Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 428 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 427
Uživatelů: 1
Celkem: 428

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

14.06 2013 21:31


beru si to k srdci. díky. kámoš s octavkou taky radil obezřetnost, taky s klimou zažil mnoho pseudoodborniku. někdo na doporučení v hradci králové?
nahoru

sponzor





14.06 2013 21:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

15.06 2013 17:26


jeden mechoš od známého zkontrolovat tlak v okruhu klimy, prý je OK. Takže prý elektrický problém. Kompresor* se netočí. to vysvětluje ty obráceně houpající otáčky. Za týden bude pokračování.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

18.06 2013 15:02


dneska (35 °C) se mi v kolonách vyhoupla rafička teploty vody nad 90 °C. (necelých 100 °C). Otevřel jsem kapotu, jsou tam dva ventilátory. Nevím k čemu je který. Po směru jízdy:
- ten levý větší se točil. Ten se točí vždy. Prý ale v případě potřeby chlazení se má roztočit jak letadlo, dělat vichřici a velký hluk. To on ale nedělal. Byl skoro bezhlučný. Mohl se točit nevím, 5 - 10 otáček za sekundu, tj. 300 - 600 ot/m.
- ten pravý se netočil

To asi souvisí co s tou klimou že? nějaká rada? neukazuje to náhodou 100 % na nějaké určité vadné čidlo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

18.06 2013 15:16


ja som ten pravy menil teraz, bol po smrti, sluzi na chladenie klimy aj na pomocne chladenie motoru. treba ho napojit na 12V a zistit ci sa toci, ak ano, moze to robit cidlo ktore ho zopina, pripadne rele
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

18.06 2013 15:16


1. nevím při kolika stupních vody se ten ventilátor má spínat na rychlejší.
2. nevím, zda teplotěr v autě mé generace ukazuje teplotu vody skutečnou, nebo řídící jednotkou upravenou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

18.06 2013 15:29


on nema konkretne polohy, rychlost riadi v podstate plynule viskospojka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

18.06 2013 16:09


a to je ta samá visko spojka, která spíná Kompresor* klimatizae. Ten se mi netočí, ačkoliv by dle požadavku na vnitřní teplotu, měl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

18.06 2013 17:10


nn, visko spojka je len na ventilator vlavo, ventilator vpravo je elekticky
nahoru

sponzor





18.06 2013 17:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

20.06 2013 22:31


ad nefunkční Klimatizace*: nechal jsem udělat test diagnostiky (mechoš to popisoval "diagnostika otestuje všechny jednotky". Kromě nějaké závady centrálu bez závad. (centrál normálně funguje). Pokračování v sobotu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

23.06 2013 13:27


ad nefunkční klima:
mechoš proměřil svorku vedoucí napětí z klimatroniku do kompresoru klima, dokonce na ni přivedl rovnou napětí z baterie a Kompresor* se nerozběhl, ačkoliv by prý měl. Tak si je na 100 % jistý, že je vadná cívka kompresoru Klimatizace*.

Dál jsem dnes zjistil, že mi za posledních 150 km ubylo 1 cm chladící kapaliny z nádržky. Tomu předcházelo minulý týden v praze, že mi rafička teploty kapalina vyskočila na 95 - 100 °C. Jinak od podzimu do léta (6000 km) ubylo asi 3 cm. Když k tomu přičtu spotřebu oleje skrz válec č. 2 (nevím zda stále ještě 0,7 l/1000 km které jsem měřil na jaře), tak mi je do breku. Dovozce dává na auto záruku na motor a převodovku mimo elektriku, bojím se že se k tomu nepostaví čelem.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

29.06 2013 21:41


ad nefunkční Klimatizace*: příčinou byla vadná (spálená, opálená) cívka v kompresoru Klimatizace*, která nespínala a tudíž nikdy nesepnula Kompresor*. Vyměněna a klimoška zase maká

Postup: oprcávka jak sviňa: drážkovaný řemen sundat, dem. ol. filtru takže olej vypustit, dem. chladiče oleje takže chladící kapalina vypustit, konečně dem. kompresoru. Drobná rozborka kompresoru, dem. vadné cívky. A montáž opačným postupem. Není tam na moc místa, přemýšleli jsme s mechošem, komu tím konstruktéři chtěli jako prospět. Jinak samotnou cívku jsem jako náhradní díl v obchodech nikde nenašel (což jinak znamená nový Kompresor* ~15000 Kč). Tímto všechna čest mechanikovi za nápad výměnu jen cívky.

