Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 5
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

20.10 2012 17:06


Z výfuku bílý, hustý kouř, sahara se pouští jak v létě, dneska přes noc zmizela zase dolitá voda z nádobky. Měnil jsem přírubu, chvíli byl klid a teď tohle. Ještě zkontroluji víčko oleje, ale vypadá to asi na problémy kolem hlavy, že? Doufám, že je to jen těsnění. Dělali jste ji už? Jak je to pracné, nákladné? Díky...
Naposledy upravil DuCk dne 21.10 2012 14:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.10 2012 17:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

20.10 2012 19:57


Hm..asi to bude těsnění pod hlavou.Máš po zahřátí tvrdé hadice?Kouří to stále i po zahřátí jízdou?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

20.10 2012 20:32


Nezkoušel jsem ještě, dneska jsme to vydedukovali až když to stálo z druhého dne. Musím dolít vodu a zkusit to projet. Můžu s tím takhle přejíždět? Kouřilo to ráno, tak jsem to přisuzoval zimě po ránu, ale taky mě to bylo trochu divný - teď jsem si na to vzpomněl. Dělal jsi ho už?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.10 2012 2:21


tesneni v lepsim pripade ... v horsim makovice ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 2:35


Makovici shánět asi leda jetou, co koukám na ty šílené ceny...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.10 2012 2:36


na ten tvuj zgerb? ... to si radsi sezen druhej motor ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 2:37


Zgerb? Cože?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.10 2012 8:11


Zgerb. Motor, kterýmu chybí válec a trochu výkonu. Na to si zvyknneš. Já mám podobnej zgerb, vychrchel apod. Jde na to sehnat hlava, to jo, ale jednodušší je sehnat celej motor a prohodit ho.
nahoru

sponzor





21.10 2012 8:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.10 2012 8:13


To mi připomíná, že bych možná taky ocenil novej vychrchel 3A.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 14:02


No pokud je to těsnění, tak s válcem nic nebude, ne?
Fakt se modlím aby to bylo těsnění, motor shánět nechci Nedělal jste už někdo to těsnění? Nagooglil jsem si, že se musí i zbrousit hlava, je ještě něco třeba?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 14:25


Teď jsem kontroloval ojel. Žádnej sajrajt tam na víčku není a ani ho nijak nepřibilo, spíš naopak je možná míň.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2012 14:25


No minimalne zkonstroluj rovinnost bloku. Abys jej nemusel zaskrabavat.
Takhle vypada propadly blok:
Naposledy upravil vlasta dne 21.10 2012 14:32, celkově upraveno 2 krát. (61% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 14:26


Aha, díky.
Teď jsem kontroloval ojel. Žádnej sajrajt tam na víčku není a ani ho nijak nepřibilo, spíš naopak je možná míň.
Já z fotky asi moc nepoznám ale budu na to myslet.

Četl jsem něco o tom, že mám motor za studena natlakovat hustilkou, přes expanzku, abych viděl uniky. Doporučujete?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2012 14:33


Na te fotce vidis barvu na bloku. Tam kde se deska neotiskla (chybi barva) tam je blok propadly. Rozdil byl 0,10 - 0,15 mm coz uz je opravdu hodne. To by tesneni nepobralo...

A takhle vypada po srovnani:

Odkaz do galerie
Naposledy upravil vlasta dne 21.10 2012 14:35, celkově upraveno 1 krát. (64% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 14:34


Sorry, že se tak blbě ptám, ale jak to rovnáš?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2012 14:37


DuCk: Rucne zaskrabano (drina, ale stoji to za to. Pak se to da jeste udelat strojne, ale to uz se bavime o celkem dost penezich, neb musis cely motor rozebrat...nasledne pretesnit... kdyz uz bude klika dole, tak ji nechas prebrousit (tim padem nove lagry) pak zjistis ze pistni cepy uz nejsou co byvaly...pak vyhodis krouzky a nasledne kdyz to sectes, tak se jdes obesit
nahoru

sponzor





21.10 2012 14:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 14:39


Jo něco takovýho jsem tušil, proto si nechci hned chystat lano. Mít v matraci 50k na opravy, hned bych je investoval, aby to bylo jako nový, ale teď to nepřipadá v úvahu.
Přikláním se k ručním srovnání, když by na to došlo. Díky za tip.
No a měnit motor, to už taky nepřipadá v úvahu. Nejbližší mám 150km a v servisu by za to chtěli taky nejspíš ranec. Achjo, ta Audi mě zlobí!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2012 14:42


pro urejpany rypaky - hlava se samozrejme delala taky (netreba mi psat sz, muzete klidne sem)


