Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 502 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 500
Uživatelů: 2
Celkem: 502

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

06.03 2009 6:26


Ahoj kluci,
mám tu káru cca měsíc. Před tím jim měl otec, ale ted dva roky stála. Někdy nastartuje až na po třetí,páté, i do konce osmé. Včera jsem si při startu všiml,že po vyčkání na zhasnutí všech kontrolek bliká oranžová kontrolka (autíčko s klíčem). Auto nastartuji, chytne, ale za vteřinu chcípne. Když nebliká není problém se startem. Díky Segal
nahoru

sponzor





06.03 2009 6:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.03 2009 6:31


Ak nastartuje a po dvoch sekundach zhasne, svieti kontrolka immo*, je to jednoznacne immobilizer a podla vsetkeho cievka na spinacej skrinke.
Bolo by fajn, keby si mal aspon kod motora v profile.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

06.03 2009 6:47


Ok, profil si upravím,ale ted jsem v práci, musel bych jít otebřít motor. Nedávno mi jeden borec říkal, že immobilizer poznám podle klíčku a když jsem mu ukázal ten můj,tak mi řekl, že je moc tenký na immo*.(používám ted jeden z nahradních klíču a ten je tenký) Ale odborníci jsou různí. Díky moc, to budu muset asi řešit v servise,co? Ach jo,už jsem do mého miláčka vrazil 40 klacků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.03 2009 7:46


1. Kolko mas klucikov?
2. Rozsvieti sa uvedena kontrolka pravidelne pri kazdom kluciku, alebo len pri niektorom?
Ak po pootoceni klucika, a nakom case sa ti rozsvieti spominana kontrolka, nema vyznam startovat.
Kluc bez immo* (rfid chip) sluzi len na otvaranie, zatvaranie. Auto s nim nenastartujes.
Ak najdes kluc, pri ktorom sa kontrolka nerozsvieti, auto startne?
Kod motora najdes jednoduchsie v technicaku. (AFN,AKN,AHU.....)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

06.03 2009 8:20


Mám tři klíče a dělá to u všech. Když se kontrolka rozvítí, mám znovu vytáhnout klíč a zase dát zpět,dokud mi kontrolka nevypne? Vždy startuji, než to chytne.(a huntuji si baterku ), ale te kontrolky jsem si všiml až včera. Ssebou nemám velký techničák. Jinak mám A4 r.v.1996 1,6 i. Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.03 2009 9:57


Hm. Tak ako som pisal, ak sa rozsvieti, ani nemusis startovat. Najcastejsia chyba byva v tej cievocke pred spinacou skrinkou, resp. v konektore na nej. Mas niekolko moznosti:
1. dat na diagnostiku a ak sa objavi zavada - kluc, neverohodny signal, je to s najvacsou pravdepod. tou cievkou
2. zhodit spodny kryt volantu a pritlacit, nasponovat (skrutit konektor)cievocky a skusit potocit klucik, ci sa rozsvieti ta kontrolka. Ak sa prestane rozsvecovat, je to potvrdenie diagnostiky. Pozor!, ak uz svieti, musis vypnut a zapnut klucik, sama neprestane. immo* sa testuje iba pri zopnuti klucika.
3. ina vada, tam uz len diagnostika
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

06.03 2009 10:24


Díky! Zkusím to rozebrat. Jak ve filmu "Slavnosti sněženek" "jsem odborník přes trabanty", tak já se stanu odborník přes audi.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

06.03 2009 11:47


resilo se, vyresilo se xkrat

k cemu jsou dole ty tagy? ... nikdo nepouziva?
najít si Imobilizér* a kliknout na to?
nahoru

sponzor





06.03 2009 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

06.03 2009 12:32


Jasan, ještě se rozkoukávám, sorry! Snad se někdy rozkoukám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

07.03 2009 16:20


Tak jsem zjistil: Když jsem porpvé vyzkoušel otočit klíček (když bliká immo*, vytáhnout ze zapalování otočit, zastrčit, a znova startnout) , myslel jsem si, že jedna strsna jde a druhá ne, ale včera se mi stalo, že mi nešla ani jedna po otočení. Tak jsem vytáhl klíček a zahýbal se spínací skříňkou a hle funguje...takže mám pocit, že stačí zahýbat se spínací skříňkou. (nevím, jestli jsem to napsal správně...mám na mysli to kam se ten klíček strká) návod: místo klíčku přiložím prst a trošku s tím zahýbám a jde to)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.03 2009 16:56


Segal: Pretože okolo toho zámku je cievka ktorá sníma immo*
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.03 2009 23:10


Je to tak, ako som ti pisal.