Tak ted ještě pořešit spotřebu oleje na válci č. 2 a ztrátu chladící kapaliny. Taky si občas všimnu při zrychlování, že je za mnou modro-černo-bílý dým. Divný je, že ne pokaždé. Nejde to nasimulovat. Někdy ho vidím ve zpětáku, často ne.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

22.07 2013 19:07


ad vysoká teplota vody při vyšších teplotách ted v létě:
příčinou je nefunkční elektrický ventilátor. (ten s visko spojkou se točí asi normálně). Auto se přehřívalo lehce, nebo při vyšších teplotách jsem zažil poskočení vody na 115°C a ventilátor netočil, ačkoliv by měl od asi 95 nebo 100 °C ted nevím. Motorek ventilátoru prý KO, > bude výměna motorku.

ad vysoká spotřeba oleje:
proběhlo sundání hlav válců. Válce číslo 2 a 4 vyškrábané, rýhy ve stěně válců. Dále přítomen karbon ve spalovacím prostoru (na pístu, na ventilech), což je bud následek nebo příčina. Občasná jízda na 5 válců zřejme z důvodu nahodilého uchlastání válce olejem a přestane pálit. Kompresní tlaky (výrobce 9 - 14 MPa) horší, prý jeden válec o 4 MPa méně než zbylé horší.

Komické je, že jsem z toho i jednou vytáhl 240 km/h (výrobce 235 km/h), mnohokrát pokaždé do 200 km/h zrychlovalo subjektivně ochotně a co jsem si měřil zrychlení, tak nejčastěji 8 - 8,5 s (výr. 7,5 s; Kvalita měření však pochybná, protože zároven řídit a obsluhovat mobil. ). Tak mi nepřipadalo, že auto nemá výkon..

Proběhne dle ceny:
a) bud výměna motoru za jiný motor (nutno AQD kvůli nemožnosti schválení za jiný typ, v inzerci jsem nenašel žádný) s jakstakž známou a dobrou historií
b) zalapovat rýhy, nové jiné pístní kroužky, nové těsnění dříků ventilů, ev. nové vedení ventilů, nová těsnění dle potřeby, ev. nové drobnosti kolem a smontovat.

Závěr: smůla mě provází. proč zrovná já? Komu tím prospějou? Lidi tomu nerozumí, kupujou auta všemožný, pak je třeba krosí a problémy nemají.

ad náhodné úniky vody (náhodně za 100 km 2 cm z nádržky):
zatím nezjištěno, prozatím údajně si může třeba někde podfouknout nějaký spoj v chl. okruhu a blbě se to hledá.
Naposledy upravil audiss dne 22.07 2013 22:29, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

22.07 2013 21:20


audiss: Poznamka k tomu prehrejvani - co mi bylo receno, tak elektricka sahara je jen pro klimu, chlazeni motoru by mela zajistovat ta s viskospojkou. Tim netvrdim, ze tu elektrickou nemas v haj.lu, ale ze budes mit blbou i viskospojku. Test celkem jednoduchej - az to ohraty chcipnes, nemel bys vrtuli otocit.

