Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 530 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 524
Uživatelů: 6
Celkem: 530

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

26.12 2012 0:28


Zdravím všechny mám dotaz a zároveň i prosbu. Měl jsem prázdnou nádrž a při cestě na benzínku mi auto zhaslo. Půl dnes jsem se to snažil oživit,když jsem to vždycky odvzdušnil,tak to chvíli běželo a pak zhaslo. Nedokázalo to nasát z nádrže do filtru. Rozdělal jsem proto nádrž a výtahl z ní všechny ty kravinky včetně čerpadla(které je jen přečerpávací) a vše je v pořádku,čerpadýlko běží při připojení 12,jenže jsem do auta nalil půl nádrže a čerpadýlko nenasálo a tím pádem nafta nešla ani k filtru. Chci se zeptat,jestli někdo víte,jak to funguje. Jestli to čerpadlo běží pořád,nebo ne? Nejde mi do svorkovnice čerpadla vůbec žádné napětí,díky moc za rady
nahoru

sponzor





26.12 2012 0:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

26.12 2012 5:41


cerpadlo ma nasat po otoceni klicku

jestli nejde cerpadlo,zkus nejdriv promerit rele zda sepne a jde proud, pokud ano tak je to v cerpadlu nebo zapojeni cerpadla, promerit konektory k cerpadlu jestli jde,nebo spatne ukostreno,zoxidovane kontakty nebo nedej boze nejaky dodelavane tajne tlacitko na preruseni proudu na cerpadlo proti odcizeni auta,vice podrobneji zde vcetne videa

http://audiklub.cz/forum/tema/233223-audi-a8-r-v-1 [zkrácená url]
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.12 2012 12:17


skejt, pletes si to s benzinem, todle je uplne neco jineho

todle cerpadlo funguje tusim ze na pricipu venturiho efektu a jeho ukolem je vyrovnavat obe pulky delene nadrze, drzet saci kos pod naftou...VP44 si taha naftu podtlakem samo, nic mu ji nepodava..

je to casty problem docela, bud mas vymackane pouzdro pojistkovnice, nebo neco s konektory, svazkem..nemeri se jen napeti, ale i proud, protoze kdyz budes mit svihlej svazek nekde ci prechodak, napeti tam muze byt, ale proud neprotece...

moc to nedrazdi, at nemas saci kos suchej a nezadres VP44..
Naposledy upravil Lumpiq dne 26.12 2012 12:33, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.12 2012 12:19


Kubula: na diagnostike to bolo ? Ked zopnes cerpadlo rucne cez poistku tak funguje ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

27.12 2012 20:24


No všechno fungovalo normálně,než mi došla nafta a auto zhaslo. Natankoval jsem půl nádrže a nebyl jsem schopnej nasát naftu z nádrže do filtru,tak jsem to rozdělal vzadu v kufru celý vytáhl ven,a zkontroloval. Čerpadlo jsem připojil na 12V a normálně beželo a vše ostatní je ok. Nevím kde je chyba,do patice navrchu nad nádrží vůbec proud nejde a potřebuju zjistit kdy tam proud jít má. To čerpadlo je tam právě z toho důvodu aby cěrpalo naftu ze všech míst nádrže atypického tvaru. Takže pokud nemám v nádrži 70 procent nafty nejedu. Nevíte někdo,jak přesně to má fungovat?? Respektive,zda je čerpadlo spínáno dle určitého množství paliva v nádrži,nebo běží opravdu pořád? Do té doby,než mi do šla nafta tak to fungovalo úplně normálně a nádrž to sjelo úplně do sucha. Teď jsem natankoval do plna a čekám,kdy to zdechne,což není nic moc příjemnýho. Díky za rady. Jo a diagnostika ok,bez závad
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

27.12 2012 21:28


Kubula:
No všechno fungovalo normálně,než mi došla nafta a auto zhaslo. Natankoval jsem půl nádrže a nebyl jsem schopnej nasát naftu z nádrže do filtru,tak jsem to rozdělal vzadu v kufru celý vytáhl ven,a zkontroloval. Čerpadlo jsem připojil na 12V a normálně beželo a vše ostatní je ok. Nevím kde je chyba,do patice navrchu nad nádrží vůbec proud nejde a potřebuju zjistit kdy tam proud jít má. To čerpadlo je tam právě z toho důvodu aby cěrpalo naftu ze všech míst nádrže atypického tvaru. Takže pokud nemám v nádrži 70 procent nafty nejedu. Nevíte někdo,jak přesně to má fungovat?? Respektive,zda je čerpadlo spínáno dle určitého množství paliva v nádrži,nebo běží opravdu pořád? Do té doby,než mi do šla nafta tak to fungovalo úplně normálně a nádrž to sjelo úplně do sucha. Teď jsem natankoval do plna a čekám,kdy to zdechne,což není nic moc příjemnýho. Díky za rady. Jo a diagnostika ok,bez závad


Kluci psali že čerpadlo v nadrží srovnává hladinu,, myslím že ani nemusí bežet permanentně,a může být spínáno dle akktálního stavu plováku.Tak se může stát že nenaměříš nic v konektoru.

