Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 472 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 468
Uživatelů: 4
Celkem: 472

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

05.01 2013 0:49


Prosím i radu, pokud má někdo zkušenost - jak vyměnit jednotku, kterou mám z jinýho auta? Zkoušeli jsme to a bez nakódování immo* to nejde, motor hned chcípne. Neznáte nějakej fígl? V autorizáku dávaj ruce pryč od takovýho šrotu:)
nahoru

sponzor





05.01 2013 0:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

05.01 2013 1:35


Musis poslat 4 nuly do rj motoru...jen ted nevim jaky kanal....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.01 2013 8:04


Misak: No samozřejmě, pokud nemáš PIN k immo*, tak to nerozjedeš.
Jedna věc je základní nastavení ŘJ - v přizpůsobení napíšeš 000 a dáš uložit, poté klikneš na základní nastavení - start.
Tím si ŘJ načte základní údaje, spáruje se s vozem. (ale jelo by to i bez této operace )

No a další postup je nakódování imobiliseru, protože s tím je ŘJ motoru spárovaná. Pokud dáváš jinou, měl bys použít stejnou Řj imobiliseru z onoho vozu. A samozřejmě i klíč...

Jinak máš smůlu.

Vymontuj ŘJ imobiliseru, je za palubkou - bílá krabička. Najdi někoho, kdo umí immo* načíst.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

05.01 2013 8:19


Pokud máš origo papíry od vozidla. Je určitá šance že někde uvnitř bude nalepený immo* pin - 4 místný kód
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

05.01 2013 10:20


Nesmysl. X krat jsm menil rj z aat na ael a stqcilo poslat nuly. Jednotka si nadrbla immo* automaticky. Zadny pin neni treba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.01 2013 10:40


Nesmysl immo* 1 je načteno pouze mezi klíčem a whiteboxem stačí pouze zadat nuly a řj si nabere data z immo*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

05.01 2013 10:41


Presne tak. Pin je potreba jen pri zauceni klicu, nikoliv rj motoru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.01 2013 10:45


A takto to jde udělat i u immo* 1-2 u prvních V6 TDI* C5
U C4 při výmene řj se mi nikdy nerozblikalo immo* což je známka immo* 1 a to stačí pouze poslat do resetu adaptačních hodnot.Pokud se rozbliká immo* je potřeba udělat znovu komplet zaučení s pinem.
nahoru

sponzor





05.01 2013 10:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.01 2013 13:49


Hmm...tak to je zajímavé, neboť já mám ověřeno min.na čtyřech autech (A6 C4 ), že vymazání adaptivních hodnot nestačilo.
Dokonce je i na dieselpower foru o tomhle problému popsáno dosti.
Každopádně vymazání adaptivních hodnot je krok č.1, ať to Misak vyzkouší, třeba bude mít štěstí a půjde mu to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

05.01 2013 14:11


Tak je to tu na dva tábory, to není dobrý Jen ještě jedna informace - při načtení závad s tou novou jednotkou to psalo "ŘJ zablokovaná" pokud to někomu třeba řekne něco víc..zkusíme to teda ještě jednou, i když myslím, že týpek, co mi to zkoušel měnit adaptační hodnoty zkoušel mazat:/ informaci, že by mělo stačit smazání AH jsem dostal i od elektrikáře přímo z Audi, takže mně celkem překvapilo, že to nešlo:(
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.01 2013 14:18


Misak: po vymazání těch hodnot, vypli jste alespoň na 1 min zapalování?
Nejde o 2 tábory, ale já mám pouze takové zkušenosti, které jsem popsal a zjevně se tvůj problém chová naprosto stejné.
Tak hlavně ať se podaří
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

05.01 2013 15:50


sniper: díky za odpověď, s tím zapalováním - asi nee:) mohl bys prosím popsat, jak bys postupoval? Abychom si byli jistí, že to děláme správně...kuju:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.01 2013 16:22


Misak: Spojíš se s ŘJ pomocí diagnostiky.
Dáš volbu Přizpůsobit a do pole čísel kanálů zadáš 000 ( někdy stačí nuly dvě ) a klikneš na uložit ( nebo napřed test a pak uložit ). Poté ukončíš program a vypneš zapalování.
Řídící jednotka by se měla přepnout do základního nastavení. Po zapnutí zapalování sám zjistíš jak jsi byl úspěšný.

Co máš s tou starou jednotkou?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

05.01 2013 16:39


Děkuji, pokusím se to vyzkoušet co nejdříve..

