Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 7
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.03 2009 17:43


Nemohol mu preskočiť remeň na čerpadle?
nahoru

sponzor





05.03 2009 17:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.03 2009 16:14


Netráp sa s tým daj to niekomu ako Lump píše,ale si daj spraviť diagnostiku originálnym programom a ten ti napíše chybu už vala krát som sa o tom presvedčil !!!!!!!!!!!!!!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.8. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.12 2010 10:55


Mohl by sem nekdo napsat jak dopadla oprava ... jake bylo konecne reseni tohoto problemu? Resim ted podobny problem. Chybu to nepise a stejne motor nenaskoci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2011
Příspěvků: 8 | Témat: 0

28.07 2011 2:15


Zdarvim vsechny, nema smysl popisovat muj problem, protoze mam uplne do detajlu ten samej jako JAKR... Docela bych se ale rad dozvedel v cem byl ten problem... Abych to mohl i ja odstranit. Predem dekuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 10

30.07 2011 11:37


ficakno1:
Zdarvim vsechny, nema smysl popisovat muj problem, protoze mam uplne do detajlu ten samej jako JAKR... Docela bych se ale rad dozvedel v cem byl ten problem... Abych to mohl i ja odstranit. Predem dekuji


Mal som nedavno podobny problem nakoniec po dlhom badani som sa rozhodol zrepasovat vstrekovacie cerpadlo a bolo to v nom dufam ze nebudes mat ten isty vysledok. Repas cerpadla v bosch servise cca 1300eur samozrejme cely predok dole a kedze boli na case aj rozvody- plus dalsia polozka.a samozrejme praca co som si ale robil sam s kamosom. V bosch mi manik povedal ze proste tie cerpadla maju zivotnost 250-300tis.km a hotovo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 10

30.07 2011 11:42


Lumpiq:
prska je relativni pojem, tam je tlak jako krava 180 a vice, to musi strikat jak nepricetny....

zkus jak rikam jeden vstrik za druhym, povolit, protocit starterem nebo rukou az z nej leze nafta tlakem, utahnout..a pak dalsi a dalsi az budes mit vsech 6....pokud ani po tom nechytne, mas problem no..hlavne mej baterku porad nabitou, jak mas male otacky starteru, motor nechytne...

cerpadlo nikam nevoz, nema to smysl...jen nacteni na stolici se pohybuje kolem 3 tisic...jeho oprava by staa vice jak nove/repas....muzes zkusit ho nacist u nekoho na KTS, protoze vagem zjistits prd leda...Takove cerpadlo mam ve skrini jedno, diagnostika nehlasi zadnou chybu, ale nejede...a nepojede nikdy...


Musim oponovat ty tvrdis ze by to malo striekat jak fontana co podla mna nieje pravda.Po repase cerpadla a nahodeni spet som to ovzdusnoval a tvrdil by som ze to skor curka ako strieka.Tlak tam moze byt ale asi az po nastartovani ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.07 2011 21:16


Pitlik794:


Musim oponovat ty tvrdis ze by to malo striekat jak fontana co podla mna nieje pravda.Po repase cerpadla a nahodeni spet som to ovzdusnoval a tvrdil by som ze to skor curka ako strieka.Tlak tam moze byt ale asi az po nastartovani ...



Ano je to presne takto ,Lump je elektikar a tých 180 atm je pri zatvorenom okruhu ,teda ak je tam vstrekovač a malá dávka.....

a myslím že elektrikár a dobrý
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

14.11 2011 15:14


Prosím, mám stejný problém, kde byla chyba? děkuji


jakar:
Ahoj,
můžete mi prosím někdo poradit, jestli by, když roztočím palivové čerpadlo (tzv. dálkovým ovládáním přes pojistku č.28, měla z trubičky na nádrži vytékat nafta? Podle toho co kde píšou o odvzdušňování, tak by snad to podávací čerpadlo mělo dokázat protlačit naftu z nádrže i přes palivový filtr a vstřikovací čerpadlo až do zpětného palivového vedení od vstřikovacích trysek. Moje čerpadlo i když se točí a vevnitř v nádrži si asi nějak čerpá, tak ven nevytlačí ani ň. Když fouknu do nádrže trubka z nádrže je bez problémů průchozí.

Můj problém začal tak, že Audi ráno z ničeho nic nenastartovalo. V průhledných hadičkách mezi palivovým filtrem a vstřikovacím čerpadlem nebyla nafta. Při zapnutí zapalování relé podávacího čerpadla sice cvakne ale podávací čerpadlo v nádrži se neroztočí. Podle návodu jsem udělal dálkove ovládaní, zkusil zatočit čerpadlem z baterky přes pojistku č.28. Takhle se čerpadlo točí. Z trubky před palivovým filtrem ale nafta neteče. Sundal jsem hadičky z uzávěru nádrže, zatočil znovu čerpadlem a ani z nádrže nic neteče. Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, dal ho do kýble s naftou a zatočil. Z vidlice na hadičce co vede z čerpadla a co se k ní připojuje hadička co vede zpátky k sání čerpadla (viz obrazek) stříká nafta jako divá. Tak jsem dal čerpadlo zase do nádrže, a znovu zatočil. Čerpadlo běží, ale z výstupu z nádrže žádná nafta pořád nestříká. Takže už fakt nevím, jak by takové čerpdlo, které sice asi nějak vevnitř čerpá ale nečerpá ven mělo fungovat. Poradíte mi prosím někdo, jak mám postupovat, abych zjistil jestli je chyba už v tom v podávacím čerpadle nebo až ve vstřikovacím čerpadle nebo kde vlastně? Jsem vděčný za jakoukoliv radu. Hraju si s tím přes týden a už jsem z toho magor.
nahoru

