Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 2
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

29.12 2012 11:56


Zdravim klubaci, cetl jsem par topicu ale nikde jsem nenasel odpoved na muj problem ... Mam C4 103KW a kazdy rano kdyz chci nastartovat tak tocim delsi dobu nebo i na vic pokusu ... koupil jsme novy zhavice a problem lehce ustal ale porad tocim delsi dobu nez to chytne ... baterka je v pohode mesic stara ... behem dne kdyz s autem jezdim tak to nastartuje v pohode... proste jen kdyz to stoji pres noc tak nastane problem...nafta mi nepada koukal jsem na hadicku z filtru do cerpadla a ta je vzdy plna ... muze to byt predvstrik nebo nejaky cidlo ze by odeslo?? Jo a zaclo mi to delat kdyz jsem byl na horach a tocil jsem v -17 a od toho dne mam problem ... do te doby to startovalo suprove ... diky vsem za rady
nahoru

sponzor





29.12 2012 11:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

29.12 2012 13:12


Teďka řeším to samé. Baterka je ok, startovací prod nějakejch 800A!, startér v pořádku, žhavičky týden starý, předvstřik seřízený (šlo moc nafty, tak se ubralo), rozvodfy v létě dělaný a dobře nastavený, ale ranní starty když je třeba jenom nula jsou tragédie.
Zvyšoval jsem na Vagu startovací dávku na 160, ale nepomohlo to. Zkusím ještě odpojit teplotní čidlo co to bude nebo nebude dělat.
Taky jsem předtím startoval i v -17.

Ale u tebe bych zkusil seřídit nejdřív ten předvstřik a pak uvidíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

29.12 2012 14:44


No ja mam startovaci proud 680A ale to by melo stacit ... hlavne nemam problem s baterii ... toci to jak o zivot zadny pokles ... no zkusim k nekomu zaject na VAG a pak udelat ten predvstrik ... a kdyz ani pak nic tak uz nevim ... rozvody byli delany pred 25tis. a celou tu dobu to dobre startovalo ... jak rikam pres noc na horach v - 17 a od te doby problem ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.12 2012 15:39


Stug:
Zvyšoval jsem na Vagu startovací dávku na 160, ale nepomohlo to.


A můžeš mi, jako laikovi prozradit, jak a kde a čím jsi zvýšil tu startovací dávku? A 160 je hodnota čeho, brambor?

Tím, že odpojíš čidlo teploty vody - signál pro Řj - způsobíš "závadu" a jejím důsledkem bude jen delší doba žhavení, ŘJ si jako nouzovou hodnotu veme teplotu paliva an ajejím základě upraví startovací dávku, která bude naprosto stejná jako před odpojením konektoru. Zvýšení startovací dávky nastane pouze zvýšením hodnoty odporu teploty teplotního čidla.

Jak jsi startoval v -17°C nemohlo se ti něco pohnout? Jseš si na 100% jistý, že máš hodnotu předvstřiku a vstřikovací dávky v pořádku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

29.12 2012 18:09


Mluvil jsem s jednim mechanikem od nas a rekl ze to bude nejspis predvstrikem a ze po Novym roce s emi na to jukne tak snad to bude ono... pak napisi jak jsem dopadl ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

29.12 2012 20:09


tak tohle mi dělá taky. Vyměnil sem motor,nemám teda zatim seřízenej předvstřik,ale čerpadlo sme dali na tu samou značku kterou sem si udělal když sem měl předvstřik seřízenej správně,takže tohle by mělo bejt dobře.....žhavení: žhavky sem měl venku,připojený na baterce žhavily jak vzteklý,tak tudy taky problém nebude a sice mám trochu rosící spoj na naftovejch trubkách,ale ten sem měl i před výměnou motoru a ten startoval jak víno. Dneska sem vybil dvě baterky a nenatočil to a to bylo na nule. Pak jsem přijel,hodinu zhruba sem nabíjel baterku,pustil tomu horkovzduškou vzduch do sání a chytil skoro normálně,tak fakt netušim co mu je.....to jako bych neměl šanci v -5ti aby ten motor chytil,nebo já nevim.....zlatej Mercedes ty voe,s tim sem neměl jedinej problém.....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.01 2013 14:00


Stug:
Zvyšoval jsem na Vagu startovací dávku na 160, ale nepomohlo to.