Ad motor - v 6 sem mel taky AQD, takze kdyz to fota nekde rozstipe, DAM* vedet

Ad unik vody - tady hodne vofafrne, abys nefouk tesneni pod hlavou. Ted na 4.2 mi to vyhazovalo vodu krz vicko na expansce bo sem taky vecne varil (blba viskospojka), vicko novy, tim to neni, ale chladici okruh nedrzi tlak, takze ted se koupila nova expanska a bude se tlakovat a zjistovat kde to pripadne pribira vzduch, bo viditelne nikde voda nezdrha... (doufam ze to bude jen expanska, byla takova divna, lepena asi nebo neco...)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

22.07 2013 21:58


dík. 1x zažito: když bylo na budíku cca 115°C, mechoš připojil notas a zjistil teplotu vody 112 °C. Jinak mechoš říkal "je divný že klima chladí ale elektrický větrák se netočí a měl by". Pak prý multimetrem proměřil motorek větráku a zjistil že je KO. Dle výpisu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
by elektrický ventilátor měl spínat podle potřeby, když tam má uvedené teploty. + to píšou v JakNato. Tak asi má spínat mj. dle potřeby teploty motoru.

test s viskospojkou vyzkouším. díky!
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

22.07 2013 22:51


Jojo, elektrickej se poustel jen kdyz bezela klima nebo topeni. Je to mozny ze se pripinat ma, z logiky veci bych tomu veril, ale me se nepripinala a co sem se kde ptal tak nema. Ale je mozny ze sem se ptal na blbejch mistech a jen sem mel rozhaseny naky cidlo na teplotu a proste to nefungovalo. Nicmene sem tou elektrickou pomahal nekde v zacpach, ze sem pustil naplno topeni, to se rozjela... Na 8 mam ted vlastne ten samej problem a elektricka sahara nezapne taky, takze bud je to cidlo v haj.lu i na ni (zajimava nahoda), nebo to tak proste fungovat nema. Nevim...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

22.07 2013 23:19


mechoš říkal: (při těch 115 °C) cituji
1) jedno čidlo teploty ze dvou ukazuje hovadinu (60°C) (který to mělo být netuším )
2) vrtule se má točit, když běží a chladí klima a vám se netočí
3) má se točit, když máte takovou (115°C) teplotu.

A o týden později po rozborce motoru (pláču.. )
4) proměřil jsem motorek vrtule, > motorek KO.
Snad ti to pomůže...

Víc info budu mít, až bude dělat sborku motoru a toto spraví taky a pak mi řekne co a jak. Mně se začalo přehřívat, když bylo venku 35 °C + na slunci + v koloně. Tehdy (100 °C) jsem si odpomohl (na 90 °C, opakovaně odzkoušeno) také nastavením topení na max. Jestli se mi točila elektrická vrtule, netuším. Řekl bych že ne, protože když jsem 2x zastavil na čerpačce, otevřel kapotu (1x motor v chodu a 1x vypnutý), netočila se. A při příjedu k mechošovi (venku taky vedro), voda 115°C, topením se snížila drobně na 110 po 5 minutách a pak jsme motor vypli.
sponzor





22.07 2013 23:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

22.07 2013 23:36


Tak mely by bejt dve cidla, jedno pro RJ a jedno pro budiky. Me ta elektricka fungovala, ale nesepla. Jinak naprosto stejnej pripad.... Takze zrejme ty cidla odchazej no... Dik za echo, reknu mechosoj at se po tom koukne jak me tak i tatovi... Btw. u koho to mas? U toho z Centra?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

23.07 2013 7:35


to nedokážu říct. má dílnu na vancurove náměstí. je to ten co jsi doporučoval ty nebo druhý kolega odsud. už nevím. příjmení má na S.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

23.07 2013 13:58


Čéče, ty tedy jedeš. Kup si nové čtyřpinové čidlo teploty něco okolo pětikila plus větrník neorigo okolo dvanácti stovek a nemusíš furt bádat, ne?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

08.08 2013 11:53


Jak jsem si nechal dozapojit vyhřívání zrcátek, mám pocit že mi to nějak nehřeje. Za deště se pravé malé zrcátko nevysušilo od kapek zcela, a levé se zcela vysušilo jen ze 2/3 (uprostřed té plošky). Dělá vám to taky tak, nebo mám něco blbě? Ještě dodám, že byla jen dráty zapojena původní vyhřívaná sklíčka. Nechce se mi věřit, že sklíčka onemocněla stářím a nepoužíváním. Dopojené kabely k nim jsou prý dostatečně silné dle elekrikáře.