sponzor





14.11 2011 15:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

14.11 2011 21:18


Treba tu pohladať,je tu komplet návod na odvzdušnenie, ale lepšie je to zveriť niekomu čo to bežne robí...

Podávacie čerpadlo netlačí naftu z nádrže, zabezpečuje len dostatok paliva zbaveného bubliniek v zbernici v nádrži , odtial si naftu ťahá vstrekovacie čerpadlo....
Pokial sustava nie je celkom odvzdušnená tak to nenatočíš...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 0

24.02 2012 11:02


Zdravím, mám Allroada 2002 2.5 TDI* 132KW AKE, odešlo mi vstřikovací čerpadlo s číselnou řadou:
0 281 010 889 04621 189083B.
Chci se zeptat jestli je více číselných řad k tomuto motoru a nebo tam musím dát tady tu co je napsaná, aby vše fungovalo jak má.
Mám možnost mít čerpadlo s konečným označení (106E)stejný typ motoru, ale nevím jestli to bude fungovat, abych tomu ještě víc neublížil.
Předem děkuji za odpověd Petr
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

24.02 2012 14:42


Lumpiq:
Myslim, ze nemas pravdu, ono podavaci cerpadelko pouze podava do mezi nadrzky na obrazku a udrzuje hladiny pulene nadrze u Q. Palivo krze filtr si tahne naftove cerpadlo podtlakem, presneji jeho podavaci cast...Pokud se ti mezinadrzka co mas na obrazku plni, je to v nadrzi vporadku a hledal bych jinde, u cerpadla nebo filtru.

Ze VP44 tahne naftu poznas tak, ze nacepujes do plastove lahve naftu, pozor musi to byt cista nafta uplne, odpojis pruhlednou hadici od filtru a ponoris ji do ni...protocis motor...pokud nasaje, cerpadlo si podava....pokud ne, je ko... jeste zkontroluj diagnostikou, zda neni cerpadlo zablokovane SW, nekdy to dela to cidlo g210 v te nadrzce, ze da signal malo nafty a naftove cerpadlo se blokne...400 ohmu by melo mit bez nafty, 70 s naftou...nebo obracene, uz si to nepamatuji...


To čidlo g210, když dá signál, že je málo nafty, tak se SW zablokuje čerpadlo, aby se nezavzdušnil palivovej systém nebo ke zavzdušnění dojde i tak, když dojde nafta? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 0

25.02 2012 16:14


Tak to teda nevím co je to za číslo co jsem psal, ale je to špatné číslo.
Na spodku VST*. čerpadla je vyražené číslo a je 059 130 106E,
na typ motoru AKE je ještě písmeno H,L a J, mohou se teda zaměnovat a nebo tam musí přít v mém případě 106E? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 19:52


terminator:
Tak to teda nevím co je to za číslo co jsem psal, ale je to špatné číslo.
Na spodku VST*. čerpadla je vyražené číslo a je 059 130 106E,
na typ motoru AKE je ještě písmeno H,L a J, mohou se teda zaměnovat a nebo tam musí přít v mém případě 106E? Díky


kontaktuj Satase, ten ti pomůže....budeš mile překvapenej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 0

25.02 2012 20:11


OK, dík....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 22:14


terminator:
OK, dík....


tu ten klučina mi audinku zachránil...jinak bych jí vzteky rozbouchal kladivem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

26.02 2012 16:19


Taky se přidám s mým problémem. Již nějakou dobu řeším padání nafty. Začal jsem výměnou filtru (2x), všech hadiček v motorovém prostoru až po výměnu termoventilu na filtru včetně nového o-kroužku. Co jsem tak dumal, tak by to mohlo být gufero v čerpadle. Měl jsem ho na částečný repasi (bylo vyměněno těsnění, ale netuším jaké a samo bylo i na stanici). Od té doby šlape výborně, ale padá neustále nafta. Po velmi dlouhém stání nenastartuji. Vše mi směřuje právě k tomu čerpadlu, resp. jeho sací části. Buď je smetené (ojeté) křídlové čerpadlo a nebo to přisává přes gufero. Dnes to vyzkouším na petku rovnou do čerpadla a zkusím ráno, zda nastartuji.
nahoru

sponzor





26.02 2012 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

27.02 2012 7:17


čerpadlo vždy len nové a máš 300tis pokoj.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

27.02 2012 18:00


Tak ráno start v pořádku a odpoledne taktéž. Takže čerpadlem to jistě není (a dnes mi potvrdili ze servisu, že gufero bylo měněno). Musím hledat dál, kde mi to přisává. Buď hadice pod autem nebo u nádrže.

