Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 459 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 452
Uživatelů: 7
Celkem: 459

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 10:27


Nazdárek, nevim zda se to tu již řešilo, ale nomohu na toto téma nic dohledat, snad by se nám mohlo společně povédst shrnout co by obnášela přestavba motoru 2.5 TDI* 132kW BDH na BiTurbo* někam k 220 kW

Každá rada dobrá, mě napadá zatím jen koupit dvě turba a dál?
nahoru

sponzor





08.01 2013 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.01 2013 10:29


Pak jeste koupit A6, do A4 to nenarves - neni kam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.01 2013 10:32


Vlasto, ta hade, vzal jsi mi to přímo z klávesnice. Do A4 se vrostě V6 a 2 turba nevejdou. No ikdyž... vešlo se i V8 biT do Audi 80. Ale to už je maxi úlet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 10:37


Tak pánové jeden axiom, který popřípadě dořešíme závěrem, VEJDE! MUSÍ! a za tohoto předpokladu můžeme pokračovat jinak je pravda, že už ta V6-ka je tam tak trochu nacpaná...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 11:45


Tak co vymyslí tu někdo něco? co vše je potřeba sehnat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.01 2013 11:48


Nesmysl jak budeš řešit ovl turb...budeš vrtat do bloku odtoky turb?Nevim no...Turba musej být naladěná tak aby nepřeplnovala atd.

Já bych volil jedno velke jiné oproti originálu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 11:57


jj to vyhlížim už, ale zajímalo mě právě co by takováto přestavba obnášela, dá se říci že z čistě zvědavostního důvodu, né že to budu zítra stavět, proto je malinko možné popustit uzdu fantazii, jakože kdyby mi teď ruplo v kouli a prostě jsem to tam chtěl narvat do A4 BiTurbo*, jen jsem zvědavej. jinak jedno větší už sháním
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 12:02


Mna by zaujmalo co by to spravilo s motorom ked tam narves jedno velke Turbo*. Samozrejme soft bude novy. Co na to zbytok motora vacky atd? Regulacne vyntili pojdu zrejme nove. Co zvody a co vyfuk a tak
nahoru

sponzor





08.01 2013 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 12:06


No, to mě také zajímá, uvidíme na jaře Ale svody a výfuk to určitě přežijí spíše chladič stlačeného vzduchu a tak...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.01 2013 12:12


majky2158:
jj to vyhlížim už, ale zajímalo mě právě co by takováto přestavba obnášela, dá se říci že z čistě zvědavostního důvodu, né že to budu zítra stavět, proto je malinko možné popustit uzdu fantazii, jakože kdyby mi teď ruplo v kouli a prostě jsem to tam chtěl narvat do A4 BiTurbo*, jen jsem zvědavej. jinak jedno větší už sháním
Hele uplně jinak,já si myslim že kdybys dal stavající motor do kupy pořádně a napálil ho na nákejch 165 kw bez uprav komponentů což lze tak by ti to bohlo uplně stačit a neni potřeba vymejšlet tyhle voloviny.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 12:20


Motor je právě hodně po kupě, proto chci new Turbo* a vyhnat to cca na 200kW, ať je to rozumné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 12:21


Fuha to som ani nevedel ze ten motor znesie tolko. Asi uz fakt budem musiet zajst za tebou a prekontrolujeme to a zistime co by sa dalo spravit, mne by stacilo uplne aj 145kW plus minus
lebo ten all je tazky a lenivy nech sa trochu preberie k zivotu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 12:25


prý by snést měl, ale to s tim "prý" tedy se uvidí až při vlastní realizaci co vše bude potřeba udělat...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 12:36


majky2158 ja poznam jedneho co stavia zavodne auta, robi take prerabky ale vacsinou na benzinakoch. On by ti mozno vedel odpovedat na tvoje otazky. Ale netusim ci je tu na fore, ra za cas je na nasom v Sk a je z Kosic. Keby si mal zaujem tak ti poslem mail na neho ze hodis rec s nim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 12:39


