Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 197 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 196
Uživatelů: 1
Celkem: 197

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

23.10 2012 17:48


Ahoj, kdo máte zkušenost s 2.4 (130kW) motorem u A6 C6? Neni to moc líný? případně kdo zná konkrétní auto. http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/11373451?goFrom=list
ten automat to bude nejspíš multitronic?
nahoru

sponzor





23.10 2012 17:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2244 | Témat: 26

23.10 2012 18:04


ja mam skusenost s 2.4 v6 v c5ke s manualom..lenive to nebolo, ale tiez to nebola ziadna vyhra.. takze s automatom to bude este kusok horsie asi.. lenivym by som to nenazval, skor postacujucim na pohodlne a semtam rychle cestovanie..ale na predbiehanie a zavodenie to moc nie je ale neurazi..

tusim je to multitronik.

parametre (a6 c6 2,4 multitronik)

0-100km/h 9.50 s
maximum speed 221 km/h
fuel consumption 13.8/7.2/9.6 l/100km urban/extra-urban/combined
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

23.10 2012 18:11


Mám skoro to stejné..jak by řekl klasik a myslím že se jich tady najde Neurazí - nenadchne

Je to velké prostorné pohodlné auto, motor si myslím na "normální" ježdění naprosto dostačuje i ve spojení s multitronicem, který tam je pokud to není quattro, což nevypadá. Když ho dáš do eSka tak je to o dost svižnější a hezky to točí do otáček a i zvuj není k zahození.

Spotřeba co je tam udávaná je SCI-FI, standart je něco mezi 9 - 12 litry...

Ale za ty peníze s tím co má najeto je to zadarmo...

Určitě někdo příjde s tím že rozvody jsou balík, ale pokud to má najeto co píšou tak máš 100 tisíc ještě čas
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

23.10 2012 18:12


zdravim,
mám A4 s tiptronikem, ale r.v. 98 a jen atmosféru 121 kW, 30 ventil...mechanik o tom jednou řekl, že je to takovej línej sporťák. vesměs by sem souhlasil se snuffem. Když potřebuješ, umí to docela sloušně zrychlit, ale rozhodně od toho nečekej, že by si natrhal metry asfaltu jediným sešlápnutím pedálu...

V tom inzerátu mi trochu nesedí spotřeba. Je fakt, že tm je to novější motor a multitronic, ale já jezdím kolem 10 litrů a on za 7.5, to je volake čudne, max, že by jezdil hodně dálky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.10 2012 16:51


děkuju všem za postřehy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

25.10 2012 8:03


Byl ses na to mrknout? Na fotkách to vypadalo docela dobře...
Navíc jestli sedí i km a cena, tak co dneska za ty peníze koupíš...ani O II
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

25.10 2012 12:35


deejayvenca: ma ju honzza407sw skus mu pisnut sz urcite sa podeli o skusenosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

25.10 2012 20:06


kukynas: Jo díky za postřeh.
XXXGeorge: Psal jsem mu mail, tak zatím bez jeho reakce, ale netlačim na pilu, spíš jen mapuju trh, vypadá skvěle a za ty prachy.... jak říkáš.
nahoru

sponzor





25.10 2012 20:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.10 2012 16:55


motoricky je to fajn, neurazi, ale ale ani neposadi do sedacky....2.4 jsem mel osobne v C5 a kdyz to srovnam s C6 zakazniku, tak to jede podobne, mozna je v C6 o neco zivejsi, uspornejsi...

pozor na jednu vec, v C6 jsou uz s retezem vzadu, napinakama, ktere trpi a uz odchazi nekde kolem 160 tisic...zanedbani tohoto problemu ma smrtici nasledky pro ten motora tvou epnezenku, stejne jako 3.2TFSi, tak si an to pri koupi dat pozor..

jinak sem u dvou uz resil variabilni sani, praskle tahlo, trpi tim stejne jako 4.2...

a vyhni se modelum s mmi basic, cervenou obrazovkou uprostred, 2.4 je entry trida a hodne jich to ma...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

27.10 2012 20:46


Lumpiq:

jinak sem u dvou uz resil variabilni sani, praskle tahlo, trpi tim stejne jako 4.2...


A jak se toto projevuje?

Mám nějaký problém, akorát nevím čím to je...motor jakoby vynechává, jako kdyby např. vynechal jeden vstřik... někdo říkal že by mohl být problém v klapce...

Škoda, že to mám do Práglu z ruky.. tady na moravě nevím o nikom, kdo by byl schopen udělat dobrou diagnostiku...

