Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 520 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 518
Uživatelů: 2
Celkem: 520

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 50 | Témat: 4

15.01 2013 6:49


měl sem ten samej problem začal sem takovat na omw a mam klid před tím benzina a robin oil byl to pruser
nahoru

sponzor





15.01 2013 6:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

04.02 2013 8:42


sniper:

Nestartuje ohřátý, nebo studený motor při okolní teplotě, která vylučuje žhavení? To je trochu rozdíl, upřesni.


Typická situace- Skončím v práci okolo 16:00, sednu ze služebního auta do svýho a jedu dělat byt. Nažhavim, motor sice ne ochotně, ale naskočí, dojedu tam. Okolo 21:00 odjíždím zpět, ale už startuju tak na 4x, točím jak blázen a nic. Ikdyž je venku míň jak 5 stupňů, tak nežhaví, asi si drží nějaký zbytkový teplo.

Tam dojedu, ale zpátky s velikejma obtížema. To je ten problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

25.03 2013 21:05


Ahojte Audiňáci..

Pročítal jsem si sice všechny vaše recenze ohledně špatných startů u 2,5tdi 103kw ale nikde jsem nenašel to co mi říkal mechoš..že prý snad mám špatnou destičku u žhavičů, bo je už vypálená a někdy to prostě přes to dá kontakt a někdy ne, pravděpodobně jsou tam tyto destičky dvě(nevím)ale zkusim ji vyměnit..protože auto je po rozvodech a i vstřiky jsou udělány a stejně prostě první start v chladivem prostředí je děs:(doprovazený bílým dýmem..Pokud by jste někdo měli nějaký nápad jak těmto fajným startum předcházet, tak budu vděčný..bo jinak auto po zahřáti šlape jak hodinky...Přeju spoustu fajných km..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

26.03 2013 9:00


maldi:
že prý snad mám špatnou destičku u žhavičů, bo je už vypálená

to by mě zajímalo co se tímto myslí. To si zas někdo dělá prdel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

26.03 2013 11:32


radar354: ja myslim že neděla.Zase se v tom hrabe nějakej odbornik

maldi: kontrola žhaveni,kontrola předvstřiku tim bych začal.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

26.03 2013 12:31


maldi: Co to je,destička u zhavičů? Ještě jsem to neslyšel ani neviděl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

26.03 2013 14:08


Kutilové, nechte ho. Možná myslel nějakou proudovou pojistku?

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

26.03 2013 14:22


maldi: bude to rozvodama, svíčky se dají proměřit popř. vyměnit. jestli je ,,destička´´ míněno jako pojistka (myslim že je nemožné ji přepálit) tak kdyby byla upálena něžhavíš vůbec spíš bych se kouknul na žhavicí relé jestli spíná tak jak má.

Ale jak říkám já dělal rozvody a před rozvodama stejný problém jak popisuješ jakmile se to nastavilo startuje na drcnutí
nahoru

sponzor





26.03 2013 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.03 2013 21:05


maldi:
Ahojte Audiňáci..

Pročítal jsem si sice všechny vaše recenze ohledně špatných startů u 2,5tdi 103kw ale nikde jsem nenašel to co mi říkal mechoš..že prý snad mám špatnou destičku u žhavičů, bo je už vypálená a někdy to prostě přes to dá kontakt a někdy ne, pravděpodobně jsou tam tyto destičky dvě(nevím)ale zkusim ji vyměnit..protože auto je po rozvodech a i vstřiky jsou udělány a stejně prostě první start v chladivem prostředí je děs:(doprovazený bílým dýmem..Pokud by jste někdo měli nějaký nápad jak těmto fajným startum předcházet, tak budu vděčný..bo jinak auto po zahřáti šlape jak hodinky...Přeju spoustu fajných km..



