Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 326 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 5
Celkem: 326

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2010
Příspěvků: 57 | Témat: 22

26.10 2012 23:34


Zdravím,nemáte někdo zkušenost s ETHANOL E85 na 1.8T AEB, celkem o tom uvažují

Díky
HbikerD
nahoru

sponzor





26.10 2012 23:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

07.11 2012 0:46


studené starty i při lonských -30C uplně v poho ale bylo potřeba vyměnit svíčky původní měli svoji životnost za sebou, rozdíl mezi nájezdem mezi N95 a E85 asi 50až80km menší toť moje zkušenost s 2ročním provozem na 2,2T
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2007
Příspěvků: 165 | Témat: 2

07.11 2012 9:07


1,6 74kW ADP studenej start při jakékoli venkovní teplotě až na podruhý.Poprvé to chytlo ale dusilo se to a chcípalo na podruhý OK a spotřeba o cca 2l vetší.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.11 2012 19:51


To je zajímavé téma, akorát co jsem se dočetl, tak se musí změnit mapy v řídící jednotce. Udajně to nejde pro každý motor.
Takže by mě zajímalo více názorů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.10. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

08.11 2012 20:29


Má to vůbec smysl ? E85 není zas o tolik levnější a když stoupne spotřeba o 2 litry tak to už mě příjde lepší LPG*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

15.11 2012 3:47


Taky se chystám na přestavbu. Rozdíl v ceně u nás v KV je 35 beno vs 24 E85. Takze vic nez znatelnej.
Nema nekdo zkusenost s prestavbou ciste softwarove? Bez te pridavne krabicky?? Znamej mi nabizi chip i s predelanim na E85 ciste upravou ridici jednotky.. bez zadnyho hardwaru. Bude to makat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

15.11 2012 7:42


DAW1d: .Martin.: Petan: MD: tron04: HbikerD:
chlapi ja bych to tam nelil, at uz upravite cokoliv (jednotku, sw motoru, filtry a svicky) ten motor je porad delany na BENZIN a ne na LIH.
Pokud na to jezdeni nemate penize a chcete setrit, kupte naftu. Tohle je jen kurveni motoru.
Chapu kdyz to nekdo leje do favorita nebo stareho renaulta ale do 1.8T nebo jakehokoliv audi bych to nedal ani za usporu 100%
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

15.11 2012 10:56


Pedro klidně podporuj magnáty ja tam lil ethanol s benzinem pul na pul a v poho i bez upravy, nic se nestane už jsme to tu řešili... kdybch nemel LPG* lil bych to tam taky kamoš s 1.8t na to jezdi už rok bez upravy. upravu potrebujete jen na cistej E85 jinak staci riznout pul na pul a RJ to doladi
nahoru

sponzor





15.11 2012 10:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

19.04 2013 18:44


tak dnes už podruhé natankováno 20 litru E85 a 40 litrů N95 a musím říct, že dobrý. Jede to jako ďas, spotřeba 9l/100km, nestěžuji si Jinak dnes tanko ono cena E85 - 23,90,-Kč a N95 33,90,- Kč. 1l mě tedy stojí cca 30,30,- Kč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

20.04 2013 10:22


dej tam klidne pul na pul, víc ale ne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

26.04 2013 22:05


SupermanXXX: To víš že jo, dneska mě to nechalo v Německu


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.04 2013 23:52


copak zanesene vstriky, filtr pal.?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

27.04 2013 0:05


no snad jen čerpadlo, sice houkalo už pár let, ale poslední měsíc to znělo spíš jako páření jelenů přes zesilovač ten filtr je taky určitě k ničemu, když ho daj až za čerpadlo. Tak se o ní staram, dávam ji všechno a ona mě nechá v takový prekérce, v autě jsem měl čtyři stromy na zahradu, echt deutsche paštiky a wursty z Bavorska
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.04 2013 0:48


ono se rika, ze po prvnich 500 km na ethanol je dobre ten filtr vymenit...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