Odkaz do galerie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 14:43


Jen pište sem, rád se něčemu přiučím!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2012 17:45


Duck: Já zavezl sundanou hlavu do speciálky,kde se hlavama zabývají..Vyměnili mi guferka ventilů,vodítka ventilů,zabrousili sedla ventilů,srovnali dosedací plochu a otlakovali hlavu..Tak že vše co by se mělo udělat,když už se sundává hlava k vůli těsnění..Osobně si myslím,že hlava prasklá nebude,jen fouklo těsnění..Já měl těsnění fouklé mezi vodním a sacím kanálem,v oleji voda nebyla jen se ztrácela,kouřilo z výfuku a tlakovaly hadice..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2012 17:52


Duck: Hele a neuniká ti to někde ve spoji hadice,kolem osky vodní pumpy,chladič,topení apod?Mě se taky spouští i teď ventilátor a po ránu kouří pára z výfuku..Zajeď na test přítomnosti výfukových plynů nebo benzínových par v chladící kapalině,servisy ten tester mívají..Hned budeš vědět na čem jsi..Já na ten test byl taky a právě prokázal to fouklé těsnění..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 17:58


NOVON: díky za tip chlape. Teď jsem byl nedávno na STK* a emise se mu nezdály. Svalovali jsme to buď na lambdu nebo dirku ve výfuku (občas střílí ).

Ve spojnici to neteče, to jsme přetěsňovali právě v létě a je nová. Každopádně bych byl rád za takovouhle věc. Zítra to vezmu do servisu a uvidím, jestli to borec nějak testne nebo koukne a bude hned vědět.

Díky za výčet těch operací s hlavou Zítra budu informovat, jak to vypadá.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2012 18:06


Duck: Ještě mě napadlo,mrkni na mrazové zátky na bloku motoru,jsou pod sáním nad startérem,jsou tam 4ks.Já měl s nima taky problém,2 byly prorezlé..Je tady o tom téma..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

21.10 2012 18:20


Ráno určitě kouknu. Díky!
nahoru

sponzor





21.10 2012 18:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.10 2012 18:50


panove .. chcete se zasmat? ...

zatimco Vlasta zapasil s R5 TDI* ... o 60km dal se delo neco podobnyho...

Sprinter s nejakym merglackym ctyrvalcem ...
pricina: vylagrovanej spodek
dusledek: komplet GO motoru, asi za 60k...

delalo se to o cem sem se bavil s Vlastou, odstrojit blok na holatko, magnetka, srovnat .. to samy s hlavou .. pak se delal i vybrus valcu, kliky...atd atd .. proste se poskladal "novej" motor ...

a ted to nejlepsi .. dalo se tesneni "no uplne to stejny co tam bylo predtim" (novy samozrejme)...

motor "nalehko" (racnou, starterem) tocil krasne ... jenze jak to chytlo saze ... tak se ozvalo takovy "klep" a klepe to z vesela ...

chytri urcite vedi co se stalo ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

21.10 2012 21:50


2pix:Ubec nevim,muže toho být totiž víc.
Jo a vlasto,to mě zajímá jak ručně srovnáváš blok napřesno?Co na to používáš za speciál přípravek?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.10 2012 21:55


2Pix: Že by se mělo dát vyšší těsněni?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

22.10 2012 15:21


Jel jsem do servisu, asi 4km. Dojel jsem, voda vřela. Verdikt těsnění. Ani zpět jsem nedojel pro fridex. Nechtělo to naskočit. Bude mi volat kalkulaci. Jsem zvědavej
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.10 2012 15:58


Nu což,aspoň máš jistotu..Těsnění pod hlavou není na věky,kolem 200 tis.km odchází u většiny aut..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

22.10 2012 16:17


Jojo, měla 205000
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email