Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2019
Celkem je zde 15 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bojanovsky121
Uživatelů dnes: 7
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 43 121
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 12
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

06.11 2012 23:06


zdravim mam dilemu a aj problem ake mam kupit tesnenie pod hlavu na 2,5tdi 132kw pretoze co sa tyka znacky urcite to bude Viktro Reinz ale su tam na vyber tri hrubky a to 1,1mm, 1,15mm a 1,2mm aj ked to nie je velky rozdiel neviem podla coho vybrat...kto mi poradi? vopred diki moc
nahoru

sponzor





06.11 2012 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

06.11 2012 23:07


Podle presahu pistu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 702 | Témat: 48

06.11 2012 23:09


thanuska: pokud nebudeš rovnat hlavu. dej tam stejnou sílu jako je to původní těsnění. Pro jistotu je třeba změřit přesahy pístů a podle toho pak těsnění zvolit.

Edit: Vlasto, byl jsi rychlejsi...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

06.11 2012 23:11


no takze to ziadnym meradlom neodmeram jedina moznost je teda zobrat stare tesnenie a prirovnat to v predajni ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

07.11 2012 0:08


no prave ze hlavu davam brusit takze budem musiet tym padom kupit hrubsie ako povodne
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 702 | Témat: 48

07.11 2012 10:01


thanuska: Tady není prostor na experimenty. Prostě to nech udělat někoho, kdo ví co dělá. V tvém případě je tedy nutnost ty přesahy změřit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

07.11 2012 12:00


Tesnení ELRING ne tu močku victor proboha!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2690 | Témat: 35

07.11 2012 12:03


Satas:
Tesnení ELRING ne tu močku victor proboha!

jedině REINZ jedině
nahoru

sponzor





07.11 2012 12:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

07.11 2012 12:07


váha:

jedině REINZ jedině
Hele bež si motat drátky voe..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

07.11 2012 12:34


takze Viktor je zly? aka je origo hrubka tesnenia?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

07.11 2012 12:44


Victora nepoužívam nemam k tomu uplně důvěru...
Elring je original dodává se přímo do originálu.
Výška tesnení je na každém motoru od výroby daná přesahem pístu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

07.11 2012 13:16


thanuska:
no prave ze hlavu davam brusit takze budem musiet tym padom kupit hrubsie ako povodne

zalezi kdo to bude brousit. Me hlavari vzdy vezmou i ventily, takze pokud nazabrusuji blok, davam tesneni vzdy stejne.A zase zalezi o kolik ti to vezmou. Pokud tam udelaji hektar a neseberou nic na ventilech, tak te cekaji krusne casy.
Reinze tam nedavej, je to sracka, i kdyz na ni nekdo neda dopustit, ja ji tedy primo bytostne nenavidim. Dej elring a mas klid.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.11 2012 21:58


vlasta:

zalezi kdo to bude brousit. Me hlavari vzdy vezmou i ventily, takze pokud nazabrusuji blok, davam tesneni vzdy stejne.A zase zalezi o kolik ti to vezmou. Pokud tam udelaji hektar a neseberou nic na ventilech, tak te cekaji krusne casy.
Reinze tam nedavej, je to sracka, i kdyz na ni nekdo neda dopustit, ja ji tedy primo bytostne nenavidim. Dej elring a mas klid.



pokial sa moc bere z hlavy tak sa zapúšťajú sedlá a dávajú nové vetily, brusiť zo starých dole sa n¨mi nejaví moc profi..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

07.11 2012 22:37


A dyt co je natom když se ta hlava srovná tak se zabrousí i sedlo ventil taky a na dříku se zase ubrousí o ten rozměr.Takhle mi to normálně dělaj taktéž a tesnení dávam to samý co tam na motoru bylo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 9:03


Satas:
A dyt co je natom když se ta hlava srovná tak se zabrousí i sedlo ventil taky a na dříku se zase ubrousí o ten rozměr.Takhle mi to normálně dělaj taktéž a tesnení dávam to samý co tam na motoru bylo.