Uplne jednoduché GO motora /piesty,krúžky, výbrus,trysky,hlava,čerpadlo,štartér/a je to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2013
Příspěvků: 62 | Témat: 4

28.03 2013 0:24


Taky se připojím,
rána studený starty hrůza motor se točil jak kolotoč a když konečně chytil tak světlý kouř . Vyměnil jsem žhaviče protože všech 6 K. O. ani jeden nežhavil.Dal jsem nové Bosch a jde na brnk.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

28.03 2013 6:38


diskous: Tady se řeší 5 válec a ty máš 6 ,většinou u toho 5 válce to je něčím jiným jak svíčkama.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2013
Příspěvků: 62 | Témat: 4

28.03 2013 16:41


rocky33:
diskous: Tady se řeší 5 válec a ty máš 6 ,většinou u toho 5 válce to je něčím jiným jak svíčkama.


Omlouvám se ,samou radostí jak mě to krásně startuje jsem si špatně přečetl jakéj motor se tady řeší, a tak příště budu dávat bacha. Ještě jednou SOORRYY
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

02.05 2013 21:47


Čau chlapi,

zajímalo by mě co vy na to?
Já mám 132 KW a v zimě i při -20 chytne na brnknutí, ale v létě jakmile je víc než 15 stupňů už při otočení zapalování kontrolka žhavení rychle zhasne a start se povede až na podruhé a to se sešlápnutí plynu. Žhaviče jsem vyměnil, baterie je nová!
Čím to může být, díky za tipy!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

02.05 2013 23:01


vita: seš mimo.Najdi si vlakno kde se řeši V6.tady jsi v R5
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

02.05 2013 23:18


Čau chlapi,

zajímalo by mě co vy na to?
Já mám 132 KW a v zimě i při -20 chytne na brnknutí, ale v létě jakmile je víc než 15 stupňů už při otočení zapalování kontrolka žhavení rychle zhasne a start se povede až na podruhé a to se sešlápnutí plynu. Žhaviče jsem vyměnil, baterie je nová! Dříve to nedělalo, žhavím i dvakrát...
Čím to může být, díky za tipy!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

03.05 2013 6:43


Nestacilo to,co Ti napisal gudy
nahoru

sponzor





03.05 2013 6:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

05.05 2013 14:44


Ahojte už par tyzdnov mam problem so svoujou C4 2.5tdi AAT 85kw. Z nicoho nic mi auto zacalo zle startovat za studena. Predtym mi auto chytilo na otoc, no teraz musim tocit minimalne 5-10sekund. Auto nenastartuje naraz, le postuupne zacne odpalovat jeden valec, a takto postupne. Ked to chyti ide to ako traktor a ten hnoj co ide z vyfuku to je nenormalne. Akonahle sa zohreje aspon na 50stupnov je po probleme. Motor ide krasne ticho, ma tah, nevybruje, za tepla chyta na otoc. Nafta nepada prekontrolovane aj vymenene od pal. filtra po vsetky hadičky a spatny ventil. Predvstrek som skusil posunut hore aj dole no nepomohlo, skor to bolo este horsie. Kde by mohla byt chyba ?? prip. nejaky trik co mam vyskusat, aby som zistil pricinu. Na vagu neboli ziadne chyby, log za jazdy neviem urobit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

05.05 2013 19:07


Peter_c4: to bude určo nějaký teplotní čidlo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

06.05 2013 12:25


Vyriešené: Bol o zub posunutý rozvod na čerpadle. Nechápem ale ako sa mohol posunúť.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

06.05 2013 12:47


Peter_c4:
Vyriešené: Bol o zub posunutý rozvod na čerpadle. Nechápem ale ako sa mohol posunúť.


V tom prípade, si musel pri zmene predvstreku cítiť zmenu a nie k horšiemu... ale napísal si toto:
Peter_c4:
Predvstrek som skusil posunut hore aj dole no nepomohlo, skor to bolo este horsie.




