Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 4
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

28.10 2012 16:19


Dobrý den potreboval by som pomoct s motorom 1.8 T. Menil som motor na audi A4. daval som motor holi ako blok s hlavou s audi A6 Automat. setko som prehodil s mojho stareho motora a mam problem motor mi TRHA mam nove sviečky,palivovy filter, indukčne cievky, a bol som aj na počitaci na počitači šetko je poriadku. motor trha od 2200 otačiek a pri 4000 pusti a ide krasne ale niekedy sa stane ze netrha vobec a stane sa aj že začne trhat 2000 a drži to až do obmedzovača to trhanie. VIE MI NIEKTO PORADIT ČO TO MOŽE BYT ???? už som stoho na prasky. aj Turbo* som vymenil kvoli tomu a nepomohlo. Dakujem.
nahoru

sponzor





28.10 2012 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.10 2012 9:42


QuattroTURBO: V první řadě uprav název. Například "Motor 1,8T - cuká"

Potom by chtělo napsat trochu více informací o tvém autě. Rok výroby, kód motoru, apod.
Dále se zeptám na to, jestli motor má stejný kód z A6 jako jsi měl v A4.
Co se týče problému, tak se chci zeptat, jestli jsi napojoval auto na diagnostiku. Pokud ano, tak jestli jsi se díval na případné chyby v registru, a také jestli jsi dělal základní nastavení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2012 9:52


ano, dej to nekomu, kdo se u vas na slovensku specializuje na benzinove motory, ma na to vybaveni (poradnou diagnostiku, osciloskop, emisni analyzer atd..), zkusenosti...je potreba udelat logy z jizdy, grafy +

klapku promerit (nejen krajni polohy + zakladni nastaveni, ale i prubeh signalu zda nedrhne, neztraci signal v nektere poloze diky zanesenemu potenciometru)

namerit graficky vahu vzduchu, jak na VO, tak v zatezi (nejlepe osciloskopem, protoze vagem se nedaji merit nektere dulezite parametry jako dynamika jeji, vyska/cas reprezentacniho vykmitu u HFM5 vahy pokud je to novejsi motor atd..)

vstriky (trajektorii porovnat, pripadne vycistit a namerit je na stolici, zda nektery nedrhne, nedavkuje spatne)

zmerit tlak na railu + jak na VO, tak i v zatezi atd..

namerit regulaci turba, Wastegate* ventil, jak chodi, EGR* atd..

konkretne u tohodle motoru staci malo, sebemensi kravina a je problem

bezhlave vymenovani dilu za dil neni vzdy reseni...
Naposledy upravil Lumpiq dne 29.10 2012 10:04, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2012 10:03


kdyztak se ti muzu juknout k nam na diagnosticke forum, kdo na slovensku se tomu venuje, vzal by te, chces?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

31.10 2012 10:12


Kod motoru sedy aj rok sedy je to 98rok quattro* na diagnostike som bol vse sme vymazali.(stare chyby bolo tam len blokovanie imobilizerom ako stara chyba). a odznova a nenačetlo nic ani za jizdy. Šechno je ok a pracuje tak jak ma ukazuje diagnostika. a tetka už to trhanie je sylnejši už to trhá nad 2200 otaciek furt aj ked 5000 vytocim tak to nepusti a trha to furt auto nema vobec tah a už aj na volnobehu začina motor vynehavať. vyčistil som sechny čidla.kladku pomenil som podtlakove hadičky nove sviečky zapalovacie moduli, palivovy filter
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

31.10 2012 10:18


ale zaujimave je to ze vše na mojom starom motore pracovalo tak ako malo ci Turbo* ci cidla kladka proste setko motor stari siel hesky skym mi nepretocilo salku na kluke.se pracovalo tak jak malo. a na tomto s tej A6 Automat to roby blbosti.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.10 2012 15:49


pocitacova diagnostika neni samospasna a to ze ukazuje bez chyb, nic neznamena vubec...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