Děkuji, mejla mi určitě pošli, minimálně si u něj ověřim informace, ale jinak to přestavim za pomoci jedné firmy co staví závoďáky, tak ty by snad měl být moudří
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 12:47


Jako kluci a jaký to má smysl, vrážet do dieslového motoru, který sám o sobě je náchylný na vytahy z peněženky něco podobného?
Když si sečteš ty prachy co tě stojí (nebo hrozí že bude stát) servis toho auta a cenu podobných úprav, tak myslím, že prodej a výměna za A4 s motorem 3.0i nebo 4.2i motorem je daleko rozumnější počin.
Naposledy upravil Michal.K dne 08.01 2013 13:40, celkově upraveno 3 krát. (44% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.01 2013 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 12:50


Michal.K:
3.0 je na tom o tolik lépe?

No nefandím designovým rádobi tuningům a chtěl bych s tím něco provédst, takže upgrade motoru...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 12:52


majky2158: Já osobně mít 2.5 TDI* co se nesere, tak potichu spokojeně šoupu nohama a nevymýšlím. Pokud chci tunit a honit něco, koupím si jednak benzín a jednak auto, které ten výkon už má samo o sobě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 12:54


No aspon u mna nejde o nahananie sa za niecim za kazdu cenu, to zas ne. Len trosku aby to auticko ozilo zase take zamery ako ma majky nemam. Zapojil som sa len cisto zo zvedavosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

08.01 2013 12:57


A co sa tyka motoru 2,5TDI vseobecne tak ked je ten motor novy alebo lepsie povedane bol novy tak bol na tom uplne niekde inde. A tie famy ze je to strasne kazivy motor su len z toho ze mame tie motory s X 100tkm a samozrejme ze cas je svina a opotrebovanie materialu taktiez
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 13:03


zatim funguje jak hodinky nastěstí, mam rád diesel takže benzín nepřichází v úvahu, když si koupim auto co ten výkon má, nebudu mít co dělat, takže to pozbývá logiku, ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 13:05


a také to tady řeším spíš jen ze zvědavosti a zjištění nových informací... zatím...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

08.01 2013 13:08


majky2158: co ma tak napada ze by si potreboval
dve turba samozrejme
namieru robene zvody a zrejme uplne pomenit umiestnenie veci v motorovom priestore
ine trysky
iny cooler
plne programovatelnu riadiacu jednotku (to sa uz naozaj neda robit so standardnou)
upravit podvozok
komplet ine brzdy

to si tak na 200tis Kc + ked uvazujes ze budes potrebovat hodiny ladenia na brzde...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

08.01 2013 13:15


Hele on se ale neptá na náklady (zatím)
Prostě ho napadla tahle zběsilost a ptá se, tak mu neodpovídejte aby si koupil jiný auto nebo opravil motor


To jste tak zaprděný, že vás nikdy nenapadla nějaká šílenost, kterou jste chtěli zrealizovat?
Fakt byste nechtěli mít nějakej nesmysl v garáži jen tak pro sebe protože to jde?
Otázka penšz, času a smysluplnosti je zcela vedlejší.

... I had a dream....
Nebýt nadšenců, tak by nevznikly nikdy žádné monstra a to by byla škoda, tak si to hoďte trochu jinak a klidně se zamyslete mimo krabici.
nahoru

sponzor





08.01 2013 13:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 13:17


Kriznik:
Paráda, konečně pochopený smysl tohoto tématu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

08.01 2013 13:30


No tak asi takhle,EDC15 nemá dostatečný výpočetní výkon na regulování dvou VGT* turb,tudíž by jsi musel dát druhou jednotku,což nevim jestli EDC15V umí,dále by jsi musel kompletně překopat sání,výfuk,olejové vedení...A nevím kdo by naladil SW,myslim že půl mega by ti nestačilo,ale znám jednoho ze slovenska co se v tomhle vyžívá/al.Rozumnější bude jak psal satas dát velký Turbo*,vstřiky,IC,vedení,SW už tohle bude stát ranec.Hlavně bacha na seriových vstříkách když ohulíš vstřikované množství nafty tak ti to bude smejvat olejový film,ale to je jen taková technická pod čarou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.01 2013 13:30


Kriznik:
Fakt byste nechtěli mít nějakej nesmysl v garáži jen tak pro sebe protože to jde?