Stará jednotka...to je dlouhá historie, která začíná někde před čtyřmi lety, kdy jsem auto koupil. Od majitele jsem dostal info, že jednotka je čipnutá. Od začátku v porovnání s ostatními nízký výkon (vůbec s ohledem na to že by měla být pod čipem) - nejede víc jak 160 a od 3000ot/min je mrtvá. Při větším zatížení a otáčkách hodně kouří a při teplotách pod bodem mrazu startuje tak, že se za ní stydím - chytí na 2-4 válce a pak se pomalu chytají ostatní. Takže jsem to začal řešit:

Výměna žhaviček
Repase čerpadla (bylo v pořádku, šlo pouze o vyčištění a přetěsnění)
Výměna trysek na vstřikovačích (byly KO)
Měření komprese - OK
Diag - bez závad

zajímavosti:
po odpojední váhy vzduchu není znát žádná změna
po odpojední ventilu N75 není znát žádná změna
Turbo* je slyšet a cítit, ale hadici rukou udržím zmáčknutou

Několik mechaniků a jiných lidí mě pořád nabádá k tomu, že jednotka může být špatně čipnutá, nebo jinak poškozená..

Jaký na to máte názor? A co byste doporučovali vy?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.01 2013 16:49


Misak: Ta jednotka může být zmršená ( palivová mapa ) čipem, ale možná budeš mít i jiné problémy na voze. Jestli ti to bude vrčet, podívej se v bloku měřených hodnot na skupinu 1 ( 001 ) pole druhé z leva. Tam se zobrazuje hodnota vstřikované dávky paliva. U zahřátého motoru +80°C ji zkoukni a napiš sem. Nevím, ale myslím si, že Turbo* nepoznáš u TDI* podle zmáčklé hadice, protože nevytvoří takový tlak a motor to hned sežere. U benzínu to poznat jde, ty mají škrtící klapku.
Kolik Turbo* tlačí změříš v tahu, nejlépe do kopce. Takhle se měří plno veličin.

Každopádně tu starou nevyhazuj, zajeď si do dieselpower s.r.o v Praze a oni ti ji dají do pořádku, nebo rovnou načipují, auto ti změří a naladí na brzdě.

Tož hodně štěstí s tým pertinaxem

P.S.
Váha vzduchu je obyčejná klapka která je vychylována proudícím vzduchem a mění tak hodnotu odporu na potenciometru. Tohle auto jezdí i bez váhy.

Turbo* nemá variabilní nastavení lopatek, tlak se řídí obtokem, ventil můžeš odpojovat jak chceš, ten je tam proto, kdyby byla překročena plnící mez, tak zasáhne, aby poklesl plnící tlak.

Tohle není octáfka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

05.01 2013 17:15


Budu si muset pořídit nejprve vlastní diagnostiku, abych s měřením nebyl pořád na někoho závislý, navíc s autem jezdí moje žena do práce a já jezdím zmíněnou ochcáfkou:) takže ani nemám moc možnost se s autem na diag někde stavit.

Můžeš poradit nějakej slušnej USB kabel, kde a za kolik koupit? Potřebujeme samozřejmě ještě redukci 2X2..a nějakej ten soft (VAG-COM*)

Píšeš: "ale možná budeš mít i jiné problémy na voze."

Máš něco konkrétního na mysli?
nahoru

sponzor





05.01 2013 17:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.01 2013 17:25


Misak: Nelíbí se mi jak popisuješ starty, ale to může být klidně problém čipu.

Já kupoval tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Hex-can se kterým můžeš dělat plno věcí. Redukci koupíš také tam, základní soft je ke kabelu.

Jinak samozřejmě to, co tady píšu, je čistě můj pohled na věc, nejedná se o pravdu Boží, takže si nech klidně poradit i od jiných a pak si z toho vem co ti pasuje

Pak dej vědět jak jsi dopadl, já mažu na pivo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

05.01 2013 17:34


OK, zatím moc díky a dej si jedno za mně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

06.01 2013 11:34


Byl bych ještě vděčen, kdyby někdo další (např. Vlasta) mohl napsat názor na výše popsané...DÍK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.01 2013 11:50


Misak:
Byl bych ještě vděčen, kdyby někdo další (např. Vlasta) mohl napsat názor na výše popsané...DÍK.
Uplně nej je za Vlastou si dojet má jako jeden hodně mála tyhle C4 naprosto uplně v maliku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

08.01 2013 18:46


chlapi, jak poznám, že přizpůsobení s nulama proběhlo? Jdu právš na to, tak si potřebuju být jistý.Díky:)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

09.01 2013 11:42


Tak už jsem tedy vyrobil vlastní zkušenost..nuly jsem poslal, diag se mě zeptala, jestli chci vymazat adaptační hodnoty, tak jsem potvrdil, ale hned to napsalo, že to není možné v současnosti provést nebo jednotka funkci nepodporuje..:/Takže jsem zkoušel pak všechno možné - bez výsledku.

