Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 529 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 8
Celkem: 529

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 249 | Témat: 19

22.03 2013 20:34


no mě to sice nedělaly zimáky ale jak jsem kupoval od kamaráda z práce Arcasting R18 +225/40 letní pneu tak zapoměl doma vymezovací kroužky. Já jsem samo byl hned nadržený a nasadil je. Příznaky přesně jak píšeš. Jakmile mi je po víkendu dovezl okamžitě vše zmizelo. Myslím že v každém pneuservise je budou mít. Aspon tam kde jezdím si je můžu v klidu koupit, mají jich hafo. Fakt pokud nejsou origo tak to může haprovat
nahoru

sponzor





22.03 2013 20:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

22.03 2013 21:26


Díky za info . Je to samozřejmě možné, že tam nejsou a ve dvou pneuservisech je nenapadlo je tam dát. Každopádně podle předpovědi tam chci dát v úterý letňáky, tak to hned provětrám a otestuju.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.3. 2007
Příspěvků: 43 | Témat: 15

23.03 2013 21:00


Jestli se to neztrati ani s letnimi papucemi,tak je jasny ze problem je jinde.Neco podobneho jsme resili na audi a5,X-krat prevyvazene v ruznych pneuservisech,kola rovne.Byly to vnitrni homokynetaky a dle servisu je to problem tehle a4 a5.Uz to resili nekolikrat.Po vymene byl klid...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

24.03 2013 13:29


A nakolik by případně vyšla výměna těch homoušů?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 249 | Témat: 19

24.03 2013 18:35


mě vyšly na 7 tis oba dva vnitřní, známému se podařilo sehnat origo. Pecka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

15.04 2013 19:15


Takže můj příběh pokračuje. Kola vyměněna za letní originál Audi, která jsem nechal samozřejmě vyvážit a klepání je tu dále. Dokonce mám pocit, že se to trochu zhoršuje a při vyšší rychl. (kolem stovky) předek lehce plave (kola nejsou tolik citlivá na otáčení volantem). Jinak stále platí, že při 160 a výše je auto klidné. Zkoušel jsem 220 a taky...pohoda, klídek..ale pásmo 110-150 je nepoužitelné. Takže nyní nechat omrknout podvozek? Je to poznatelné pohledem, nebo je nutné měnit naslepo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2012
Příspěvků: 79 | Témat: 9

16.04 2013 21:52


Ahoj, pokud můžu reagovat tak mě úúúplně to samé dělalo taky. Na dálnici nebo nad 100Km/h se auto rozklepalo. Nakonec to byl mírně zkroucený rafek předního kola. Po vyvážení a vycentrování vše Ok. Mechanik mi ještě říkal že toto dělají i gumy. Ty jsem měl ale nové. Takže nakonec pomohlo vyrovnání rafku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

16.04 2013 22:17


Jenže mě to dělají i druhá kola (komplet) a dokonce se to zhoršilo. Koly to být v podstatě nemůže. Ale díky.
nahoru

sponzor





16.04 2013 22:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2012
Příspěvků: 79 | Témat: 9

16.04 2013 22:21


A když brzdíš z vyšší rychlosti v pedálu to neklepe? Popř. při brždění není to znatelnější??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

19.04 2013 9:05


Při brždění se to trochu klepe, ale to budou imho oježděné brzdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

21.04 2013 0:05


Ještě jeden poznatek, na který jsem zapoměl - jak se zimáky, tak s letňáky jakoby vibruje volant při otáčení koly na nějakém lepkavém povrchu. Např. v zimě v garážích (hladký beton) to dělalo vždy. Nejsou to přesně vibrace, ale spíš takové jakoby vrzání, nebo lehke přeskakování kola na povrchu. Zkrátka ten pohyb nebyl úplně plynulý.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 2

03.05 2013 21:15


karotkasredkvickou:
Ještě jeden poznatek, na který jsem zapoměl - jak se zimáky, tak s letňáky jakoby vibruje volant při otáčení koly na nějakém lepkavém povrchu. Např. v zimě v garážích (hladký beton) to dělalo vždy. Nejsou to přesně vibrace, ale spíš takové jakoby vrzání, nebo lehke přeskakování kola na povrchu. Zkrátka ten pohyb nebyl úplně plynulý.