Ty se musíš snažit dopravit naftu z náderže k čerpadlu a mít celý systém odvzdušněný,,,pokud tomu tak neni , neni šance to nastartovat,,a navíc jak psal Lumpiq ,,,můžeš poškodit vstřikovací čerpadlo.

Já jsem se potýkal s tímto problémem u 2,5 TDI* jen jednou,,ale velmi dobře to znám z Opelů astra-G 2.0dti,, kterých jsem se udělal dost včetně výměn čerpadel,, je to to samé VP 44...Prostě pokud nebudeš mít naftu v čerpadle tak si stím moc nezaradíš,,, navíc to čerpadlo je naftou i mazané,, a jakmile to budeš trápit na sucho tak si můžeš vydělat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

28.12 2012 19:02


To jo,to sice jo,já vím,jak normální čerpadlo funguje,sám jsem mechanik,takže si myslím pár věcí znám,dokonce se tím i živím,jen potřebuju vědět od někoho,kde přímo s tímhle problémem setkal,nejde mi o vstřikovací čerpadlo ani nic kolem něj,potřebuju vědět,jak funguje přečerpávací čerpadlo v nádrži,to se v střikovacím čerpadlem nemá nic společného. Myslím si,že to čerpadlo něco spíná,jen potřebuju vědět co,protože vedle toho čerpadla v celém tom koši bylo něco jako spínač,malinký polováček,což je podle mě spínač pro to čerpadlo ale potřeboval bych to vědět stoprocentně,protože vytáhnout celou soustavu z nádrže byl docela voser.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.12 2012 21:35


nemam nejak vela casu ale predpokladam ze tu o diagnostike stale nic nie je napisane...

velmi blba otazka chybu g210tky si vymazal predpokladam ?
nahoru

sponzor





28.12 2012 21:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.12 2012 0:08


Kubula:
To jo,to sice jo,já vím,jak normální čerpadlo funguje,sám jsem mechanik,takže si myslím pár věcí znám,dokonce se tím i živím,jen potřebuju vědět od někoho,kde přímo s tímhle problémem setkal,nejde mi o vstřikovací čerpadlo ani nic kolem něj,potřebuju vědět,jak funguje přečerpávací čerpadlo v nádrži,to se v střikovacím čerpadlem nemá nic společného. Myslím si,že to čerpadlo něco spíná,jen potřebuju vědět co,protože vedle toho čerpadla v celém tom koši bylo něco jako spínač,malinký polováček,což je podle mě spínač pro to čerpadlo ale potřeboval bych to vědět stoprocentně,protože vytáhnout celou soustavu z nádrže byl docela voser.


spina ho rj...je tam jeste kontrolni cidlo G210, ktere hlida tu hladinu a v pripade ze neni hladine, vypne RJ motor..vse podstatne jiz bylo jinak receno a pokud si jak rikas z oboru, musis si u met s tim poradit..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

29.12 2012 10:09


Právě,že žádnou chybu G210 mi to nepsalo a ani nepíše,přesně v tomhle jsem se potřeboval ujistit,takže znovu rozdělat a změřit to,čidlo. V tom bude tuším celej problém,díky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

29.12 2012 11:00


to ze bezi cerpadlo na 12V jeste nic nezmanema,muze klidne jen prisavat vzduch a tim se to porad zavzdusnuje a nejde nafta.Co na VP44 ten tesnici gumovy O-krouzek,casem totiz scvrkava a prestava tesnit.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

29.12 2012 11:26


jeste jeden dotaz,jak je na tom pojistka palivoveho cerpadla c.1 15A (drzak pojistek c.4 MODRY) ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

29.12 2012 16:16


Právěže to čerpadlo se ani nehlo,měl jsem zhruba třičtvrtě nádrže a to čerpadlo nebylo schopný se spustit,nevím proč.(při připojení 12V začlo normálně běžet) Ten sací koš kde je čerpadlo umístěno,byl bez nafty a dle mě,když tam není nafta,tak by se mělo sepnout to čidlo a spustit čerpadlo aby načerpalo naftu do toho celýho koše,jenže ono nic. Mám tohle auto krátce ale už mě pomalu přestává bavit je to každou chvíli něco nového,resp.novej problém,teď jen čekám,kdy budu dělat vačky atd. Jo a co se týče pojistek,tak je v pořádku,teda pokud to má pojistkovou skříň jen v prostoru nohou spolujezdce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 4