Tak jsem dal zpětný ventil na zpětné vedení od filtru do nádrže a problém mám nejspíš vyřešen, resp. nafta již nepadá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2015
Příspěvků: 37 | Témat: 2

14.08 2016 19:05


Ahoj Audiňáci,

nechci zakládat nové vlákno. Nedočetl jsem se jasné odpovědi zda po otečení klíčku má běžet pár vteřin přečerpávající čerpadlo v nádrži. Jelikož nemám napětí na pojistce 28 12v v žádném případě.

mám sice A4B6 ale myslím že to bude stejné. Ještě se zeptám jaké relé to ovládá.
Díky moc
Fish
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.08 2016 21:03


Fish11 (14.08 2016 19:05) <a href="/forum/prispevek/1323512-a6-2-5-TDI*-ake-kde-je-chyba-palivove-cerpadlo-nebo-vstrikovaci-cerpadlo#1323512">orig</a> :
Ahoj Audiňáci,

nechci zakládat nové vlákno. Nedočetl jsem se jasné odpovědi zda po otečení klíčku má běžet pár vteřin přečerpávající čerpadlo v nádrži. Jelikož nemám napětí na pojistce 28 12v v žádném případě.

mám sice A4B6 ale myslím že to bude stejné. Ještě se zeptám jaké relé to ovládá.
Díky moc
Fish

Všem V6 TDI* s vp44 se čerpadlo v nadrži sepne jakmile se začne otáčet vstřikovací čerpadlo!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2015
Příspěvků: 37 | Témat: 2

14.08 2016 21:22


Satas (14.08 2016 21:03) orig :

Všem V6 TDI* s vp44 se čerpadlo v nadrži sepne jakmile se začne otáčet vstřikovací čerpadlo!!


V tom případě mi nejde ani 12V na pojistku č.28. Čerpadlo samotné jsem otestoval přes baterku a tlačilo. Je to ovládané přímo ŘJ nebo přes relátko, případně jaké?

Problém je, že už při 1500ot/min je vidět jak do VP44 jde dost zpěněné nafty, když jsem napřímo zapojil čerpadlo v nádrži, bylo po problému. Nafta samotná nepadá.

Díky za info
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

13.08 2017 0:55


Jak se projevuje mrtve ci umiracici cerpadelko v nadrzi u 2,5tdi?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

13.08 2017 13:07


s mrtvym nepojedes kdyz budes mit pod 1/4 nadrze u quattra asi i driv.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

15.08 2017 7:54


Ajha, mno takze blikajici kontrolka pred dosazenim ctvrt nadrze bude hlaseni o nedostatku paliva. Hmm asi mi tedy umrelo podavaci cerpadlo budu se na to muset juknout. Hmm jeste ze se nenudim
nahoru

sponzor





15.08 2017 7:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

15.08 2017 9:24


je to pekna pakarna dostat ten saci kos ven z nadrze u me jsme se s tim 3 srali pul dne a nakonec jsme to vzdali. bacha na bordel a na polamane husi krky az to budes dolovat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

15.08 2017 13:21


Ja v tom pakarnu nevidim na nekolika A6 obyc,quattro* i allroadech delal staci ohnuta pasovinka a pohoda za chvilku venku ale zatim jsem nikdy neresil vadny cerpadelko.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

15.08 2017 20:36


Tak kdyby někdo řešil a měl nádrže vyčištěny (já jsem je čistil pi koupi) nebo čistý tak čerpadlo lze jednoduše vyndat bez demontáže toho ancáblu. Sundat plast se snímačem hladiny a dát si ho stranou. Odpojit hadičku vedoucí ke kostce a vytáhnout žlutou koncovku z koše odpojit kabely odjistit tři černý pružný pacičky na čerpadle a lze čerpadelko vytáhnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 4

02.02 2018 13:17


A dá se to čerpadlo nějak spustit aby ho člověk otestoval i přes diagnostiku?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

02.02 2018 19:44


pres pojistky, myslim ze c.28
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

27.05 2018 9:40


Zdravím, mám totožný problém jako @jakar, někdo tu psal, že by mohl být skočený řemen na čerpadle. Má otázka je jak čerpadlo znovu nastavit. Rozvody se dají zaaretovat dá se i čerpadlo ? Nemám nikde žádnou značku. Auto bylo přes měsíc v servisu a borci co to dělali mi přijde, že to spíše ještě víc dokonily. Nejdříve, že je to jen zavzdusneny protože tam nebyla nafta. Po nějaký době z nich vypadlo, že vlastně vůbec nevědí co tomu je a proč to nenastartuje. Diag nic neukazuje. Nerad se v tom hrabu sám, ale auto potřebuji. Už jsem zoufalý

Je to A4 B5 2.5 TDI* AKN
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email