Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 5
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

30.11 2012 22:59


čau páni,mám čerpadlo po přetěsnění a po namontování zpět do auta a nastavení na značky motor ani neštěkne,po laborování a přesazování řemene dál a dál motor začíná startovat,ale ještě neudrží volnoběh,to už mám ale rysku na kole čerpadla asi o dva centimetry dál po směru otáčení!Když mám kliku na nule,vačka je nastavena dobře,takže rozvody ok.Je možné že by bylo čerpadlo nějak špatně sestavené?něco v něm přesazené?
nahoru

sponzor





30.11 2012 22:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

01.12 2012 8:38


Takže je pár možností:
na klice jsou zářezy dva - jeden silný a druhý jenom taký tenký - jakoby jemně sekáčem udělaný - to je nula.
Aby to nebylo tak jednoduché, tak okínek na převodovce je hned několik. Jsi si jistý, že se koukáš do toho správného??? - též mě to jednou tak vypeklo.
Při nule na setrvačníku bys měl nastavit čerpadlo tak 5mm před ryskou.

Pokud máš nastevené tohle dobře, tak mě napadá:
Otočený regulační prstýnek na pístku.
Špatně nasazená elektronická hlava čerpadla (kulička na páce nastavovače dávky nezapadla do otvoru v regulační objímce)
Špatně nastavená hlava čerpadla (pohnutá do stran)
Taky mě napadá ještě podložka pod rotačním pístkem čerpadla. Je toho hodně
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.12 2012 11:48


Balvan: Klika na 0° o správnosti značky se můžeš přesvědčit i na řemenici pokud máš ještě původní. bývá tam značka, která se má krýt s s plechem přes rozvodové kolo kliky. Nebo také tak, že si osaháš delším šroubovákem horní úvrať prvního pístu. Vačka na pravítko. Čerpadlo by se mělo nastavovat na hodinky. Zářez na kole čerpadla neslouží k nastavení. Když už, tak je třeba před demontáží označit polohu čerpadlového kola a pak to dát stejně. Teď to buď musíš dát někomu, kdo to na hodinky nastavit umí, nebo zkusit laborovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

01.12 2012 21:18


Tak před rozděláním jsem nastavil tu malou rysku na spodní hranu horního okénka,klika je na nule,1 válec v HÚ (vyzkoušeno šrubovákem přes hlavu),vačka je rovnoběžně s hlavou (zjištěno při dalším zkoušení-sundání zadního kola na vačce),čerpadlo mělo rysky téměř na proti sobě,na kole byla o půl zubu dál.Po namontování do stejné polohy to nejede.Jo a to kolo na čerpadle přece nejde pootočit je tam pero,takže ta ryska musí být směrodatná.Ten vrch čerpadla jsem si taky označil,ještě si to označi i opravář a rysky pasují.Tak asi budu muset vytočit nějaký přípravek kuchycení hodinek jinak to asi do kopy nedám.Nejde mě do hlavy,že dám všechno na původní polohy a nešlape to.No ještě zkusím polaborovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.12 2012 23:28


Ta ryska na cerpadle je vychozi serizovaci poloha. Pokud to na ni nastavis, nenastartujes. Vraz tam hodinky, jinak to dohromady DAS* jen pri velikem stesti a dilu nahody.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

02.12 2012 21:06


tak jsem udělal adaptér na hodinky do čerpadla,nastavil jsem to na hodinky,v podstatě se to shoduje s polohou před rozborkou,ale zase to nejede,sem tam to zablafe,plná garáž dýmu,ale nejede.jak dlouho může trvat než se to odvzdušní?na vstřikoch jsem měl trubky povolené nafta tam jde.už mě dochází nápady co s tím?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.12 2012 21:13


Kolik jsi tam nastavil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

02.12 2012 21:27


někde jsem tu našel návod jak jsi to někomu kdysi popisoval,takže na 25 setin podle toho návodu
nahoru

sponzor





02.12 2012 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.12 2012 21:48


I po kontrolnim otoceni motoru to tam je?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

03.12 2012 12:56


jo,zatočil jsem to dokola a pasovalo to,zkusím to ještě rozhodit a změřit po těch startovacích pokusech.ještě pro jistotu-postavím kliku na 0,dám hodinky do čerpadla,čerpadlo ve výchozí poloze(ryska na kole je malinko dopředu před ryskou na čerpadle)začnu otáčet motorem do zadu dokud se ručička nezastaví,na hodinkách si nastavím 0 na rafičku,začnu otáčet motorem do předu až mě ukáže ručička 25 setin musí být klika na 0,první píst v HÚ.pokud ne doladím čerpadlem,chápu to dobře?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.12 2012 16:36


chapes to spravne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

03.12 2012 16:52


tet se s tím mrcasím v garáži,mám tam těch 25 a přistartování to blafe a hned to zdechne,zkusil jsem trochu přidat na na dávce paliva a o fous je to lepší,kurna to chce asi něco jiného jak těch 0,25 co?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.12 2012 17:15


