Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 253 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 244
Uživatelů: 9
Celkem: 253

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 9

16.10 2012 17:52


Zdravim mám dotaz na vstřiky u A6 2.7TDI daji se tyto vstriky doma rozebrat a prípadně vyčistit?momentalně jsem švorc.
nahoru

sponzor





16.10 2012 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.10 2012 17:58


ne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.10 2012 18:02


Tyto vstřiky jsou nerozebiratelné, dají se vyčistit pouze ultrazvukem, ale málokdy to nějak zásadně pomůže. Dělá to nějaká firma, stačí pohledat tady na fóru, cena je kolem 500/ks
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2012 19:37


marek1212:
Zdravim mám dotaz na vstřiky u A6 2.7TDI daji se tyto vstriky doma rozebrat a prípadně vyčistit?momentalně jsem švorc.

Stejný účinek jako ultrazvuk má i čistič vstřikování který se přidává do nádrže, pokud jsou ovšem vstřiky přidřené nebo zadřené jsou k.o.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

16.10 2012 20:11


Ale ultrazvukem to mas vycistene hned .... pridanim do nadrze je to na dlouho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

16.10 2012 20:16


Joey:
Tyto vstřiky jsou nerozebiratelné, dají se vyčistit pouze ultrazvukem, ale málokdy to nějak zásadně pomůže. Dělá to nějaká firma, stačí pohledat tady na fóru, cena je kolem 500/ks


vstriky jsou rozebiratelne ale ne urcite v domacich podminkach a za 500,-/kus ti je maximálně zmeri a reknou ti, ze jsou vsechny KO a ty za tenhle verdikt vyplaznes 3K. Dale, veskery repase vstriku stoji za hovno.

rada: mej v nadrzi tak 10-20litru nafty, vylej do ni celou plechovku VIFu a jed to poradne protahnout a uvidis, bud to trosku zabere a zlepsi se to nebo ne a ceka te vymena.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2012 21:46


patper:
Ale ultrazvukem to mas vycistene hned .... pridanim do nadrze je to na dlouho.

Jako že jednodušší a levnější je je vyndávat a nechávat je čistit? Po nalití jde poznat rozdíl hned to se neboj je to odzkoušené, proto se tím plno firem živí. Ultrazvuk byl sice velký pokrok, ale už je překonán.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.10 2012 21:49


Tak jak rika pajasu...co nejmin nafty v nadrzi...otoc tam plechovku vifu a vyjed to, bud to zabere nebo ne
nahoru

sponzor





16.10 2012 21:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

16.10 2012 21:50


něco je o tom napsáno tady i s videem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2012 12:50


To je objev roku na to jsou přímo firmy co se tím živí čištění bez rozebírání a světe div se pomáhá to, mám přímo známého co to dělá s přípravky BG.
Pro diesel je tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.10 2012 13:34


Tak s tema ventilama že to vyčistí je to trochu silná lež....dost silná,to ani nejde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2012 14:26


Satas:
Tak s tema ventilama že to vyčistí je to trochu silná lež....dost silná,to ani nejde.

To ne na to jsou jiné sračky ne tyhle...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

17.10 2012 14:32


To je fakt takova kravina.... - kazdej kdo zna, jak vypada pripecenej karbon si udela obrazek...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2012 14:36


patper:
To je fakt takova kravina.... - kazdej kdo zna, jak vypada pripecenej karbon si udela obrazek...

Tak to je jasný že to je hlavně na palivovku, na to jsou jiné sračky..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

01.09 2014 20:51


Chlapi mám 2,7 TDI*, už má holka něco nalítáno ..přes 340tis, poslední dobou mi šel občas z výfuku modro/šedo/bílej kouř a smrad jako svině, no a pak se rozsvítila signalizace DPF*, za dalších 200km už jsem byl hozenej do nouzáku (plnej DPF* filtr)
V nouzáku jsem do teď. Je jasný, že jsou v prdeli vstřiky, kvůli tomu to špatně spaluje, kouří a způsobuje ucpávání filtru pevných částic sračkama. Jednou k tomu asi muselo dojít, ale chtěl jsem se zeptat:
Nemám úplně problém s penězma, ale i tak - dají se někde, někdy, u někoho rozumně přeměřit vstřikovače abych věděl jestli jsou v prdeli všechny nebo jen třeba tři čtyři (...) no a popřípadě kde to nechat u koho vyměnit? Vstřiky bych si sehnal, nebo když někdo sežene, poradí není problém Pohybuju se v rozmezí Praha Plzeň Domažlice. Díky moc chlapi...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