Jestli myslíš úpravu hodnot kanálu č.5 ( rozsah 96 - 160 ) tak kolik máš údaj vstřikovací dávky ( napiš i podmínky ke startu, jako teploty atd )
Zkoušel jsi start i s opačnou hranicí hodnoty? Vstřik. dávka? Zlepšení?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

02.01 2013 15:43


Tak v sobotu jedu na predvstrik a doufam ze to bude ta pricina proc to za studena nestartuje jak ma ... dnes vymenim jeste pal.filtr kdyby nahodou lehce nekde unikala nafta ale jak jsem psal hadicka od filtru do cerpadla je plna ... budu moudrejsi v sobotu a DAM* hned vedet ...
nahoru

sponzor





02.01 2013 15:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

03.01 2013 11:02


Tak dnes jsem byl na diagnostice a podle grafu spatny predvstrik takze se to hned udelalo a je to v pohode ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2013 12:14


Vendysek: Jen si polož ještě jednu otázku a to, proč se tak stalo? Samo se nikdy nic neudělá.
Mi se taky jednou z ničeho nic povolil předvstřik a nebyl jsme z toho moc šťastný, když jsem zjistil, co se stalo. Naštěstí jsem to odhalil za 1.minutu 12.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

03.01 2013 13:00


sniper:
Vendysek: Jen si polož ještě jednu otázku a to, proč se tak stalo? Samo se nikdy nic neudělá.
Mi se taky jednou z ničeho nic povolil předvstřik a nebyl jsme z toho moc šťastný, když jsem zjistil, co se stalo. Naštěstí jsem to odhalil za 1.minutu 12.


Netusim proc se tak stalo ... bylo to ze dne na den respektive pres noc ... jelikoz auto nemam dlouho tak presne nevim kdo co tam delal ... rozvody byly 100% delany cca pred 25tkm ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2013 13:32


Vendysek: Tak ono stačí v naftě trochu vody a při startu čerpadlo klade odpor jak prase. Mohlo se to posunout na axiálním spoji řemenice na vačce. Tím chci jen říct, ať ti to někdo překontroluje.
To, že se pohnul předvstřik a někdo ti ho seřídí na správnou hodnotu není odstranění problému, který nastal.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 8

03.01 2013 13:41


sniper:
Vendysek: Tak ono stačí v naftě trochu vody a při startu čerpadlo klade odpor jak prase. Mohlo se to posunout na axiálním spoji řemenice na vačce. Tím chci jen říct, ať ti to někdo překontroluje.
To, že se pohnul předvstřik a někdo ti ho seřídí na správnou hodnotu není odstranění problému, který nastal.


No delal mi to hodne zkuseny mechanik od dieselpoweru takze si myslim ze se nemusim bat ... hlavni je ze problem je vyresen a auto opet startuje jak ma ... Je jasny ze pokud se ta zavada opet objevi zacnu to okamzite resit ale ja doufam ze uz to bude v pohode.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

03.01 2013 17:31


sniper:
Čus chlape
Mě už to blbě chytá dva roky, ale mám pocit že předvstřik jsi mě tenkrát šteloval ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2013 18:42


radar354: Ano, seřizoval, ale jestli se ti nepohl, to nevím.
Z 90-ti % špatných prvních startů ( pokud je vše seřízeno ) je problém nedostatku paliva - strartovací dávky.
Ona totiž elektronika neumí přirozeně stárnout s motorem a připraví si jen tu nejnutnější dávku paliva pro start na základě informací z čidel a palivové mapy. Jenže provozní vůle, opotřebení atd má za své, že taková dávka nestačí a tak motor točí a točí a s každou otočkou přidá Řj na čerpadle o nějaký mg více. Ale to už bývá pozdě, slabší baterka se unaví atd.
Co se mého problému týče, tak mám pocit, že jsem to právě vyřešil. Chytá na drc a okamžitě, ještě to musím řádně odzkoušet... Jinak mi točil cca 3-4 otočky vždy, jedno jestli v létě, v zimě.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

03.01 2013 19:30


sniper:
Když klesne teplota pod 8 stupňu tak s mě to točí i pul minuty, ta startovací dávka by to asi mohla dělat, nebo když startuju v těchto podmínkách, tak šlapu na plyn ja strhanej a zdá se že to chytne nebo má snahu chytnout dřív.

Ty jsi schopný to nastavit? A pokud ano je možný to udělat na počkání nebo by jsi potřeboval to auto tam nechat aby jsi to ráno zkusil? Jinak budu v dohledný době potřebovat udělat rozvody, tak by to asi bylo dobrý udělat rovnou, nebo nejdřív je.
nahoru

sponzor





03.01 2013 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2013 20:33


radar354: Každé auto je jiné, tak jako člověk. Je to dlouhodobý výzkum a pozorování, série měření atd. Více osobně, protože do jisté míry jde o moje know how
Hodin a hodin studování, šňupání na netu a následně pokusů a omylů. Jinak podobný problém se startem - prvním startem, jsem měl právě tak, jako ty. Ještě mám akorát podezření na tu cívku startéru, protože to občas točí pomalu a je to jediná věc, kde může být přechodový odpor. Více po tel.
Rozvody, vstřiky není problém.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