31.10 2012 17:37


Tak zistil som že to može byt čidlo chladiacej kvapaliny alebo ešte aj ventil N75. idem si to objednať a uvidím či to pomože.
nahoru

sponzor





31.10 2012 17:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

31.10 2012 18:05


Já jsem řešil cukání a ztrátu výkonu při plném plynu skoro rok,probíjela ta gumová faja mezi svíčkou a cívkou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

31.10 2012 20:19


no to jo to mna napadlo ako prve cievka a mam šetky nove. uvidim ked vymenim čidlo a ked to nie tak ventyl N75 a ked ani to nepomoze tak už len vrakovište lebo už ma to nebavy 2 mesiace hladam chybu a nemam ani čas ani nervy lebo vela času travim praci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2074 | Témat: 19

01.11 2012 0:08


QuattroTURBO: ale vždyť Lumpiq ti poradil co s tím, jsi to ani nečetl nebo co?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.11 2012 11:30


ale cetl, jen tomu nerozumi (soude dle prohlaseni, ze v pc je vse v poradku - evidentne provedl jen obycejne vycteni chyb) a ocekava od ostatnich radu typu dela a to na 99% zelena hadicka, je tam a tam tam, dostanes se k ni tak a tak, vymen i a vse bude ok..aby nemusel jet za nejakym specialistou u nich, zaplatit tisicovku, dve za analyzu, opravu..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.11 2012 11:35


trochu mam strach, ze se z toho tady stalo konzumentni forum a ne odborne, vsichni si jen chodi pro navody, rady, aniz by tomu co delaji vubec rozumeli, dokazali komunikovat trochu v odborne rovine a prispeli tak do mlyna..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2011
Příspěvků: 2072 | Témat: 5

01.11 2012 11:37


QuattroTURBO: neřeš to a dej na radu Lumpiqa,nabízel že Ti nato sežene někoho kdo tomu opravdu rozumí a dokáže pořešit,vyjde to levněji než samodomo pokus omyl ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

01.11 2012 12:07


Ale čítal som to ale je to docela blbe dať niekomu robiť keď som sam auto mechanik 4 roky som robil vo Forde a 1 rok v opel-mazda. tak ako snažím sa nejako takto spraviť za ten čas som sa zniečím takýmto nestretol. Večinou u autorizovaného predajcu robíš prehliadku ročnu ,dvojročnu. PDI .prezutie pneu.spojky,rozvody garancie a také veci ostatne riešili elektrikári.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

02.11 2012 13:40


Našiel som chybu.Moja chyba pri vymene motora som ventyl N75 otočil naopak hm. už mi to netrha ale auto zase nema ťah vedel by mi niekto napisat ako maju byt tie všetky podtlakove hadicky od toho ventylu N75 zapojene alebo poslat fotku Dakujem.
nahoru

sponzor





02.11 2012 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

10.01 2014 10:48


1.8T AEB 96. Moze vykuchany katalyzator sposobovat to, ze tam ide stale vela benzinu? Po par pretoceni motorom pri merani tlakov boli sviecky salene mokre. A na volnobehu pocut ako dole v kate to prska a pravdepodobne sa tam spaluje nespaleny benzin? Lambda* je univerzalna bosch. Inac motor necuka, akurat pod plynom trosku kolise tlak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

10.01 2014 12:59


Katalyzátor* můžeš klidně vyhodit,bohatost ovlivňuje Lambda*.Taky můžou být netěsné vstřikovače,které ukapávají.Kontrola je jednoduchá,odpoj a sundej zapalovací cívky+vymontuj svíčky.Vytáhni celou lištu se vstřikovači,polož na motor aby jsi na ně viděl a zastartuj.Musí pěkně rozprašovat do mlhy,žádné kapky a loužičky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.5. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.05 2017 20:24


Zdravim mam A4 1.8 T 1998 pri zahratim motoru mi pri mensim slapani na plyn u rychlosti dva a tři cuka jako prase jak seslapbu vic uklidni se to a pri cryrce a petce nic a jednicka taky nic. Filtr menen muze to delat civka ??? A obcas mi vyskoci kontrolka oleje ale oleje je tam dost jen pri ohratim motoru ale ne pokazdy. Diky za rady
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email