Balvan: tel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 13

03.12 2012 17:28


Mě teď borec po přetěsnění čerpadlo nastavoval na 0,6 a chytá to krásně na drnc. Předtím jsem tam měl prej 0,1 a taky to bylo na startech znát.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.12 2012 18:09


Zkus 0,35. Obcas je nutno dat vice s prihlednutim k stavu motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

05.12 2012 20:08


Tak díky za rady,už vrčí,nastavení na hodinky pasovalo spíš na těch 35,nejelo to spíš mojí blbostí,bylo to pořád zavzdušněné a navíc přehozené konektory[akimg pomohl vyřešit Sniper,takže dík mooc![/akimg]
nahoru

sponzor





05.12 2012 20:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

05.12 2012 22:51


přehozený konektor na snímač zdvihu jehly a elektroventil předvstřiku???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.12 2012 18:44


KOS:
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

31.05 2013 17:58


Cauky pls help vyndal jsem cerpadlo audi a6 2.5tdi 110kw dal ho na repas po repasu mi prislo a po montazi cerpadla auto kouri a ma tvrdej zvuk nevim jestli jsem spravne natocil motor s rozvodama sem nehybal pouze jsem mel schozeny malej remen k cerpadlu jak to teda mam nastavit ??..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

01.06 2013 10:27


Tak vsem diky za rady... [/img] Jak na soukrome zpravy tak na prispevky nikdo nic....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

01.06 2013 10:51


Toman51: Píšeš do špatného tématu. Zde se řeší pětiválcové motory v C4. Ty máš šestiválec v C5. Tyhle dva motory - ač mají podobný objem jsou hoodně odlišné. Proto ti zde nikdo nenapíše jak tvůj problém vyřešit.

Tvůj problém bude pravděpodoně v nastavené počátku vstřiku. U pětiválce se nastavuje pootáčením čerpadla ve šlicovích dírách, či pootáčením řemenice.
To ti ale asi moc nepomůže protože máš sestiválec a tam to s největší pravděpodobností bude odlišné (neznám šestiválce jinak než ze čtení zde na foru).
Takže moje rada zní - zajeď na diagnostiku a nech si zkontrolovat, případně seřídit předvstřik. Případně napiš někomu, kdo těmto motorům rozumí (satas, vlasta)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

01.06 2013 13:02


Satasovi jsem psal a bez reakce.. jinak ja vyndaval cerpadlo a ted montuji nove a nevim jak mam nastavit motor s cerpadlem, Jsem prekoukl ze tu jsou valce.. Jinak vim ze jsou odlisne mel jsem driv i 5V a oproti tomuto je to na servis brnkacka tak me to trochu zaskocilo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

01.06 2013 19:27


Jinak to serizeni je stejne cerpadlo je na tvrdo a otaci se remenici na vacce v drazkach, a jelikoz to ma tak osklivej zvuk a kouri tak stim nechci popojizdet abych neco neodkurvil... a mam rozdelanej komplet cummak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 4

02.06 2013 10:01


u 6valu se serizuje povstrik v zakl. nastaveni je to tu popsano nekolikrat staci hledat ani se nadivim Satasovi ze ti neodpovedel
nahoru

sponzor





02.06 2013 10:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.06 2013 11:53


Jedina vec proc nenapsal je ze sem si nekoupil cerpadlo za 25 od nej .. a to nastaveni jsem tu nikde nenasel..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

03.06 2013 12:01


Toman51:
Jedina vec proc nenapsal je ze sem si nekoupil cerpadlo za 25 od nej .. a to nastaveni jsem tu nikde nenasel..
Co to meleš za sračky kolego....nikdo se te neprosil aby sis u me kupoval čerpadlo!Návodů je tu myslim dost a psát so samý dokloa týdně 30x me fakt nebaví.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.06 2013 22:57


Tak aspon si mohl napsat napsat slovo HLEDEJ. Ale uz jezdim celou dobu co jsem to po montazi skousel a co se mi zdal hlucnej motor atp jsem mel vypojene teplotni cidlo po zapojeni je to OK ani vag mi nehaze zadnou chybu zitra uz jen zajedu za tipkem na dostelovani podvstriku... Jinak olej 5w40 50500 nebo treba i 50501? vim ze to tu je take mockrat ale chci radu odbornika nerad bych resil vacky ktere mam v paradnim stavu Diky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

03.06 2013 23:14


jedině 50501
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

04.06 2013 19:03


Ok dik koupil jsem 50501 ale bylo mi receno ze jsou stejne jelikoz za cislem je lomitko a 50500 ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 122 | Témat: 11

09.09 2015 18:55


Ahoj, nebyl by tu někdo z Liberce, kdo by pomohl s nastavením čerpadla?
Nějak jsem zanedbal servis na mé C4 a dnes se mi odporoučel rozvoďák na čerpadle. Dohromady to dám, ale nevím jestli to dokážu nastavit přesně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email