Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 7
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

12.12 2012 22:23


Zdravím, jak nám přituhlo tak mi auto odmítá startovat. Mám 1.9 85 Kw, motor AJM.Po zhasnutí kontrolky žhavení otočím klíčkem a prvních 5 sekund jede auto jakoby na jeden válec a postupně se přidávají další, někdy to zdechne, někdy se to rozběhne, přitom nereaguje na plyn. Až se to rozběhne, tak už je to v pořádku. Díky za radu. Vag neukazuje žádnou chybu. Díky za radu
nahoru

sponzor





12.12 2012 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

13.12 2012 6:33


žhaviče KO?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.8. 2011
Příspěvků: 259 | Témat: 21

13.12 2012 13:04


jn, vsadil bych si na žhavící svíce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

13.12 2012 13:44


zhavicky kaput...bud rad ze to chytne alespon na 1 valec...vymen je vsechny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

13.12 2012 15:56


Také mě čeká výměna. Tak snad o víkendu. Jinak dnes to byl už extrem. Chytlo až napodruhý a to jsem ještě musel dlouho točit. No snad v sobotu už bych je mohl mít v autě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

16.12 2012 13:39


Prvně žhavky pak tesnost zda nepadá nafta,tandem vstřiky atd.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

16.12 2012 15:02


Mám teď vyměněné žhaviče. Dva jsem měl KO a dva vcelku ok. Tak jsem zvědavej na studenej start. Pak se bude řešit co a jak dál.. Tak třeba to žhavičkama také budeš mít.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

16.12 2012 15:19


tipuju to na vstriky,resp. krouzky.Nepribyva olej?
nahoru

sponzor





16.12 2012 15:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

18.12 2012 8:20


olej nepřibývá, tedka o víkendu to vyměním a uvidíme.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

11.02 2013 20:44


Ahoj, mám rovnaký AJM motor, stejné potíže v zime 2010-2011.Táto zima v pohode.A čo som spravil:
-nová baterka - nepomohla
-nové žhaviče, dokonca 2x sady zn.Bosch - moc nepomohli
To k predchádzajúcim príspevkom....

Nutné skontrolovat a myslieť na:
-batéria musí mat dostatočnú kapacitu,musíš skontrolovat napatie,
hlavne pri najnižšej teplote, predpokladám nedostatočný
výkon žhavenia = biely dym a postupné zapalovanie valcov -voltmeter,
aj cez VAG,najdi si tabulku napatia/V/,podla ktorých
zistíš,ako si na tom,rozdiely vo voltáži sú minimálne,
možeš mať pocit,že je to ešte OK, ale nie je
-kontrola čidla teploty chlad.kvapaliny - aby sedela
s teplotou okolia - cez VAG -event.výmena čidla
- synchronizácia vačku -cez VAG /-3 až 3/-event.mechan.
zoštelovanie, nie cez VAG
-kontrola vstrikovačov - cez VAG, event.výmena
-kvalitné palivo, možem doporučit jedine
Verva Diesel 60 Cetanové číslo*, v teste z r. 2008
ako jediné potvrdilo, že má to,o čom hovorí.
-na forach uvádzané padanie nafty - teoreticky,asi by
odialilo naštartovanie, ale neviedlo by k nepravidelnosti
chodu,mne tiež šlo akoby na 2-3 valce,chytali sa postupne,
a žiadne "padanie nafty" nebolo,nič som tam nemenil
-event.kontaktuj Humla, dieselpower forum,on riešil,
možno už doriešil, merali tlak vo valcoch,v niektorých
nízky tlak, nevedeli zistiť,kde sa stráca-tesnenie?

A čo pomohlo mne?
-neviem...

V 10/2012 som vymenil olej za nový, pred zimou,
predtým som menil vždy na jar
-od leta 2012 som začal tankovat Verva Diesel,motor
sa sklidnil, tichučko pradie, predtým Power Diesel
od Shellu - motor mi tvrdil,že to rozhodne nie je
prémiové palivo,preto prechod k Benzine
-batéria pred zimou nabitá prav.dlhými jazdami
-žhaviče sú teraz 2.rok staré
-chcel som ešte vymeniť žhaviče,ale nestihol som,
a som rád, zbytočne vyhodné peniaze
A teraz štartujem v pohode, na prvý drc,aj pri mínus 11st.C, nižšia u nás nebola tento rok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.1. 2013
Příspěvků: 19 | Témat: 1

13.02 2013 8:39


Mám ten samý problém 81kW AFN. Jakmile padne teplota pod nulu, ráno dlouho točím. Auto je dovoz Itálie,tak bylo podezření na naftu, ikdyž nezamrzá. Tak mám plnou Shell Nitro, ale je to pořád stejné. Příští týden jedu k Benzině plus VIF, tak uvidíme. Pak hned půjdou na řadu žhavičky. Golf3 AHU 66kW startuje i po dvoutýdenním stání ve stodole na drcnutí. A to tam má Shell diesel, tak uvidím jestli změna vůbec pomůže
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

13.02 2013 9:24


Ahoj,
ak auto nepoznáš, a má už viac rokov, žhavky vymeň, ale všetky,to je spotrebný materiál.Teoreticky to ide aj premerať, či fungujú, ale aj dobré elektrické parametre nemusia svedčať, že to bude v reáliu fungovat.Ak to dlho nechytá, pozri aj to udávané padanie nafty.Ten tvoj Golf nepoznám, ale mám aj Octavku s tuším AGR*, 1.9 TDI*, rotačka, tam sa to našteluje cez VAG, a chytá na prvý drc, ale ak máš PD motor, musíš pozriet synchronizáciu či sedí a čidlo teploty a aj tú baterku, tá roztáča startér, v nejakom fore minulý rok som čítal, že je nutné dosiahnut aj nejakú rýchlosť otáčania, a predpokladám, že pri slabej batérii to netočí, to aj počuješ, ako sa štartér trápi.Ináč skontroluj si aj batériu, či má dostat. výkon, ja ked som kupil, batérka OK, ale aké bolo prekvapenie, že bola vhodná tak na Favorit, tuším 50Ah, nejaký šmejd predo mnou to tam dal, aby to nejak štartovalo, prišla zima, a ejhla, 3 žhaviče nešli, a batérka z iného auta.Ak to je dovoz z Itálie, tak to kukni, ampérmetrom ráno zmeraj napatie na batérke, malo by byt minim. 12.4V, lepšie 12.6V a viac.A daj vediet, ako si dopadol.Ináč bez VAGu sa nikam nedostaneš.Diagnostika má svoj algoritmus, ináč je to docela len tápanie v tme.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email