Jinak už mám po rozvodech
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.10 2012 0:15


kapku poznas jednoduse, ze je praskle tahlo, nebo zatuhle (nezmeni polohu nad 4 tisice otacek)

projev neni az tak vyrazny, vespod to ma horsi dynamiku, rj pise nekdy chybu u novejsich motoru...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

28.10 2012 20:37


Lumpiq:
kapku poznas jednoduse, ze je praskle tahlo, nebo zatuhle (nezmeni polohu nad 4 tisice otacek)

projev neni az tak vyrazny, vespod to ma horsi dynamiku, rj pise nekdy chybu u novejsich motoru...


Sem tam to nějakou chybu píše... Zítra zrovna náhodou jedu pře Prahu, ale počítám to bude pro tebe hodně narychlo...

Už si mi dodělával do B5 NAVI Plus..to už je ale asi 3 roky zpět...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

28.10 2012 20:38


XXXGeorge: za kolik jezdíš? a předjedeš 1.9 TDI ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

28.10 2012 20:43


deejayvenca:
XXXGeorge: za kolik jezdíš? a předjedeš 1.9 TDI ?


Jezdím v průměru mezi 10 - 12 litry .... LPG za 16,50 ...kam se hrabe TDI

Jestli ho předjedu to nevím, nezkoušel jsem, ale počítám že asi jo

Nemám to na závodění s 1.9 TDI, ale abych naložil celou rodinu i s kočárem a neměli jsme všichni kolena u brady
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

28.10 2012 20:44


mě to zajímá taky jen čistě teoreticky takže máš LPG? to jsem právě taky uvažoval... jsou ty 2.4 dost levný už, asi to nikdo nechce když to neni ftédéíčku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

28.10 2012 20:57


Jo jo, potřeboval jsem velké auto nejlépe s minimálními náklady...
Nevím proč je to tak levný a nemyslím si že by to nikdo nechtěl, myslím že je každopádně lepší než 2.0 TDI 103 kW
No jak jsem se tady v jiné diskuzi dočetl...že existuje syndrom TDI
Navíc i přes to že to je jeden z nejslabších motorů, nebývají ty auta v SOC výbavě jako některý 3.0 TDI...
nahoru

sponzor





28.10 2012 20:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

28.10 2012 21:06


Já si v tom budu muset sjet někdy... odkud si?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

28.10 2012 21:11


deejayvenca:
Já si v tom budu muset sjet někdy... odkud si?


Ke mě to budeš mít asik z ruky na Sever Moravy
Ale projetí ti doporučuju, záleží co hledáš... měl jsem před tím A4 B5 2001 2.5 TDI...lehčí, živější ..prostě TDI Ale změna je život
Mám auto na ježdění, kdybych ho měl na závodění tak beru Porsche akorát ale do něj nedostanu kočár
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

28.10 2012 21:15


já mam právě taky 2.5 TDI. živější? no a to nepředjedu 1.9 TDI
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.10 2012 21:18


Tak zase rozjeta 2.4 na dalnici je docela luxusni svezeni, oziva nekde kolem triapul tisic otacek a pak jede jak nakopnuta svine;)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

28.10 2012 21:28


Moje zjištění za roky ježdění ... na okreskách nic nenaženeš... a na dálnici 130 - 160 a nevíš že jedeš autem...jak pise Lumpiq, je to dálniční auto, po městě to není nic extra ..parkovat s 5 metrovým monstrem na parkovištích projektovaných pro Fabie
Jinak moc fajn při přechodu na benzin je ten zvuk to TDI nemá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

28.10 2012 21:35


Asi jo, a tys to koupil už s LPG? nebo sis to předělal?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

28.10 2012 21:38


.. no nebo pak 4.2...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

28.10 2012 21:45


Koupil jsem v DE bez LPG s tím, že jak to dovwzu hned to půjde do plynu, ale v DE jsem zjistil že už tam bylo CNG od nova, které někdo vyndal...
Najel jsem 4000 Km a hned to šlo do LPG.
4.2 jsem taky přemýšlel, ale jen chvíli, tam už je spotřeba úplně někde jinde...
nahoru

sponzor





28.10 2012 21:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

22.01 2016 5:57


Mam A6 2.4 aut. nalítáno 310t, jede krásně a spotř.10.5 a jede slušně na to jak je to starý auto(2000).nevíte kdo v okolí Plzně mění v automatu olej?Dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

22.01 2016 11:31


Ak mas multitronik, bud rad tym kilometrom ( 6.st pred.nahon). To sa moc nevidi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

22.01 2016 11:48


Tak já mám už 294.000 km a multitronic bez problémů...
7st. přední náhon.
A na LPG už mám najeté 112.000 Km

Pocitově na jízdu je multitronic nejkomfortnější převodovka...řádné cukání při řazení..akorát ten zvuk jak vysavač z 0 do 50 km/h

Teď když jsem jel funglovkou A6 3.0 TDI S-Tronic tak to je hrozná koza uskákaná...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email