Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 4
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

17.10 2012 23:06


Ahoj, prosím o radu.. začalo mi z ničeho nic svítit na palubce kontrolka DPF* particular filter see owners man. Koukal jsem do manuálu, tam nějaká kravina, že mám jet 60km/h asi 10min při otáčkách 1400. Přijde mi to jako blbost, protože s autem jezdím mnohem rychleji např po dálnicích, takže by se zanešený filtr měl vypálit více na dálnici, než když pojedu někde 60tkou, takže to nepomohlo. Filtr jsem vyndal, nalil do toho nějakou chemku a prostříkal vapkou asi 15min, to jsem opakoval ještě jednou až z filtru vytékala úplně čistá voda. Nasadím filtr zpět a na displeji tato hláška svítí dál. Nevíte někdo co s tím? Nebo čím by to mohlo být? Mám motor BMK 165kw, najeto asi 270tkm
nahoru

sponzor





17.10 2012 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

18.10 2012 0:28


V prvni rade VAG. Muze to byt napr. snimac diferencialniho tlaku, ucpany filtr (wapkou ho asi nevycistis), atd...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.10 2012 1:22


vymaz chybu diagnostikou. Ak sa objavi znova, tak si precitaj, co pise... Snad par eur na diagnostiku najdes...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

18.10 2012 6:13


t_kali:
V prvni rade VAG. Muze to byt napr. snimac diferencialniho tlaku, ucpany filtr (wapkou ho asi nevycistis), atd...
Ale jo wapka zabírá , ale zrovna ekologický to není teda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

18.10 2012 8:07


pokud je FAP plny, tak odstranit a je klid...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

18.10 2012 8:26


kdysi jsem to po výměně turba vyřešil takto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=60599& [zkrácená url]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.10 2012 8:33


Nemusi nic odstranovat, staci ho pekne vycistit ako uz urobil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

18.10 2012 8:35


achjo, vycistit pomuze kratkodobe....jednoho krasneho dne se to tak zanese sazema, ze uz to nevycistis...
nahoru

sponzor





18.10 2012 8:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.10 2012 9:17


Vycital si na nete?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

18.10 2012 11:10


lubomt:
Vycital si na nete?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

18.10 2012 12:10


vlastni zkusenost... Ale pokud te to bavi casto FAP rozebirat pokdu je plny a cistit ho,tak ti to neberu, nekteri lidi na to proste maji ho nechat jednou pro vzdy odstranit a mi klid.

socky proplachujou, tankujou zemdelskou naftu,zaslepujou EGR* atd a pak breci se se jim to kurvi a nejezdi...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

18.10 2012 12:23


barton631:


socky proplachujou, tankujou zemdelskou naftu,zaslepujou EGR* atd a pak breci se se jim to kurvi a nejezdi...


Ale zaslepeni EGRu je podobna vec,jako odstranit DPF* ....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.10 2012 13:05


ale my predpokladame, ze jazdi na normalnu naftu,nema zaslepeny EGR*...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

19.10 2012 3:08


Ne ne, nic zaslepeného nemám a jezdím na normální naftu. Jen jsem myslel, že když ho takhle pořádně propláchnu, tak že mi zhasne kontrolka DPF* a ona stále svítí mrcha Mám VAG-COM* klon kabel, ale když dám kompletní diagnostiku, tak mi to právě nic neukáže. Jen to, že mám asi v háji škrtící vzduchovou klapku a potom, že je příliš nízký průtok výfukových plynů, což je podle mě zanešený EGR* ventil, ale o DPF* tam není ani slovo nikde
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

19.10 2012 7:56


barton631:
vlastni zkusenost... Ale pokud te to bavi casto FAP rozebirat pokdu je plny a cistit ho,tak ti to neberu, nekteri lidi na to proste maji ho nechat jednou pro vzdy odstranit a mi klid.

socky proplachujou, tankujou zemdelskou naftu,zaslepujou EGR* atd a pak breci se se jim to kurvi a nejezdi...
Jak často doporučuješ....FAP rozebirat a čistit ho pokud je plný ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.10 2012 8:06


Pe_pe_k:
Ne ne, nic zaslepeného nemám a jezdím na normální naftu. Jen jsem myslel, že když ho takhle pořádně propláchnu, tak že mi zhasne kontrolka DPF* a ona stále svítí mrcha Mám VAG-COM* klon kabel, ale když dám kompletní diagnostiku, tak mi to právě nic neukáže. Jen to, že mám asi v háji škrtící vzduchovou klapku a potom, že je příliš nízký průtok výfukových plynů, což je podle mě zanešený EGR* ventil, ale o DPF* tam není ani slovo nikde

Tak preto svieti kontrolka
nahoru

sponzor





19.10 2012 8:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.10 2012 8:20


-Špatná a nekvalitní nafta, vadný vstřik nebo vstřiky
-Dlouhý interval na olej nebo vadné Turbo*
-Styl jízdy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