01.09 2014 21:01


Já vstřikovače měnil a důrazně mi bylo doporučeno vyměnit všechny. Ty starý už nepouští tolik paliva a celkově jsou opotřebovaný i piezočleny, tudíž mi bylo doporučeno nové k novým staré ke starým, aby se nebily . Jinak já mám vstřikovače od klubáka Paja.su Jsou tady ale i jiní adepti viz Meggy, Satas a jiní. Takže máš v tomto volné pole působnosti
nahoru

sponzor





01.09 2014 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

02.09 2014 9:20


ziadne cistenie vstreky nezachrani, len vymena za origo repasovane bosch a to hned vsetkych 6 a mas dlhodobo po probleme so vstrekmi. ja by som ich nedaval ani na stolicu, aj tak ti povedia ze vsetky 6 su ko, aspon usteris ved stolica za 6 vstreky uz mas polku noveho vstreku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

04.09 2014 13:59


No nic, tak se tomu pres vikend podivam konecne na zoubek, napichnu diagnostiku a uvidime, bud to budou ty vstriky, Turbo*, propalenej pist, nebo nevim co... ale zacinam mit obavy, jestli ten pojebanej DPF* neni nakonec zasekanej olejem z turba... prece jen, pokud kouri namodrale, je to olej, otazka odkud kam... DAM* dalsi info az budu chytrejsi, jinak kdyby nekdo chtel helpnout, jsem z Hostivic - praha zapad
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.09 2014 17:06


Kontrola vstriku me vysla na 1500kc bez dokladu. Praci delam sam. Diagnostikou stav vstriku neodhalis. Hlidej hladinu oleje jak jsou ko vstriky nabejva hladina olejem a pokud je spatna funkce DPF* tak to taky nabejva a je komplet zamasteny sani od turba az do motoru.mas vcelku hodne moznosti co je spatne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

04.09 2014 19:04


richard_a6:
No nic, tak se tomu pres vikend podivam konecne na zoubek, napichnu diagnostiku a uvidime, bud to budou ty vstriky, Turbo*, propalenej pist, nebo nevim co... ale zacinam mit obavy, jestli ten pojebanej DPF* neni nakonec zasekanej olejem z turba... prece jen, pokud kouri namodrale, je to olej, otazka odkud kam... DAM* dalsi info az budu chytrejsi, jinak kdyby nekdo chtel helpnout, jsem z Hostivic - praha zapad

Z hostivic to máš ke mě 4 km zastav se já ti to změřim.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

04.09 2014 19:13


Přesně... možností tam je právě hodně, proto si ten motor ještě proklepnu než vyhodím x tisíc za nový vstřiky, zkusím natočit jak to kouří, pokud se mě podaří vyhodit auto z nouzáku a zregenerovat filtr. Posledně vydržel cca 1000km. Po 340000 už bude KO, asi jde ven, uvidime.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

08.09 2014 13:56


Tak nakonec se snad zadny drama nekona, vstriky jsou OK, dokonce je snad predchozi majitel menil spolu s dalsi spoustou dilu na motoru. Ale protoze to byl nemec, tak se mu uz zrejme drahy a zbytecny DPF* menit nechtelo, kuchnout to v d.landu taky nemohl, tak jsem uz u nas v cechach obednanej na demontaz a preprogramovani Takze spousta z vas mela pravdu, kdyz tvrdila DPF* KO - zvysena hladina oleje, namodralej kour atd... Specialni dik patri Patperovi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 213 | Témat: 42

08.09 2014 18:36


Ahoj prosimtě a čo ti to přesně robilo na vstřikach neškubalo ti auto při nizkych otačkach?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

08.09 2014 23:15


Auto neškubalo vubec, ale kourilo a smrdelo. Filtr vydrzel po regeneraci 1000km, byl permanentne ucpanej a nestihal regenerovat asi se pred nim ve svodech nadmerne zvysoval tlak a teplota, Lambda* vysilala spatny udaje a asi se rozjebalo i davkovani paliva, nedohorela nafta se dostavala do vyfuku atd... pak to kourilo a smrdelo, DPF* se ucpal a Lambda* se seskvarila no a dal uz jen nouzak
nahoru

sponzor





08.09 2014 23:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 1

13.09 2014 21:35


DPF* je venku... auto nekouri, vykon se zvysil, spotreba snizila, vyřešeno...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

13.09 2014 23:13


Tak parada
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.09 2014 1:05


Takže nakonec jen DPFkem? Mazec Richarde.

Václav - Plzeň
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email