A predo mnou este vela inych.....
a po mne asi dalsi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 168 | Témat: 4

08.03 2009 12:39


Jasný, napsal jsem pro ostatní jak to jde dočasně obejít.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 0

12.01 2011 17:05


Zdravím ide dat dole spodny kryt spod volantu aj bez demontaže volantu? Potrebujem sa dostat k tej cievke imobilizéra.Poradi mi niekto?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.01 2011 17:08


runko: Na B5 nie.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.01 2011 18:28


flashmajster: mno Flashi ja som mal B5 so stvorramenym volantom a k tym srobom pod volantom sa dalo dostat aj bez demontaze volantu.
nahoru

sponzor





12.01 2011 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.01 2011 18:47


Milos1: Môže byť, až tak dobre si to nepamätám, ale na to aby som vymenil spínaciu skrinku musel ísť dole volant.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

12.01 2011 22:56


runko:
Zdravím ide dat dole spodny kryt spod volantu aj bez demontaže volantu? Potrebujem sa dostat k tej cievke imobilizéra.Poradi mi niekto?


Nechej si ten immo* vyřadit dočasně tak jak jsem si to nechal udělat sám.Přepájení je jen dočasné (alespoň u mě tak bylo po cca měsíci znovu to samé ale mě se zbláznila i ŘJ IMMA).Mohu teď nastartovat i klíčkem za13Kč

A pro pány typu někdo ti to ukradne"nene tohle už ne B5 se už nekradou"

Potom jak budeš mít čas tak si můžeš sehnat nový nebo nějaký jetý který bude fungovat
Naposledy upravil cedan dne 14.01 2011 19:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 0

14.01 2011 13:06


Ja nechcem menit spínačku len sa chcem dostat k tej blbej cievke imobilizera.Tak som nevedel či treba dat dole volant mam pôvodny štvorramenny z aerbegom.No neviem ako dat dole erbeg.Na volante su zo zadu dve dierky ale neviem aky kluč či inbus alebo čo.A ešte niečo nerad by som odpajal baterku potom mi zblbnu volnobežne otačky .Ide to dat dole aj tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 0

14.01 2011 13:09


Cedan pišeš, že vyradit imobilizer a ako to mam ja spravit aby som to vyradil natrvalo.Ak maš postup tak daj.Ja mam A4 ročník 1996 1,8 20V Typ motora ADR*.Ten imobilizer ma už nasiera.Dakujem za skoru radu.Ponahlam sa tak poradte mi.Nemôžem fungovat bez auta.Dík
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 15:37


runko:
Cedan pišeš, že vyradit imobilizer a ako to mam ja spravit aby som to vyradil natrvalo.Ak maš postup tak daj.Ja mam A4 ročník 1996 1,8 20V Typ motora ADR*.Ten imobilizer ma už nasiera.Dakujem za skoru radu.Ponahlam sa tak poradte mi.Nemôžem fungovat bez auta.Dík



Ahoj dělal mě to borec tady u nás a vím že to není levná záležitost cca 100 až 300€ záleží na typu auta.Já to neumím,ale jestli ti to pomůže nějak upravil řídící jednotku Imma.
Výhoda je že když se mě posere klíč půjdu si za 15Kč udělat nový nic nemusím kódovat atd.
Nevýhoda?No ještě nevím ale ten kdo ví tak snad napíše.
Jinak poinformuj se na dieselpower foru tam těch lidí co do toho dělají je i z tvého kraje snad dost.
Promiň že jsem ti nedokázal pomoct s problémem,ale třeba se ozve někdo tady z místních domorodců kteří ví jak na to a ochotně ti poradí
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2011 15:49


vyrazovat immobilizer kvuli problemum s immo* je nesmysl....pokud se nemuzete pohnout z mista, dejte to radeji nekomu, kdo vi co dela a nesnazte se pokazde si pomoci sami...nekdy je na to potreba vic nez odvaha, sikovne ruce.

audi A4 do roku 97/98 maji externi imobilizer, takzvany immobox...je to immobilizer I (silca 13 transporder medium) generace se statickym kodem v klici, umisteny za budikama....tento imobilizer trpi jak na kabely civky, tak i na podpeti v palubni siti....nekdy se stane, ze po odpojeni napeti se rozladi immo*, je potreba ho prizpusobit k RJ

vymenit vedeni ke spinacce je prace na hodku a pak je klid....neni to zadna veda, to zvladne sami..