Jelikož jsem byl připraven a měl jsem k dispozici jednotku immo* a klíč z vozu odkud byla nová jednotka, tak jsem to rozpohyboval:)

Bohužel ani nová jednotka mě nedovolila smazat adaptační hodnoty:/ Proto se ptám - je to problém? Jak se teď bude chovat jednotka motoru, když je adaptovaná na ten potkanej motor, co stojí na vrakáči? Nejde to smazat třeba odpojením baterky na hodinu??

Jinak chování auta se dost změnilo, i když jsem ještě neměl možnost to pořádně otestovat, tak první poznatky jsou takové, že přestal mlátit Kardan* do podlahy při akcceleraci, motor vůbec nekouří, je trochu línější okolo 2tisic otáček, ale zato táhne plynule až do 4000:) subjektivně má motor hladší chod. Co se startování za studena týče, tak čekám na mrazy..
Motor se bude muset teď trochu vytáčet a honit, aby se vypálily saze, kterých se valilo z auta dříve moc a moc:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

09.01 2013 15:07


Misak: Jakou diagnostikou jste to dělali? Nejsem si jist, že tato operae půjde obyč OBD* II kabelem.
Takže nakonec jsi musel s druhou ŘJ motoru vyměnit i ŘJ imobiliseru? A co klíček a čip v něm? Ten jsi přehodil?

Tak hlavně, jak jezdíš...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.01 2013 15:13


u imma prvni generace vzdy stacilo poslat nuly do rj, naucit ji dle immo*, podminkou je, ze ve spinacce jsou klice naucene do imma, pokud ne, nenaucis novou rj (rj nepovoli zapsat nuly)..to ze jsou naucene si lze prekontrolovat v RJ immo* boxu..

jinak na nauceni noveho klice je potreba mit take aslespon jeden puvodni klic...
nahoru

sponzor





09.01 2013 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.01 2013 15:20


vlasta:
Nesmysl. X krat jsm menil rj z aat na ael a stqcilo poslat nuly. Jednotka si nadrbla immo* automaticky. Zadny pin neni treba.


samo ze to jde...tenkrat si po tom patral, jak si daval novou rj s MTM origo chipem a po telefonu jsem te navadel, bylo to za pet minut hotove:)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

09.01 2013 19:31


Lumpiq: jop. Presne tak. Ale to vis, my tomu preci hovno rozumime
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.01 2013 19:53


vlasta:
Lumpiq: jop. Presne tak. Ale to vis, my tomu preci hovno rozumime
Kokoti serete se do teho vole a piču víte!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

10.01 2013 21:12


sniper: Měl jsem půjčenou profi diagnostiku z jednoho servisu (tím myslím, že to nebyl obyč kabel s VAG COM na noťasu:)) A jinak ano, měnil jsem jednotku immo* a čip v klíči, prostě porod:)

Lumpiq: jak jsem psal výše, nuly si jednotka nevzala - nechápu to, ale nebere je ani ta nová. Prostě funkce není podporována, nebo není momentálně k dispozici. Samo, že jsem měl správné klíče v zapalování..nešlo to ani jinak:)

Nicméně jsem oproti vám laik a netvrdím, že jsem vyzkoušel všechny možnosti, ale deklarovaný postup jsem dodržel a ten nefungoval..

Můžete mi prosím ještě odpovědět na otázku, jak se teď chová jednotka adaptovaná na jinej motor, když se začne realizovat na jiným motoru? Nejdou adaptace smazat odpojením baterky na nějakou dobu?

Jinak dnes vyzkoušeno - auto jede na půl plynu 180:D heureka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

10.01 2013 21:17


Ještě jedna otázka - na ŘJ motoru jsou 3 pojistkový pouzdra s pojistkama - nevíte, k čemu jsou? 1. z prava jsem měl neobsazenou a pojistka ležela pod tím. Tak jsem jí tam šoupnul ale nic se na autě nezměnilo:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.01 2013 18:20


Misak: Tak ke zdárnému vyřešení tvého problému si můžeš vzít rady a konstruktivní připomínky pánů odborníků v příspěvcích výše
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email