03.01 2013 22:18


hm tak já si nejdřív zajedu seřídit předvstřik ( i když když sem dával čerpadlo na svoje místo,nandal sem to na rysku kterou sem si označil po nastavení předvstřiku,ale holt každej motor je jinej) a uvidim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

04.01 2013 9:40


Tak já mám ten stejný problém. V létě to chytne na drcnutí do klíčku a v zimě když je okolo 0 a musím žhavit, tak někdy startuju i půl mnuty. Rozvody mají najeto cca 45000, předvstřik mám udělanej od vlasty, žhaviče jsem dal taky nový a v zimě je to fakt tragédie... Ještě zvažuju výměnu baterky, ale to není ten problém, jen prostě, že už neni nejlepší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

04.01 2013 10:29


Můj názor subjektivní je, že tohle auto se podle mašiny seřídit nedá. Udělá to pouze člověk který s tím má zkušenosti a ví kde, co a jak přidat ať to startuje v létě v zimě.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.01 2013 14:29


R.P.: A hlavně, není to stejné u všech, ke každému takovému vozu je třeba zvolit individuální přístup.
Nebo vrazit staré mechanické čerpadlo a je klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

04.01 2013 14:39


Jo,jo, naštěstí tady mám klučinu, který AEL vlastní asi 6 let, je vyučenej mechoš a má dílnu tak mám pokoj. A jak říkáš každý motor vyžaduje krapejtko něco jinýho.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.01 2013 20:42


radar354: Tak potvrzeno pane. Ve všech režimech to konečně startuje na drc Ještě sice nebyl pořádný mráz, ale v podtatě při -20°C to chytalo lépe jak okolo nuly. Teď se tady seru s jiným dieselem, už je téměř hotov, ještě vyměnit nefunkční žhaviče a bude fajn.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

04.01 2013 21:57


sniper:

Jestli myslíš úpravu hodnot kanálu č.5 ( rozsah 96 - 160 ) tak kolik máš údaj vstřikovací dávky ( napiš i podmínky ke startu, jako teploty atd )
Zkoušel jsi start i s opačnou hranicí hodnoty? Vstřik. dávka? Zlepšení?


Ano myslim úpravu 5. kanálu, psal jsem to tady někomu do sz, původní dávka byla 128, nastavil jsem 160, víc nešlo. Po nastavení menšího čísla točilo déle. Projížděl jsem powerdiesel forum a vesměs tohle zvýšení dávky přes Vag nikomu zásadně nepomohlo. Jestli je ta hodnota v miligramech nebo bramborách nevim, protože nejsem odborník a gůgloval jsem.

Rozvody dělaný kompletně a na všechny originál rysky, žádná fixka. Baterka je 80Ah Varta nejvyšší řady s 800A startovacím proudem (fyzicky nejsilnější baterka co se pod sedačku vešla).
Žhavičky jsou tři týdny staré (3 byly špatný, byly nažhavený jen tečky na konci).

Jediný co jsem dělal před těmahle špatnejma startama je ten předvstřik (a proto jsem si jistej, že je problém někde okolo).
Na grafu bylo okolo 200, takže jsme otočili čerpadlem na max kam až to šlo a vyšlo cca 68. To už jsme nechali, protože jsme nechtěli rozdělávat rozvody.

Teploty při startu byly vždy nějaký -2 až +5 stupňů. Větší zima od tý doby nebyla a je docela teplo.

1)Nejmenší zlo je momentálně vyndat startér a zrepasovat si ho, vyčistit, dát rovnou nový uhlíky, mrknout se na bronzový pouzdýrko v převodovce (pokud u tohohle auta je), apod....
Připadá mi že točí "normálně", ale třeba je to pomalu.

2)Pokud ani to nepomůže, tak vyndám vstřiky, rozeberu je, pokud budou opticky v pořádku, tak je vykoupu v petráku a dám zpátky, pokud ne, poslat je na vyzkoušení tlaku, apod....

3)Napadlo mě ještě přECI* jen se pustit do těch zadních rozvodů, posunout to o zub a dostat se na přesnou hodnotu toho předvstřiku, do nějakejch 50ti. Třeba to má taky vliv.

Teplotní čidlo jsem zatím nezkoušel.
Jo a nesvítí mi kontrolka na žhavení, takže žhavim podle cvaknutí relátka a vylítnutí ručičky a voltmetru. Tomu nepřipusuju žádnou důležitost, ale radši ti to sem napíšu : )
nahoru

sponzor





04.01 2013 21:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.01 2013 23:06


Stug: Ta hodnota kanálu 5 je v mezích 96-160. Hodnota 128 je nastavena výrobcem. Nedávno jsem si s tím dlouho hrál a měřil, protože si píšu label do vagu, ať je pokud možno kompletní. V krajních hodnotách se množství dávky lišilo o cca 5mg/str což je málo - tohle je jemné ladění.
Po každém startu se za běhu motoru podívej na kanál 5 měřených hodnot, pole tuším 3.
Víc to zvednout nejde, musela by se upravit palivová mapa. Hodnotu předvstřiku odečítáš z TDI* grafu, který je v režimu AEL motoru? Ta hodnota se jinak mění s teplotou.
Jakou máš hodnotu dávky paliva u zahřátého motoru?
Já jsme si nastavil předvsřik asi o 5 jednotek vyšší, jsem lehce nad čarou. Starší motor potřebuje hodl vyšší předvstřik, aby lépe chytal. Zjistil jsem, že při teplotě cca +10°C potřebuje můj motor min. 15, spíše 20mg paliva pro bezproblémový start, což se mi konečně podařilo dosáhnout.