20.10 2012 17:22


jizan.com:
-Špatná a nekvalitní nafta, vadný vstřik nebo vstřiky
-Dlouhý interval na olej nebo vadné Turbo*
-Styl jízdy


takže:

- Turbo* mám asi 20tkm po repasi
- naftu beru furt stejnou, takže tím to asi taky nebude
- interval oleje mám longlife, ale měním zhruba po 20-25tkm a vstřikama si nemyslím, že by to bylo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

20.10 2012 17:25


lubomt:

Tak preto svieti kontrolka


takže myslíš, že mi svítí kontrolka výfuku a pod tím "particle filter see owners man" kvůli zanešenému EGR*? To EGR* mi svítí jako "chyba motoru" je to taková ta oranžová potvora a to bych řekl, že s kontrolkou DPF* nemá nic společného
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

20.10 2012 17:35


Pe_pe_k:
.....tak mi to právě nic neukáže. Jen to, že mám asi v háji škrtící vzduchovou klapku a potom, že je příliš nízký průtok výfukových plynů, což je podle mě zanešený EGR* ventil, ale o DPF* tam není ani slovo nikde :-.... (

Ta kontrolka je ale kontrolka motora, nie DPF*, ci? Tak potom ked mas zavady na motore, nemoze zhasnut
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

21.10 2012 16:02


na kontrolku motoru s-ru, zajímá mě proč mi na diag nic neukazuje s tím DPF*, to mi tam furt svítí
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

21.10 2012 17:37


Pe_pe_k:
Ono totiž nemusí být nic přímo s filtrem, ale může být problém někde okolo jeho řízení/ hlídání.
Jinými slovy vyřeš tu závadu na motoru a zhasne ti i ta kontrolka filtru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.10 2012 18:05


Pe_pe_k:
na kontrolku motoru s-ru, zajímá mě proč mi na diag nic neukazuje s tím DPF*, to mi tam furt svítí

Jestli sereš na kontrolku motoru a jezdíš na pootevřený EGR* který ti vrací spaliny do sání tak se s tím filtrem můžeš akorát vyfotit. V neposlední řadě ti to zasere celej motor.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

22.10 2012 18:45


ok ok a co teda s tím EGR*? nechat ho vyčistit? někde jsem četl, že to je jen krátkodobé řešení..
nahoru

sponzor





22.10 2012 18:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.10 2012 18:52


U těhle aut je trochu problém jelikož je tam elektronika. Můžeš si nechat vyčistit tu mechanickou část a zkusit to, ale nový je lepší možnost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

22.10 2012 21:23


Pe_pe_k:
na kontrolku motoru s-ru, zajímá mě proč mi na diag nic neukazuje s tím DPF*, to mi tam furt svítí


vis proc? protoze tohle se v zavadach neukaze. tim ze ti sviti kontrolka DPF* se ti filtr snazi rict ze se snazi o regeneraci,nekde v bloku merenych hodnot 103 nebo 104 budes mit cislo jedna. zajed k nekomu kdo ma vas a v rizenych funkcich motoru v bloku merenych hodnot ti to ukaze,jak rikam je to blok 103 nebo 104, a reseni? vyndat DPF* pak elektronicky vypnout EGR* a mas pokoj.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

22.10 2012 21:25


jizan.com:
U těhle aut je trochu problém jelikož je tam elektronika. Můžeš si nechat vyčistit tu mechanickou část a zkusit to, ale nový je lepší možnost.


a co se tyce EGR* u 3,0 TDI* neni problem na EGR* ale na hlinikovem sani do ktereho vede trubka z EGR*. je tam mala dirka a olej v sani to zagkarbonovava.vynedej tu cast hlinikoveho sani a vycisti ji a bude po sviceni.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

23.10 2012 21:54


ještě mám poslední dotaz, nemohl by mi to tu někdo nějak dobře za rozumný peníz celý udělat? Myslím jak mechanicky tak i softwarově, nějak zaslepit ten EGR* popř odstranit ten EGR*? Je to táty auto a na nové teď není, tak bych mu to chtěl pomoct dát nějak dohromady, aby mohl zase nějaký čas v klidu jezdit.. než se podělá zase něco jiného
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

23.10 2012 21:56


napsal jsem to špatně, spletl jsem se.. "Zaslepit EGR* a popř odstranit DPF*"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

24.10 2012 8:16


Pe_pe_k:
ještě mám poslední dotaz, nemohl by mi to tu někdo nějak dobře za rozumný peníz celý udělat? Myslím jak mechanicky tak i softwarově, nějak zaslepit ten EGR* popř odstranit ten EGR*? Je to táty auto a na nové teď není, tak bych mu to chtěl pomoct dát nějak dohromady, aby mohl zase nějaký čas v klidu jezdit.. než se podělá zase něco jiného



Odkud jsi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email