Když jsem měl služební octošku I., tak to vysušila bezpečně do 10 minut oboje a celé. A při dotyku prstem na sklíčko zřetelně trochu hřálo. U audiny je sklíčko jen "vlahé", teplo občas ani nejde ucítit.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

16.08 2013 16:33


Auto pojmenovávám "prokletá". D

Ad motor a žravost oleje (0,7 / 1000 km, občas jízda na 5 válců):
Motor opravený, zalapování stěn váců, nové větší pístní kroužky, nová těsnění, oprava hlav (sedel ventilů a kdo ví co dalšího). Mrtvý elektrický ventilátor chladiče neznámé značky vyměněn za origo použitý. Celková kontrola. Plánovaná životnost těchto částí 100 - 150 tis km. Nyní motor do 2000 ot/min. mírně vibruje, prý to vymizí, až si to sedne. Za 1000 km bude kontrola / výměna oleje + ol. filtru. Mám často sledovat objem provozních kapalin a rychle nevytáčet motor.

Dále prý nefunguje elektrické nasávání vzduchu do válců, které má nasávat vzduch do válců zejména v zimě po studených startech kvůli katalyzátorům. Oprava bude prý výměna za použité čerpadlo = ventilátor (materiál do ~1500 Kč).

Ad rázy od pohonných hřídelí při změně požadavku momentu na jejich otáčení (šlápnu na plyn a pustím = malá rána, zastavím zařadím zpátečku rozjedu se = malá rána:
Prý ohlodané ozubené kolo v zadním diferenciálu, soukolí má již nadměrnou vůli (nájezd 200 tis km poznámka autora)

Test celkem jednoduchej - az to ohraty chcipnes, nemel bys vrtuli viskospojky otocit.
Po vypnutí zahřátého motoru lze vrtulí chlazení lehce otočit, jako když je motor studený. Protože se však vrtule točí (je mi jedno jak rychle) a do 30 °C venkovního vzduchu motor uchladila sama, neřeším to.

Kromě toho, že se mi včera samovolně za jízdy otevřelo střešní okno, na ovládání kolečkem reagovalo z části chaoticky a z části vubec a musel jsem okno zavřít nouzově imbusem šroubem v stropním osvětlení, je Prokletá fajn auto. Odpich je parádní.

PS: Myslel jsem, že když si nekoupím diesel ale atmo benzín (nehrozí Turbo* + vstřiky + čerpadlo), že budu mnoho hovadin ušetřen. Zatím tomu nic nenasvědčuje a různá kurvítka má snad i to moje.

Edit: jo a zapomněl jsem, že manželce se ta modrá barva moc líbí, ale ted to auto chce podpálit (i když finančně se jí to přímo nedotýká).
Naposledy upravil audiss dne 16.08 2013 17:12, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

16.08 2013 16:58


Chytils asi blbej kousek no, je to skoda, ty auta bejvaj dobry... Co se viskospojky tyka, tak novou jde taky otocit, ale jde to o poznani vic z tezka, je to investice asi za litr a nemusi dolu predek, ja bych to nepokousel...
audiss:
Odpich je parádní.

Az me naseres, tak te svezu svoji a zjistis ze ten odpich je strasne nudnej
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

16.08 2013 17:13


ver tomu, ze a4 2.8 quattro* manual ma lepsi odpych ako a8 v automate

inak asi naozaj zly kus, ktovie co vsetko si uz to auto prezilo podla tych zavad
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

16.08 2013 17:26


nepopírám předchozí tézi. Bohužel vzhledem ke pěknému stavu laku (lesklý, celkem 4 ďubky) + zachovalý skoro jako nový interiér + poslední audi-servis záznam při 150 t km = nájezdu 200 t km věřím.