tech immobilizeru sem delal cca 10 a po vymene dratu pripadne sladeni s RJ byl pak vzdy klid...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

14.01 2011 15:55


cedan:


nevyhoda je takova, ze ti pak to auto nastartuje kdejakej hnedocech se sroubovakem (me vcera immo* zachranilo auto, pokouseli se nastartovat ale byli to naky lojzove a krouzek s immo* civkou zahodili nekam v aute a zkouseli jen sroubovakem)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2011 16:07


naprosty souhlas...je to dva tydny co jsem byl u pana s C5 a immo* mu zachranilo auto...spinacka uz byla vytrzena, zlomena, auto pripravene, ale todle ho zastavilo...zkuseny clovek ma immo* obejite za 2 minuty u starsich auta (merili jsme to se satasem a cca 1 a pu nam trvalo to obejit elektronicky)...ale fetaky, zoufalce a neznale to zastavi....
nahoru

sponzor





14.01 2011 16:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2006
Příspěvků: 242 | Témat: 29

14.01 2011 16:41


Lumpiq: zajimave a jen tak pro zajimavost jak je to resene u B6? Tam je immo* v budikach a jak dlouho trva obejit immo* v RB4 ci RB8?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2011 16:58


u B6 je immo* v BOSH budikach...RB4 je relativne jednoduche, respektive pokud mas kabel, ktery s temito budiky pracuje (na crypto i necrypto verzi), je to za par minutek hotove....U RB8(immo* 4 variante) je to tezssi, ale take to jde...

pokud mate TDI*, tak neni potreba u B6 ani pres budiky, staci deaktivovat immo* v RJ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2006
Příspěvků: 242 | Témat: 29

14.01 2011 17:00


oki dik, mam RB4 a muzu se nejak dobrat jestli moje immo* je funkcni ci nejak blokovane? myslim jednoduse.
Naposledy upravil Mirda dne 16.01 2011 12:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.01 2011 17:20


runko:
No neviem ako dat dole erbeg.Na volante su zo zadu dve dierky ale neviem aky kluč či inbus alebo čo.A ešte niečo nerad by som odpajal baterku potom mi zblbnu volnobežne otačky .Ide to dat dole aj tak?

Ak je to tam originál tak je tam Tx-30 pred tym ale si odpoj baterku, a potom samozrejme pokial mas benzin bude nutné asi spraviť to základné nastavenie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 19:03


Tak nevím pánové,myslím že dost jsem to rozmýšlel,vyhození toho immo*,ale pokud Lumpiq napíše,že se softem není problém to obejít během dvou minut pak potom nechápu na co ten immo* tam je.Ten kdo jde krást auto tak ví jaké chce ukrást a co má obejít(nechce zloděj přece trávit u auta hodinu a čekat tak na Policii ),nemyslím že B5 je jedním z nejkradenějších vozů .Pokud bude chtít materiální věci např obsah kufru-nepotřebuje immo*,když je to socka nebo fetka tak ukradne rádio a to je vše.
Samozřejmě že se lidi nezastaví před ničím to je fakt třeba má B6 vyloupnutý znak,ale to spíš nějaký puberťák (ožralý)
Já jsem jen řekl že to jde prostě trvale vyřadit a hotovo pokud má s tím problém proč ne.Nebudu se ani šťourat jak se to obchází abych nenaváděl zloděje ke krádeži.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 0

15.01 2011 12:32


Páni zatial by som chcel ten imobilizer ponechat ale potrebujem sa dostat k tej cievke a poprípade uj preletovat alebo prestriekat sprejom na mazanie kontaktov alebo ak sa vytrasol konektor tak ho poriadne zatlačit.Nič viac. Len neviem ako sa dostat k tej cievke a jej konektoru.Kto to už robil nech napíše ako na to.Postupnost prác.Auto mam asi 4 roky a sem tam sa mi stalo, že som nenaštartoval. No teraz ma zradilo ked som to nečakal.Najmenej čo môžem urobit je , že sa mrknem na tu čitaciu cievku, lebo raz mi to ide a potom zasa nie.Ked to ide tak na všetki klúče od auta a ked nie tak ani na jeden.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email