuji si info navzajem, o tom co je trapi, boli atd:)...staci jedna mala chyba v jedne rj. a za chvili uz ti rve 5, ale i klidne 8 jednotek, ze je nekde chyba a jedna se odkazuje na druhou....v lepsim pripade te to jen vystrasi, kdyz na tebe sviti polovina rj. v diagnostice cervene, zabere nejaky cas, nez najdes pricinu...

v horsim se diky tomu nektera z nich neuspi po zamknuti vozu a auto se zacne vybijet...a to je pak pruser, ktery posledni dobou u lidi resim cim dal tim casteji a ne vzdy to ma reseni:(

--------------------------------------------------

Pak rekni az pro nejakou pojedes, ti nekoho poradim z okoli, nebo pokud to bude v praze, ci strednich cechach, muzu pomoci i ja...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.02 2012 10:36


Dreamax19:
Mne to skôr pripadá ako S8.

Nic jako S8 long taky neexistovalo a neexistuje

Já bych se vyhnul čemukoli co je neoriginální skládačka.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

02.02 2012 10:46


root: Masku má měněnou každá druhá, pokud se "tuner" omezil na masku a samolepky, zas tolik bych se nebál.
Spíš jde o to, kdo a jak dlouho to auto měl předtím, jak se mu věnoval. Třeba ty Starline přední kotouče mě trochu potrápily...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.02 2012 11:45


Rhino:
root: Masku má měněnou každá druhá, pokud se "tuner" omezil na masku a samolepky, zas tolik bych se nebál.
Spíš jde o to, kdo a jak dlouho to auto měl předtím, jak se mu věnoval. Třeba ty Starline přední kotouče mě trochu potrápily...

Mě trápí i ty originál ty nemaj taky moc rády rychlost a brždění
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

02.02 2012 11:48


jizan.com: Teď je tam Brembo a je klid (zatim )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email