To, co popisujes, se mi u A4 B8 2.7TDi deje taky (ty vibrace ve volantu pri toceni koly namiste na klasicke hladke garazove sterce). Plus se -jak myslim- stejna vec projevi pri jizde po kostkach v rejdu. Resil jsem to nasledovne, ale nevyresil: Vymena velkych zadnich silentbloku prednich ramen, vymena samostatneho kulaku pricneho ramene, vymena silentbloku obou hornich malych ramen, vymena cepu a spojovacek rizeni. Veskery material Lemfoerder, celkem jsem do toho nasypal 10K a stejne to neni lepsi. Takze s tim ziju. Mechanik rika, ze zbyva uz prakticky jen horni ulozeni tlumice a tlumic sam.. Takze az je jednou budu menit, uvidime ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

04.05 2013 13:02


Mluvil jsem se svým servisákem, co s tím i jel a ty vibrace na lepivém povrchu jsou prý normální vzhledem k šíři gum. Co se týče klepání volantu při jízdě, bylo to špatně vyvážené a při vyvažování se přišlo na to, že je kopnutý zadní levý disk - proto to klepání auta. Takže za týden jde auto na větší servis a kolo se nechá srovnat. Tím pádem mám ale nakopnuté i zimáky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

08.06 2013 0:03


Auto po servisu, kolo srovnané a klepání je tu stále. Nyní jsem domluven s kamarádem servisákem, že přehodíme kola za nějaká, co bude mít na servisu, aby se definitivně vyvrátil problém v kolech a bude se případně hledat dál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

17.06 2013 10:47


Řeší tento problém i na jiných místech a jako možná příčina byl zmíněný měnič převodovky, je to vůbec možné?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

17.06 2013 11:49


Je to mozne, zvacsa to vibruje medzi 100-140km/h. Ale v malo pripadoch to moze byt aj Kardan*, ale ten robi skorej take vibracie ze sa zvysuju a znizuju a takto dookola
nahoru

sponzor





17.06 2013 11:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

17.06 2013 12:49


Tak spolu jsem do řešili na dízl síle . Psal jsem do Audi, kolik si řeknou za diagnostiku a dále bych měl tento týden jít na zkoušku kol.
Mohl bych tě požádat do SZ o cenu případné výměny měniče a město, odkud jsi?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

18.06 2013 21:00


Krátký hovor s Porsche ČB - oprava měniče něco přes 50, ale bylo by možné to udělat přes nějakou kulanci, že by část hradilo Audi..no tvl..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

24.06 2013 16:42


To ze nabidli kulanci je vstricne. Tady v Praglu se na Tebe vetsinou vy..... vlastni zkusenost. Jak dlouho je po zaruce ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

24.06 2013 16:58


No sice nabídli, ale nic konkrétního neřekli. Navíc poslední servisu je již v ČR a ne u Audi (asi 70% úspora ). Dále za samotné zjištění, čím to je, chtějí 1000-4000kč.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

26.06 2013 17:49


No jestli nebyl servis v siti AUDI tak na kulanci zapomen...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

26.06 2013 23:01


Servis byl od 2009 v Audi až do mé koupě, kdy byl poslední (v servisce zapsaný) v obyč autoservisu. Jsem zvědavý, jak dopadne kolega s tím dvoulitrem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2013
Příspěvků: 122 | Témat: 4

02.07 2013 18:42


dnes jsem byl v pneuservisu na vyvážení kol mám tam 235/45 17 taky mě to klepalo mírně s volantem okolo 100km/h samozdřejmě že kola byli špatně vyvážený ale klepání se jen lehce zlepšilo vidím to na kotouče jelikož jsou už docela ve špatném stavu. vyměním a uvidí se.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