-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

06.05 2013 15:35


Ja som hýbal len s čerpadlom...či som ho posunul dopredu, alebo dozadu bolo to len horšie a motor nemal ťah. Prišiel kamarát pozrel sa nato a povedal, šak to je posunuté o zub...dal to na značky a motor chytil na brnk. Nejde mi do hlavy ako sa mohol len tak posunúť rozvod a ako je možné, že keď bol preskočený tak za tepla (kým sa mi ho ešte podarilo naštartovať) išiel pekne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

06.05 2013 15:45


no musiš napsat kterej rozvod se ti posunul jestli klika vačka nebo vačka čerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

06.05 2013 22:16


Našťastie vačka čerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

28.08 2013 20:40


Trochu to tu oživím : )
Koukám, že mnoha lidem se podařilo jejich problém vyřešit.
Já už taky zase nějaký ten týden experimentuju, ale je to stále stejné- motor točí, ale nechytne. Nakonec jsem to vyřešil provizorně tím, že jsem posunul čerpadlo o jeden celý zub, ale auto hodně kouří a žere, změnilo se i chování motoru, je línější, takový mdlý.

Když řemen posunu o zub zpět, je to ideální, ale nestartuju.
Zkoušel jsem odpojit teplotní čidlo na chl. kapalinu, zkoušel jsem i konektory za motorem, který se týkají čerpadla, ale bez výsledku.

Teď už je jedno, jestli je motor zahřátý, nebo není, výsledek je pořád na prd.

Jdou nějak změřit otáčky startéru? Já ho vyndám, udělám, ale je to poslední co mě napadá.
nahoru

sponzor





28.08 2013 20:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

28.08 2013 21:16


posunuti čerpadla o zub je dost velky skok.Navrhnul bych ti to aspon nastavit podle TDI* grafu a přidat na davce paliva ale pozor jsou to desetinove rozměry.Zub je zednicka mira
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

28.08 2013 21:43


gudy:
posunuti čerpadla o zub je dost velky skok.Navrhnul bych ti to aspon nastavit podle TDI* grafu a přidat na davce paliva ale pozor jsou to desetinove rozměry.Zub je zednicka mira


jj, to je mi jasný, ale v danou chvíli jsem byl rád, že alespoň odjedu od garáže.
Když dám kanál 00 a pustím TDI* graf, tak se mi zvednou otáčky na nějakých 1300, napíše mi to, že motor není ve volnoběhu (bodejť by byl, když si sám přidal) a nemůžu nic dělat. Motor je samozřejmě zahřátý. Podle čísla dole je teď předvstřik nějakých 150.

ps: Teď jsem se dočetl, že elektronika na čerpadle by neměla nic pouštět do motoru, pokud není na těch 250 otáčkách od startéru, ale co je na tom pravdy nevím, jen další poznatek.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

28.08 2013 21:50


předvstřik by měl byt nějakejch 55-60 .150 jseš hodně mimo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

28.08 2013 22:15


gudy:
předvstřik by měl byt nějakejch 55-60 .150 jseš hodně mimo


To chápu, ale já jinak nenastartuju. Vyšší jsem ho měl od koupě auta, pak jsme ho v servise sundali na nějakejch myslim že 80, níž to nešlo, protože čerpadlo bylo nadoraz a musel by se posunout rozvod. Auto pak špatně startovalo teplý. Chvíli jsem to neřešil a teďka už to bylo neúnosný, proto jsem to vrátil.

Myslíš, že by tomu startu pomohlo, kdyby to bylo blíže těm 50ti, nebo to na start vliv nemá? (ten předvstřik by byl ještě nižší než je, takže nejspíš ne)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

28.08 2013 22:22


pokud ti to blbě startuje i na 80 tak bude problem v nastaveni čerpadla.Sedni do toho pekla a zajed si do prahy za Vlastou a ten ti to poladi.Myslim si že větši odbornik na r5 TDI* tady neni.Takhle by jsme tady mohli ladit ten tvuj kočar do rana nic ve zlym
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

28.08 2013 22:36


gudy:
pokud ti to blbě startuje i na 80 tak bude problem v nastaveni čerpadla.Sedni do toho pekla a zajed si do prahy za Vlastou a ten ti to poladi.Myslim si že větši odbornik na r5 TDI* tady neni.Takhle by jsme tady mohli ladit ten tvuj kočar do rana nic ve zlym


Však já to tvrdim taky, že je lepší se sebrat a jít něco zkusit než do rána teoretizovat

K cestě za Vlastou pomalu, ale jistě spěju .) Ale jinak dík za postřehy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email