Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 října 2018
Celkem je zde 24 lidí (21 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: for3v3r
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 41 922
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 21
Celkem: 24

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 315 | Témat: 36

31.10 2012 22:43


Mám základní verzi C4 2,0 85kw benzín jen se čtyřmi budíky.

Jde rozumně předělat, nebo vyměnit palubku za plnohodnotnou, sedmibudíkovou, aby olej, hodiny, dobíjení fungovalo? Nebo je to technicky nesmysl.
nahoru

sponzor





31.10 2012 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

01.11 2012 6:16


MGRR: jde ... otázka je, co je rozumně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 852 | Témat: 6

01.11 2012 10:29


MGRR:

Hodiny a dobíjení funguje jen jako plug&play.
Na teplotu oleje musíš mít teplotní snímač a od toho vede jen jeden vodič do toho budíku teploty oleje.

To je celé
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

01.11 2012 12:03


Tak ono by bylo dobré vědět třeba jestli na těch 4 budíkách na té základové desce je konektor, tak by možná stačilo dopojit do toho ty 3 budíčky a na vstupním konektoru do budíků dopojit pin té teploty oleje. Pokud by to tam nebylo tak ty 3 budíčky dopojit zvlášť nebo vyměnit celé budíky. Ale jak jsem to měl rozdělané tak je to strašně jednoduché je to jak dětská skládačka. Pokud by byl zájem tak jsem ochoten pustit celý obal z TDI* budíků i s těma 3 budíčkama a ty by si do toho hodil ty své 4 a ty tři si potom dopojil, je to vidět na fotu. Jinak sehnat celé budíky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

01.11 2012 12:23


Ted na tím uvažuji a zjišťuji že co s těma analog. hodinama ty se štelují přes jas přístrojové desky a ty máš digit. v otáčkoměru by si je neměl asi jak ovládat. Jedině jak říkám vyměnit celé budíky, nebo místo těch analog. dát něco jiného
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 35

01.11 2012 20:56


Měnil jsem to v C4 2.8Q a fungoval tlak i teplota oleje, voltmetr jen PC ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 315 | Témat: 36

01.11 2012 21:19


R.P.:
Měnil jsem to v C4 2.8Q a fungoval tlak i teplota oleje, voltmetr jen PC ne.


PC nepotřebuji. Mám jej v S6 a pěkně mě štve... šlápni na brzdu Připomíná mi to spolkni prášek...

Jak to čtu, tak to vidím blbě Nejraději bych to odvezl k někomu kolem Prahy, kdo se toho ujme a dobře namontuje.
Doufal jsem v jinou palubku, zapojím nový svazek Jako Hurvínek válku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 35

01.11 2012 21:30


Já jen vyměnil celé budíky a fungovalo to. Bez zásahů, jen výměna kus za kus.
nahoru

sponzor





01.11 2012 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 315 | Témat: 36

02.11 2012 7:54


R.P.:
Já jen vyměnil celé budíky a fungovalo to. Bez zásahů, jen výměna kus za kus.


To bylo ideální
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 852 | Témat: 6

02.11 2012 11:39


R.P.:
Ve Tvém případě tam tedy už musely dlouhé budíky být, protože ta teplota oleje má vlastní snímač, kabel a konektor do budíku. Který tam sériově nebývá.

MGRR:
Pokud oželíš teplotu oleje, tak nic jiného než vyndat staré a nandat nové dělat nemusíš.

Ale měly by být nejlépe od stejného motoru. Kdyby nebyly, tak se to dá samozřejmě přizbůsobit, ale je to trochu složitější.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 35

02.11 2012 15:28


t_kali.. nehádám se, ale silně pochybuju, že starej pán kterej si koupí auto bude měnit budíky. Před 100 lety jsem měl FIAT 127 a tam jsem dával budíky ze SPORTa a fungoval otáčkoměr i tlak oleje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 852 | Témat: 6

02.11 2012 21:18


R.P.:
OK já také ne. Je to možné, ve světě se dějou různé věci:-D

Ale je mi divné, že by tam jen tak visel nezapojený konektor a čekal na to, až tam dáš dlouhé budíky;-)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 35

02.11 2012 22:00


Jó kucí ti západoněmečtí soudruzi nejsou žádní blbci
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 852 | Témat: 6

02.11 2012 22:17


Mno to teda nejsou:-D To máš pravdu. Opravdu tam teda byl (když jsi vyndal ty krátké budíky) jen tak visící nezapojený chrastící konektor?
Pořád se mi tomu nechce věřit...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 35

02.11 2012 22:24


Tam je myslím jen takovej menší káblík do těch tří budíků, ale byl normálně vytaženej ze svazku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 315 | Témat: 36

02.11 2012 22:31


R.P.:
Tam je myslím jen takovej menší káblík do těch tří budíků, ale byl normálně vytaženej ze svazku.


Že by víc štěstí než
nahoru

sponzor





02.11 2012 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 35

02.11 2012 22:39


MGRR, myslíš??? Ráno teda skočím se SPORTKOU
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2009 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bazar bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email