02.07 2013 20:13


Díky za info. Oceňuji každého, kdo k tomu něco napíše. Teď váhám mezi tím, zda zkoušet ještě jiná kola (klepou jak zimní, tak letní - z toho jedno opraveno) a nebo to prostě hodit do servisu na rozebrání podvozku.
nahoru

sponzor





02.07 2013 20:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

02.09 2014 19:36


Problém stále neodhalen, ale začínám mít pocit, že se objevuje nový. Při jízdě rychlosti 30-40km/h mám pocit od zadního kola, jakoby auto jelo po boulích. Zkrátka, jakoby na kole byla boule, nebo by bylo zploštělé. Kolem a ani gumou to být nemůže, to je měněné a přehazované asi 10x. Také se to neobjevuje vždy, ale nejčastěji, když auto stojí přes noc - při první jízdě ten den.
Mohl by to dělat homokynetický kloub v kole? (respektive u něj?) Jedná se o čtyřkolku a o homokyneťáku tu někdo psal, ale nepsal který.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

04.09 2014 14:34


Mam asi blbej dotaz,...

To auto nekdo pre dnakupem prohlizel a projizdel ? Delalo to ?
Tak jak to popisujes mi to skoro prijde na podivne nacnutej Torsen* a ted se ti ,,kouse,, a pak silou uvolni a to by mohlo skubat dost. Dej vedet jak pokracujes, ale trosku nechapu puvodni nakup tedy koupeno s touto vadou nebo si koupil pasticku ale byla navonena a umyta ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

04.09 2014 20:14


Ať ti někdo zkontroluje ložiska na předním diferáku,u těhle aut běžná závada ,dokonce snad na to byly nějaký svolávačky. Jde o to že to ložislo né že by bylo vadný le vymmačká se v uložení.Pokud je to málo tak se to řeší výmšnou za nová předepnutá ,pokud je to moc ,tak se to musí vfrézovat a dát mezikroužek.Tohle bylo první na co se kamarád koukal ,když jsem to kupoval a nechli jsme to zvednout.Jinak mám podobnej problém ale to je vyloženě gumama,když dám zimáky tak je klid. Na vavažovačce to bylo několikrát a pořád stejný,předpolkádám ,že některá guma bude mít nějakej defekt,třeba někdo píchnul a než zastavil tak se poškodil kord.Když je zima je to OK ale čím je víc venku tepleji a nebo jedu delší trasu ,a ta guma se ohřeje ,tak je to horší. Je mi je ale líto vyhodit protože mají ještě 6,5 mm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

07.09 2014 22:16


ahoj mam obdobný problém na a6 4f c6 3,0tdi vybrujeto ze zadni nápravy jakoby bylo kolo šišate nejvíce to dělá ráno ale cca po 7km ti jakoby poleví ale vybrujeto furt ale mín.problem je nejhorši kolem 65-80 km\HOD* pak ustava kolem 120 až 250 o tom nevim ale jak nove to neni.
kolama to nejsou mel jsem už 2sady novych pneu kola vyvažena disky rovne a problem furt stejny ale jezdím stím už 3 roky cca 100 000km najeto problem nenarusta ani neustává tak nevím ahoj pavel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 1

08.12 2014 23:43


jak jste dopadli? mam podobný(stejný problém)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1346 | Témat: 59

25.07 2017 8:55


karotkasredkvickou: Jak jsi dopadl? Prisel si na neco? Ja uz to resim taky nejaky patek a porad ne a ne. Kdyz jedu rano, poznam to treba v 60km/h, pak uz je klid a auto mi vibruje a k tomu volant od 90-110. Kdyz vyjedu na dalnici a jedu 140 je uplnej klid az do 250. Ve 120 to citim mirne. Nejdriv jsem si myslel, ze je to kolama, tak jsem koupil pred delsi cestou uplne nove gumy, vyvazene a vibruje to jinak. Predtim to delalo az od 100 do 125 cca, ted to je od 85-110 +-. Jakoby to reagovalo na ty kola, ale uz jsem vyvazoval nekolikrat a nic. Zimaky mi to delaji stejne.

Brzdy mam nove, vule na pdovozku nikde citit neni. Kardan* byl dole, zavazi ma vsechny, sucheho nic neni a vuli zadnou nema. Jedine o cem vim, ze jsou natrhle silentbloky motoru, ale tohle bude delat neco co se toci. Uz taky nevim po cem jit, menit neco pokus omyl se mi nechce. Nikde nic neboucha, netluci, pri zataceni klid, proste nic. Jen na rovnych cestach v dane rychlosti to dela. Kdyz zrychluju hodne rychle tak to skoro ani neni citit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email