Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 3
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.10 2012 18:55


Dobrý den, potřeboval bych poradit. Mám Audi A6 rok 99, 2.5 TDI* AFB. V srpnu mi přestala jet, zjistil jsem, že se zadřelo vstřikovací čerpadlo a spálila řídící jednotka čerpadla. Sehnal jsem funkční čerpadlo ze stejného auta, jenom se jednalo o automat, zněj jsem vyndal jednotku a tu mojí jsem poslal do Německa opravit. Vše jsem složil, nastartoval. Po ujetí pár kilometrů mi přestalo táhnout a nejde za plynem (při přidání plynu velmi kouří-modrý dým a nejde přes 3000ot.) volnoběžné otáčky nekolísají a drží se cca 750ot/min. vše při ohřátém motoru. Žádná kontrolka nesvítí, všechny filtry nové, rozvody nové(správně nastaveny). a vstřikovače jsem si nechal zkontrolovat.
nahoru

sponzor





19.10 2012 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2012
Příspěvků: 41 | Témat: 6

19.10 2012 19:38


Nestraci se ti olej?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

19.10 2012 19:44


Zatuhlá nebo nefunkční regulace u turba a to modrý kouření by mohl dělat filtr odvětrání klikové skříně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.10 2012 22:33


olej se neztrácí, mám nové těsnění pod hlavama, nové simerinky ventilů (protože když jsem vyndaval vstřikovače, tak jsem zjistil, že jsou vypadlá 3 vahadla a jeden ventil šel ztuha, tak jsem projistotu sundal hlavy.) a filtr odvětrávání jsem dal také nový. Regulaci turbodmychadla už jsem také kontroloval(ventil podtlaku je ok a regulace na turbu je také v pořádku) Turbodmychadlo* olej nepropouští... jak jsem napsal, že se jedná o modrý dým, tak jsem se vyjádřil nepřesně, barva je spýš modrobílá. je možné, že by byl špatný snímač zdvyhu jehly, nebo špatný snímač množství nasátého vzduchu?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

19.10 2012 23:47


Sundal si jednotku z čerpadla a poslal ji opravit??
Hmmm a kde jste to čerpadlo odtočili a zkalibrovali??
Motor AFB má stejná čerpadla jak na automat tak na manuál,problem bude nejspíše v tom rozvrtanym čerpadle.
Naposledy upravil Satas dne 20.10 2012 9:28, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.10 2012 0:49


čerpadla má stejná, ale řídící jednotky se liší, jsou jinak naprogramovaný a proto jsem si tu mojí nechal opravit, abych ji mohl dát do toho funkčního čerpadla z automatu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

20.10 2012 9:17


A to ti nablábolil kdo tohle.....
Pokud má afb čerpadlo A nebo D jsou mezi sebou záměnné obě písmena a i jak z automatu tak z manuálu.
Pokud jsi mel čerpadlo B a přehazoval si jednotky z D či A je to prasárna monstrozního kalibru kolego a vubec se nedivim že to nejede.Nechápu,když ti odešlo původní,tak proč si nesehnal to samé nové či jeté....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.10 2012 11:26


Klávoš:
čerpadla má stejná, ale řídící jednotky se liší, jsou jinak naprogramovaný a proto jsem si tu mojí nechal opravit, abych ji mohl dát do toho funkčního čerpadla z automatu.


takze vlastne drahe stolice za miliony jsou uplne k nicemu...psg lze libovolne menit, nema zadne kalibracni mapy, atd...protoze se to serizuje sroubovakem podle ucha, podle toho jak vrni...

porizujete si 2.5 TDI* za 50 tisic, ale nemate na radny servis, udrzbu..
nahoru

sponzor





20.10 2012 11:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

20.10 2012 20:21


Jede jede mašinka kouří se jí z komínka,
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

21.10 2012 10:32


MUFTY:
Jede jede mašinka kouří se jí z komínka,


kouří ale nejede
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.10 2012 10:37


Njn klasika.V zájmu co největšího odlevnění problemu vzniklo toto......
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2012 12:49


eh...chce se mi lehce zvracet...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

21.10 2012 19:16


Pánové děkuji Vám za pomoc, mě se chce lehce zvracet z Vás...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.10 2012 19:31


Tak tj uplně skvělý mame radost.
Prostě to co si provedl s čerpadlem nemuže nikdy fungovat je to prasarna to se nezlob.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

21.10 2012 19:39


Klávoš: ....hele priteli,zde ti poradily nebo ti sve k tomu rekli kapacity na tyto motory.Jestli nemuzes unest,ze jsi udelal blbost,je to pouze tvuj problem.Tak se chytni za NOS* a omluv se jim za svou predchozi hlasku...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.10 2012 19:46


Martine to nemá cenu,tyhle auta sou prostě odsouzený k zániku právě temahle absolutně příšernejma opravama,je to smutný.
nahoru

sponzor





21.10 2012 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.10 2012 20:17


Klávoš:
Pánové děkuji Vám za pomoc, mě se chce lehce zvracet z Vás...


az ti ukapne ventil a propali pist vlivem spatneho davkovani paliva, tak si to povime..

no comment
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

21.10 2012 20:49


Klávoš:
Pánové děkuji Vám za pomoc, mě se chce lehce zvracet z Vás...


Zkus se domluvit a vyměnit to čerpadlo co máš za to správné. Možná by to nemusela být taková finanční rána.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.10 2012 22:11


ricimond:


kouří ale nejede
, protože to není parní mašinka ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

24.10 2012 8:17


To čo píšeš presne robilo ked bolo vadne čerpadlo plny knedlik a viac než 3000ot to nevytočilo a dymu jak z tanku.Sme šli pokapať..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email