27.04 2013 2:04


když já to tam měl teprve podruhé a to ještě zanedbatelný poměr to čerpadlo byla jen otázka času, je vadné už z výroby. Lumpe my musíme ještě dodělat ten dobastlený volant, někdy v září jsem od tebe přijel a týden na to jsem sehnal novej kroužek, jen s tim časem to bylo na prd, takže si dám zase výlet tam k vám do Prahéé.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

28.04 2013 17:18


pedro m:
DAW1d: .Martin.: Petan: MD: tron04: HbikerD:
chlapi ja bych to tam nelil, at uz upravite cokoliv (jednotku, sw motoru, filtry a svicky) ten motor je porad delany na BENZIN a ne na LIH.
Pokud na to jezdeni nemate penize a chcete setrit, kupte naftu. Tohle je jen kurveni motoru.
Chapu kdyz to nekdo leje do favorita nebo stareho renaulta ale do 1.8T nebo jakehokoliv audi bych to nedal ani za usporu 100%


V cem spatrujes zasadni problem ohledne provozu na E85? Proc myslis ze je to palivo spatne? Vse je o tom, jak se provede ta prestavba, nastaveni motoru. Pokud to neni provedene spravne a korektne, pak samozrejme k problemu muze dojit (spalovani chude smesi a nasledky s tim souvisejici). Jinak bych v podstate videl pozitiva - vysoke oktan.cislo, vysoka chladici schopnost, vysoka cistici schopnost, a hlavne cenovka za 1l paliva. Negativa samozrejme spotreba nahoru, vykon mirne dolu (v seriovem provedeni)

Nicmene po premapovani RJ pro ruzne "sport" auta (EVO 8/9/10 motory 2,0 16V Turbo* v lehke uprave 400k+), je to idealni palivo, je prokazatelny a meritelny narust vykonu motoru v radu +10%, za cenu spotreba proti benzinu +35%. Tyto motory netrpi zadnyma zavadama zpusobenyma E85, naopak se zacina ukazovat,ze vydrzi vic, diky uzasnemu efektu vnitrniho chlazeni a jsou naprosto ciste (spalovaky atd).
nahoru

sponzor





28.04 2013 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

28.04 2013 17:20


DAW1d:
Taky se chystám na přestavbu. Rozdíl v ceně u nás v KV je 35 beno vs 24 E85. Takze vic nez znatelnej.
Nema nekdo zkusenost s prestavbou ciste softwarove? Bez te pridavne krabicky?? Znamej mi nabizi chip i s predelanim na E85 ciste upravou ridici jednotky.. bez zadnyho hardwaru. Bude to makat?


Jak to ma znamy podchyceny s tim, kdyz premapuje RJ na E85,a pak z nejakeho duvodu jsi nucen jezdit na N95? (napriklad nebude na pumpe dostupny E85).

Na mapu E85 a provozu na N95 to musi motor trvale ulit benzinem, nejsem si jist, jestli to Lambda* rozdycha (za predpokladu ze ji SW nevyradi). Teply motor jeste snad ano,ale za studena to musi ulit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

28.04 2013 18:41


Citace:
Ezio :
tak dnes už podruhé natankováno 20 litru E85 a 40 litrů N95 a musím říct, že dobrý. Jede to jako ďas, spotřeba 9l/100km, nestěžuji si


SupermanXXX:
dej tam klidne pul na pul, víc ale ne


Citace:
SupermanXXX: Ezio :
To víš že jo, dneska mě to nechalo v Německu


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

28.04 2013 18:55


tak čerpadlo bylo vadný už z výroby (známá věc u B6), a to natankování E85 ho nejspíš dodělalo (jestli tam jsou vyšší tlaky nebo nevim), každopádně to budu tankovat dál Čerpadlo cca 5.500,- VDO z Kelly a pal. filtr MANN cca 480,- Kč
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

