Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 454 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 453
Uživatelů: 1
Celkem: 454

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

24.10 2012 9:20


kuba5582:



Odkud jsi?


Tak nějak Středočeský kraj, spíš Praha a okolí, ale kdyžtak bych k někomu kdo je ověřený samozřejmě zajel
nahoru

sponzor





24.10 2012 9:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.2. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 0

19.02 2013 21:32


barton631:
vlastni zkusenost... Ale pokud te to bavi casto FAP rozebirat pokdu je plny a cistit ho,tak ti to neberu, nekteri lidi na to proste maji ho nechat jednou pro vzdy odstranit a mi klid.

socky proplachujou, tankujou zemdelskou naftu,zaslepujou EGR* atd a pak breci se se jim to kurvi a nejezdi...


co je to zemedelska nafta??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

20.02 2013 16:26


Najskorej s primesou bionafty, na ktoru vyslovene je zakazane jazdit / liat ju do nadrze do A6 4F0. Je to aj na vicku nadrze
Naposledy upravil lubomt dne 10.08 2013 15:41, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.2. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 0

20.02 2013 19:49


lubomt:
Najskorej s primesou bionafty, na ktoru vyslovene ja zakazane jazdit / liat ju do nadrze do A6 4F0. Je to aj na vicku nadrze


tak to je ale snad kazda nafta u benzinky ne? kazda ma primes meřa....

me teda naftu zavazej primo z rafinerky(nebo jak se tomu říka) mam aj z rozborem kazdej zavoz, vetsinou nastestí mam bud malou primes repky do 3% nebo je uplne cista. Bohuzel moderní traktory s CR jsou na to taky velmi haklivé casto pak odchazeji vstrikovace a jeden pak stoji 50-60 papirků (
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

05.03 2013 20:14


Od tech vstrikovacu uber jednu nulu a ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 7

05.03 2013 20:23


Joey:
V papírkách po stovkách je to OK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

05.03 2013 20:28


Tak leda tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.08 2013 8:26


Vlastní zkušenost: pánové rozsvítila se mi kontrolka bloku motoru a na VAG mi to nahlásilo spínač diferenciálního tlaku, zkrat na plus. nějakou dobu jsem s tím tedy jezdil, občas se mi rozsvítil DPF* filtr, dle rad jsem tedy provedl řízenou regeneraci - cca přes 2000 ot, asi po 5 min to shaslo. to se mi opakovalo asi 5x, cca s 1-2 měsíčním cyklem. poslední rozsvícení DPF* však než jsem najel na cilnici, kde bych mohl jet přes 2000 ot min 5 min, tak kontrolka zhasla a motor spadl do nouzáku - blikalo žhavení. přes VAG hlásil snímač, vyměnil jsem ho cca 1500 + 200 práce-je zespodu u převodovky, 15min výměna, nicméně stále v nouzáku. tak jsme usoudili potřebnou regeneraci, nicméně to nepomohlo. přes VAG hláška ucpaný DPF*. naměřené hodnoty zanesení 26g, což někde jsem četl, že až při 60g zanešení je DPF* KO. než tedy vyndat DPF*, provedli jsme nucenou regeneraci. někdo tu psal, že se dostane motor do 3000 ot, musím tedy uvést na pravou míru: motor běží po celou dobu regenerace 1480 - 1500 ot, doba regenerace byla cca 30 min (odvíjí se od stupně zanešení), teplota před DPF* postupně narůstala z 225stC až na 625stC. stupeň zanešení se postupně snižoval až na naměřenou hodnotu 0g a vypočtenou hodnotu 0,5g. regenerace se ukončila, konec nouzového režimu. bezesporu je to nápor na motor, nafta hoří až ve výfuku, nicméně, mně to pomohlo. jinak najeto 266000 km.
nahoru

sponzor





10.08 2013 8:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.7. 2012
Příspěvků: 28 | Témat: 3

13.08 2013 20:16


Mám příznaky jako BigBrother. Protože mě servis už týden shání snímač, řekl jsem si, že to nechám napíchnout jinde, zjistím co přesně a skusím sehnat sám. Po diagnostice a smazání chyb se mě zatím auto chová jak má, žádný nouzák, žádné chybové hlášky. Ted nevím, zda ten snímač preventivně měnit, nebo zda vyvolávat čištění DPF* nebo to nechat tak. Co radíte?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

15.01 2020 18:44


Zdar snad pisu do spravneho tematu. Resim ted zniceho nic problem s DPF*. Popisu situaci/stav auta jestli nekdo nebude vedet:

-audi a6 3.0 TDI* 171kW 2008, najeto cca 315k
-auto pravidelny servis, baterka ok, zhavicky ok, vstriky deleny cca rok zpetne

Ted se mi rozsvitila kontrolka DPF*, auto jsem projel, docela do otacek cca 50km. Kontrolka porad svitila, pri dalsim nastartovani se jeste rozsvitila a behem cca 2 km zhasla. Mno a behem 10km padla auto do nouzaku - rozblikala se kontrolka zhavani a ztratil se vykon (otacky do cca 2000 ale jinak to jede). Vzal jsem to do servisu a chyby byly - zaneseny DPF* a Lambda* v prdeli. Sonda je vymenena, chyby se vymazaly ale nesla spustit regenerace. Porad blika to zhaveni a auto nejede.