30.12 2012 11:20


to cerpadielko pokial ja viem s tym nic nema. to je tam len koli tomu ze kedze mas delenu nadrz tak precerpava do prvej komory a teda vyrovnava aj hladinu ale hlavne plni taky ten kosik co je vlastne ako nadoba z ktorej si uz potom samo nasava vstrekovacie cerpadlo..a ked mas nad pol nadrze tak sa ani nezopne lebo ten koš je zaplaveny tak naco... no ono vlastne dava do toho kosa koli tomu aby si vsetko vyjazdil ale ked uz ono nema co tahat tak zablokuje vstrekovacie cerpaadlo, kosik zostane plny a vstrekovacie sa nezavzdusni. a ja to na A4 2?5TDi kedze nemam podtlakovu odvzdusnovaciu pumpu tak to musim odvzdusnovat tak ze roztahujeme na 3 pri 50Kmh a popri tom tocim starterom... ale musis mat aj filter plny... potom sa odvzdusni ale ja to len ked mam nove rozvody. inak si chcem pridat do sustavy este jeden filter s odvzdusnovacou pumpickou a bude po probleme pumpickou napumpujem a budem odvzdusnovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

30.12 2012 11:26


ano,přesně kvůli tomu tam čerpadlo je: jenže,došla nafta,auto zhaslo,nalil jsem naftu-nic,nalil jsem víc nafty,cca 3/4 nádrže,odvzdušnil čerpadlo,auto běželo,najednou začaly jít bublinky a auto zhaslo,takhle jsem to zkusil asi čtyřikrát,tak mě to bylo divný,rozdělal to vzadu v nádrži a zjistil,že ten sací koš byl prázdnej a čerpadlo neběželo přičemž v nádrži bylo nafty dost ale málo k tomu aby se koš zalil,ale ani čerpadlo se neseplo,nevím tedy proč,vše je ok ale neběželo to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 4

30.12 2012 15:13


a ked cerpadlo zapojis napevno cez poistkovu skrinku na baterku tak ho pocujes vrcat?
nahoru

sponzor





30.12 2012 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 4

30.12 2012 15:16


aha citam ze bezi... no... a ak je proste vydrete polamane ze bezi len motorcek ale cerpaci mechanizmus uz nie tak nesaje. ono nebezi stale, len vtedy ked treba precerpavat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

30.12 2012 15:32


podle me bezi a precerpava porad ,kdyz je nastartovano
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

30.12 2012 23:19


SkejT:
podle me bezi a precerpava porad ,kdyz je nastartovano


Taky si myslím ale potřebuju to zjistit stoprocentně
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.12. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 4

31.12 2012 12:49


keby islo stale tak ho pocut, ved skus si to zapojit priamo na baterku ako je to v navode na odvzdusnenie myslim ze cez poistku 28 ako hnusne to cerpalo tam škrečí ked čerpe.. to by proste bolo počuť aj pri zapnutom motore ked strcis hlavu do kufra..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

31.12 2012 14:31


zde vycerpavajici informace k palivovemu cerpadlu VP44
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


pokud se pripojovalo na 12V cerpadlo na sucho je v panu.
Zde kompletni navod jak na demontaz cerpadla
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Zde kompletni navod jak na montaz s prolitim naftou pred natocenim
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



doufam ze ti to trochu pomuze
Naposledy upravil SkejT dne 31.12 2012 14:45, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

31.12 2012 14:45


ZDE KOMPLETNI NAVOD VOLNE KE STAZENI ----> ZDE palivove cerpadlo VP44 (20MB)

- popis a princip cerpadla VP44
- odvzdusneni cerpadla
- navod na opravu RJ PSG5
- cerpadlo v autoservisni praxi
- popis konekteru



kde vsude je pouzite palivove cerpadlo VP44
Citace:
Auta
AUDI A4 2.5 TDI* V6
AUDI A6 2.5 TDI* V6
AUDI A8 2.5 TDI* V6 (150,155,180PS)
BMW 320d (136PS)
BMW 520d (100PS)
Dodge RAM 5.9l (235PS)
Ford Fiesta 1.8 DI
Ford Focus 1.8 TDDI*
Ford Mondeo 1.8 TDDI*
Ford Mondeo 2.0 TDDI* (90,115PS)
Ford Maverick 2.7TD
Ford Transit Connect 1.8 TDDI* (75PS)
Ford Transit 2.0 TDDI*
Ford Transit 2.4 TDDI*
Ford Tourneo 1.8 TDDI*
Ford Tourneo 2.0 TDDI*
Honda Accord, Civic, Aero Deck 2.0 TDI* (105, 110PS)
Mazda 323F 2.0 DiTD (90, 100PS)
Mazda 626 2.0 DiTD (90, 100, 110PS)
Mazda Premacy 2.0 DiTD (100PS)
Mitsubishi Galant 2000 TD (90PS)
Nissan Almera 2.2 16V DiTD (110PS)
Nissan Almera / Tino 2.2 16V DiTD (114PS)
Nissan Primera 2.2
Nissan Patrol 3.0 DI-TD (158PS)
Nissan Navara 2.5 DITD (YD-25) (133PS)
Nissan Terrano II 3.0 TD (154PS)
Rover 25-45 2.0 iDT (100PS)
Saab 9-3 2.2 SE DiD (125PS)
Saab 9-3 2.2 TiD (115PS)
Skoda Superb 2.5 TDI* (163PS)
Suzuki Grand Vitara 2.0 (87PS)
Toyota Avensis TDE (90PS)
Toyota Hilux Tiger
Toyota Land Cruiser HJ100 4.2 TDI* (205PS)
Toyota Land Cruiser LC90 3.0 TDE (Bosch) (125PS)
VW Passat 2.5 V6 TDI* (150PS)
VW Pheaton 2.5 TDI* (150PS)
VW T4 2.5TDI