JJ takto sa dá ak sa hlava rovná pár stoviek, v tomto prtípade sa drieky možu nechať tak, pokial sa alo bere z hlavy vela /desatiny až milimetre/ musia sa zapustiť sedlá /prefrezovať/ventily sa opravia ak sa možu brúsiť, prípadne vymenia...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

08.11 2012 13:27


MUFTY: Standardne se ventily zabrusuji a ubira se na nich. Na tom nic neprofesionalniho nevidim. Hlavy mi delaji uz peknou radku let a jeste se nestalo, ze by to od nich nefungovalo, nebo abych ji po 100K km vyndaval ven s nejakym problemem.
nahoru

sponzor





08.11 2012 13:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.11 2012 13:56


Elring OK. když nechávám rovnat hlavu = rozuměno přebrousit normální hlavu, ne 16x uvařenou mrtku a vychází to do 0,15mm + lehce udělat sedla a ventily do 0,2mm zapuštění, tak na délku ventilů nešahám. Hydroun to pobere, Ale kontroluji fugu vymačkanýho hydrouna pod vačkou.

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 20:56


vlasta:
MUFTY: Standardne se ventily zabrusuji a ubira se na nich. Na tom nic neprofesionalniho nevidim. Hlavy mi delaji uz peknou radku let a jeste se nestalo, ze by to od nich nefungovalo, nebo abych ji po 100K km vyndaval ven s nejakym problemem.



Troška si ma nepochopil tam sa písalo pokial sa nebere brutálne vela z hlavy a na to som reagoval že brúsiť ventily v takomto prípade je neprofesionálne a okrem toho sú aj ventily čo sa nesmú brúsiť.

Okrem toho ventily sa brúsia len podla potreby aby bol povrch činnej plochy Ok teda čím menej aby zostal dostatočne hrubý okraj /inak sa podpália/ a ak sa potrebujú zapustiť tak sa frézuje sedlo, bežne robím hlavy aj 70 rokov staré a videl som ich už dosť dokonca sa robili aj hlavy čo boli už v kovošrote
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

10.11 2012 10:10


no takze hlava uz je vybrusena a kedze sa brusila iba minimalne tak nebolo treba brusit ventile a hrubka tesnenia bude taka ista ako bolo povodne a malo by to byt ok...horsie bolo vytahovat z hlavy zhavic to bolo asi najdrahsie z celej operacie:( ale aspon sa uz ide skladat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

12.11 2012 7:23


thanuska:
no takze hlava uz je vybrusena a kedze sa brusila iba minimalne tak nebolo treba brusit ventile a hrubka tesnenia bude taka ista ako bolo povodne a malo by to byt ok...horsie bolo vytahovat z hlavy zhavic to bolo asi najdrahsie z celej operacie:( ale aspon sa uz ide skladat


1.) na to abys přebrousil hlavu musíš vyndat ventily. Když je máš venku, je nemilé, když se nezabrousí § zafrézovat sedla a zalapovat. Stejnak jsou gufírka dříkuů nové.
2.) když je hlava dole, tak jí hodit na vařič a klidně postupně na 150°C a hliník má větší roztažnost než ocel a žhavič jde ven.

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

13.11 2012 18:24


Karlito3:


1.) na to abys přebrousil hlavu musíš vyndat ventily. Když je máš venku, je nemilé, když se nezabrousí § zafrézovat sedla a zalapovat. Stejnak jsou gufírka dříkuů nové.
2.) když je hlava dole, tak jí hodit na vařič a klidně postupně na 150°C a hliník má větší roztažnost než ocel a žhavič jde ven.

-ka-


Pokial ventily tesnie tak sa s nimi nič nerobí !!!!!!!!!!! takže žiadne brusenie a pod...to sa robilo stále na šrote menom Škoda 100

a stým ventilom to tiež nemusí byť celkom tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

14.11 2012 9:06


no Pani mam komplikaciu po nahodeni auto ide pekne si seveli ale na obrazovke mi pise vystrahu MOTOR ABSTELLEN UND KOHLMITTEL FROFEN viem ze je to nieco s chladiacou kvapalinou ale neviem co pretoze auto si drzi teplotu a aj ju ukazuje tak ako ma takze budem vdacny za kazdu radu...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 2011 8e 8l 8l 1.6 74kw akl 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 aaa abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a5 audi a6 audi c7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání meluzína mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g mmi 3gp montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace navigácia naviplus nefunguje nefunkční jukebox nejede nestartuje nesvítí blinkry v kufru v bocích ano netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovacka stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vacse vstreky vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email