Úpřimně?
Ne nechtěl...

A je jiné mít auto, kterým jezdím a jedno v garáži "na hraní", což ale u něho není myslím ten připad...

A píšu to proto, že je tady relativně nový, možná ani ještě pořádně neví, co mu vlastně (jaké náklady) u jeho motorizace zrozí... (resp. že na klidný spánek by měl mít tak min 60 000 Kč odložených na servis)
Pokud i po těchto informacích se rozhodne do něčeho podobného jít, je jeho volba a víc mu to nebudu vymlouvat.

Ale mně to přijde jako to, jak se někdy dělali Škodovky 120 a Favority / Feldy, narvalo se do nich kurevského času a prachú aby to díky turbu mělo 100 koní a pak se to furt ladilo a opravovalo. A výsledná cena byla taková, že si mohl hned koupit Golfa s takovým výkonem v sérii...

A zvlášť se pouštět do tuningu motoru, který ani v sérii ne všude umí dobře opravit a rozumí mu, chce buď dobré znalosti a zázemí, nebo hodně velkou dávku odvahy. Kdyby to psal Vlasta/Satas, tak si pomyslím, že zešílel, ale OK, ale jinak....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

08.01 2013 13:44


jen jsem chtěl zjistit to co napsal váha: váha:: obnáší to to a to, stat to bude tolik. To jest vše, že jsem tu nový je hezké a pravda, rady typu kup si tohle a to jsou také pěkné, ale mimo mísu, i tak dík. možná jsem měl to téma začít jinak:

Fascinuje mě jak dávají biturbový (nebo twin) seaty v naftě naprdel benzínům a zajímá mě: co obnáší udělat ze sériového TDI* napodobeninu takového speciálu do reálného provozu (motorově). Pokud někdo tušíte pořád mě to zajímá... Dík

A že bych chtěl do svého auta větší Turbo* je taky dané, staré jednou odejde dřív či déle a proč, když už nové, nekoupit větší (silnější)?!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.01 2013 13:44


Michal.K:
narvalo se do nich kurevského času a prachú aby to díky turbu mělo 100 koní a pak se to furt ladilo a opravovalo. A výsledná cena byla taková, že si mohl hned koupit Golfa s takovým výkonem v sérii...

To je takove to reseni, ktere ti prinese uspokojeni po vykonu, ale ne po tom, ze si to proste chces udelat sam. Ja ho chapu, nebyl jsem jiny. Do P205 jsem narval agregat z P405 MI16 a nasledne ho jeste odladil. Jelo to neskutecne. V-max v takhle malem aute byla pres 260km/h. Bavime se o letech 1992-1994 Ale o tom mluvit nechci. Jde o to, ze TO proste udelas sam. Nejde o to, kolik to bude stat, vzdy je to ekonomicky....nesmyslne, ale jde o ten pocit. O to ze to dokazes. A pokud je ten motor v cajku, proc to nezkusit? Ja mu fandim.
Naposledy upravil vlasta dne 08.01 2013 13:45, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.01 2013 13:44


makoneo:
A tie famy ze je to strasne kazivy motor su len z toho ze mame tie motory s X 100tkm a samozrejme ze cas je svina a opotrebovanie materialu taktiez


To nie je fama..je to kazivy motor..

spocitaj si kolko 2.5TDi za svoj zivot prekona generalku? skromne tipujem 50percent a viac..

a spocitaj kolko beznych benzinovych motorov prekona generalku? tak 10-20 percent..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email