Né úplně ideálně se mi v tom sedí (sedí se mi blbě ve většině aut), nedosáhnu pohodlně na páčky pod volantem (jsou moc daleko pro mě), ale objektivně by to chtělo ještě šestý rychlostní stupen. Při 140 km/h točí 4000 ot/min, síly na rozdávání, která při konstantní rychlosti není potřeba. A maximálky at dosáhne klidně na stávající (v té době ještě se ještě správně dimenzovaly převody) pětku.
sponzor





16.08 2013 17:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

17.08 2013 0:29


snuff: Ale no tak Mozna 0-10 km/h, tam to udelas pres spojku, ale tim koncis... Dvavosmu sem mel, s MT, 2.8Q v manualu sem dal bez problemu, takze o tom, jakej ma kterej motor odpich me fakt poucovat nemusis.
audiss: Ono ze to bylo dlouho servisovany v audi, nemusi bejt taky zrovna vyhra. Na 6 je ted kolem 280k, mel sem ji od cca 240 a na motor se nesahlo, nic se nesralo... Asi si mel fakt hold smulu no...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.08 2013 7:55


mike8:
Citace:
Mozna 0-10 km/h, tam to udelas pres spojku, ale tim koncis...

Že by právě tohle byl ten "odpich"? Nic o tom, kdo pojede rychleji v pěti lidech do kopce nepsal
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

28.09 2013 20:11


zdravím tak mám zas enějaké dotázky:

1) jak odmontuju rolovací sít, oddělují svisle prostor pro posádlku od zavazadel narovnaných po střechu? yní smotaná za zadními sedadlly. je připevněná k 2/3 opěradlu. Nenahmatal jsem tam žádné šrouby.

Náhled, klikni pro zvětšení.


2) Nesvítí osvětlení zavazadlového prostoru. Ani když ho zapnu na (I).

Automaticky a zapnutím velkého přepínače na (I) nesvití osvětlení nad zadními sedadly. Zapnutí levým nebo pravým samostaným však příslušné svítí.

Nad předními sedadly svítí správně. Nějaká známá věc a snadná oprava?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

19.10 2013 22:56


vypozoroval jsem, že se mi mlží přední okno. když ráno nastartuju...

Nebo když auto stálo dnes celý den v trávě, tak bylo omlžený dolní okraj skla.

Když jdu v dešti s už zahřátým autem, tak se lehce taky mlží. Většina moderních se kterými jsem jel, tímto netrpěla v takové míře.

někam se mi dostává vlhkost (vada), nebo známá konstrukční vada (Vlastnost)?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

19.10 2013 23:06


ad nefunkční osvětlení zavazadlového prostoru: VYŘEŠENO
demontáž svítilničky (opatrně vydloubnout zezadu, nikoliv zepředu, chce to skoro středně hrubou sílu), zahnutý plíšek zcela nedoléhal do svorky v plošném spoji. Plíšek částečně demontován, ohnut, malým šroubováčkem přihnuty svorky v plošném spoji, montáž, svítí.


ad nefunkční osvětlení vzadu - VYŘEŠENO:
bud se to spravením světla zav. prostoru spravilo taky, nebo to je inteligentní světlo a autoamticky nesvítí vždy, ale jen při určitém pořadí nebo jen některých otevření dveří.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

04.11 2013 22:56


audiss:
zdravím tak mám zas enějaké dotázky:

1) jak odmontuju rolovací sít, oddělují svisle prostor pro posádlku od zavazadel narovnaných po střechu? yní smotaná za zadními sedadlly. je připevněná k 2/3 opěradlu. Nenahmatal jsem tam žádné šrouby.

Náhled, klikni pro zvětšení.



nikdo nic netuší?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email