PROSIM o radu jak mam ted postupovat. V patek jeste jedu do jednoho servisu kde maji (lepsi/novejsi?!) diagnostiku a hlavne pripadne u toho budu takze muze nafotit chyby neco co to pise... Jeste jednou diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.01 2020 18:54


Zkus zapsat vymenu DPF* auto si bude myslet ze je nove a dejte regeneraci melo by to frcet
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

15.01 2020 19:19


super diky za radu! urcite vyzkousime.

Je mozny ze to tak dokurvila ta Lambda* nebo mam hledat dalsi problemy jinde? Aby to nebylo hned zpatky...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.01 2020 19:32


zatim bych to vyzkousel takhle popripade pak resil dal ted by to byl vystrel do tmy
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

15.01 2020 19:41


ok vyzkousime a uvidim jak to dopadne... diky moc za radu!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.01 2020 19:49


Urco pude uz jsem to resil na jednou na a6 vymenila se sonda nesla regenrace udelal se zapis noveho DPF* a sla zapnout a cajk
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

15.01 2020 20:07


Dat na stary a zaplneny DPF* ECU* info ze je DPF* novy jeabsolutni hovadina. Tohle neudela nic dobryho.
Zacni nejpve poradnou diagnostikou. Vycist stav zaplneni popilkem atd. Rozdil tlaku pred DPF*. Stav teplotnich snimacu,vse zkontrolovat
Vycist chyby v ECU*.
Od toho pokracovat dal. Ale nastavovat novy DPF* rozhodne ne az do doby nez tam skutecne nedas jiny repasovany nebo novy. S cistenim tady nebo v pl bych ani neuvazoval. Kdyz jsem videl videa jak do toho serou vodu s chemii pod tlakem tak takovy DPF* uz nebude fungovat jak ma. Znici to drahe kovy a zustatek vody v komurkach po zahrati DPF* poskodi jak se zacne voda roztahovat teplem.
Mam dobrou zkusenost s touto firmou:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

DPF* vysel na 10 tis.kc. se zarukou a funguje perfektne.
nahoru

sponzor





15.01 2020 20:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.01 2020 20:14


Ja jenon psal moji zkusenost ze me to pomohlo nic vic
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

31.01 2020 20:28


Tak auto vyreseno, pres diagnostiku se pustila regenerace. Nebylo to tak zasrany aby byl filtr hotovej. Jenom co rikal mechanik ze bylo uplne zacpany nejaky cidlo v DPF*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

07.02 2021 12:24


Zdar, mam jen takovy dotaz ohledne DPF* audi a6 4f 3.0TDI BMK, auto porad vypaluje. Diagnostika bez zavad, v merenych hodnotach mam 104/3 1.5 a 102/3 0,0mbar a skace to obcas tam skoci 3,9mbar a pak zase na nulu, teplotni snimace jsou ok, dokonce i posledni vypalovani DPF* pise ve vagu pred 1350km, nechapu proc, to ze to vypaluje tak to poznam tak, ze to zacne vic dunet auto smrdi a kdyz stojim na miste a pak se rozjedu tak mi jde lehce dym z vyfuku. Napada me jen cidlo diferencnich tlaku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

07.02 2021 12:49


djswift: no, spis jestli ti neumrel vstrik...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

07.02 2021 13:19


To me taky napadlo, korekce jsou ok, vstriky maji najeto 30tis. Fakt to ma zvuk jako by to vypalovalo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

07.02 2021 13:39


Tak jak si rikal, to bude neco kolem nafty, tlak na railu nejak hapruje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

09.02 2021 3:32


djswift : posledne vypalovanie pred 1350 km? To zaznamena RJ ked vypalis DPF* takpovediac do nuly. Ale ak jazdis kratke trasi tak to mas teraz uz dlhodobo plne. Vypalovanie prebieha kazdych cca 400km ked si vypalil a pociatadlo sa resetlo. Ale ak ty vypalis vzdy len 10 % tak sa ti po par km zas spusta regeneracia.. A dookola az kym neznicis filter. Co si bezne ludia ani nevsimnu az kym im nezdochne DPF*.

Ano pri vypalovani DPF* auto duni.
Chcelo by to naplanovat dlhsiu trasu aspon 50km 50-130km/h a ziadne vysoke otacky ale normalna kludna jazda pri 1400- 2000 otacok. Ak mas automat tak nechat v D a ono si samo drzi optimalne otacky.

Ja tiez v poslednej dobe nejazdim dlhsie trasi a mal som filter zaneseny par percent nad 100%.. Je tam este nejaka tolerancia zanesenia a ked ju dosiahnes tak vyhodi kontrolku a ak aj tu odignorujes tak nutena regeneracia a ak aj tu presvihnes tak potom demontaz a preplach alebo novy kus.


Na foto moj DPF* posledna uspesna regeneracia pred 931km zaplnenie 100+ 13% tu mi zacalo regenerovat DPF*. A jazdil som az kym nevynulovalo pocitadlo. Dialnica 110kmh 1400ot. To vidis na dalsej foto. Trvalo to 32km + cca 5km kym sa zohrialo auto na prevadzkovu teplotu.
Ked je DPF* plne alebo takmer plne auto sa neskutocne rychlo zahreje na 90 po 3-5km. Software takto urychluje proces aby sa filter vypalil na co najkratsej vzdialenosti aby sa nepreplnil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email