Traktory
John Deere serie 6000 4,5 a 6,8l - modely - 6410, 6420, 6420S, 6520, 6620, 6810, 6820, 6910, 6920
Fendt Vario modely – 916 (180 PS) , 920 (210 PS) , 924 (240 PS), 926 (270 PS), 930 (300 PS), 5220E, 5250E, 6220E
New Holland TM190
New Holland TM175
JCB 3190

Lodní motory
John Dear 6068TFM75
John Dear 6068SFM50

Elektrocentrály
Norten Light - NL1066H2 (160 kW)
Norten Light - NL1066H3 (180 kW),

Naklaďáky
MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (140PS)
MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (180PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (280PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (220PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (245PS)
a určitě i další
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

31.12 2012 15:23


Díky moc ale dle toho,co jsem zatím prolízal a pročítal v tom není nikde ani zmínka o přečerpávacím palivovém čerpadle v nádrži,což je můj problém ale díky moc za snahu a ochotu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.01 2013 20:50


dyk si rikal, ze do aut delas, tak kde je kua problem chlape? Nehledej v tom zadnou vedu:

-zmer si napeti a proud na pomocnem cerpadle,pokud tam neni napeti/proud, je problem nekde ve svazku, pojiskovnici (vymackanem pouzdru)

-cerpadelko vyloucis (a v prvnim bode se utvrdis) tak, ze si privedes pomocne napeti od baterie dvoulinkou, zkusis ho roztocit bez rj, naplnit kos naftou

-na snimaci G210 si zmer impedanci, z hlavy co si matne pamatuji ma 410 ohmu plna nadrzka, prazdna neco kolem 70 ohmu nebo obracene, je to v dokumentaci

- ko VP44 vyloucis tak, ze odpojis od palivoveho filtru hadici k VP44 a ponoris ji do petky plne nafty..pokud nenatahne, nenabehne motor, zkus odvzdusnit trubky ke vstrikum..(podminkou tohodle testu je, ze G210 neindikuje malo nafty v sacim kosi a neni tak RJ zablokovane)

----------------------

anebo to nech nekomu, kdo tydle motory dela a mas to s jistotou
nahoru

sponzor





01.01 2013 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

01.01 2013 21:29


TJ marny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

01.01 2013 22:26


Svazek ok,pojistkovnice ok,čerpadlo jako takový ok,VP44 ok ale to s mým problémem nemá nic společnýho. Teď marodím,tak jsem se k tomu nedostal. Zkusím ještě změřit ten snímač a uvidíme. Pokud i ten bude v pořádku,tak nevím. Ale jediný co jsem chtěl zjistit je to,zda to čerpadlo běží furt a nebo pouze při malém množství paliva v sacím koši. Vědu v tom nehledám,jen jsem se zatím nedozvěděl to co bych rád
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

01.01 2013 22:32


Uvidíme co to za pár km udělá,třeba nic,ale to,že mi to z ničeho nic zhaslo,nalil jsem naftu a nebyl jsem schopnej z nádrže natáhnout naftu (jen samej vzduch je divný).
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

01.01 2013 22:33


Já jako laik jsem pochopil že to čerpadlo běží jen tak že pokud poklesne hladina v koši a dočerpá do určitý hladiny a vypne.Protože pokud by běhalo pořád dostane pěkně zabrat.Tady se nabízí otázka zda není lepší mít neustále plnou nádrž aby to zbytečně nemuselo přečerpávat,pokud teda člověk nejede někam dál to by asi byl opruz neustále tankovat.Jen v tom příměstským pohybu by to šetřilo čerpadlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

01.01 2013 22:42


Milionkrát se to tu omílalo že cerpadlo v nádrži spíná řj motoru jakmile se zacne tocit vstrik cerpadlo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.01 2013 2:00


ne je to jak pise tomas, navic to neni proudove cerpadlo, ale na jinem pricipu, kde se tolik nenamaha
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email