Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 271 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 268
Uživatelů: 3
Celkem: 271

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

12.11 2012 8:10


Zdravím, mam problém se škrticí klapkou.
Poprvé se to projevilo tak, že jsem zaparkoval na parkovišti s teplým motorem, po půl hodině - teplota cca 70°C jsem chtěl nastartovat a vždycky se motor nastartoval ale otáčky šli hned tak na 500 rpm a motor zhasl. Rozsvítily se přitom kontrolky EPC* a ESP*. Asi na 5. pokus motor nezhasl, rozjel jsem se a po par metrech zhasli kontrolky a auto jelo uplne normálně i volnoběh OK. Vzal jsem to na diagnostiku objevily se mě chyby se škrticí klapkou, vymazal jsem paměť závad, udělal základní nastavení klapky a vše bylo ok. Asi po 14 dnech na dálnici se mě rozsvítily zase kontrolky EPC* a ESP* - škrticí klapka zase nevěděla kde je, auto úplně ztratilo výkon a jelo tak do 3000 rpm - asi nouzák. Zastavil jsem na benzince párkrát jsem znovu nastartoval, rozjel jsem se, kontrolky zhasly, všechno OK. Dal jsem to zase na diagnostiku - stejné chyby jako předtím. Chyby šly normálně vymazat. Základní nastavení ŠK - OK
Co myslíte? Odchází škrticí klapka? Bude stačit vyčištěni klapky? Nebo to může být něco jiného?

Vyčtené chyby:

P1545 Řídicí jednotka škrticí klapky
Chybná funkce

P0221 Senzor polohy Škrticí klapky 2
Nevěrohodný signál

P0121 Senzor polohy Škrticí klapky
Nevěrohodný signál

Díky za rady a názory.
Naposledy upravil mchandlik dne 17.11 2012 14:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.11 2012 8:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.11 2012 17:17


mchandlik: Klapka může být na odchodu. A co konektor, je OK?
Co se týče vyčištění, tak to s největší pravděpodobností nepomůže.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

17.11 2012 14:43


Konektor je OK, ještě jsem ho pro jistotu prostrikl sprayem na kontakty;
ted jsem vycistil klapku a udelal zakladni nastaveni,

ted je vse OK,

uvidime casem co to udela
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

18.11 2012 11:42


zkus ji vyzkoušet přes ak členy,jestli chodí na dorazy,ve schematu si najdi z jakých pinu ti jde signal z potenciometru a zkus ho změřit jestli se odpor mění plynule
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 3

26.11 2012 21:48


Cauko ,

daj si v audi vymenit kabel ku skrtiacej klapke. Mali sme tento isty problem, vymenil sa kabel (aj ked sa zdal byt OK ) a odvtedy auto slape jak ma .

Zdar.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.11 2012 23:48


a) vycistit klapku fyzicky od necistot, mastnoty, zkontrolovat ulozeni klapky mechanicke, znovu udelat prizpusobeni pri plne nabite baterii

b) promerit svazky, signalove vedeni zpetne vazby,

pokud je to analogova zpetna vazba(klasicky potenciometr), udelat v zrychlenych merenych hodnotach/grafu diag prubeh klapky v celem pasmu, zda nejsou vyxpadky, sum na potenciometru. Jeste lepsi je osciloskop, protoze ma lepsi vzorkovaci kmitocet a zaznamena i ty nejmensi vypadky.

To ze chodi od konce do konce jeste neznamena, ze je ok totiz.

Teoreticky u takto noveho auta muze byt i digitalni zpetna vazba (vlastni rj v klapce), kde se poravnava vstupni a vystupni signal, posledni dobou se to u ruznych klapek atd hojne vyuziva, ale to je spise jen hypoteza.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

07.12 2013 18:21


Ahoj, všem děkuju za rady a názory, klapku jsem vyměnil, problém stále přetrvává. proměřoval jsem napeti na pinech konektoru, byly to piny 2+6 5,00V uplne presne 2+GND 5,00V taky uplne presne. Bohužel nevím jak proměřit zpětnou vazbu a udelat graficky vystup. Nechce se mě to úplně hnet dávat do Audi za 700/HOD*. Nevíte o někom kdo tohle zvádne diagnostikovat a případně opravit v okolí Brna?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

31.01 2014 20:25


Tak mě v audi vyměnily piny v konektoru - že nechcou měnit celý kabel, když piny vypadaly vymačkané, vypadalo to chvíli nadějně ale problém petrvává. Takže se stavím v Audi znova a dám vědět o dalším postupu.
nahoru

sponzor





31.01 2014 20:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

01.02 2014 0:18


Slusna Audi, 700/hodka.. Kde to je ?...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

01.02 2014 0:42


Ne, bylo to naštěstí neoficiálně mimo zakázku přes známého, potom co jsem si uvědomil, že když se závada projeví jednou za týden a dám jim to tam k diagnostikování, tak jim dám 7000 za 10 hodin zjistovani problemu (práci) a 1000 za kabel. Tak jsem tam jel s tím, že to napíchneme na diagnostiku, vyměníme kabel "naslepo", no a na konektoru piny byly opravdu vymackane tak že nejdřív zkusíme konektor a uvidíme.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

01.02 2014 0:57


Blbej dotaz jooooo,... Jak mas starou baterii ?...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

01.02 2014 1:03


Půl roku a je OK
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.01 2015 22:41


Ahoj, prosím vás, řeším rovněž problém s klapkou - na diagnostice to vyhazuje chybové hlášení: Potenciometr klapky v sacím potrubí - nesmyslný signál.
Jde mi o to, že klapka je 2 roky stará, naběháno má cca 60 tis. km a tak se mi nezdá, že by byla KO. Dá se diagnostice věřit? Nerad bych koupil novou klapku a pak zjistil, že to stále zlobí.
Jak souvisí stáří baterie s problémem s klapkou? Baterie je v autě 6 let (auto má najeto 250 tis. km).
Již jednou jsem nechal chybu odstranit, ale po cca 100 km vyskočila opět - po startu, nikdy ne během jízdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.01 2015 22:44


jo jinak klapka je zevnitř krásně čistá. Auto jezdí zcela normálně, jen mi přijde, že pomaleji klesají otáčky při volnoběhu (auto mám nově, tak nevím, jestli to není normální - euro honička z anízkými emisemi)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email