Baterku mám tu samou, startér 2x repasovaný během 2 let ( naposled Radar ) všechny kontakty bez přechoďáku, ale pořád to netočí jak má. Tipuji na cívku na startéru, tu mám původní. Každopádně to už chytá na drc.

Posunutím o zub budeš hodně v mínuse. Pokud ten předvstřik nechceš nechat moc zvýšený a chceš se dostat na těch cca 52-55, posuň si čerpadlo na prostředek a povol řemenici na vačce ( je dobré mít čerpadlo na nule, ať neklade odpor ) a pootoč tak o cca 1/3 zubu tam, kam potřebuješ. ( pokud chceš snížit, musíš řemenicí pootočit proti směru otáčení motoru ) Zbytek pak už doladiš pohybem čerpadla na přírubě. Nezapomeň, že řemenice drží k vačce axiálně, podle toho taky dotáhnout a já osobně dávám ještě lepidlo na šroub.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

10.01 2013 7:30


Nejde mi internet, proto jsem se tu neukázal.
Naměřím nějaký hodnoty na který jsi se ptal a napíšu ti je sem.
Hnout s kolem na vačce už jsem taky od někoho slyšel a nemusel by to být špatný nápad.

Hodnota předvstřiku (u zahřátého motoru, cca 90 C) byla okolo 68. Já si myslim, že ikdyž je to pořád vyšší dávka, tak to v tom momentě může mít efekt jako kdyby byla nižší, ale je to jenom nápad a teorie.

Mapa je drahá sranda, ale dá se to realizovat.

Jedinej poznatek za tu dobu je ten, že jakmile je teplota jako teď, tzn. 5,5C nebo 6C, tak nežhaví a nastartovat studená defacto nejde, je to horší, než když je mráz a žhaví, pořád mám podezření na ten startér, protože jakmile se ohřeje, tak je to zatraceně velkej rozdíl v tom, jak cvičí s motorem a venkovní teplota je stejná.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.01 2013 18:27


Stug: To spíše na přechodové odpory kontaktů. Mi to taky ledva točilo motorem, přitom startér po repasi ( mimo spínací cívky ) a baterka nová Varta Silver 800A No a vyměnil jsem totálně vyjiskřený kontakt na cívce startéru a už i teplé točí zcela jinak, zítra testnu studené. Ty teploty okolo +5°C byly pro men taky kritické, protže motor nežhavil a šla malá dávka paliva, to jsemuž vyřešil a teď tam jde paliva tak akorát a chytá na drc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

13.01 2013 12:18


Snipere moje poznatky po každodenním ježdění jsou teďka ty samé, co jsi tu psal.

Včera byl konečně mínus, myslim že -5C a chytlo to dá se říct bez problémů. Když jsem se pak ale vracel a na budíku bylo +5,5C, tak jsem startoval natřikrát a potil se.

Takže jsem vlastně tam kde spousta lidí- nestartuju ohřátej. Samozřejmě je to tvoje know how, ale jak jsi to řešil?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.01 2013 19:01


Stug:
Samozřejmě je to tvoje know how, ale jak jsi to řešil?


Nekonečným laborováním, nastavováním atd. Stálo to celou noc venku, ráno bylo -10°C a start na otočku kliky. V garáži, kde je +5 až + 10°C ráno bez žhavení na drc. Nemůžu ti popsa jak jsme to řešil já, protože neznám tvoje hodnoty nastavení.
To, co pomohlo mě nemusí pomoct tobě a naopak. Přijeď a kouknem na to.

Nejčastějším problémem těhle špatných startů je malá dávka paliva pro start a malé otáčky motoru při startu...


Stug:
Takže jsem vlastně tam kde spousta lidí- nestartuju ohřátej.

Nestartuje ohřátý, nebo studený motor při okolní teplotě, která vylučuje žhavení? To je trochu rozdíl, upřesni.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

14.01 2013 23:38


používám kvalitní Aditiva* a nemám s tím problém, do -5 mi to chytne dřív než se roztočí startér, pak to jde postupně v -10 startér 2x otočí než chytne, a v -15 3x, a tomu se říká cajk!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email