28.04 2013 19:24


však ok , bylo to hodně vtipný, pro člověka který by o tom uvažoval ale parádně odstrašující Nicméně to čerpadlu asi neprospívá a to asi taky o lecčEMS* vypovídá, třeba by ti vydrželo kdo ví jak dlouho ještě
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

28.04 2013 21:58


prdlačku já to E85 natankoval asi 10x a nic se nestalo, čerpadlo mi taky hučí od začátku co auto mám...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

28.04 2013 22:41


SupermanXXX: jo minulou zimu jsem to zázračné palivo testoval. A jedno ráno jsem pak nenastartoval, prdla pojistka od čerpadla. Od té doby nechci o E85 ani slyšet

*čerpadlo mi po deseti letech nehučí mehehehe
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

28.04 2013 23:22


Já na E85 jezdím s Jettou 16V (K-E Motronic).
1:1,2:1,E:B, je v poho.
Motor jede pěkně,spotřeba se zvýšila o půl litru.
Pak jsem natankoval pouze E85.
A nastaly problémy.
Za studena nastartuje na poprvé,ale neudrží se v chodu,a následuje druhý start.
Než se trochu ohřeje,umocnilo to drobnou nepravidelnost volnoběhu.
Při razantnější akceleraci je cítit postupný nárůst výkonu,jak řídící jednotka zvětšuje předstih.
A po přeřazení znovu.
To by mi tolik nevadilo,ale Ř. J. není schopná zvýšit předstih dostatečně,a asi v 5000 ot/min. motor úplně zvadne.
Zítra dotankuji 15l benzínu,a mělo by to být O.K.
Jetta 8V(Digifant):problémy se studeným rozjezdem,po ohřátí O.K.
Do vysokých otáček jde mnohem lépe než na benzín.
O kolik se zvýšila spotřeba nevím,prý jen nepatrně.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.04 2013 23:31


v tydnu to budu na zkousku montovat do sve A3, vcetne ridici jednotky...tak pak poreferuji
nahoru

sponzor





28.04 2013 23:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

29.04 2013 2:47


Lumpiqu od koho budeš zkoušet tu jednotku? Bude to ta "prodlužovací", nebo koplet jiná ECU* s přepínatelnýma sadama map?

Končně jsem našel dokument, kde přímo výrobce motoru popsal co upravil a proč kdy vzal původní jednotku na BA a předělal na použití E85. Potom mi jakékoli "dodělávky" na E85 ztrácejí smysl a je to jen vyhazování peněz a zadělávání si o problémy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.05 2013 16:25


Jsem z Nejdku dej vedět jestli chceš pokecat na téma E85 mám zkušenost s feldou a ted jsem koupil A4 1.8 t a budu taky řešit ethanol ted jezdim pul na pul skype jokernotas nebo 776025084
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.05 2013 21:31


to VOX. je to zbytecny volvo i ford jeou znamy mekejma ventilamam ktery se jim treba i n a LPG* zaklepavaj a VWčku ne. větší trysky jsou taky zbytečnost když si ŘJ protahne dobu softwarově atd. takže buď tankovat 50:50 nebo doinstalovat jednotku. zbytek jsou v případě koncernovyho auta vyhozeny prachy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

14.05 2013 1:52


To SupermanXXX: Jo, to beru, koncern je v tonhle ohledu lepší, nicméně to můj názor na E85 nemění a už se tím dále nezabývám. Pro mně zatím jediné alternativní palivo je LPG*. Ty máš sporák, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

14.05 2013 3:45


jankemr:
Jsem z Nejdku dej vedět jestli chceš pokecat na téma E85 mám zkušenost s feldou a ted jsem koupil A4 1.8 t a budu taky řešit ethanol ted jezdim pul na pul skype jokernotas nebo 776025084


pořídil jsi B6? Tak to si v tom Nejdku můžeme mávat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.4. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

14.05 2013 7:11


Mno spíš B5 jaksi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email